Zeer flexibel , snel en keurig klaargezet.

Gemakkelijk besteld, goede communicatie en zeer snel klaargezet voor afhaling.

zeer goed verlopen

hartelijk dank, de bestelling is zeer goed verlopen, wij zijn zeer tevreden met de van u ontvangen bestelling

Ok

Steenen waar te groot.30-60 mm maaskeien besteld.60-120mm gekregen. Uiteindelijk kunnen gebruiken.Maar!!!!

Response from the business owner

bedankt voor uw beoordeling. We gaan onderzoeken hoe dit is kunnen gebeuren, maar als er een verkeerd product/afmeting geleverd blijkt te zijn, kan u ook gewoon contact opnemen met onze klantendienst die er dan voor zorgt dat de goederen zo snel mogelijk omgeruild worden.

Snel en efficiënt.

Heel blij dat deze keer is de bestelling gecombineerd kon worden en er dus niet zoveel verzendingskosten moesten betaald worden.

Super snelle levering en altijd inorde gecommuniceerd!

2x besteld bij bouwdepot en telkens is alles inorde, snelle levering. Dinsdag besteld, donderdag geleverd. Ik raad jullie zeker aan!!

Heel goed service

Geholpen met vullen van remorck met 40 zakken isolatiemortel

Vlotte bestelling

Online besteld, snelle reactie, vlotte bestelling. Opgehaald en alles vlot gegaan. Product zoals omschreven

correcte levering , zeer correct prijs

Per stuk verkrijgbaar en goed geprijsd plus gratis verzending beter en goedkoper voor die prijs kan je ze zelf nu gaan halen. Snelle en correcte verzending , aanrader.

Overzichtelijke website en snelle afhandeling.

Aankoop betrof een gietijzeren putdeksel met grotere afmeting dan courant te vinden. Gezocht en gevonden bij bouwdepot. Duidelijke en volledige technische gegevens, bestelling vlot verwerkt. Zelf afgehaald in Ingelmunster en ook daar snel en adequaat geholpen. Aanrader, op alle vlakken.

Alles zeer goed verlopen

Alles zeer goed verlopen en zeer snel geleverd geweest. Dank u

zeer goede service en vlug

zeker een aanrader

Prima op Tijd geleverd

Prima service dank u

Alles is top verlopen.

Zéér goede service !!!!

service !!!!

Snelle levering, vriendelijke mensen. Goede service

fantastisch !!!!!!

Snelle levering ,ik ben zeer tevreden

Makkelijk, duidelijk en op tijd: PERFECT!

Bestelling en afhaling uitstekend geregeld. Niets op aan te merken. Doe zo voort.

zoals online kopen hoort te zijn

Duidelijke site, grote keuze, scherpe prijzen, snelle verzending, instant reactie bij vraag of onduidelijkheid. TOP!

Zeer goede ervaring!

Artikel is zoals beschreven. Duidelijke omschrijving! Zeer goede prijs voor een hoge kwaliteit! Vriendelijk ontvangen bij het ophalen...

uitstekende service

is geleverd zoals aangegeven en de leverancier heeft, vanwege het zware gewicht, het artikel zelf binnen gezet.

Bestelling snel klaar voor afhaling. Ter plaatste direct geholpen op zeer vriendelijke wijze.

Grote voorraad en makkelijk lokaal afhalen

Het was me eerst niet duidelijk dat ik de goederen bij een lokaal verkooppunt moest afhalen dat eigenlijk niet de naam van bouwdepot draagt. Maar dat bleek geen issue als ik me ter plaatse ging aanmelden om af te halen. Orders blijken we verwerkt te worden in een apart systeem, waardoor het soms zoeken was naar de juiste bestelbon. Maar verder super.

Klinkerdeksel

snelle levering goede kwaliteit

Online bestelling verliep zeer vlot alsook de betaling. Ik ontving een smsje wanneer de goederen op het depot beschikbaar waren. Ook ter plaatse was het personeel zeer vriendelijk. Goede kwaliteit. Via de chat-functie kon ik makkelijk weten of de nodige stukken er de dag zelf lagen.

Isoconfort 35

deze moest geleverd worden op een vastgestelde datum maar de grote vra chtwagen kon niet in de gemeente, s'andere dags werd alles bij ons afgezet met lichte vraachtwagen

75 Industriepark-west

Sint-Niklaas 9100

03 780 17 05

About Bouwdepot.be

bouwdepot is een Belgische webshop dat gebruik maakt van een netwerk van 15 zelfstandige bouwhandels voor het online aanbieden van kwalitatieve professionele bouwmaterialen aan aannemers en particulieren.