zeer vlugge levering

alles correct verlopen

top

waarschijnlijk een uitzondering in Vlaanderen : snel + juist + top.

Makkelijk bestellen en vlotte levering

Vanuit je stoel alles bestellen , goede prijs en binnen termijn geleverd

Gemakkelijk, goede Webshop, goede prijs

Gemakkelijk, goede prijs

Vlotte levering

Vlotte levering en behulpzaam

Alles vlot en goed verlopen

Alles verliep vlot en correct. Tevreden

Super snelle levering

Fijn contact, snelle levering, super geregeld

Alles zoals verwacht Snelle levering

Perfect zoals beschreven.

Duidelijke webshop en snelle afhandeling , doe zo verder...

Vriendelijk personeel. Goed geholpen.

Vlotte aankoop en afhaling

Ik bestelde online een zoldertrap. Via mail werd in meegenomen in de status van mijn bestelling. Ik kreeg in een zeer korte tijd een mailtje dat ik mijn bestelling kon afhalen op het gekozen afhaalpunt. Eens daar aangekomen, zeer vriendelijk personeel. Ze kwam mijn bestelling tot aan de auto brengen en laadden het zelf in mijn auto

Aangenaam ontvangen en fijne vestiging

Het personeel in de vestiging is heel behulpzaam

Goede bestelling ,bij aardsslecht weer en vriendelijke man

Alles zoals gewenst

Produkt zoals gevraagd en een uistekende levering.

Makkelijk bestellen, vlot afhalen, zeer vriendelijke medewerkers

De website is handig, bestellen is een makkie. Goed onthaald in Bekkevoort, bestelling vlot afgehaald. Alles zoals het hoort, zalig.

Snelle en correcte levering

Online bestelling geplaatst en een snelle en correcte levering ontvangen. Idem voor de producten die we zijn gaan afhalen. Deze lagen nog dezelfde dag klaar voor afhaling.

Correcte en vriendelijke dienstverlening

Vriendelijk en behulpzaam personeel op ophaalpunt. Product tijdig geleverd.

Goeie service!

Heel tevreden van de bestelling als van de gegeven service .

Prima service en afhandeling van mijn vraag nadien

Een aanrader!!

Correct

Juist transporteur stond opeens aan de deur, geen telefonische afspraak gemaakt. Gelukkig was ik thuis

Goeiedag, bedankt voor uw beoordeling. De transporteur zou u van tevoren gemaild hebben alsook heeft de chauffeur u van tevoren telefonisch proberen te bereiken (echter zonder succes). De mail is misschien in de spambox terecht gekomen?

Heel snelle behandeling en prima afhaalpunt

De bestelling werd heel snel verwerkt en stond klaar om af te halen bij het aangeduide afhaalpunt.

Vlot besteld en geleverd.

Na bestelling telefoontje ontvangen voor concrete afspraak levering (gelet zelf aangegeven dat meerdere data passen). Levering volgens afspraak en vriendelijke medewerkers. Niets op aan te merken dus!

Snelle levering en goed verpakt aangezien het om iets breekbaar ging.

Vlotte snelle levering

Vlotte snelle levering volgens afspraak.

Bestelde goederen lagen klaar aan het onthaal, alsook leveringsbon. Aangenaam verrast

Mooi!

Over Bouwdepot.be

bouwdepot is een Belgische webshop dat gebruik maakt van een netwerk van 15 zelfstandige bouwhandels voor het online aanbieden van kwalitatieve professionele bouwmaterialen aan aannemers en particulieren.