snel en kwaliteit

De levering was snel en het was wat ik nodig had bedankt

Vlot en correct

Vriendelijk en vlot afhaalpunt

Snelle afhandeling & vriendelijk ontvangst

Handig afhaalpunt met scherpe prijzen en vriendelijke ontvangst! Voor herhaling vatbaar!

Alles verliep goes

Gezien de vele bestelling die er nu zijn was mijn pakketje goed geleverd en was het duidelijk wanneer het geleverd werd

Alles verliep vlot en de producten zijn prima!

Goeie en vlotte levering binnen de voorspelde termijn! Ik kocht mortelpigmenten en die voldoen perfect aan wat ik had gehoopt. Alles prima in orde!

Ik krijg als particulier een even goede service als de aannemers die beroepsmatig voor mij werken.

Als projektmanager in de bouw weet ik precies wat ik wil voor mijn privé-verbouwing. Bij het bouwdepot is er een breed aanbod aan produkten. De prijzen zijn interessant, alles is eenvoudig online te bestellen en de communicatie is correct. Levering of afhaling verlopen vlot.

Alles heel vlot verlopen .

Handig dat je alles heel vroeg kan ophalen. Geen file gehad

Al meerdere malen een bestelling gedaan en alles verloop vlot en vlug geleverd.

Niet zoals gevraagd.

Ik had 2 producten besteld om thuis te leveren,1 heb ik moeten gaan afhalen in Ichtegem.

Bestelling en levering verliepen vlot.

Zoals reeds vermeld: bestellen was eenvoudig en levering werd correct uitgevoerd door ONTIME.

Prima service!!

Gemakkelijke manier om te bestellen. Vlotte en snelle levering!!

Topervaring

Prima service!

Het is zeer handig dat je online op zoek kunt gaan naar het product dat je nodig hebt. Dan simpel online bestellen en afhalen bij een dealer in de buurt. Gemakkelijker kan niet.

Snel & correct

Heel vlotte & correcte levering, vriendelijke chauffeur

supersnelle levering!

zeer correcte en uiterst snelle levering!

Vlotte bestelling en snelle levering

Ik had het product snel nodig, tijdens deze moeilijke Corona tijd waren we er ons van bewust dat het wel even kon duren. Tot onze verbazing was ons product er al na 3 werkdagen! Heel tevreden!

Snel en correct

Snel en correct geleverde. Steeds de juiste uitleg bij elk product. Mvg. Bert

Snelle levering en uitstekend materiaal

Al meerdere keren besteld enaltijd goeie ervaring

in één woord: SUPER !

Het was mijn eerste transactie. Ik ben een particulier en zal in het vervolg steeds eerst naar Bouwdepot gaan zien vooraleer ik iets aankoop.

Snelle levering en zeer goede prijzen!

Duidelijke website, zeer goede prijzen voor een groot assortiment en snelle levering.

Kwalitatieve bouwmaterialen

Kwalitatieve bouwmaterialen tegen een heel interessante prijs

Topservice!

Zeer snelle en goede service. 2 aparte bestellingen probleemloos samen geleverd met recup 1x leverkost. Snel en aangenaam contact bij vragen/afspraken. Complimenten voor chauffeur: zeer moeilijke leverlocatie, had voldoende reden om levering op 200m van locatie neer te zetten maar heeft toch gezocht naar manier om op locatie te geraken! zeker een aanrader!

bestelling ok maar levering laattijdig

mijn bestelling en betaling gingen vlot maar de levering gebeurde niet op tijd.via bpost. Via tracking ging alles donderdag geleverd worden , na 17 h volgens tracking vrijdag. Na 17 h volgens tracking problemen met de zending en ging het maandag geleverd worden wat dan uiteindelijk toch gebeurd is.

bedankt voor je beoordeling. Sinds de start van de semi-lockdown staan de koerierdiensten wederom zéér zwaar onder druk door de enorme toename aan pakketbestellingen wat waarschijnlijk mede de oorzaak is van deze gebeurtenis. Alvast bedankt voor uw begrip.

Goede kwaliteit en zeer duidelijke afspraken,TOP!!!

Niet.lang moeten wachten en klantvriendelijkheid is dik in orde,op voorhand bellen wanneer het past voor de klant dat kom je niet meer tegen.dikke pluim voor de firma!!

Eenvoudig bestellen, voordelige prijzen

Over Bouwdepot.be

bouwdepot is een Belgische webshop dat gebruik maakt van een netwerk van 15 zelfstandige bouwhandels voor het online aanbieden van kwalitatieve professionele bouwmaterialen aan aannemers en particulieren.