Vlugge en correcte bediening

bestelling werd vlug verwerkt. terugbetaling van pallet werd correct uitgevoerd.

Correcte bestelling + sneller levering = tevreden klant!

S'avonds bestelling geplaatst. Dag erna al melding gekregen dat mijn bestelling klaar lag voor afhaling bij het afhaal depot van mijn keuze. Super!!!!!!!!

Stipte levering en gewenste kwaliteit

Mijn isolatiemateriaal werd stipt volgens de afspraken geleverd. Een uitstekende eerste kennismaking met Bouwdepot.be .

Het is een heel efficiënte firma

Vlot en snel

Aangenaam verrast dat zowel bestelling, betaling en levering zo vlot verliepen. Alleen jammer dat geen depot is in de omgeving van Brugge.

Top. Zeer snelle beschikbaarheid, ook van niet stockproducten

Heel tevreden over verloop van de bestelling. In de toekomst zal ik zeker opnieuw producten afnemen bij Bouwdepot.

De status van de bestelling was eenvoudig te volgen zowel online als per mail en ik kreeg een SMS en e-mail wanneer de bestelling klaar lag. Vriendelijk personeel bij afhaling!

Mijn bezoek en vertrek eindigt altijd met een glimlach; de werknemers zijn professioneel en hulpvaardig. Als ik aan bouwdepot denk, moet ik aan klantenservice met kwaliteitsmaterialen denken.

Zeer goede service

Vriendelijk personeel, behulpzaam. Vlotte bediening en levering.

Voor mijn eerste bestelling was het top.

Snelle behandeling, vriendelijk personeel !!!

Vlotte afhandeling en goede prijs

Ben gaan afhalen in Aartselaar. Zeer behulpzame medewerkers, vlotte afhandeling. Positive ervaring, mijn volgende bestelling is in the making!

Levering conform met mijn bestelling

Vlotte bestelling, vlotte afhandeling

Materiaal besteld voor plaatsen terras, pak goedkoper dan Brico en eenvoudig in bulk af te halen.

ik had eerst mijn twijfels maar onterecht

Vlot en vlug

Leveringen stonden altijd klaar en perfect in orde. Niets op aan te merken

Goede service en prima kwaliteit.

raad ik zeker aan

vlot verlopen. bestelling plaatsen, reeds na 1 dag kan je het ophalen. Afhaaldepot Ichtegem: vriendelijke en behulpzaam personeel

Alles prima

Zoals het hoort

Scherpe prijzen en snelle service

Een firma met correcte en scherpe prijzen en een deftige snelle service.

Vlotte correcte en zeer snelle beantwoording van mijn vragen alsook de service ter plaatse!!!

Ik was aangenaam gecarmeerd door de vlotte service, dat is iets waar men veel van kan leren

Top bedrijf.

Snelle en correcte levering. Ook de bestelling ging zeer vlot met zeer ruime keuze. Zeker de moeite waard om terug te bestellen.

Snelle levering en correcte service

Vlug ter plaatse, wegens levering verkeerde product onmiddellijk verder geholpen door de klantendienst en direct correcte product uitgestuurd!

Makkelijk, snel en goede prijs

Makkelijk te bestellen en snelle levering in afhaalpunt. Ook goede prijs/kwaliteit.

Professionele firma

Alles is heel vlot verlopen, van online bestelling , levering op tijd alles ok

Over Bouwdepot.be

bouwdepot is een Belgische webshop dat gebruik maakt van een netwerk van 15 zelfstandige bouwhandels voor het online aanbieden van kwalitatieve professionele bouwmaterialen aan aannemers en particulieren.