Sandra heeft mij uit de put gehaald. Wachtwoorden en migratie etc.

Hi Adriaan, Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je goed bent geholpen door mijn collega Sandra. Angela

Ook deze review site functioneert niet

Op 29/02 een negatieve review achtergelaten, waarna Monique reageert dat ze iemand laat bellen. Nooit meer iets van gehoord. Exact is een super arrogante organisatie. De klant is niet belangrijk, de aandeelhouders wel.

Hi Klaas, Heel vervelend om te horen dat er geen contact met je is opgenomen. Excuses hiervoor. Ik zal het nogmaals met prioriteit melden zodat er wel contact met je wordt opgenomen. Monique

Waardeloze support & een niet werkende conversie

Afgelopen jaren zaten wij bij Compact+, waar op een gegeven moment zoveel drama en IT-kosten gepaard mee gingen dat we zijn gaan overstappen naar Online. Ze werken er toch naar toe om iedereen naar Online te krijgen, want de support bij Compact was al ondermaats. De conversie naar Online hebben wij door Exact laten doen, want zelf geen tijd voor en verstand van. Achteraf had ik beter een week zelf kunnen gaan zitten om het uit te zoeken, want de geconverteerde administratie is foutief en incompleet. Uiteraard een oplossing aangevraagd, maar met antwoord: 'vul zelf maar aan en werk het bij'. Hoe ik het zie is dat ze van alles aanbieden, daar grof geld voor vragen en jou daarna het lekker zelf laten uitzoeken. Uiteraard zullen er ook goede verhalen tussen zitten, maar volgens mij moet de support naar dit soort problemen beter.

Hi Koen, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de conversie en over support. Jouw feedback zal ik intern doorsturen zodat er contact met je wordt opgenomen. Monique

Hele slechte service

Drie maanden geleden via een contactpersoon van Exact online informatie opgevraagd om een abonnement af te sluiten. Deze persoon bleef ons maar bellen en mailen of wij al een besluit hadden genomen. Toen we eindelijk een beslissing hadden genomen en wij informatie/hulp nodig hadden was hij helaas niet meer bereikbaar. Ook onze boekhouder kreeg geen contact/benodigde informatie om verdere stappen te maken. Toen hebben wij na 2 maanden (nadat wel hadden betaald maar er geen gebruik van hebben gemaakt), besloten om ons abonnement op te zeggen waarbij wij een opzegtermijn van 1 maand in acht dienden te nemen. Eindeloos mijn beklag gedaan via het support systeem. Mails geupload etc. Exact online gaf wel toe dat er adequater had kunnen worden gereageerd en boden daar hun excuses voor aan. In plaats van toen ons toen alsnog een goede service te bieden, gingen ze in discussie over de verzochte creditering van de nota's. Exact online was niet bereid om ons maar 1 maand tegemoet te komen. Kortom, hele slechte service.

Hi Ellen, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de service achteraf en over de gang van zaken omtrent de opzegging en de opzegtermijn. We zullen jouw feedback meenemen om onze service te verbeteren. Monique

sandra is een perfecte hulp geweest

Klantvriendelijk en deskundig

Hi Adriaan, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je goed geholpen bent door mijn collega. Een mooi compliment. Monique

Prima product, wel erg prijzig. Klanten service ronduit slecht

Vriendelijk geholpen toen ik aangaf klant te willen worden. Zodra ik toehap begint de ellende. Indien je consult afspreekt worden de geplande uren gefactureerd ook al geven ze door de telefoon aan dat achteraf alleen de gebruikte uren gefactureerd worden. Ik heb 4 ipv van de voorgestelde 8 uur gebruikt à €142,78. Wel alle 8 de uren betalen. Zodra je dat aangeeft wordt er gewezen naar de voorwaarde en houdt alle vriendelijkheid op. Weken geen reactie. En dan over meerdere schijven voordat je een antwoord krijg op de vraag. Advies bevestig alle gemaakte afspraken die er (mondeling) gemaakt zijn. Achteraf kan je er niet op terug komen.

Hi André, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de service achteraf. Om jouw feedback mee te kunnen nemen, kom ik graag in contact om dit verder te bespreken. Ik heb je hiervoor een privébericht gestuurd. Monique

Niet dienstbaar aan de klant

Sinds Exact de fiscale software van Unit4 heeft overgenomen, is de communicatie en service enorm achteruit gegaan. De korting die ik met Unit4 had afgesproken, wordt eenzijdig opgezegd. Vragen over de factuur wordt al enkele maanden niet op gereageerd. Exact is dienstbaar aan de aandeelhouders, maar niet aan de klant.

Hi Klaas, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de communicatie en service. Om dit verder te bespreken zal ik mijn collega contact met je op laten nemen. Monique

To integrate with custom ERP and WMS solutions via API, Exact Online is a smart choice.

At Tracy Data Solutions B.V., we excel in crafting web-based business solutions and ERP systems tailored to the unique needs of warehouses, importers, and exporters in the fruits and vegetables sector, including operations with extensive capacities and specialized ripening facilities. Many of our clients are already familiar with Exact Software and utilize Exact Online for their logistical and operational needs. Our integration with the Exact API means our Tracy Solutions not only enhance but seamlessly merge with Exact Online. This synergy provides unmatched value, enabling you to leverage all that Exact offers, plus our bespoke modifications to meet your specific business requirements. Our expertise in this niche has enabled numerous warehouses and import/export businesses to streamline their operations. We've helped them process hundreds of thousands of orders, facilitating a combined turnover of €500 million within a span of just two years. With Tracy Data Solutions, elevate your business to new heights of efficiency and profitability, ensuring your operations are as fresh and competitive as the produce you handle.

Hi Richard, Dank je wel voor je positieve review en je enthousiasme over Exact en de software. Leuk om te horen dat je graag werkt met Exact. Monique

Hi Anke! Bedankt voor je positieve review! Ilona

Exact staat voor betrouwbaarheid !

Al 25 jaar onze software partner en dat zal ook zo blijven

Hi Frans, Dank voor je mooie beoordeling. Wat fijn te vernemen dat je al zo lang gebruik maakt van onze software en diensten. Hendrik

Zeer goede ervaringen

Veel gebruikersgemak, nieuwe oplossingen/onwikkelingen

Hi Edwin, Dank voor de review en het delen van jouw ervaringen. Hendrik

n.v.t.

n.v.t.

Gewoon goed!!!!!

Al 32 jaar ervaring

Hi Jan, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je al zo lang tevreden bent. Monique

Exact is een zeer gebuiksvriendelijk programma voor onervaren en ervaren mensen!

Ik kan op iedere plek op ieder moment van de dag, tenzij er geen internet is, met het programma werken

Hi Claudia, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je het gebruiksvriendelijk vindt en overal waar je bent in het programma kan werken. Monique

Goede software en prettig mee te werken

Software werkt goed. Altijd bereikbaar en snel. Te koppelen met veel andere pakketten zodat het eigenlijk altijd wel bruikbaar is.

Hi Jasper, Bedankt voor je positieve review! Hendrik

Easy friendly and great support - the two most important things in an ERP

This ERP tailors SME's perfectly with an easy friendly use but with some customizable features that doesn't overwhelm but also helps make fit to your specific needs. The most important thing about an ERP is customer support and they do an excellent job with this. Highly recommend this.

Hi Emily, Thank you for your positive review. A nice compliment for our product and colleagues. Monique

Gemak

Heb al met verschillende boekhoudprogramma's gewerkt maar (het gemak van) Exact vind ik persoonlijk het prettigste

Hi Jackie, Bedankt voor je positieve review. Fijn te horen dat de software bevalt en je er graag mee werkt. Monique

Stabiel, betrouwbaar, snel

ExactOnline doet wat het belooft: stabiel, betrouwbaar, snel, gebruikersvriendelijk

Hi Coby, Bedankt voor je positieve review. Fijn te horen dat de software Exact Online bevalt en je er graag mee werkt. Monique

Gemakkelijk om te gebruiken, overzichtelijk en gestructureerd

Vlotte samenwerking

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hi Wendy, Bedankt voor je positieve reactie. Fijn te vernemen dat de software bevalt en de samenwerking goed verloopt. Hendrik

Goed - gebruik al jaren (meer dan 20 exact versies

Het fijne van exact is dat ik de oude data van de oude versies van exact over kon zetten. Gebruiksvriendelijk programma

Hi Karin, Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te horen dat je al zo lang met Exact werkt! Een mooi compliment. Monique

prettig en deskundig

wist mijn probleempje uitstekend op te lossen na het aansluiten van een nieuwe PC.

Hi Toon, Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed is opgelost! Een mooi compliment voor mijn collega's. Monique

Te kort bezig om hier nu een oordeel over te geven.

Ik zal later hier op reageren.

Hi Ton, Bedankt voor je positieve beoordeling. We horen graag op een later moment wat je er van vindt. Monique

klachtenafhandeling moet ik vaak extra actie ondernemen

Zie boven

Hi Adriaan, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je vaak extra actie moet ondernemen bij klachtenafhandeling. Om jouw feedback mee te kunnen nemen, kom ik graag in contact om dit verder te bespreken. Ik heb je hiervoor een privébericht gestuurd. Monique

Zeer Goed

Werk al jaren tot volle tevredenheid met Exact Compact

Hi Kees! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt. Fijn dat je al jaren met Exact Compact werkt! Ilona

Exact levert alle financiële info voor het MKB

Exact biedt functionaliteit, prima gebruikersinterface, stabiele software en vooral de benodigdebedrijfsinfo.

Hi Willem! Dank voor de review, fijn te horen dat de software je de benodigde info en functionaliteit biedt. Hendrik

Over Exact

Cloud business software for SMEs and their accountants. Numbers are the key to any business. Having the right numbers allows you to manage costs, improve efficiency and grow. More than 400,000 businesses and accountants are already using our innovative cloud-based software to manage their numbers. Come on in and see what Exact can do for you.