Raccourci levert snelle en goede vertalingen.

Raccourci heeft ons geholpen om technische, professionele teksten te vertalen in diverse talen. We zijn erg tevreden over de snelle levering en goede kwaliteit van de teksten.

• Bedrijfsnaam BxHxD

Betrouwbaar vertaalbureau.

Nauwkeurig betrouwbaar.

• Bedrijfsnaam Wilma

Veronique. . . .más que 10 puntos

Als er iets eventjes niet goed gaat wordtvhet heel snel en correct besteld! !

Snelle en goede service

Snelle en goede vertaalservice in Duits en Frans

• Bedrijfsnaam AKD

Snel, accuraat en meedenkend vertaalbureau!

Wij hadden diverse documenten die vertaald moesten worden, apostille die verkregen moesten worden. Dit allemaal in een kort tijdsbestek. Ze hebben dit allemaal geregeld. We werken al een zeer lange periode met dit bureau. Kan het alleen maar aanbevelen.

• Bedrijfsnaam Melkweg Holland

Betrouwbaar, telefonisch goed bereikbaar. Kwalitatief goed werk

• Bedrijfsnaam Tolk en VertaalService Frans en Duits “de Musschenberg”

Heel betrouwbaar, snel en proactief. Ik vind het een verademing om een partner te hebben voor tolken en vertalingen!

• Bedrijfsnaam Republic M!

Prettig contact, professionele, snelle service. Betrouwbaar vertaalbedrijf!

Makkelijk en snel benaderbaar. Dachten mee en konden op korte termijn voor een goede prijs precies in onze vertaalvraag voorzien.

• Bedrijfsnaam -

Snel en professioneel

Fijne samenwerking en goede prijs-kwaliteitverhouding!

• Bedrijfsnaam Bolsius Nederland B.V.

Goede communicatie en snelle service.

Snel en goed!

Snel en goed!

Snel, accuraat

Fijne snelle vertaling van gevraagde documenten, aanrader!

• Bedrijfsnaam Therapeutisch Centrum Sonsbeek

Snelle en correcte behandeling

Raccourci is zeer goed bereikbaar en geeft snel een indicatie wat de kosten zijn voor een vertaling en houden zich aan de afgesproken dag waarop een vertaling klaar zou moeten zijn.

• Bedrijfsnaam Van Barneveld Advocaten

Goede samenwerking en korte lijntjes!

Ik heb de samenwerking met Raccourci als heel prettig ervaren. De communicatielijntjes waren kort en het werk werd gestructureerd gedaan en aangeleverd.

• Bedrijfsnaam Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen

Correcte vertaling en perfect nagekomen afspraken

De vertalingen waren voor zover ik dat kan beoordelen perfect en de afspraken over levertijden zijn perfect nagekomen.

• Bedrijfsnaam Volle Maan Communicatiebureau

Heel professioneel, én snel

Heel goede service, en (belangrijker nog!) hoge kwaliteit. Bovendien was er ruimte voor overleg, wat fijn was. De volgende opdracht is al weer verstrekt!

• Bedrijfsnaam N.v.t.

Nog nooit ben ik zo vriendelijk, voorkomend, bescheiden en meelevend en correct behandeld door wat voor bedrijf dan ook ! Mijn complimenten Wij zullen graag iedereen doorsturen

• Bedrijfsnaam Elsje van Buren

Snelle responsetijd en goed vertaalwerk

Snelle reactie op offerteaanvraag, gevolgd door snelle vertaling na verstrekking opdracht. Goed vertaalwerk.

Vertaalbureau Raccourci heeft op uiterst professionele wijze onze materialen vertaald.

Vakkundig, vriendelijk en snel.

Heel goed!

Vertaalbureau Raccourci reageert altijd heel snel en is altijd bereid om spoedklussen op te pakken.

Ik heb heel goede ervaring en heel tevreden met hun dienst

Ik ben heel tevreden met de vertaling van aantal medische rapporten van Spaans naar Nederlands. Heel vriendelijk aardig medewerker en professioneel en houd zelf aan de afpakken.

Fast turnaround and great communication

We supply many short translations that require a fast turnaround and good quality. We always get great service for our clients needs.

Snel en accuraat vertaald!

Goede vertalingen en snel klaar

Het bedrijf is zeer kundig en professioneel. De vertalingen laten niet lang op zich wachten en je wordt door vakkundige mensen te woord gestaan. Zeer aan te bevelen!

Super ervaring met dit bedrijf

teksten snel vertaald en goeie communicatie

About Vertaalbureau Raccourci

E-mail: [email protected] Telefoon: +31 (0) 263517793 Vertaalbureau Raccourci (de kortste weg) is een nationaal en internationaal georiënteerd vertaalbureau opgericht in 2000. Dankzij de inzet van onze professionals zijn wij de vaste taalpartner van tal van internationale bedrijven en instellingen. Vanzelfsprekend streven wij ernaar om u de allerbeste taaldiensten te leveren en een langdurige, persoonlijke samenwerking met u aan te gaan. √ Kwaliteit voor de scherpste ​prijs<br> √ Offerte binnen 4 uur<br> √ (Beëdigde) native vertalers, tolken en copywriters in meer dan 40 talen