Vlot

Vlotte verwerking.

vriendelijk en efficient

geen grotere score omdat men goed moet opletten voor de transportkosten. Deel van levering laten vallen omdat de transportkost voor dit onderdeel veel te hoog was.

Gemakkelijk bestellen/afhalen

Snelle service met vlotte afhandeling.

Niet te vergeten, vaak is het daar wat goedkoper dan ergens anders voor hetzelfde product. Vriendelijk personeel. Snelle helpdesk.

Eenvoudig besteld, snel geleverd!

Eenvoudig bestellen, scherpe prijzen, leverkosten waren aanvaardbaar (indien er geen depot nabij was)

Topservice

Al verschillende keren besteld, en telkens mooi mijn levering gehad. Prijzen zijn ook top!

Correcte en snelle levering

Het product deed aan de verwachtingen en werd snel en correct geleverd

Handig vooruitplannen

Voegmiddel ruim voor het volgend weekend geleverd. Prima vaart!

Voordelig, makkelijk

Ik vond het product dat ik zocht snel via de zoekmachine en jullie website. Er was een voor mij gunstig gelegen depot waar het voorradig was. Na twee dagen gaan ophalen zonder problemen.

Goedkoop en gemakkelijk

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs en gemakkelijke afhaling/levering

Vlugge en correcte bediening

bestelling werd vlug verwerkt. terugbetaling van pallet werd correct uitgevoerd.

Correcte bestelling + sneller levering = tevreden klant!

S'avonds bestelling geplaatst. Dag erna al melding gekregen dat mijn bestelling klaar lag voor afhaling bij het afhaal depot van mijn keuze. Super!!!!!!!!

Stipte levering en gewenste kwaliteit

Mijn isolatiemateriaal werd stipt volgens de afspraken geleverd. Een uitstekende eerste kennismaking met Bouwdepot.be .

Het is een heel efficiënte firma

Vlot en snel

Aangenaam verrast dat zowel bestelling, betaling en levering zo vlot verliepen. Alleen jammer dat geen depot is in de omgeving van Brugge.

Top. Zeer snelle beschikbaarheid, ook van niet stockproducten

Heel tevreden over verloop van de bestelling. In de toekomst zal ik zeker opnieuw producten afnemen bij Bouwdepot.

De status van de bestelling was eenvoudig te volgen zowel online als per mail en ik kreeg een SMS en e-mail wanneer de bestelling klaar lag. Vriendelijk personeel bij afhaling!

Mijn bezoek en vertrek eindigt altijd met een glimlach; de werknemers zijn professioneel en hulpvaardig. Als ik aan bouwdepot denk, moet ik aan klantenservice met kwaliteitsmaterialen denken.

Zeer goede service

Vriendelijk personeel, behulpzaam. Vlotte bediening en levering.

Voor mijn eerste bestelling was het top.

Snelle behandeling, vriendelijk personeel !!!

Vlotte afhandeling en goede prijs

Ben gaan afhalen in Aartselaar. Zeer behulpzame medewerkers, vlotte afhandeling. Positive ervaring, mijn volgende bestelling is in the making!

Levering conform met mijn bestelling

Vlotte bestelling, vlotte afhandeling

Materiaal besteld voor plaatsen terras, pak goedkoper dan Brico en eenvoudig in bulk af te halen.

ik had eerst mijn twijfels maar onterecht

Vlot en vlug

Over Bouwdepot.be

bouwdepot is een Belgische webshop dat gebruik maakt van een netwerk van 15 zelfstandige bouwhandels voor het online aanbieden van kwalitatieve professionele bouwmaterialen aan aannemers en particulieren.