Een mooi product dat aansluit op ieders wensen

Flexibel in te richten pakket die de kwaliteit blijft garanderen en voor elke situatie wel een oplossing kent.

Hi Peter, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met Exact en de kwliteit die wordt geboden. Een mooi compliment Monique

Exact: een prima programma, betrouwbaar; waar voor je geld.

Werk nu al enige jaren met Exact. Programma en verwerking prima.

Hi Fred! Fijn dat je ons aanbeveelt naar aanleiding van jouw positieve ervaringen met Exact. Dank je wel! Angela

Heel goede ervaring van Exact deskundige gehad.

Op 1 januari 2023 moest ik overstappen van Avanzer naar Exact. Omdat ik, door mijn leeftijd, niet zo handig meer ben met het werken met het computerwerk, had ik best wel veel hulp nodig. Maar dat heeft Gabrielle hel goed gedaan.

Hi Bert, Bedankt voor je positieve review. Wat een fijn compliment voor mijn collega! Ilona

Krachtige tool

Doet wat het moet doen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hi Leen, Dank je wel voor je positieve review! Ilona

Bizar slechte support

Op dit moment hebben we een fout in onze administratie waardoor inkoopboekingen van artikelen niet correct gemaakt kunnen worden met de kostprijzen. Dit is een fout vanuit Exact, en inmiddels proberen we dit al een maand op te lossen maar worden we de hele tijd aan het lijntje gehouden. Exact Online is een fijn pakket wanneer het werkt, maar wanneer er iets niet helemaal goed gaat is de support ver te zoeken. Belachelijk voor het bedrag wat ze er maandelijks voor vragen.

Hi Koen, Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je problemen ervaart met support. Om jouw feedback mee te kunnen nemen, komen we graag in contact om dit verder te bespreken. Mijn collega zal je een privébericht sturen. Monique

GOED GEHOLPEN ERG VRIENDELIJK EN GEDULDIG!

GOED GEHOLPEN ERG VRIENDELIJK EN GEDULDIG!

Hi Joke! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Wat goed om te horen dat mijn collega's je goed hebben geholpen. Ilona

Geen commentaar

Hi Amonisia, Dank je wel voor je positieve review! Ilona

Gebruik al ruim 20 jaar exact globe. Oudste administratie is nog steeds bereikbaar

Zie boven

Hi Henri! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt. Bedankt dat je al zo lang werkt met Globe! Ilona

Inlog Fiscaalgemag is een ramp geworden.

Wat een rampzalige "verbetering".

Hi Gert, Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je problemen ervaart met inloggen. Om jouw feedback mee te kunnen nemen, kom ik graag in contact om dit verder te bespreken. Ik heb je hiervoor een privébericht gestuurd. Ilona

goed, maar niet goedkoop

functionaliteit goed, maar abbo maakt het duur en minder rendabel

Hi Jan! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Vervelend om te horen dat je het abonnement te duur vind. Wij proberen onze dienstverlening continue te verbeteren en zullen jouw feedback meenemen. Ilona

prima software voor ons bedrijf

prima stabiele financiële software, gemakkelijk in gebruik, alle benodigde informatie aanwezig voor het sturen van de organisatie

Hi Willem! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Ilona

Fijn pakket om mee te werken en onze groei te volgen

top

Hi Frank, Dank je wel voor je positieve review. Goed om te horen dat ons pakket fijn is om mee te werken en de groei in je bedrijf te volgen. Monique

verder prima programma

Zou alleen wel graag rechtstreeks met iemand willen contacten om me iets uit te leggen van de nieuwe update....

Hi Yvonne, Dank je wel voor je positieve review over het pakket. Een collega zal contact met je opnemen voor de uitleg van de nieuwe update. Monique

goed geholpen

voor alles hebben zij een oplossing

Hi Farid, Dank je wel voor je positieve review. Fijn te horen dat je tevreden bent over hoe je geholpen bent en de er een oplossing is gevonden. Monique

als het systeem eenmaal actief is loopt het goed.

Hi Michel, Dank je wel voor je positieve review. Monique

Goede klantenservice

Bij het maken van een layout ben ik erg professioneel geholpen. Door een duidelijke en vriendelijke uitleg heb ik alles goed kunnen doorlopen.

Hi Robert, Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te horen dat mijn collega's van support je goed hebben kunnen helpen bij het maken van een layout. Een mooi compliment. Monique

FiscaalGemak inmiddels een echte aanrader!

In de beginfase, toen ik "werd overgenomen" door Unit 4 van PrimAccount waren mijn ervaringen gematigd. Inmiddels heeft Unit 4 en vervolgens Exact enorme verbeteringen doorgevoerd in FiscaalGemak. In de beginfase werd het programma in de wandelgangen FiscaalOngemak genoemd, maar dat predicaat is al lang niet meer van toepassing. Ik raad gebruikers van andere fiscale software aan de overstap te maken naar FiscaalGemak.

Hallo Dennis, Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te horen dat Fiscaal Gemak nu helemaal aansluit bij je behoeften. Een mooi compliment. Monique

wordt goed geholpen

Hallo Leida, Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te horen dat je goed geholpen wordt. Een mooi compliment. Monique

een pakket met vele mogelijkheden, gebruikersvriendelijk met nog echte mensen bij de helpdesk

Pakket is gebruikersvriendelijk, kent veel mogelijkheden en als je de helpdesk belt, wordt je nog steeds geholpen door een echte klantendienst in plaats van chatbox.

Hallo Astrid, Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te horen dat het boekhoudpakket van Exact goed bevalt en dat de support goed is. Een mooi compliment voor mijn collega's. Casper

een geweldig programma om mee te werken!

ik werk nu gedeeltelijk met exact-online vorig jaar zijn wij gestart met exact-globe,het verschil is zeer groot en exact-globe vind ik niet gebruiks vriendelijk. mijn voorkeur gaat zeer zeker uit naar exact-online!

Hi Monique, Dank je wel voor je positieve review en je kritische blik op beide pakketten. Fijn om te horen dat Exact online in ieder geval goed bevalt. Een mooi compliment. Monique

Meedenkende klantvriendelijke organisatie en levert maatwerk

Altijd denkend in oplossingen.

Hi Willem, Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te horen dat je Exact zo posief ervaart. Een mooi compliment. Monique

Prima boekhoudprogramma

Al meer dan 25 jaar probleemloos gebruikt

Hi John, Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te horen dat het boekhoudpakket van Exact goed bevalt en je er al zo veel jaar probleemloos mee werkt. Monique

Belabberd

Sja, wat valt hier nog over te zeggen buiten dat dit werkelijk een dramatisch bedrijf is geworden... De support is gewoon quasi onbestaande, en het enige dat er gebeurt is met regelmaat van de klok een prijsverhoging, of zaken plots in betalende modules steken (die al jaren gewoon in het basispakket staken voorheen). Wij gaan alleszins op zoek naar een andere oplossing.

Hi Dries, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je de support niet kan bereiken en ontevreden bent over de prijs. Om jouw feedback mee te kunnen nemen heb je hiervoor gemaild. Monique

Bouw7 waardeloos

Inconsequente verwerking van gegevens. Zeer slechte inkoopmodule. Verslaglegging financiële overzichten onoverzichtelijk. Slechte en starre lay out uitgaande pdf's. Veel stomme fouten bij updates, wordt er vaak minder dan beter van. Duurt erg lang voordat verbeteringen worden geïmplementeerd. en klanten worden hierin niet betrokken.

Hi Jan Peter, Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het pakket niet aan de verwachting voldoet. We komen graag met je in contact om verder op je review in te gaan. Ik heb je hiervoor een privébericht gestuurd. Monique

ik ben heel vriendelijk en begrijpend geholpen

mijn probleem was in een mum van tijd opgelopst door een zeer vriendelijke medewerker

Hi Truus, Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te horen dat het boekhoudpakket van Exact goed bevalt en dat de support goed is. Een mooi compliment voor mijn collega's. Casper

Molengraaffsingel 33 2629 JD Delft

Over Exact

Cloud business software for SMEs and their accountants. Numbers are the key to any business. Having the right numbers allows you to manage costs, improve efficiency and grow. More than 400,000 businesses and accountants are already using our innovative cloud-based software to manage their numbers. Come on in and see what Exact can do for you.