goede service makkelijk in gebruik

goede ervaringen en ik vind het makkelijk in gebruik

Hi Danielle! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt. Fijn dat je het makkelijk in gebruik vind! Ilona

het doet wat het moet doen.

het doet wat het moet doen.

Goed, deskundig en snel geholpen

Weinig wachttijd, goed en vriendelijk door supportafdeling geholpen. Fijn programma om mee te werken!

Hi Ingrid! Bedankt voor je posititeve review en leuk om te horen dat je graag met Exact werkt. Bedankt voor het mooie compliment voor mijn support collega's! Monique

Exact is een zeer gebruiksvriendelijk pakket.

Het pakket is zeer gebruiksvriendelijk en de supportafdeling is altijd zeer behulpzaam.

Hi Wilma! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt. Fijn dat je het pakket gebruiksvriendelijk vind en bedankt voor het mooie compliment voor mijn support collega's! Ilona

Support vragen zijn eenvoudig te stellen via een chat functie. Hierop wordt erg snel en vakkundig gereageerd. Dat is zeer prettig voor ons als klant / gebruiker van Exact

Hi Ad! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt. Wat een fijn compliment voor mijn collega's van support! Ilona

tool die echt ondersteuning biedt

transitie naar meer digitalisering binnen ons onderneming

Hi Feysal, Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Ilona

Fijn en snel geholpen!

Hi Gerard, Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je goed bent geholpen door mijn collega's! Angela

Zeer slecht bedrijf !!

Exact online is een grote groep oplichters die er nul baat bij hebben iemand te helpen, graaien graaien graaien en voor de rest geen diensten leveren. Ik heb na een jaar ontevreden met exact gewerkt te hebben opgezegd. Later had ik wat cijfers nodig na dat mijn abonnement al opgezegd. De boeven van exact online vertelde me dat ik eerst 240 euro moest over maken en dat ik dan mijn cijfers zou krijgen of weer kan inloggen zodat ik het zelf kan downloaden ik had weinig keuze en moest maar betalen ook al Voelde het als afpersing. Tot mijn grote verbazing haalde ze een maand later gewoon weer geld van mijn rekening terwijl er bekend was dat ik alleen die cijfers nodig had Ik heb er gelijk een mailtje achteraan gestuurd dat dit niet de bedoeling was en heb het bedrag gestorneerd . Als of dit niet erg genoeg was deden ze dit de maand er op gewoon weer. Weer gebeld en gemaild dat er nooit een abonnement is en dat ze moeten stoppen, hun reactie er op was het naar een incasso buro sturen en roepen dat ze het recht hebben. Pure oplichting nul klanten service ! Ik zou ver weg blijven van dit malafide oplichtingsbedrijf!

gebruiksvriendelijk en betrouwbaar

goede ervaringen met het programma!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hi Bart! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Angela

Blije gebruiker

Fijn pakket dat ik snel heb aangeleerd

Hi Hans, Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je inmiddels een blije gebruiker bent met Exact! Angela

Werkt goed

Nooit met exact gewerkt, na inwerkperiode beleef ik er plezier aan. En iedere keer ontdek ik meer mogelijkheden

Hi Sjoerdtje! Wat leuk om te horen dat je na je inwerkperiode veel plezier bent gaan ervaren in Exact. Angela

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Gebruiksvriendelijk

Hi Michael, Bedankt voor je super leuke review! Angela

So far, so good!

Hi Diane, Dank je wel voor je positieve review! Angela

Makkelijk in gebruik

Exact Online is makkelijk in gebruik en zeer gebruiksvriendelijk.

Hi Ronald, Bedankt voor de mooie complimenten, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Angela

Veel mogelijkheden, voldoende support, soms wat omslachtig.

Ik werk lang niet met alle onderdelen, kom bij startproblemen er meestal wel uit met de support. Factureren is wat omslachtig en wordt onvoldoende ondersteund in de online support.

Hi Jan! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Fijn dat je vind dat er veel mogelijkheden zijn maar jammer om te horen dat je het soms omslachtig vind. Ik heb je een mail gestuurd met meer informatie. Ilona

Goed product

Goedwerkend programma, duidelijk en overzichtig.

Hi Chris! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Fijn dat je het een duidelijk en overzichtelijk programma vind. Ilona

has all functions of other erp

very easy to navigate and have reports integration with other applications

Hi Richard! Thanks for your review, nice to hear you enjoy working with Exact! Glad you find the navigation in Exact easy. Ilona

Heel erg tevreden met Exact Fiscaal Gemak

Moest gedwongen overstappen van Avanzer naar Exact. Was dit maar 5 jaar eerder gebeurd. Wat Exact Fiscaal Gemak produceert is 10 maal mooier dan wat er uit Avanzer kwam.

Hi Giel, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je graag met Fiscaal Gemak werkt en het resultaat zo goed is. Monique

Na wat beginproblemen nu lekker aan de slag

Veel ervaring met de fiscale software van Nextens. Vanwege de kosten overgestapt op Fiscaal gemak. Moet nog vaak even omdenken, maar het gaat steeds sneller.

Hi Ron, Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt. Fijn om te horen dat het werken met Fiscaal steeds sneller gaat! Ilona

Snelle oplossing voor mijn probleem

Ik ben uiterst correct behandeld door de medewerker van Exact Fiscaal Gemak. Mijn probleem was diezelfde middag al opgelost, waarvoor hartelijk dank!

Hi, Bedankt voor je leuke review! Fijn om te horen dat je goed bent geholpen door mijn collega! Angela

Zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Kan bijne nooit fout gaan !

Hi Jef! Bedankt voor de mooie complimenten, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Angela

Een mooi product dat aansluit op ieders wensen

Flexibel in te richten pakket die de kwaliteit blijft garanderen en voor elke situatie wel een oplossing kent.

Hi Peter, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met Exact en de kwliteit die wordt geboden. Een mooi compliment Monique

Exact: een prima programma, betrouwbaar; waar voor je geld.

Werk nu al enige jaren met Exact. Programma en verwerking prima.

Hi Fred! Fijn dat je ons aanbeveelt naar aanleiding van jouw positieve ervaringen met Exact. Dank je wel! Angela

Heel goede ervaring van Exact deskundige gehad.

Op 1 januari 2023 moest ik overstappen van Avanzer naar Exact. Omdat ik, door mijn leeftijd, niet zo handig meer ben met het werken met het computerwerk, had ik best wel veel hulp nodig. Maar dat heeft Gabrielle hel goed gedaan.

Hi Bert, Bedankt voor je positieve review. Wat een fijn compliment voor mijn collega! Ilona

Krachtige tool

Doet wat het moet doen.

Hi Leen, Dank je wel voor je positieve review! Ilona

Over Exact

Cloud business software for SMEs and their accountants. Numbers are the key to any business. Having the right numbers allows you to manage costs, improve efficiency and grow. More than 400,000 businesses and accountants are already using our innovative cloud-based software to manage their numbers. Come on in and see what Exact can do for you.