bestelling is naar wens verlopen

Eén opmerking: Aangezien ik op de dag van levering thuis was, heb ik niet gemerkt dat de goederen werden afgezet. De besteller zich zou mogen melden als hij de goederen afzet.

Bedankt voor uw beoordeling. Er is door de transporteur een track&trace naar u verstuurd met real-time opvolging van het exacte moment van levering. Gezien u een telenet.be adres heeft, is de kans zeer groot dat deze in uw spambox terecht is gekomen.

Zoals verwacht

Alles was naar verwachting

Top werk

Top werk

Snel, vriendelijk, behulpzaam

Heel correct

zeer snelle en correcte levering

op basis van de overzichtelijke website in staat om de juiste bestelling te plaatsen die snel en correct geleverd werd.

Zorgvuldige en snelle levering!

Zeer degelijk materiaal.

Alles zoals beloofd

Alles conform geleverd

Snel

Zeer snel verstuurd en alles correct afgehandeld.

Keurig afgewerkte bestelling.

Ten eerste was de prijs uitstekend (voor een Hollander zeer belangrijk natuurlijk). Daarna uitgebreid geïnformeerd over gelaagde bestelling en levering. Was wel een beetje ongerust of ik de bestelde goederen nog voor het weekend binnen zou krijgen, maar dat was onterecht. Ik heb alles keurig op tijd ontvangen.

Topservice

Na bestelling binnen een uur af te halen op 1 van de depots. Overzichtelijke webshop & goeie prijzen

vlot en zoals afgesproken

zeer goed

alles ok

alles ok

Mijn aankoop was top

Product is zoals ik het verwacht had. Ook hele snelle en correcte levering

Correcte levering, vriendelijke chauffeur die net dat extraatje doet om de levering op een plaat te helpen zetten dat het uit de regen staat

Snelle en duidelijke afhandeling.

Klik, bestel en twee dagen later afhalen, zonder problemen. Je wordt goed op de hoogte gehouden, wat een meerwaarde is.

vlot

vlotte afhandeling

Goede klantenservice

Levering zoals vooropgesteld, product o.k.

Snel en correct

Al enkele keren besteld bij jullie altijd correct en snelle levering!

materiaal en levering was zoals het moet zijn, correct en volledig.

materiaal en levering was zoals het moet zijn, correct en volledig.

Zeer vlotte bestelling en levering

Goede service, vriendelijk personeel

We gaven onze bestelling en betaling online in en konden deze enkele dagen later afhalen bij bouwhandel Hendrickx in Bekkevoort. Aan het onthaal werd ons vriendelijk uitgelegd waar we ons pakket konden afhalen. Op het terrein werden we dan weer vriendelijk geholpen om onze bestelling in onze aanhangwagen te laden. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt.

tevreden

Buiten de zéér hoge leveringskost tevreden

heel vlotte bestelling en afhaling

heel vlotte bestelling en afhaling in de buurt

Alles is vlot en correct verlopen

Alles in orde en goed verlopen

Zeer flexibel , snel en keurig klaargezet.

Gemakkelijk besteld, goede communicatie en zeer snel klaargezet voor afhaling.

Industriepark-west 75 9100 Sint-Niklaas

03 780 17 05

Over Bouwdepot.be

bouwdepot is een Belgische webshop dat gebruik maakt van een netwerk van 15 zelfstandige bouwhandels voor het online aanbieden van kwalitatieve professionele bouwmaterialen aan aannemers en particulieren.