Online gekocht en vlot klaargezet voor afhaling. Top!

Enkel de administratie is wat omslachtig. Online bestellen, bestelbevestiging, melding voor afhaling, papieren factuur, papieren afhaalbon mét handtekening....

Prachtige winkel! En veel materialen op voorraad

zeer vlotte bestelling en snelle levering, goede prijs kwaliteit

Bestelling en levering aan een afhaalbouwpunt ging zeer snel en vlot, bovendien was het aan een voordelige prijs

Prima.

Degelijk materiaal en degelijk verpakt en vlugge levering.

Duidelijke, overzichtelijke website en snelle levering!

Top, zou er direct opnieuw bestellen!

Ik heb genoten van een zeer professionele dienstverlening

Mijn bestelling werd zeer snel en na onderling overleg geleverd. De chauffeur heeft mijn bestelling geleverd waar dit door ons gevraagd is. Kortom een heel tevreden klant.

Ik heb all vele aankopen gedaan via bouwdepot en zijn allemaal heel goed verlopen ben en heel tevreden klant en met de bouw van mijn woning kan ik de waardebon heel goed gebruiken

Jammer, afhalen is niet voor alle materialen.

Bij bestelling materiaal kon ik deze afhalen. Voor het ander materiaal niet. Kosten levering verhogen de prijs zodanig dat het prijsverschil niet meer voordelig is zelfs duurder dan in een depot.

Heel eenvoudig om goedkoop aan je bouwbenodigdheden te komen!

Je bestelt online, zeer snel en gemakkelijk. Je kent de prijzen op voorhand en je kan ze betalen en meestal de dag later ophalen. Soms is het wel wat lastig dat ze niet alles in voorraad hebben in je dichtstbijzijnde depot, maar aan die prijzen vind ik het maar logisch.

Snelle, goede en correcte service

Snelle service Correct en nauwkeurig Betaalbaar

20 zakken zavel stonden netjes klaar

Vanuit Nederland (vlak bij Amsterdam) rijden we regelmatig naar België om zavel bij Bouwdepot.be te kopen voor onze dieren.

Alles goed verlopen

Gemakkelijk besteld en betaald. Bestelling stond zoals afgesproken klaar voor afhaling

alles verliep zoals het hoorde

vlot verloop

Geen enkel probleem.

Alles is vlot verlopen.

Bedankt top!

Precies wat ik gevraagd heb! Ook vlotte levering

Vlotte bediening

Materiaal was direct voorradig en vriendelijke vlotte bediening.

Gewoon top

Besteld dag ernaar klaar om af te halen, en prijs gewoon top .

Snelle levering en goede prijs, prima dus.

Prijs was prima, de verpakking ok, de levering erg snel, alles positief. Mvg

Ik heb 2 zaken besteld. ZE hadden een verschillende leveringstermijn, en zijn dus apart geleverd. Allebei volgens de afgesproken data. Perfect

goede prijs en kwaliteit

makkelijk kiezen op de webshop snelle levering

Super kan niet beter

V lotte bediening en super personeel

Ruim aanbod, snelle levering, correcte prijs

Soms heb je als doe-het-zelver wat meer speciale zaken nodig, die je niet kan vinden bij de bekende ketens. Gelukkig is er dan Bouwdepot.

Perfect. Levering aan huis en op tijd

Perfect. Levering aan huis 4 dagen na bestelling zoals gevraagd.

Vlotte werking!

Ik had vrijdag avond mijn bestelling geplaatst en maandag middag stond zoals gezegd mijn levering klaar. Heel vriendelijke mensen en makkelijk te vinden ook voor bestellingen thuis raad ik het ter zeerste aan!

Over Bouwdepot.be

bouwdepot is een Belgische webshop dat gebruik maakt van een netwerk van 15 zelfstandige bouwhandels voor het online aanbieden van kwalitatieve professionele bouwmaterialen aan aannemers en particulieren.