Uitstekend!

Heel tevreden over de gehele lijn, vlotte bestelling en levering!

Snel en uitstekend product

Dag na bestelling kon ik product reeds afhalen. Product was zoals verwacht.

Snel en vriendelijk

Ik werd onmiddellijk geholpen en kreeg uitleg op mijn vraag.

Goede producten.

Levering volgens afspraak en vriendelijke chauffeur. Goede producten.

Service, zoals het hoort

Vlotte online bestelling aan prijzen lager dan concurrent. Snel klaar voor afhaling. Vlotte communicatie omtrent de afhaling, terugbetaling waarborg.

Perfect afgeleverd

Snel en efficiënt

uitstekend maar ver

Een betere service kan je je toch niet bedenken! Je besteld online en binnen het half uur weet je waar je naartoe kan om je bestelling op te halen. Alleen jammer dat ik van De Haan naar Gent havengebied heb moeten rijden. dat was het enige min puntje. Maar de bestelling zelf verliep gewoon vlekkeloos en perfect! Beter kan toch niet hé!

Zeer positief.

De bestelling liep zeer vlot, de afhaling was zeer georganiseerd en veilig.

Bestelling zou klaar staan, maar dit was niet zo.

bedankt voor uw review. We vermoeden echter dat er een misverstand is. Wij hebben gecommuniceerd dat de producten "afgehaald kunnen worden", niet dat de bestelling "klaar staat". U heeft uw bestelling zoals voorzien volledig kunnen afhalen.

Goede kwaliteit

Snelle levering goed product

super!

positief, chauffeur heeft mij opgebeld en alles is correct en op tijd geleverd!

Goede overzichtelijke webshop met ruime keuze

Vooreerst goede overzichtelijke webshop na het gemakkelijke bestellen goede en hulpvaardig personeel in winkel of depot Aalst. is werkelijk aan te raden

snel, correct

geleverd zoals besteld, alles in orde

vlotte en correcte afhandeling van de gevraagde goederen op de beloofde manier!

Een ervaring die mij in de toekomst terug zal doen kiezen om materieel via Bouwdepot.be te bestellen!

Zeeeer goed

Zeer vlotte en vriendelijke medewerkers

Groot assortiment en een overzichtelijke website. Makkellijk te betalen en op te halen.

Snelle levering en goede prijs

Correct en stipt, zoals het moet zijn!

Het was mijn eerste bestelling bij Bouwdepot, en tot mijn grote tevredenheid is deze correct uitgevoerd: het juiste artikel, onbeschadigd bij transport, en goed afgeleverd. Ook de prijs was goed tov andere winkels. Ik ga hier waarschijnlijk in de toekomst nog bestellen!

stipt

Duidelijk en correct

Gemakkelijk en snel besteld

Gemakkelijk en snel besteld en snel geleverd ondanks de drukte

op tijd, correct zoals het hoort

alles correct verlopen, bestelling, betaling, levering.

Snel en voordelig

Snel op voorraad en vlot af te halen

vlugge levering

product komt overeen met mijn verwachtingen

Juiste afspraken

Prima opvolging voor kleine vraagjes en goed afgesproken levering.

Over Bouwdepot.be

bouwdepot is een Belgische webshop dat gebruik maakt van een netwerk van 15 zelfstandige bouwhandels voor het online aanbieden van kwalitatieve professionele bouwmaterialen aan aannemers en particulieren.