zeer goede service en vlug

zeker een aanrader

Prima op Tijd geleverd

Prima service dank u

Alles is top verlopen.

Zéér goede service !!!!

service !!!!

Snelle levering, vriendelijke mensen. Goede service

fantastisch !!!!!!

Snelle levering ,ik ben zeer tevreden

Makkelijk, duidelijk en op tijd: PERFECT!

Bestelling en afhaling uitstekend geregeld. Niets op aan te merken. Doe zo voort.

zoals online kopen hoort te zijn

Duidelijke site, grote keuze, scherpe prijzen, snelle verzending, instant reactie bij vraag of onduidelijkheid. TOP!

Zeer goede ervaring!

Artikel is zoals beschreven. Duidelijke omschrijving! Zeer goede prijs voor een hoge kwaliteit! Vriendelijk ontvangen bij het ophalen...

uitstekende service

is geleverd zoals aangegeven en de leverancier heeft, vanwege het zware gewicht, het artikel zelf binnen gezet.

Bestelling snel klaar voor afhaling. Ter plaatste direct geholpen op zeer vriendelijke wijze.

Grote voorraad en makkelijk lokaal afhalen

Het was me eerst niet duidelijk dat ik de goederen bij een lokaal verkooppunt moest afhalen dat eigenlijk niet de naam van bouwdepot draagt. Maar dat bleek geen issue als ik me ter plaatse ging aanmelden om af te halen. Orders blijken we verwerkt te worden in een apart systeem, waardoor het soms zoeken was naar de juiste bestelbon. Maar verder super.

Klinkerdeksel

snelle levering goede kwaliteit

Online bestelling verliep zeer vlot alsook de betaling. Ik ontving een smsje wanneer de goederen op het depot beschikbaar waren. Ook ter plaatse was het personeel zeer vriendelijk. Goede kwaliteit. Via de chat-functie kon ik makkelijk weten of de nodige stukken er de dag zelf lagen.

Isoconfort 35

deze moest geleverd worden op een vastgestelde datum maar de grote vra chtwagen kon niet in de gemeente, s'andere dags werd alles bij ons afgezet met lichte vraachtwagen

Zoals altijd Top service

Bestellen, laten aanpassen alles op dezelfde dag. Dat vindt je nergens anders.

Besteld en snel aangekomen

Zeer betrouwbaar, snelle levering

Goede prijs/kwaliteit, vlotte afhandeling.

overzichtelijke website, goede prijs/kwaliteitsverhouding, vlotte levering.

Klantvriendelijk en de goedkoopste

Overzichtelijke website en zeer behulpzaam als je contact opneemt voor bijkomende informatie.Houden de klant goed op de hoogte na het plaatsen van de bestelling.Meestal de beste prijs in vergelijking met andere leveranciers.Bedankt voor de vlotte afhandeling van mijn bestelling.Kwaliteit is top.

PROFESIONEEL

vlot bestellen ,correcte levering

zeer correct product en prima levering !

alles verlopt volgens afspraak !

Petje af !!

Online bestellen, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De mogelijkheid om je eigen bestelling uit te printen (pdf-file) Betaling wordt stapsgewijs uitgevoerd. Snelle levering en eventuele opmerking kan op je bestelbon worden toegevoegd. Dit wordt ook professioneel opgevolgd en beantwoord via mail. De chauffeur had mij opgebeld om te vragen waar de levering wenst geplaatst te worden want ik was niet duidelijk geweest. Een heel vriendelijke chauffeur en de levering was heel netjes afgezet op mijn oprit.

Niets op aan te merken.

Verwachtte termijnen werden gehaald.

Eenvoudig besteld, vlotte afhandeling en afhaling. Prima kwaliteit

Heel vriendeljke bediening, behulpzaam bij het afhalen van de goederen. Perfect.

Over Bouwdepot.be

bouwdepot is een Belgische webshop dat gebruik maakt van een netwerk van 15 zelfstandige bouwhandels voor het online aanbieden van kwalitatieve professionele bouwmaterialen aan aannemers en particulieren.