Toller Kundenservice!!

Toll.

Super Preis, schnelle Lieferung

Einfach und unkompliziert, gerne wieder

Prima, super levering.

Snelle levering, zoals wordt aangegeven. Om 16.45 besteld en de volgende dag in huis.

Goede prijs, snelle levering, goede service

Toen ik vergeten was om mijn huisnummer in te vullen, werd ik gemaild en gebeld om te zorgen dat het pakket op tijd verzonden werd. Super service!

prima verzorgd

Prima verzorgd, goed verpakt. Goed volgbaar!

Eerste keer dat ik bestel, voor herhaling vatbaar.

Pakketje was zeer snel geleverd en zeer degelijk verpakt. De legodoos was in mint condition. Voor herhaling vatbaar

Zoals het hoort: zoeken en bestellen in een paar clicks, snelle verzending, goed op de hoogte gehouden worden over de levering en het product goed verpakt en onbeschadigd ontvangen.

Deplorable

Le site est plein de promesses avec un assortiment important et un tarif raisonnable. Sauf que si vous devez pour faire livrer en dehors de pays bas, fuyez! Ils font appel à DPD, qui lui même fait appel à Chronopost pour réaliser la livraison. Notre colis a été considéré comme livré, alors que livreur n'est jamais passé. Chronopost, DPD et BricksDirect se renvoient la balle depuis 1 mois. Le SAV de BricksDirect est donc déplorable, et ne répond plus à mes appels. Je me retrouve sans cadeau pour l'anniversaire de mon filleul et me suis donc fait escroqué de 50€, à fuir!! BricksDirect is a nice concept with a large collection of Lego. However, if you intend to be delivered outside holland, just run away! My parcel is considered as delivred whereas the delivery man never come. BricksDirect, DPD and Chronopost blame each other since my request. BricksDirect after-sales service is bad, and don't answer anymore my calls. Now, I have no present for my mephew, and cheated of 50€.

• Nous recommanderiez-vous? Non

DPD lost your package. Our apologies for that again. Order fully refunded.

Zeer goede en snelle levering

Lego verpakt in degelijke dozen. Lego doosjes zelf in onberispelijke staat zonder beschadigingen. Snelle levering en tegen zeer goede prijzen. Bricks Direct is een echte aanrader!

Makkelijk te bestellen, snelle levering, gewoon heel netjes zoals het hoort

Uitstekende ervaring

Scherpste prijs én snel geleverd! Zoonlief was er heel blij mee!

Pas capable d’envoyer le bon produit

On commande une boîte, on ne reçoit pas du tout celle commander et la seule solution proposer c’est de se débrouiller à imprimer un bon retour sans imprimante et se déplacer tout rendre un colis alors qu’on a rien demandé !!!!!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Nos excuses pour l'envoi d'un produit incorrect. Nous n'avons plus le produit commandé en stock. Nous vous avons demandé de retourner l'article gratuitement, afin que nous puissions vous rembourser le montant total payé.

Het beloofde word wel degelijk uitgevoerd ,besteld voor ..... dag erna geleverd , en voortreffelijk verpakt .Dus BricksDirect is zeker een aanrader . Mvg Daniël

Goede service en betrouwbaar

BricksDirect was zover ik kon zien de goedkoopste om het setje LEGO wat ik zocht aan te schaffen. Dus ik ging het proberen. Het werd dezelfde dag nog netjes verstuurd en de volgende dag had ik het binnen. Constant op de hoogte gehouden per mail wat de status was. Erg prettig ervaren en ga er ook zeker weer kopen. Het enige is dat ze niet alle soorten LEGO online hebben staan. Dus hopelijk word dit uitgebreid dat ik nergens anders meer hoef te kopen. En misschien de verzendkosten verlagen, bijvoorbeeld al bij € 30,- gratis.

Fijne service

Top en snel geregeld wanneer ik het pakketje kon halen.

Goed geregeld, snelle service, goeie prijs

Goed geregeld, snelle service, goeie prijs

Goeie en snelle levering en fout onmiddellijk goed gemaakt

Op de levering geen commentaar, alles verliep vlot en de artikelen kwamen mooi aan. Toen ik zag dat er 2 stuks niet bij de bestelling waren heb ik dit laten weten en dat werd onmiddellijk in orde gebracht.

Vendeur fiable et bien fourni

Très bon choix de Lego, même dans les collections un peu anciennes, j'ai trouvé exactement les lots que je cherchais. La livraison a été rapide et sans encombre, les boites étaient bien calées dans le carton. Je retournerai chez ce vendeur pour mes prochains achats Lego.

Totaal tevreden

Snelle levering voor een goeie prijs

Snel en netjes

Snel online besteld en binnen de genoemde bezorgtijden geleverd..

Product was as described and expected..

Product was as one could expect and as described..

Mon fils a adoré

De kleinkinderen spelen graag met lego

Als cadeau is het heel goed ontvangen door ons kleinkind en hij speelt er graag mee

Great Service

Product arrived earlier than expected. Efficient service.

Over BricksDirect

BricksDirect.com is the biggest webshop in LEGO sets on the internet for the best prices. In our LEGO store you will find a big assortment of LEGO sets, like LEGO City, LEGO Friends, LEGO Star Wars and LEGO Technic. All your favorite themes you can find here. We wish a lot of fun shopping at BricksDirect.com