het proces was vlot en met zorg

het proces was vlot en met zorg uitgevoerd. de beedigde vertaling kan ik niet beoordelen, maar dat zit wel goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en snelle afhandeling van de opdrachten

Meerdere opdrachten aan Raccourci verleend die steeds tot volle tevredenheid werden afgehandeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig goede en snelle service.

Wat een geweldig vertaalburo. Mijn Italiaanse vader is pas overleden en wij als kinderen hadden een prachtige tekst voor op zijn grafsteen Vertaalbureau Raccourci heeft dit voor ons naar het Italiaans vertaald. Geweldig wat een snelle service en medeleven. Heel erg bedankt namens ons allemaal.

Goede service - prettig contact

Professioneel vertaalbureau. Het onderlinge contact was aangenaam en helder. De vertaling van onze teksten is naar wens uitgevoerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, maar nooit ten koste van de kwaliteit

We doen reeds sinds vele jaren zaken met Raccourci en altijd tot grote tevredenheid van ons en onze opdrachtgevers.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer keurig en correcte benadering en afhandeling van overeengekomen zaken!

Positive

Wij hadden snel een tolk nodig - Raccourci heeft ons goed en super snel geholpen. Tolk: netjes op tijd geweest en heeft ons professioneel en goed geholpen.

Pluspunten

super service

geen

4 stars: good service, well treated

Positive

Ze zijn snel en bieden de diensten aan voor een schappelijke prijs. Ook denken ze mee bij feedback.

Positive

I am a professional writer and Raccourci helps me when I have a lot of work to do or when I am on holiday. Raccourci also made a very good translation of a commercial text from Dutch to English. Finally I found a company to share work with!

Suggestions

Nothing.

Pluspunten

Snelle reactie en goede vertaling!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Stipte levering - Snel reactie op mail - Heel flexibel, er is veel mogelijk - Scherpe prijzen - Komen afspraken altijd na - Werk ziet er goed verzorgd uit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Ook bij 'top' drukte!! Goed overleg vooraf en tijdens de verwerking van de documenten.

Misschien duidelijker aangeven/vermelden dat de prijzen exclusief BTW zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, snelle reacties op de mail, nabellen bij uitblijven antwoord van mijn kant, zeer vriendelijk.

Tot zover zijn er nog geen verbeterpunten opgevallen.

involved and fast service

Pluspunten

Betrokken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, Correct en vertaling ophoog niveau. Komt afspraak na.

Ik zou geen verbeterpunten weten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, adequate vertaling en betaalbaar!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een geweldig vertaalbureau, welk in extreem dringende gevallen snel weet en kan schakelen. Ik kan Raccourci absoluut aanbevelen!!!! Het is een bureau wat meedenkt en het vertaalwerk is van excellente kwaliteit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service. Véronique Duprey staat op de lijst van erkende / beëdigende vertalers in Frankrijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima samenwerking! Snel en vlot geleverde teksten. Goede en duidelijke communicatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg fijn om mee te werken.

Geen.

4 stars: good service, well treated

Positive

We have been working with the Vertaalbureau Raccourci agency for several months now. Our company has been more than satisfied with the high-quality level of translations as well as the punctuality and cooperation from the Agency's staff. Always respectful of the deadlines and making sure that the product they deliver is top-notch.

Pluspunten

Vriendelijk en dienstverlenend. Goede communicatie. Sterke vertaling.

geen

Over Vertaalbureau Raccourci

E-mail: info@raccourci.nl Telefoon: +31 (0) 263517793

Vertaalbureau Raccourci (de kortste weg) is een nationaal en internationaal georiënteerd vertaalbureau opgericht in 2000.

Dankzij de inzet van onze professionals zijn wij de vaste taalpartner van tal van internationale bedrijven en instellingen. Vanzelfsprekend streven wij ernaar om u de allerbeste taaldiensten te leveren en een langdurige, persoonlijke samenwerking met u aan te gaan.

√ Kwaliteit voor de scherpste ​prijs
√ Offerte binnen 4 uur