Bro k bestel hier iets volgende dag gwn in me osso besef! En goeie kwaliteit wua prijsverhouding. Dikkekus Ohja had alleen beetje problemen met aanmelden en me punten die niet op me acc staan maar geen probleem.

Heb maandag besteld en pas vrijdag ontvangen

Bestel regelmatig op nederlandse sites en ontvangt artikel dag erna en zelfs op zaterdag en bij voetbalschool.be heeft het 4 dagen geduurd

Rapidité et Qualité

Envoi rapide et réception du colis en 10h 6minutes. Super Qualité, je recommande !!

Puma future 5.1 (voetbalschoenen)

Heb dit paar besteld, snelle levering Maar.. bij het "unboxen" zagen de schoenen er niet uit zoals op de website. Lelijke groenachtige strepen, dacht dat dit een fabricagefout was. dus nam contact op met de helpdesk (foto's erbij) maar kreeg een kort antwoord dat ze het nagekeken hadden in het magazijn en dit altijd aanwezig was bij dit model.. verander dan je foto's op de website. raar die groene lelijke strepen zijn niet te zien bij elke "unbox" video die online staat. dus als je deze besteld krijg je niet wat je ziet op de foto's be warned! Puma Future 5.1 voetbalschoenen Geel/zwart heb in de verleden besteld bij voetbalshop, toen was het wel goed :)

Goed en snelle levering

Moeilijke service na aankoop

Mijn pakket werd wel degelijk geleverd maar bevatte de foute inhoud. Laten weten via chat maar tot op heden nog geen reactie. Spijtig want we sporten veel en hadden graag snel onze nieuwe aankoop willen gebruiken.

Goedendag Ilse, Vervelend dat jij een foutief artikel hebt mogen ontvangen. Ik zie dat mijn collage's meerdere malen je een mail hebben gestuurd om dit samen met jou op te gaan lossen. Ik hoop dat je de mail hebt gevonden zodat we het kunnen gaan oplossen. Met de sportieve groeten, Team voetbalshop

In orde.

Makkelijk bestellen. Snel geleverd.

snelle levering en goed e producten

snelle levering en goede producten

X

Trage en onduidelijke levering

De levering gebeurde al niet volgens de beloofde manier op de website + jullie geven de melding dat Bpost het pakje heeft opgehaald terwijl Bpost (nog steeds) meldt dat het bij jullie ligt. Dit moet echt beter afgestemd Donderdag besteld en heb vandaag nog altijd niks ontvangen en heb geen informatie waar het nu zit (jullie zeggen Bpost, Bpost zegt bij jullie)

Geweldige service! Snelle levering

Mijn bestelling op 2 dagen thuis geleverd gekregen en dat tijdens de Corona!! Geweldige prestatie: doe zo verder!!!

Schitterend

Bestelling gedaan op dinsdag middag en donderdag morgen mooi afgeleverd. Mooi werk mensen,dikke proficiat

Ik had bestelt en door de corona crisis bij bpost was mijn pakje eindelijk na 13 dagen aangekomen. De klantendienst was zeer vriendelijk en goed want ik had hun gemeld dat mijn bestelling na 10 dagen Nog niet was aangekomen, de klantendienst heeft contact gehad met Bpost en de bestelling is toch nog geleverd. Zo zie je dat voetbalshop.be een goede winkel is.

Ik ben heel content om jullie te leren kennen . Correcte prijs en vlotte service !

Super om samen te werken ! Vlotte service en correcte producten !

Prima in orde

Ik zou zeggen doe zou verder.👍👍👍

Het is voor het eerst dat ik hier bestel alles is goed gegaan levering was snel en die schoenen past perfect alleen de breedte is wa te smal maar mss ligt het er aan om als die nog moeten uit zetten alle hoop ik toch

Zeer snelle levering

Zeer correct verpakt en zeer snel geleverd, zeer tevreden

Perfecte levering

Maat makkelijk gevonden in maattabel, levering perfect zoals gepland, product van goeie kwaliteit.

super efficient

Bestelling verliep vlot en de volgende dag werd het pakje mooi geleverd.

Tevreden over prijs/kwaliteit:levering

Tevreden over prijs/kwaliteit:levering

Overzichtelijke site en gemakkelijk om te bestellen en gelijk te betalen.

Top ! Snelle levering & kwaliteitsvol.

Edisonweg 6 3442AC Woerden

+31(0)348 437811