ik ben heel vriendelijk en begrijpend geholpen

mijn probleem was in een mum van tijd opgelopst door een zeer vriendelijke medewerker

Hi Truus, Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te horen dat het boekhoudpakket van Exact goed bevalt en dat de support goed is. Een mooi compliment voor mijn collega's. Casper

Eenvoudig in gebruik

Sinds 2022 doe ik de boekhouding van onze winkel zelf in plaats van dit uit te besteden. Hierdoor hebben wij beter inzicht in de prestaties van ons bedrijf en besparen we een hoop geld aan accountantskosten. Onze accountant regelt nu uitsluitend nog de BTW-aangifte. In het begin soms even lastig om uit te vogelen hoe alles werkt er daar routine in te krijgen, maar door het uitgebreide aanbod aan videos en trainingen was ik in een paar weken helemaal thuis in Exact Online.

Hi Dennis, Fijn om te horen dat het boekhoudpakket van Exact Online goed bevalt en dat je beter inzicht hebt in de prestaties van het bedrijf en dat je er zelfstandig goed in kunt werken. Zo bespaar je inderdaad op de accountantskosten. Ons aanbod van gratis trainingen en webinars wordt steeds uitgebreid, zodat je altijd op de hoogte kunt blijven van de ontwikkelingen en eventuele uitbreidingen en aanpassingen in het pakket. Met vriendelijke groet, Monique

tevreden

goede support fijn om mee te werken

Hi Bert, Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te horen dat het boekhoudpakket van Exact goed bevalt en dat de support goed is. Een mooi compliment voor mijn collega's. Monique

doordat ik overal online kan inloggen en alles verwerken gaat alles een stuk sneller.

gebruiksvriendelijk. Ik ben een stuk sneller klaar en heb veel meer overzicht dan bij mijn oude programma.

Hi Lizette, Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te horen dat het boekhoudpakket van Exact goed bevalt en je het als gebruiksvriendelijk ervaart. Monique

prima om mee te werken

het is een vrij makkelijk programma om mee te werken

Hi Sandra, Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te horen dat het boekhoudpakket van Exact goed bevalt en dat het makkelijk is om mee te werken. Monique

Gebruiksvriendelijk boekhoudpakket

Ruim 15 jaar ervaring met een online betrouwbaar boekhoudpakket.

Hi Aida, Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te horen dat het boekhoudpakket van Exact goed bevalt en je het als betrouwbaar ervaart. Monique

Gebruikersvriendelijk boekhoudpakket

Gebruikersvriendelijk boekhoudpakket, bij problemen altijd staat er iemand paraat om je te helpen. Via chat of via de telefoon. Heel fijn gevoel dat je er niet alleen voor staat.

Hi Martijs, Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te horen dat het boekhoudpakket van Exact goed bevalt en een mooi compliment voor onze support collega's. Monique

Goed en bruikbaar systeem.

Exacr Online is een 'eenvoudig' programma, dat goed werkbaar is.

Hi Desiree, Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te horen dat Exact Online goed bevalt. Monique

The experience so far has been quite satisfactory..

Experience has been good but could do with some improvements in the dashboard for ease of use.

Hi Ajit! Thanks for your review, nice to hear you enjoy working with Exact! Ilona

zoals eerder vermeld, ik werk te weinig met het systeem.

Ik heb eens gebeld met jullie en werd zeer VRIENDELIJK en goed geholpen, en dat is voor mij een 10/10. Gerd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hi Gerda, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat mijn collega's je goed geholpen hebben! Monique

Top programma

Gemakkelijk om mee te werken, vele mogelijkheden, uitstekende controle, top support.

Hi Ria, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je graag met Exact werkt en de collega's van support zo positief ervaart. Monique

Goed en performante tool sinds 4 jaar

Zie hierboven

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hi Stéphane, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je graag met Exact werkt! Monique

Telefonisch support

Goed.

Hi Herman, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de telefonische support. Een leuk compliment voor de collega's. Monique

Goede software en hele fijne klantenservice

Goede software en hele fijne klantenservice

Hi Susan, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze software en goed geholpen bent door onze klantenservice. Monique

Zeer slecht naar top

Na 5 dagen bellen en mailen eindelijk de juiste persoon aan de lijn die zeer correct en vriendelijk was. Dit bankkoppeling probleem had bij het eerste contact al opgelost kunnen worden. Waarom is dit niet gebeurd???? De contactpersoon van 16-03-2022 is een topper, als Exact zou ik maar zeer zuinig zijn op deze vriendelijke mijnheer die de klant ook echt helpt. Een dikke tien!

Hi, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je uiteindelijk goed geholpen bent met het probleem van de bankkoppeling. Wat een leuk compliment voor mijn collega. Monique

Uit muntend

Hi Cor! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Monique

Ik gebruik Exact al zeker vanaf het begin dat het er was en heb dus geen ervaring met een ander programma. Als ik het slecht vond had ik al wel wat anders :-)

Hi Anneke! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Wat fijn om te horen dat je al zo lang met Exact werkt! Ilona

super en flexibel !!!!

Exact online werkt snel, veilig en flexibel

Hi Peter! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Fijn dat je Exact Online als snel, veilig en flexibel ervaart! Ilona

Ik ervaar slordigheid.

Kan zijn dat de organisatie (te) hard groeit.

Hi Gerard, Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je slordigheid ervaart. Om jouw feedback mee te kunnen nemen, kom ik graag in contact om dit verder te bespreken. Ik heb je hiervoor een privébericht gestuurd. Ilona

Ga het zelf maar gewoon doen!

Gewoon een top pakket.

Hi Jan! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Ilona

Mooie cloud oplossing voor de boekhouding met goede support via chat

Wij gebruiken al jaren Exact Online, en Exact Online Salaris. Perfecte en betaalbare oplossing voor boekhouden in de cloud. Van tijd tot tijd heb ik vragen. die worden steeds snel en accuraat opgelost, meestal via de chat, soms per telefoon. Vanaf dit boekjaar stappen wij over op volledig digitale boekhouding. Dat gaat heel eenvoudig door de pdf's op te slaan bij elk boekstuk. Zo staat ook het fysiek archief in de cloud.

Hi Joost! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Wat goed om te horen dat mijn collega's je goed helpen. Fijn dat dat je blij bent met de ontwikkelingen van Exact Online! Ilona

Blij met de omstap naar Exact Online

Even wennen aan de nieuwe werkomgeving maar als je het eenmaal doorhebt gaat het veel sneller.

Hi Sophia! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Fijn dat je werk nu sneller klaar is. Ilona

Vriendelijke en hulpvaardige medewerk(st)ers

Men weet goed hulp te verlenen en de response is goed.

Hi William! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Wat goed om te horen dat mijn collega's je goed hebben geholpen. Ilona

ben heel tevreden.

op elke plaats kan ik mijn werk doen en de oplossing bij een probleem ligt binnen handbereik

Hi Aida! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt! Fijn dat Exact zou goed aansluit bij je werkzaamheden. Ilona

Prima software!

Vanaf de eerste DOS versie tot de online versie waar we nu mee werken prima mee gewerkt! Prima professionele club...

Hi Ruud! Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je graag met Exact werkt. Bedankt voor je vertrouwen al die jaren! Ilona

Molengraaffsingel 33

2629 JD Delft

Over Exact

Cloud business software for SMEs and their accountants. Numbers are the key to any business. Having the right numbers allows you to manage costs, improve efficiency and grow. More than 400,000 businesses and accountants are already using our innovative cloud-based software to manage their numbers. Come on in and see what Exact can do for you.