Pluspunten

Snelle service. Véronique Duprey staat op de lijst van erkende / beëdigende vertalers in Frankrijk.

Pluspunten

Prima samenwerking! Snel en vlot geleverde teksten. Goede en duidelijke communicatie.

Pluspunten

Erg fijn om mee te werken.

Geen.

4 stars: good service, well treated

Positive

We have been working with the Vertaalbureau Raccourci agency for several months now. Our company has been more than satisfied with the high-quality level of translations as well as the punctuality and cooperation from the Agency's staff. Always respectful of the deadlines and making sure that the product they deliver is top-notch.

Pluspunten

Vriendelijk en dienstverlenend. Goede communicatie. Sterke vertaling.

geen

Pluspunten

Snel, adequaat en flexibel

Pluspunten

Super snelle service, perfecte vertaling, goede prijs/kwaliteit!

Pluspunten

Wij hebben door Raccourci een offerte laten vertalen naar het duits, hier kwamen veel vaktermen in voor. De offerte is zeer positief ontvangen door onze klant. Wij zijn hier erg blij mee! Vertalingen in het verleden bij andere bureaus bleken achteraf toch niet doeltreffend en nauwkeurig genoeg te zijn. Bij volgende vertalingen zullen we zeker van de diensten van Raccourci gebruik maken!

Pluspunten

Snelle en goede vertalingen. Denken ook goed met de klant mee. Deskundig.

Pluspunten

- Luisteren goed naar wensen - Snel en efficiënt - Goede vertaling

Pluspunten

Binnen 1 dag een heldere offerte, duidelijke afspraken en geen verrassingen achteraf.

Pluspunten

Raccourci antwoordt snel op e-mails en komt meteen in actie. Ook als het gaat om een spoedopdracht. De vertalingen zijn bovendien van goede kwaliteit!

Pluspunten

Snelle service en goede kwaliteit

Positive

Snelle service en een perfecte vertaling, waar zelfs nog extra opmerkingen in stonden over de inhoud.

Suggestions

Geen.

Pluspunten

Super snel en adequaat opgepakt.

kan ik niet direct bedenken.

Pluspunten

Snelle service voor een goede prijs!

Pluspunten

Supersnelle en correcte Service.

Positive

Very quick and professional. Would definitely use again.

Pluspunten

Flexibel. Denken mee!

Pluspunten

Vertaalde tekst aangeleverd in de opmaak van de brontekst. De vertaalde tekst werd ruim voor de deadline aangeleverd.

4 stars: good service, well treated

Positive

- Erg professioneel - Klantgericht - De Engelse gasten hebben het programma goed kunnen volgen

Suggestions

- Communicatie met de tolken ging niet altijd helemaal goed

Pluspunten

* Uitstekende vertalingen: correct en soepel/elegant. Vertaler komt het best tot haar recht bij wervend/informatieve teksten. * Punctuele levering. * Goede uitleg bij vragen. * Nette prijs-kwaliteitverhouding

Werkt zo hard op inhoudelijk vlak dat de facturering soms wat chaotisch verloopt.

Over Vertaalbureau Raccourci

E-mail: info@raccourci.nl Telefoon: +31 (0) 263517793 Vertaalbureau Raccourci (de kortste weg) is een nationaal en internationaal georiënteerd vertaalbureau opgericht in 2000. Dankzij de inzet van onze professionals zijn wij de vaste taalpartner van tal van internationale bedrijven en instellingen. Vanzelfsprekend streven wij ernaar om u de allerbeste taaldiensten te leveren en een langdurige, persoonlijke samenwerking met u aan te gaan. √ Kwaliteit voor de scherpste ​prijs<br> √ Offerte binnen 4 uur<br> √ (Beëdigde) native vertalers, tolken en copywriters in meer dan 40 talen