Zeer goed vrij snel en product was heel proper

Mooi gerief aan een eerlijke prijs.

Bestelling en afhandeling gebeurd vlot.

Uitstekende dienstverlening

Snelle levering aan uitstekende voorwaarden

snelle afhandeling

snelle afhandeling van het bestelde artikel

Nearly Perfect

's avonds laat besteld. Wij hadden gekozen om de bestelde goederen af te halen. Volgende middag kregen we al melding dat we de goederen mochten afhalen. De 'waarborg' paletten bij sommige artikelen, kunnen bij afhalen meteen geannuleerd worden. Dan wordt het bedrag automatisch terug op de rekening gestort. Héél makkelijk! Enige minpuntje vind ik persoonlijk de openingsuren van de depots. Zo goed als enkel open tijdens kantooruren en op zaterdagvoormiddag. Als je veel vrije tijd hebt is dat ideaal. Maar als je een fulltime job hebt, toch iets moeilijker. Voor de rest niets op aan te merken!

De bestelde goederen zijn snel en goed verpakt toegekomen.

Super tevreden

Snelle behandeling van de bestelling tegen scherpe prijzen.

verpakking kon beter, verder prima

Duidelijke website. Vlotte service bij vragen. Verpakking kon beter. (2x 5 liter compaktuna in een doos en weining bescherming. Door DHL opnieuw dichtgetaped omdat verpakking beschadigd was)

Vlotte behandeling en bediening van mijn order.

vriendelijke bediening

altijd vlot behandeld

snelle levering en goede service en response

Top kwaliteit materialen en snelle service

Top kwaliteit materialen en snelle service na de betaling ontvangt u een overzicht van alle bestellingen ,dan als bestellingen klaar krijgt u de emeiltje en u mocht langs komen voor de bestelling afhalen

Goede en snelle service

Online besteld, diezelfde dag konden we het gaan afhalen, vlotte service!

Alles volgens afspraak snel geregeld

Zeer positief. De bestelling met speciale leverwensen werd correct uitgevoerd en stipt geleverd!

Bestelling snel in orde gebracht!

Top.

Positieve kennismaking

Het bestellen ging vlot en ik koos om deze zelf af te halen bij het bouwdepot in Bekkenvoort. Daar ging het ophalen van mijn bestelling al even vlot als het plaatsen van de bestelling. Topervaring dus!

Goede service.

Goed product, snelle bezorging.

Zeer goed, efficiente website, punctuele levering

Zorgeloos

Alles in orde en vlot geleverd

Makkelijk besteld online. Info over het product goed weergegeven. Vlotte levering. Sneller dan verwacht.

Correcte levering

Onze bestelling werd snel en correct verwerkt. De leveringen gebeurde op tijd en we werden verwittigd wanneer een deel niet kon worden uitgeleverd.

uitstekende service

uitstekende service

zeer vlot en snel geleverd

makkelijk besteld en binnen enkele dagen geleverd

Alles liep zoals gepland, niks op aan te merken.

levering correct gebeurd doch enkele hoeken van de gyprocplaten beschadigd

Over Bouwdepot.be

bouwdepot is een Belgische webshop dat gebruik maakt van een netwerk van 15 zelfstandige bouwhandels voor het online aanbieden van kwalitatieve professionele bouwmaterialen aan aannemers en particulieren.