goede snelle levering ondanks de corona omstandigheden.

gemakkelijk

Correcte levering en gemakkelijk te bestellen.

Jullie moeten wel betere afspraken maken met jullie pakjesleverancier. De bode belde niet aan (we waren thuis en hoorden die dag wel nog de bel van andere leveranciers) en duidde ook niets aan op het briefje. Dankzij de mail wisten we dat het pakje geleverd was in een postpunt.

heel tevreden

Heb 2 sets handschoenen besteld van Nike. Top prijs. Voor de 2 werd een prijs gevraagd waarbij andere sites voor 1 vragen. Snel geleverd. Heel tevreden! aanrader

Fast, good quality and price

I am very content. All my orders has been delivered in time and very good quality.

Snel en correct!

Top service, super snel! Hier bestel ik graag nog eens 👌

Bestelling liep niet helemaal vlot

Ik wilde 3 artikels bestellen, bij het maken van mijn keuze kreeg ik bij de 3 artikels melding ‘op voorraad’ maar bij het doorgaan naar het winkelmandje kreeg ik voor 2 artikels de melding dat de gevraagde hoeveelheid ( 1 stuk) niet kon worden geleverd. Uiteindelijk heb ik slechts 1 artikel besteld. Hierbij verliep alles verder heel vlot.

Vlotte levering!supersnel en correct

Zeer goede service!

Klantendienst was zeer behulpzaam bij probleem met bestelling. Prima geregeld.

Ik ben super tevreden

Ik ben zeer tevreden. De schoenen waren zelfs vroeger geleverd dan gepland.

Producten niet ontvangen

Bestelde producten na 4 dagen nog altijd niet geleverd

Zeer snel

De verwerking van mijn bestelling ging zeer vlot en snel. Ik ga zeker nog eens bestellen als ik iets nodig heb voor de voetbal

in orde

Correcte en snelle afhandeling van de bestelling. Het pakketje was niet zo groot dat het gewoon in de brievenbus paste. Ook de samenwerking tusse de firma en de bezeorgers en mezelf was heel correct waarvoor dank

Tevreden klant.

Bestelling ging vlot, alles dik in orde en vooral de levering was op tijd zoals afgesproken.

Vlot en goedkoop

Vlot en goedkoop, tevreden van aankoop

Alles op zijn tijd. Valse beloftes. Dure site.

Levertijd niet nagekomen. Volle prijs voor betaald. We annuleren ze of sturen de handschoenen terug en gaan voor de korting op andere sites. Als we dan toch zo lang moeten wachten.

Een kleine korting en een snelle, correcte service.

Voetbalschoenen X 19+ besteld die je nauwelijks nog in de winkel vindt hier in België. Op de website stonden ze met een kleine korting en voor 22 uur besteld is de dag nadien geleverd. Dit is correct en vlot verlopen en een levering via bPost.

Avonds besteld en de volgende voormiddag geleverd

In 1 woord alles perfect

Ongelooflijk snel

Ik had mijn bestelling in de late middag geplaatst en iets voor 9 's ochtends kwam hij al aan!

Large choix, livraison rapide.

Satisfait.

Product ok, levering niet

Voor een vandaag besteld, morgen in de bus verhaal moet je duidelijk niet bij jullie zijn. Op internet gekeken welke webshop de dag erop levert en zo bij de site gekomen. Op donderdag besteld en maandag pas geleverd. Spijtig dat bol.com het shirt niet had, want op dezelfde dag iets iets besteld en op vrijdag 9.15 was het bezorgd door PostNL.

Zeer vlotte aankoop en levering

De website is erg duidelijk, de kortingen, de verschillende maten worden allemaal correct weergegeven. De leveringstermijn was erg kort en daardoor hoefde ik niet lang te wachten op mijn bestelling.

Awesome! Mijn dochter is er heel blij met haar nieuwe broek, De levering was super snel (besteld vorige week zaterdag 1 Feb en woensdag 5 Feb was het geleverd. We zijn heel tevreden over deze winkel. Aanbevolen ☆☆☆☆☆

Vlotte afhandeling en voldoet aan alle verwachting . Zoon was super blij .

Goeie service

Goeie service en snelle levering. Was echter niet tevreden over de verlijming van het paar tiempo’s, maar dit is uiteraard jullie schuld niet. Heb wel nog geen antwoord gehad op “‘n retournering..

Edisonweg 6

3442AC Woerden