Vlotte en vriendelijke afhandeling van de bestelling

Gekregen zoals besteld, vlot en aan goede prijs.

Alles is vlot verlopen en prima gecommuniceerd.

aan te raden

mooie, overzichtelijke en gemakkelijke website.

Duidelijk, vlot en vriendelijk

Het wasduidelijk en vlot om zowel de bestelling te plaatsen als om het bestelde af te halen. Bij het afhalen was het personeel vriendelijk.

uitstekend

Gemakkelijk en prima service bij leverncier

Alles vlot en correct verlopen

Mijn commentaar staat hierboven in één zin (zoals gevraagd)

In orde

Overzichtelijke website, duidelijke communicatie, correcte afhandeling

snel en goed

Bestelling lag de dag zelf nog klaar, en afhalen ging heel vlotjes

Eenvoudige toegang tot ruim aanbod

Aan te raden

Stipte en correcte afhandeling

Snelle, correcte, vriendelijke afhandeling

Super snelle levering.

Stukken goed en volledig aangekomen, snelle service.

beter kan niet

het bestelde product voldoet aan de verwachtingen en werd zeer snel geleverd

correct prijs kwaliteit

De object is zoals afgesproken. En werdt op tijd geleverd zoals afgesproken

goedkoper

is goedkoper , je bestelling ligt klaar,

snelle en perfecte levering

snelle en perfecte levering

Makkelijk online bestellen, snelle levering

Ruim online aanbod tegen redelijke prijzen. Verzendkosten Voor een bestelling blijft binnen de perken Zondag besteld, woensdag geleverd, top! Minpunt: niet alles was in het depot in mijn buurt verkrijgbaar, waardoor de verzendkosten wel kunnen oplopen. Hierdoor heb ik besloten enkele producten niet aan te schaffen.

Snel en correct

Snelle reactie , Minpuntje was dat de bestelling nog niet klaar stond, Ter plaatste nog de verschillende materialen moeten opladen

bedankt voor uw beoordeling. Zware producten worden niet klaar gezet voor afhaling daar dit in de praktijk niet haalbaar is. Het is voor ons efficiënter deze à la minute uit de stock te halen en te laden wanneer men komt afhalen. Alvast bedankt voor uw begrip.

Moeilijk om beter te doen

Vlotte bestelling, heel goed product en levering zoals afgesproken.

Snelle afhandeling

De leveringen worden steeds correct en snel in orde gebracht, zowel afhaal als levering aan huis.

Super snel en correct geleverd

Mijn bestelling was reeds de volgende dag geleverd en was correct.

Zeer snelle en goede levering

Makkelijk online bestellen en betalen. Snel afspraak gemaakt voor levering. Vlotte service bij leveren matterialen

Snelle afhandeling en levering van goede materialen

De materialen waren keurig en snel geleverd. Aanrader.

Eenvoudig, betrouwbaar en snel.

Ik had online een verkeerde afmeting besteld. Heb dit via het annulatieformulier gemeld en een uur later kreeg ik reeds een credietnota. Dit was ook nog eens op een zondag.

Eenvoudig en snel

Alles was makkelijk te vinden op de site en eenvoudig te bestellen. De kosten worden ook duidelijk uitgelegd. Ik had de gewenste leverdatum vermeld in de bestelling en hier werd netjes rekening mee gehouden in mijn bevestigingsmail van de bestelling. Hierbij werd ook ineens een tijdsraming vermeld, wanneer deze geleverd zou worden.

Over Bouwdepot.be

bouwdepot is een Belgische webshop dat gebruik maakt van een netwerk van 15 zelfstandige bouwhandels voor het online aanbieden van kwalitatieve professionele bouwmaterialen aan aannemers en particulieren.