Snelle service!

Duidelijk, snel en zeer goede prijzen! Zal niet de laatste keer zijn dat ik bestel ;D

Duidelijke website. Vlugge en correcte levering.

snelle reactie

binnen het uur reactie van de leverancier. uitstekende service.

Correct

Alles was in orde

Ik werd onmiddellijk geholpen om mijn bestelling af te halen door een zeer beleefde medewerkster aan de kassa en al een even hulpvaardige magazijnier.

duidelijke communicatie en perfecte afspraak en levering

's avonds besteld en de dag erna 's morgens was de levering ter plaatse

Correcte bestelling en levering

2 dagen na bestelling al geleverd en zelfs voor 8 u smorgens. Niet alles bij in 1 keer maar dag erachter was de rest daar

Vlotte werking en een zeer groot assortiment

Ik vond hier vlot mijn isolatie die bij een ander moeilijk te verkrijgen was.

goed verlopen

ja de paletten mochten iets hoger zijn kreeg er geen transpalet onder dat is spijtig voor de rest alles ok mvg

Alles loopt steeds vlot.

Zo als het moet!

Geen problemen Snel Vriendelijk OK

Alles liep perfect zo als afgesproken

Van besteling tot afhaling en terug betaling waarborg werd alles mooi geregeld

très satisfait

j'ai trouvé facilement ce que je cherchais et ensuite j'ai pu acheter en quelques clics. Mais il y a un point faible, la recherche de produits sur le site, en français, n'est pas performante du tout. Heureusement dans mon cas je savais précisément ce que je voulais.

Geweldige service

Het opladen bij de bouwdepot was geweldig toe komen aanmelden en alles werd opgeladen zonder zelf iets te hoeven te doen. Zeer tevreden.

Zeer duidelijke website en ook ophaling wa duidelijk

ik heb heel snel gevonden wat ik nodig had. Ik kon ook een cetrum van ophaal dicht bij mij aanduiden. En met de filmpjes online was het nog eens zo duidelijk. Ik heb ook een gsm bericht gekregen wanneer ik het pakje mocht gaan halen, wat ik zeker handig vond . Het was echt een plezier om op bouwdepot mijn matriaal te bestellen.

Super en vlot

snelle service, zo goed als elk product in huis!

heel snelle service, enkel spijtig dat er 1 bus silicone beschadigd toegekomen is (mogelijks door transport).

Goede prijs, degelijk netwerk

Makkelijk om online te zoeken naar specifieke bouwmaterialen. Het netwerk is voldoende degelijk zodat ik in de buurt kon ophalen wat ik zocht, aan een goede prijs.

niet volledig tevreden

bestelling en afhaling verliep vlot, bij thuiskomst stelde ik echter vast dat de stabiliteits steun(aankoop van aansluitingsbocht) gebroken was ...jammer dat dit niet gemeld/gezien werd

Bedankt voor uw beoordeling. Als er een gebrek is aan een product dat kan u dit gewoon melden aan onze klantendienst. Behoudens een vergissing langs onze zijde hebben wij hier echter nooit melding van gekregen. U begrijpt dat wij niet bewust defecte goederen meegeven. De magazijnier heeft het net zoals uzelf niet gezien bij de afhaling. Bovendien kan dit even goed tijdens het vervoer naar uw thuis gebeurd zijn. Wij zijn in afwachting van een foto van het gebrek zodat we uw klacht verder kunnen afhandelen. UPDATE: ondertussen is uitgeklaard dat de steun niet gebroken is echter dat de klem open gesprongen is door een bruuske handeling (we laten in het midden waar dit gebeurd is) en gewoon terug aangeschroefd dient te worden.

Snelle vlotte levering!

Levering zoals gepland.

Heel makelijk in bestellen en afhalen

Heel malijke manier van bestellen en afhalen. Zeer tevreden.

helemaal prima

kleine bestelling en toch prima levering binnen korte tijd

Super handige website

's ochtends (en 's middags) besteld en 's avonds al kunnen gaan ophalen. Zeer handige website met een snelle afhandeling!

Vlot en coronaproof geholpen

Aanmelden en afhalen was duidelijk Alles verliep volledig coronaproof en was snel afgehandeld

Over Bouwdepot.be

bouwdepot is een Belgische webshop dat gebruik maakt van een netwerk van 15 zelfstandige bouwhandels voor het online aanbieden van kwalitatieve professionele bouwmaterialen aan aannemers en particulieren.