Pluspunten

Flexibel. Denken mee!

Pluspunten

Vertaalde tekst aangeleverd in de opmaak van de brontekst. De vertaalde tekst werd ruim voor de deadline aangeleverd.

5 stars: perfect, definitely recommended

4 stars: good service, well treated

Positive

- Erg professioneel - Klantgericht - De Engelse gasten hebben het programma goed kunnen volgen

Suggestions

- Communicatie met de tolken ging niet altijd helemaal goed

Pluspunten

* Uitstekende vertalingen: correct en soepel/elegant. Vertaler komt het best tot haar recht bij wervend/informatieve teksten. * Punctuele levering. * Goede uitleg bij vragen. * Nette prijs-kwaliteitverhouding

Werkt zo hard op inhoudelijk vlak dat de facturering soms wat chaotisch verloopt.

Pluspunten

Heel flexibel en meedenkend bedrijf. Er waren van mijn kant een aantal vervelende tegenvallers tijdens en na het vertaalproces, maar daar is keurig mee om gegaan, en ook nog eens heel snel. Ik ben zeer tevreden over de vertaling en service van Vertaalbureau Raccourci!

Pluspunten

Snel en behulpzaam.

Pluspunten

Onze tolk was vriendelijk, behulpzaam en sprak beide talen uitstekend. Eigenlijk geen klachten of verbeterpunten van onze kant. We waren dik tevreden.

Pluspunten

Onze bevindingen zijn zeer goed. Wij moesten tolken laten overvliegen naar Aruba voor een zeer belangrijke Europese conferentie. Dankzij Raccourci Vertaalbureau hebben wij in een zeer kort tijdsbestek de organisatie rondom de tolken gelukkig kunnen volbrengen en hebben de tolken hun gedeelte ook zeer goed volbracht! Wij hebben alleen maar positieve reacties vernomen van de participanten.

Pluspunten

Zeer goede en snelle service. Kwaliteit van de vertaling was hoog. Daarnaast haalde men een typefout uit de brontekst en gaf men dat aan in de begeleidende mail. Zeer attent!

Pluspunten

snelheid, vakkundigheid

geen

Pluspunten

Uitstekende klus geklaard die niet eenvoudig was: een gedicht vertalen passend op beeld.

Pluspunten

- goede telefonische bereikbaarheid - snelle reactie op mails - snelle levering - enthousiast, professioneel en flexibel

- hier en daar wat onnauwkeurigheden, deze zijn besproken en goed opgelost

Pluspunten

Snelle actie en reactie, klant vriendelijk, proactief, goede bewaking van voorstellen.

Poeh, het gaat om vertalingen naar Hongaars en Pools. Bij de technische termen zijn er wat steekjes laten vallen. het is ook wel weer begrijpelijk, omdat de vertaler, waarschijnlijk niet uit onze branche komt.

Pluspunten

Snelle vertaling en goede kwaliteit!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

vriendelijk contact, snelle levering

soms te letterlijke vertaling Nederlandse teksten in het Engels, waardoor de tekst uit zijn verband wordt gehaald. Let er goed op dat teksten in het Engels ook nog kloppen, controleer dit goed

Pluspunten

Snel en kwaliteit werk

Pluspunten

Snelle service Goede prijs/kwaliteitverhouding

Sommige woorden zouden iets beter in de context kunnen worden vertaald. Paar foutjes in de tekst, deze moet nog wel worden doorgelezen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Nemen snel contact op, zijn goed geprijsd en leveren erg snel!

NVT

5 stars: perfect, definitely recommended

Pluspunten

Op tijd en een correcte vertaling!

Over Vertaalbureau Raccourci

E-mail: [email protected] Telefoon: +31 (0) 263517793 Vertaalbureau Raccourci (de kortste weg) is een nationaal en internationaal georiënteerd vertaalbureau opgericht in 2000. Dankzij de inzet van onze professionals zijn wij de vaste taalpartner van tal van internationale bedrijven en instellingen. Vanzelfsprekend streven wij ernaar om u de allerbeste taaldiensten te leveren en een langdurige, persoonlijke samenwerking met u aan te gaan. √ Kwaliteit voor de scherpste ​prijs<br> √ Offerte binnen 4 uur<br> √ (Beëdigde) native vertalers, tolken en copywriters in meer dan 40 talen