top

Super snelle service

Gebruikt gasklephuis voor BMW aangeboden op onderdelenlijn.nl Besteld in de namiddag volgende dag om 12 uur geleverd. Super snelle service, onderdeel is brandschoon en auto reageerde direct goed.

Goed advies en perfecte levering!

Al regelmatig zaken mee gedaan. En ben erg tevreden met de hulp en onderdelen.

Super aftersales

Vriendelijke en behulpzame mensen en een schitterend bedrijf. Bij dit bedrijf een gebruikt onderdeel gekocht. Het onderdeel bleek helaas defect te zijn. Heb netjes me geld terug gekregen. Volgende keer als ik wat nodig heb, hou ik zeker dit bedrijf in gedachten

Von der Anbahnung bis zur Abwicklung, hat alles wunderbar geklappt!

Die Motoreninstandsetzung hat super geklappt! Der Service und die Beratung sind Top! Alles perfekt gelaufen. Danke an das ganze Team!

Goed werkend onderdeel voor een koopje.

Super goed werk geleverd

Ik heb mijn Westfield met KMS systeem door Nick laten afstellen. Tevens de lambdasonde op een andere plek laten monteren, deze was onjuist gemonteerd. Nick heeft zeer goed werk geleverd, auto loopt nu mooi stationair, loopt soepeler en pakt veel beter op onder alle amstandigheden. Tevens meer koppel en vemogen. Kortom, auto loopt nu super. Nieuwe lasmoer voor Lambdasonde is heel mooi in de uitlaat gelast. Ben zeer tevreden, geef 5 sterren.

Een betrouwbaar en klantgericht bedrijf

Revisie Cayenne motor geplaatst waarbij men tot laatste probleem oplossing heeft gezocht. En naar tevreden eenheid opgelost, zeker aan te raden voor revisie motoren. Met name de persoonlijke contact persoon is een prettig mens en een topper. Als je belt staat hij rustig je te woord en doet ook wat er is afgesproken.

-Tweedehands hogedruk brandstofpomp gekocht en werk als nieuw.

-Reageerde zeer snel op mijn vragen, ook snel geleverd, product in nette staat

4 Sterne: guter Service, gut behandelt

Alles ok

Verbesserungspunkte

Keine

Alles super

Positive

Kompetenter Verkäufer: Hat mir in der Not geholfen mein geliebtes Auto flott zu machen! Motor brummt sauber und gesund! Wichtig: Schnelle und korrekte Auskunft sowie Lieferung! Hatte ich in Deutschland nicht!

Pluspunten

zeer snel verzonden

Pluspunten

Reageerde zeer snel op mijn vragen, ook snel geleverd, product in nette staat

had iets steviger kunnen worden ingepakt.

Pluspunten

Complete Motor gekocht. als nieuw! Perfect klantvriendelijk, goede nazorg. verzenden en retour prima geregeld. zeker een aanbeveling!

geen

Pluspunten

Snelle reactie en ook snel kunnen handelen. Top!

Geen

Geen

Just Perfect

3 Sterne: fein, eine vernünftige Erfahrung

Positive

Alles nett verlaufen .... Sowie einer Rücknahme . Aber ......

Verbesserungspunkte

Einfach Ehrlich sein . " Neu ist Neu und hat keine 5400 km auf dem Tacho " !!!. Aber vielleicht kommt noch eine kleine Rückvergütung !!!.

Pluspunten

Snelle respons op vragen en de levering van het product

super shop

4 Sterne: guter Service, gut behandelt

Sehr gute Ware.

Over Van Kronenburg Engines

Of u nu komt voor het afstellen van een racemotor op de rollenbank, een gereviseerde motor of een klein onderdeel, ons ervaren team staat voor u klaar. Wij zijn gespecialiseerd in motoren en onderdelen van Volkswagen, Audi, BMW en Mercedes. Maar ook voor exclusieve merken zoals Ferrari, Lamborghini en Aston Martin kunt u bij ons terecht. Dankzij onze grote voorraad motoren (2500+) kunnen wij vaak snel leveren.