Prima en correcte prijs en levering(afhaling)

goed en zeker voor herhaling vatbaar. Ik zal er in de toekomst zeker nog gebruik van maken.

Alles was perfect geregeld

Perfect. Allles geleverd binnen dezelfde week.

Topservice en snelle levering

Dankzij de goede service en snelle levering konden we alsnog starten met het leggen van onze vloer. Een eventuele vertraging werd hiermee vermeden. Zeer tevreden uiteraard! :)

Vlotte levering in moeilijke corona tijden

Bestelde producten gekregen binnen een redelijke termijn. Ik kreeg ook een mail om te vragen wanneer het geleverd mocht worden. Stipte levering. 1ste bestelling bij jullie, maar zeker een aanrader.

SNELLE LEVERING GOED VERPAKT VOOR MIJ PERFECT ZAL ZEKER NOG BESTELINGEN PLAATSEN .

Vlotte levering volgens afspraak zelfs in deze moeilijke periode.

Netjes op tijd ondanks corona crisis!

Bedankt bouwdepot!

zeer correcte en snelle levering

bedankt voor de snelle en correcte levering. Zo ben ik heel goed uit de nood geholpen in deze moeilijke tijden

Prima service en dank aan het personeel !!!

Prima service,snelle levering en een dikke dankjewel voor het personeel !!

zeer tevreden snelle levering! Proficiat!

Ondanks de coronacrisis perfecte service en kwaliteitsproduct!

Snelle levering, vriendelijke chauffeur. Goed communicatie omtrent levering. Alles top top inorde. Bedankt voor de goede service in deze moeilijke tijden!

Correcte service

Ik had een artikel besteld op bouwdepot.be Dit werd correct op tijd geleverd en factuur netjes meegestuurd.

Onverwacht enorm positief

Zeer snelle afhaling mogelijk gemaakt ondanks de coronacrisis !

Alles correct verlopen zeer tevreden over heel de lijn

Topservice

Geen probleem gehad met bestelling en stipt geleverd

Snel en correct

Bedankt voor de snelle en correcte levering. Afgelopen weekend ons terras kunnen voegen zodat we nu zondag van het zonnetje kunnen genieten in onze eigen tuin. Bedankt voor alle geleverde inspanningen en hou jullie gezond.

prima werk

gelukkig is er nog bouwdepot.be dank u.

Gezien corona tijdperk toch een goede vlotte levering

Gezien corona tijdperk toch een goede vlotte levering. Enkel de transportkosten zijn vrij duur.

super ervaring in deze moeilijke tijd (corona)

geleverd op afgesproken moment, vriendelijke mensen, behulpzaam.

Top service !!

Top service !!! Correcte en snelle levering !!

Vlotte en snelle service

Doch door deze bizarre tijden door COVID-19 is mijn bestelling van Gyproc platen en metal studs vlot geleverd. Er was een klein probleem met de levering van U50 profieltjes maar dit werd zelf 's avonds laat door de medewerkers van Bouwdepot opgelost. Bedankt voor de goede service. Keep up the good work!

Correcte levering en produkt was topkwaliteit bedznkt

Correcte levering en produkt was topkwaliteit bedankt

Heel goede service en correcte levering

Toch snelle levering ondanks deze tijden Super bedankt

De levering is perfect verlopen ondanks de corona-crisis

Ondanks de moeilijke situatie van dit moment is mijn bestelling zelfs een dag vroeger aangekomen dan voorzien. Een pluim voor jullie goede werk.

Uitstekend gecommuniceerd, op tijd geleverd.

Ik werd spontaan op de hoogte gehouden van wanneer mijn bestelling in het depot zou arriveren en wanneer er zou uitgeleverd worden. Ondanks alles is de levering vlot gelopen en werd alles heel netjes op de oprit van onze werf geplaatst, aan de kant zodat er nog naast kon geparkeerd worden. Dit zonder dat daarover speciale instructies waren. Uitstekende service dus, en medewerkers die proactief denken en werken.

Over Bouwdepot.be

bouwdepot is een Belgische webshop dat gebruik maakt van een netwerk van 15 zelfstandige bouwhandels voor het online aanbieden van kwalitatieve professionele bouwmaterialen aan aannemers en particulieren.