Supersnelle service.

Op woensdag de opdracht gegeven (Spaans - Frans), op donderdag al binnen.

Fantastische service!!!

Mevrouw Duprey komt altijd haar afspraken na en levert goed werk op korte termijn. Jij vraagt, zij draait! Echt fantastisch!

Hoge kwaliteit en altijd strak volgens planning: fijn bureau!

Wij werken met Raccourci omdat ze heel degelijk zijn, meedenken om het beste resultaat te realiseren en daardoor hoge kwaliteit leveren. Ook zijn ze qua planning heel realistisch. Prettig.

Snelle en complete vertaling

Snelle reactie op mails. Adequate vertaling geleverd op kort tijdbestek. Professionele beediging van de gevraagde documenten.

Uitstekende service en dienstverlening

Zeer professioneel en uitstekende dienstverlening. Ook erg meedenkend. Onze complimenten

Vertaalbureau dat met je meedenkt!

Wij zijn erg tevreden over Raccouri. Het komt nogal eens voor dat wij last minute iets moeten vertalen. Raccouri denkt dan heel goed mee, en kijkt naar wat mogelijk is. Ze doen echt hun best om je te helpen. Ook bij reguliere vertaling is er een heel snelle levering. De tarieven die zijn rekenen zijn ook goed. Kortom: een fijn vertaalbureau.

Snelle en professionele service

Wij hadden met spoed een vertaling van een juridisch document nodig, dit is direct opgepakt en keurig op tijd aangeleverd!

Super snel en goed!

1 telefoontje... film opsturen... vertalen!

Professioneell en topkwaliteit

Zeer prettig samengewerkt, eindelijk een bureau gevonden waar we voor lange tijd mee aan de slag kunnen!

Fantastisch!

Wij hadden een spoedopdracht (18 pagina's binnen 1,5 dagen). Vertaalbureau Raccourci was zeer flexibel en heeft de vertaling ruim op tijd geleverd. Daarbij was de kwaliteit van de vertaling goed- de tijdsnood van de vertaler had geen negatief effect op de kwaliteit.

De vertaling van technische teksten kunt u met een gerust hart toevertrouwen aan Raccourci. Zeer kundig en professioneel.

het proces was vlot en met zorg

het proces was vlot en met zorg uitgevoerd. de beedigde vertaling kan ik niet beoordelen, maar dat zit wel goed

Goede en snelle afhandeling van de opdrachten

Meerdere opdrachten aan Raccourci verleend die steeds tot volle tevredenheid werden afgehandeld.

Geweldig goede en snelle service.

Wat een geweldig vertaalburo. Mijn Italiaanse vader is pas overleden en wij als kinderen hadden een prachtige tekst voor op zijn grafsteen Vertaalbureau Raccourci heeft dit voor ons naar het Italiaans vertaald. Geweldig wat een snelle service en medeleven. Heel erg bedankt namens ons allemaal.

Goede service - prettig contact

Professioneel vertaalbureau. Het onderlinge contact was aangenaam en helder. De vertaling van onze teksten is naar wens uitgevoerd.

Snel, maar nooit ten koste van de kwaliteit

We doen reeds sinds vele jaren zaken met Raccourci en altijd tot grote tevredenheid van ons en onze opdrachtgevers.

Pluspunten

Zeer keurig en correcte benadering en afhandeling van overeengekomen zaken!

Geen

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Wij hadden snel een tolk nodig - Raccourci heeft ons goed en super snel geholpen. Tolk: netjes op tijd geweest en heeft ons professioneel en goed geholpen.

Pluspunten

super service

geen

4 stars: good service, well treated

Positive

Ze zijn snel en bieden de diensten aan voor een schappelijke prijs. Ook denken ze mee bij feedback.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

I am a professional writer and Raccourci helps me when I have a lot of work to do or when I am on holiday. Raccourci also made a very good translation of a commercial text from Dutch to English. Finally I found a company to share work with!

Suggestions

Nothing.

Pluspunten

Snelle reactie en goede vertaling!

Geen

Pluspunten

- Stipte levering - Snel reactie op mail - Heel flexibel, er is veel mogelijk - Scherpe prijzen - Komen afspraken altijd na - Werk ziet er goed verzorgd uit

Pluspunten

Snelle levering. Ook bij 'top' drukte!! Goed overleg vooraf en tijdens de verwerking van de documenten.

Misschien duidelijker aangeven/vermelden dat de prijzen exclusief BTW zijn.

Pluspunten

Snelle levering, snelle reacties op de mail, nabellen bij uitblijven antwoord van mijn kant, zeer vriendelijk.

Tot zover zijn er nog geen verbeterpunten opgevallen.

Über Vertaalbureau Raccourci

E-mail: [email protected] Telefoon: +31 (0) 263517793 Vertaalbureau Raccourci (de kortste weg) is een nationaal en internationaal georiënteerd vertaalbureau opgericht in 2000. Dankzij de inzet van onze professionals zijn wij de vaste taalpartner van tal van internationale bedrijven en instellingen. Vanzelfsprekend streven wij ernaar om u de allerbeste taaldiensten te leveren en een langdurige, persoonlijke samenwerking met u aan te gaan. √ Kwaliteit voor de scherpste ​prijs<br> √ Offerte binnen 4 uur<br> √ (Beëdigde) native vertalers, tolken en copywriters in meer dan 40 talen

Kiyoh Bewertungen