Vlot en snel

Alles zeer vlot verlopen (bestelling, informatie, betaling, levering, enz)

Voorbeeld webshop!

Zeer snelle reactie en verwerking van mijn bestelling.

PROFESSIONELE MATERIALEN SNEL GELEVERD

Geweldig , zeer duidelijke informatie en communicatie

Zaterdag besteld,maandagmorgen al kunnen afhalen in depot

Zeer vlot en correcte prijs!

Alles vlot gegaan, snelle levering.

Snel en correct geleverd

Alles prima geleverd niks op aan te merken

Snelle, correcte levering!

Besteling was op 1 dag geleverd. Verder niets op aan te merken.

snel geregeld

Bestelling snel geplaatst, toch achteraf verkeerd uitgerekend, bestelling laten aanpassen, betaling was snel teruggestort, top!

Goed product, jammer van de interne miscommunicatie

Zoals tijdens de bestelling werd aangegeven, heb ik een sms ontvangen van zodra mijn product klaar was om op te halen in het afhaalpunt. Eens daar aangekomen werd me verteld dat er geen voorraad meer aanwezig was. Mijn product zou de eerstvolgende dag afgeleverd worden ter compensatie. De volgende dag werd ik gecontacteerd om mijn product zelf op te halen, aangezien het transport reeds vertrokken was zonder mijn product.

Bedankt voor je beoordeling. De situatie was dat de fysieke stock niet overeen kwam met het stockniveau in het systeem waardoor de stockbreuk pas bij afhaling naar boven kwam (het ging hier dus niet over een interne communicatiefout). Volgens het depot zou er ook een misverstand zijn aangaande de 'belofte van levering'. Het product zou reeds de volgende dag afgeleverd worden door de leverancier echter op het depot en niet bij u. Dus daarover hebben jullie elkaar jammer genoeg misbegrepen. In ieder geval hebben we besloten je ter compensatie een waardebon te bezorgen. We hopen hiermee het euvel op een correcte manier rechtgetrokken te hebben.

professioneel aanpak, deskundig advies

groot winkel te bezichten, ik ga zeker nog terug komen...

Strakke opvolging van de bestelling, fijn!

Mijn tweede bestelling bij bouwdepot verliep even goed als de eerste; toen werd ik geinformeerd dat bepaalde materialen niet op korte termijn leverbaar waren en werd het geld keurig teruggestort.

Goed. Snel en behulpzaam

Wel een opmerking voor terug halen van pallets. Deze kosten veel te veel om terug te geven. Bijna meer dan geld van je borg

Steeds de beste service

Een vriendelijke , snelle en goede service

Supersnelle service met uitstekende prijs

Lage prijs gezien op hun site voor cementlijm. Had hem dringend nodig maar ik moest hem online bestellen, wacht tijd enz. Niets van dit bij bouwdepot. Even bellen met de hoofdzetel en een uur later kon ik hem ophalen. Dit is pas een service voor een webshop.

Duidelijke communicatie

We plaatsten onze bestelling online en kregen onmiddellijk de bevestigingsmail. De levering liet echter wat langer op zich wachten. Maar een telefoontje verduidelijkte alles. De levering was beschadigd geraakt tijdens het transport en daarom werd er een nieuw pakket gemaakt. Top service, goede levering en degelijke materialen!!

Het bestelde produkt is 100 % oké

Het was de eerste maal dat ik bij bouwdepot een bestelling plaatste, en ben zeer tevreden

Correcte fira

Het was mijn eerste bestelling. Afhandeling ervan verliep zeer vlot. I" ik keer tevreden terug.

Vlotte afhandeling

De bestelling werd binnen een redelijke termijn afgehandeld. Het transport van een bigbag met een gesloten vrachtwagen met enkel een transpallet is echter niet verantwoord

bedank voor je review. Wat uw opmerking betreft over het transport begrijpen we niet wat u hiermee bedoelt. Kan u ons meer duiding geven aub.

Alles naar wens

vlugge levering

Prima verlopen

Vriendelijk en vlot personeel

Moeilijk afspreken ivm levering

Geprobeerd om 12 dagen op voorhand met de klantendienst afspraken te maken over levering om zeker te zijn dat er geen problemen zijn ivm opstart na bouwverlof, brugweekend van 15/8... Uitdrukkelijk vragen of levering op 14/8 gedaan kan worden. Antwoord krijgen dat ze inderdaad de brug maken. Uiteindelijk pas op 14/8 - terwijl 3 mensen klaarstaan om te beginnen werken - te horen krijgen dat de levering voor de week nadien is.

Onze excuses voor deze situatie. Een nieuwe collega heeft jammer genoeg een fout gemaakt waardoor de levering niet correct stond ingepland. Ondertussen hebben we onze interne procedures aangepast om dit naar de toekomst toe te voorkomen. We hadden alsnog gekeken voor een expreszending maar door de vakantieperiode was er diezelfde dag geen verzendruimte meer beschikbaar. Tenslotte hebben we u een ruime financiële compensatie van €150 voorgesteld, maar dit was voor u niet afdoende en hebben we dan ook niet uitbetaald. Meer dan dit konden we jammer genoeg niet doen om deze fout nog recht te trekken. Mvg Jonas

De bestelde isolatie was onverwacht toch nog op voorraad. Voor de zekerheid even gebeld en na bevestiging kon ik het zo gaan halen. Uitstekende service en opvolging. De naam van het afhaalpunt zou wel leuk zijn om op voorhand te weten aangezien er met partners wordt gewerkt.

Zelfs tijdens bouwverlof werd alles perfect geleverd

Had tijdens het bouwverlof 2 bestellingen gedaan, in de mail stond dat het pas na het verlof verzonden ging worden. Tot mijn grote verbazing vond de dag erna de levering reeds plaats.

correcte levering mits een correctie van de factuur

bestelling ging vlot de levering was correct echter 1 pallet meer aangerekend dan geleverd. toch tevreden

bedankt voor je review. Het bedrag van de waarborgpalet is teruggestort. Alvast bedankt om uw bankrekening even extra na te kijken en ons op de hoogte te houden indien u de terugbetaling niet vindt.

Over Bouwdepot.be

bouwdepot is een Belgische webshop dat gebruik maakt van een netwerk van 15 zelfstandige bouwhandels voor het online aanbieden van kwalitatieve professionele bouwmaterialen aan aannemers en particulieren.