het gebruik van Exact

We gebruiken exact voor de financiële- en voorraadadministratie van de houthandel.

Hi Marianne, Bedankt voor je review! Hendrik

Een makkelijk pakket om mee te werken!

Het pakket is makkelijk om mee te werken en je kunt er alle gegevens die je nodig hebt zo uithalen. Zeer gebruiksvriendelijk. Werken er al vele jaren mee en nog steeds zeer tevreden.

Hi Merion! Bedankt voor je review, fijn te horen dat jullie er al jaren met tevredenheid mee werken. Hendrik

Vreselijk nare afdronk

11 jaar met veel plezier gewerkt met het offline pakket. Moet nu overstappen naar ander systeem. Blijkt in de kleine lettertjes een opzegtermijn van DRIE maanden te staan. Waarom is zo'n lange termijn eigenlijk noodzakelijk? Ben je zes dagen te laat met opzeggen en wordt je er aan gehouden het pakket nog een jaar (ongebruikt dus!) af te nemen. Na 11 jaar vind ik dit zeer teleurstellend en klantonvriendelijk. Daar waar ik tot nu Exact zou aanraden zal ik dat dus niet meer doen.

Hi Ben, Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het opzeggen van je abonnement niet naar wens is verlopen. Om jouw feedback mee te kunnen nemen, kom ik graag in contact om dit verder te bespreken. Ik heb je hiervoor een privébericht gestuurd. Angela

Prima maar er zijn beter boekhiudpakketten

Ouderwets boekhoudpakket

Hi Marcel, Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je Exact ouderwets vind. Om jouw feedback mee te kunnen nemen, kom ik graag in contact om dit verder te bespreken. Ik heb je hiervoor een privébericht gestuurd. Ilona

ontevreden over hulp/oplossing bij een klacht over de software,

Mijn ervaring is, dat ik perfect te woord wordt gestaan. Maar de oplossing van mijn probleem nog steeds niet is geleverd. Met andere woorden: citaat van uw website: "2.050 specialisten staan klaar om u te helpen." . Maar tot op heden heeft nog niemand mij kunnen helpen.

Hi Theo! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Vervelend om te horen dat je probleem niet opgelost is. Ik heb je een mail gestuurd om te kijken of ik je kan helpen bij het vinden van de oplossing. Ilona

gebruiksvriendelijk

gebruiksvriendelijk

Hi, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je Exact gebruiksvriendelijk vindt. Monique

Betrouwbaar

Werk al jaren met Exact tot volle tevredenheid

Hi John, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je erg tevreden bent met Exact! Angela

NVT

Hi! Bedankt voor je positieve review! Ilona

Geweldige gebruiksvriendelijke software

Zeer gebruiksvriendelijke software om o.a. aangiften IB mee te verzorgen. Het kost wel wat maar dan heb je ook echt een goed pakket! Wij zijn zeer tevreden!

Hi Derk! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt. Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn! Ilona

Bijna 30 jaar met Exact gewerkt met volle tevredenheid

Fijn boekhoudprogramma

Hi Joke! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt. Wat leuk dat jullie al zo lang klant zijn! Ilona

Het kost wat maar dan heb je wat.

Zeer gebruiksvriendelijk en daardoor prettig om met exact te werken. Enkel de overstap binnen de Exact familie is een dure bevalling zonder enig meedenken door verkopers die het niet echt boeit. Dat was jammer. Verder tevreden.

Hi William! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt. Wat vervelend om te horen dat de overstap binnen Exact niet naar wens verlopen is! We nemen je feedback mee om onze dienstverlening te verbeteren. Ilona

x

x

Hi Johan, Bedankt voor je positieve beoordeling. Monique

Doet wat die hoort te doen!

Hi Olcay, Bedankt voor je positieve reactie. Fijn om te lezen dat het pakket naar behoren werkt. Een mooi compliment. Monique

Prijs-kwaliteitverhouding staat onder druk.

Kwaliteit en gebruiksgemak zijn goed maar de prijs per aangifte stijgt behoorlijk.

Hi Ron, Bedankt voor je positieve reactie. Fijn om te lezen dat de kwaliteit en het gebruiksgemak van het pakket goed zijn. Een mooi compliment. Monique

FiscaalOngemak is in rap tempo FiscaalGemak geworden.

Het heeft even geduurd mijn irritatie weg te halen nadat Unit 4 (inmiddels Exact) de klanten van Primaccount had overgenomen. In de wandelgangen was het al snel 'FiscaalOngemak', iets waar ik mij in kon vinden. Echter de ontwikkelingen zijn in raptempo gegaan en nu gebruik ik het programma met zeer veel gemak en tevredenheid.

Hi Dennis, Bedankt voor je positieve reactie. Fijn om te lezen dat je nu met tevredenheid het pakket gebruikt. Een mooi compliment. Monique

Exact compleet ontzorgen

Compleet en modulair opgezet met ook mobiele oplossingen!

Hi Martin, Bedankt voor je positief review! Erg leuk om te horen dat je het een compleet pakket vindt! Angela

Gemak

Alle bij elkaar

Hi! Bedankt voor je positieve review! Ilona

Duidelijk systeem en voor iedereen toegankelijk

Wanneer je niet bekend bent met boekhouden is dit een programma waarmee je in ieder geval de basis kunt leren en de nodige ondersteuning van de servicedesk kunt aanroepen. Als administratiekantoor is dit een duidelijk systeem en heeft uitgebreide mogelijkheden.

relatief eenvoudig pakket

Iemand met boekhoudkundige ervaring en kennis van boekhoudpakketten goed mee te werken

Hi Hans! Fijn dat je ons aanbeveelt naar aanleiding van jouw positieve ervaringen met Exact. Dank je wel! Angela

Handig pakket

Goed pakket

Hi Hans, Bedankt voor je positief review! Fijn om te horen dat je het een goed pakket vindt! Angela

degelijk softwarepakket

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hi Bart, Bedankt voor je positieve review! Angela

Gebruiksvriendelijk

Makkelijk en eenvoudig te bedienen.

Hi Diana! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt. Fijn dat je Exact gebruiksvriendelijk vind! Monique

Gebruikersvriendelijke software overal en altijd bereikbaar

Gebruikersvriendelijke software overal en altijd bereikbaar

Hi Dirk! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt. Fijn dat je Exact gebruiksvriendelijk vind! Ilona

Excellent system

Logical and fairly easy to use.

Hi Michelle, Thanks for your positive review, nice to hear you enjoy working with Exact! Monique

Gebruiksvriendelijk

Ik werk al 32 jaar met Exact, dus redelijk gewend en nog steeds posietief

Hi Mieke, Bedankt voor je posititeve review en leuk om te horen dat je graag en al zo lang met Exact werkt. Bedankt voor het mooie compliment! Monique

Over Exact

Cloud business software for SMEs and their accountants. Numbers are the key to any business. Having the right numbers allows you to manage costs, improve efficiency and grow. More than 400,000 businesses and accountants are already using our innovative cloud-based software to manage their numbers. Come on in and see what Exact can do for you.