zeer handig en goede prijs, correct in afhandeling

online besteld en betaald uurtje later mail dat alles in voorraad is en kan afgehaald worden afhaling verliep snel en correct jammer dat het niet in hasselt in voorraad was

perfecte service en levering

perfecte service en levering

Correcte prijs, snelle levering

Het bestelde materiaal werd snel en correct afgeleverd, rekening houdend met de keuze van dag.

Heel correct

De levering verliep heel vlot en op tijd.

Altijd heel snelle levering

Altijd heel snelle levering

Keurig!!

Keurig op tijd en prima prijs!!!!!

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs en snelle levering. Ik had wel gevraagd om op een specifieke weekdag te leveren (een dag later te verzenden) en dat is genegeerd

bedankt voor je boordeling. Het probleem is dat men nooit zeker kan zijn van de leverdag als men verzendt via een traditionele pakjes koerierdienst. Dit kan perfect de volgende werkdag zijn zoals het hoort maar kan even goed pas 2 dagen later (dit hebben wij niet in de hand). We verkiezen in dit geval dan ook om zeker op tijd te leveren ipv misschien te laat. Voor de levering van zware en volumineuze goederen hebben we de leverdag daarentegen wel in de hand. Alvast bedankt voor uw begrip.

Alles verliep vlot. Ik ben een tevreden klant.

Snelle levering.

Ik was aangenaam verrast door de snelle en juiste levering. Top ervaring.

Top, crediteren zelfs uit eigen beweging als het transport goedkoper is.

Alles wordt tijdig en voldoende gecommuniceerd. Goede levering in Nederland.

Fijn samenwerken

Vlotte service, makkelijk te bestellen online

Scherpe prijs,, snelle en correcte afhandeling van verkoop

Je bestelt en betaalt een scherpe prijs. Je wordt heel snel verwittigd dat je aankoop klaar staat. Gewoon afhalen en klaar.

top service

Snelle afhandeling

Vriendelijke en vlotte bediening

Ik werd vriendelijk en snel ontvangen met duidelijke uitleg

Perfecte service de goedkoopste voor mijn gekozen putdeksels en op 2 dagen klaar voor ophaling.

snelle service

super

Correcte en snelle afhandeling.

Bestelling 's avonds geplaatst en 's morgens al een e-mail dat ik mijn pakket kon komen afhalen. Ook afhalen ging vlot en zonder problemen.

Vlotte en snelle afhandeling.

Ik kan Bouwdepot.be alleen maar aanraden.

Heel goede ervaring van bestelling tot levering/afhaling depot

Bestelling op de site vlot en duidelijk, waarna prima opvolging met betrekking tot de afhaling op het gekozen depot. Ook de aangekondigde levertermijn werd correct aangehouden.

Goede service.

Ok, maar graag seintje uur voor levering, handig als je niet op de werf woont..

Alles vlot verlopen!

Bouwdepot heeft een duidelijke en zeer overzichtelijke website. Ook het bestellen gaat zeer makkelijk en de opvolging is super snel. Top dus!

Snel; juist en goedkoop

Afgehandeld zoals beloofd: snel; juist en goedkoop

Vlotte service.

Snelle en vriendelijke bediening.

Alles is prima verlopen.

Snelle service en behulpzaam personeel. Ze hebben de goederen netjes geladen.

Vlotte behulpzame bediening

Duidelijke website, materialen goed terug gevonden. Vriendelijke mensen en behulpzaam.

Over Bouwdepot.be

bouwdepot is een Belgische webshop dat gebruik maakt van een netwerk van 15 zelfstandige bouwhandels voor het online aanbieden van kwalitatieve professionele bouwmaterialen aan aannemers en particulieren.