Correct en snel

Zeer snelle opvolging, vriendelijk en uitstekende prijs/ kwaliteit

Snel en netjes afgeleverd.

zeer vriendelijke en correcte service

zeer vriendelijke en correcte service

werkwijze met afhaalplaatsen over het hele land is prima

Op de afhaalplaats stond mijn bestelling niet klaar, maar moest ik het terrein rondrijden om de verschillende producten op te halen. Dat was niet erg overzichtelijk. Wel een pluim voor het personeel ter plaatse, dat superbehulpzaam was: zodra ze zagen dat je op zoek was, kwamen ze bij je langs om je verder te helpen.

Snelle en correcte levering

Ruim leveringspakket en een zeer snelle afhandeling, goede communicatie een aanrader.

Ik had iets speciaals nodig dat je niet overal terug kan vinden, en dank zij bouwdepot was dit in een handomdraai perfect geregeld, en op zeer korte tijd ook perfect geleverd.

Perfecte levering, niets op aan te merken

Perfecte levering, niets op aan te merken

Top service!

Super prijzen, bestelling is duidelijk en overzichtelijk. Bestelling staat altijd de volgende dag al klaar in het door u gekozen filiaal. Kort samengevat top!

Snel, eenvoudig en duidelijk.

Duidelijke website met goede prijzen.

Alles verliep zoals gewenst

Online besteld, goederen afgehaald, alles volgens afspraak, vriendelijke bediening. Geen opmerkingen

Totale tevredenheid

Van bestelling tot ophaling zonder enig probleem, alles volgens afspraak!

Uitgebreid assortiment en super netjes geholpen.

Spullen besteld en opgehaald in hasselt. Vriendelijk personeel daar en netjes geholpen.

Top bedrijf zowel prijs alsook service

Overzichtelijke website en een vlotte afhandeling van mijn bestelling.

Prima mogelijkheden voor online bestellingen en afhaalmogelijkheden

Klantvriendelijke en correcte afhandeling

Vriendelijke en correcte bediening bij Gedimat - Van Bellingen te Haacht. Vlot verlopen, zelfs al was het nét voor het bouwverlof.

Uitstekende service en levering

Uitstekende klanten support; onmiddellijke, duidelijke en klant gerichte/oplossende antwoorden op de gestelde vragen. Leveringen; zoals vooraf afgesproken: tijdig en correct.

Ondanks het bouwverlof doet men toch de moeite om het gevraagde materiaal te bekomen.

Snel geleverd en correcte prijs.

Uitstekend geleverd

Uitstekend verder geholpen net voor het bouwverlof terwijl veel andere winkels al gesloten zijn.

Slecht

Beloofde levering voor bouwverlof reeds niet na gekomen.

Beste, u heeft ons telefonisch gecontacteerd met de vraag of wij het product nog konden leveren, wat nog perfect mogelijk was. U heeft echter vervolgens (volgens ons althans) een andere kleur besteld dat niet meer uitgeleverd kon worden voor het bouwverlof. Hier is dus helaas een misverstand gebeurd. We laten in het midden langs welke kant dit gebeurd is (de exacte inhoud van het gesprek is niet meer te achterhalen). In ieder geval vinden we het jammer dat we u niet last-minute voor het bouwverlof nog verder hebben kunnen helpen. Nog veel succes gewenst met uw project.

Zeer vlotte en snelle service!

Alles is vlot te bestellen via de websie van bouwdepot. Binnen de dag krijg je antwoord van het bouwdepot zelf dat je de spullen die besteld hebt kunt afhalen. In het bouwdepot zelf helpen ze je met alles in te laden. Perfect!

alles prima

heel vriendelijk onthaal, alles prima in orde

Snelle afhandeling

Reeds 2 maal een bestelling gedaan en kon deze na 1 dag al afhalen in depot Meise. Daar waren ze ook zeer vriendelijk en behulpzaam.

Perfect, zowel de site, de levering als de kwaliteit!

Kan niet efficiënter of beter! Makkelijk bestellen op de site, perfecte logistiek en kwaliteit volledig naar verwachting.

Snel en gemakkelijk te bestellen

Goed en kwalitatief

Over Bouwdepot.be

bouwdepot is een Belgische webshop dat gebruik maakt van een netwerk van 15 zelfstandige bouwhandels voor het online aanbieden van kwalitatieve professionele bouwmaterialen aan aannemers en particulieren.