Geweldige schoenen, goede service en een mooi bedrijf

Niets op aan te merken

Pluspunten

Snelle levering, goede schoenen!

Positive

Excellent shoes and delivery to UK works well. the Archive sale is always great value and can't be missed. So smart.

Suggestions

My address label to UK could be better set out as per the details on my account but the courier knows me so not such a problem.

Positive

Fantastische pasvorm! En voor elke outfit een geschikte herenschoen

Pluspunten

In de winkel nemen ze alle tijd voor je. Zeer bevlogen. Hele goede service. Aanrader!

Positive

Leuke mannen schoenen van goede kwaliteit waar je erg lang mee kan doen. En warm voor de winter. Voor vrouwen voor sneaker modellen.

Meerdere modellen voor vrouwen

Pluspunten

Mooie handgemaakte schoenen voor zowel mannen en vrouwen. Super vakkundig en vriendelijk personeel!

Pluspunten

Laatst weer 2 paar schoenen gekocht, koopt al jaren bij VICO. Geweldige bediening en service.

n.v.t.

Pluspunten

Vico schoenen zijn heel stijlvol, een absolute verademing vergeleken met de gangbare damesschoenen. Geschikt voor werk, stoer en tegelijk sportief. De modellen variëren van veelzijdige basics tot opvallende smaakmakers. Nooit tuttig en het allerbelangrijkste: ze zitten zo lekker!

Toegegeven, de schoenen zijn niet goedkoop. Verdiep je in het verhaal erachter, dan weet je: je krijgt waar je voor betaalt.

Positive

The best company for footwear! I own probably 10 pairs, first bought from an independent company from the UK now buy online.

Pluspunten

Mijn schoenen van Vico hebben fijne pasvorm, zijn geschikt voor bijna elke outfit, lopen heerlijk (na een dag dragen zitten ze nog steeds lekker), zijn tijdloos, maar hip en ik ga ze zeker jaren dragen.

Positive

Fast delivery, nice Mail communication, where they agreed to keep one pair of another size aside until my girlfriend was able to try the ordered size

Pluspunten

Snelle levering. Mooie producten.

Gevoeligheid materiaal voor viesigheid

Positive

Eenvoudig te bestellen, snelle levering en onderscheidende schoenen

Positive

Door foutieve adressering kwam mijn pakket vele malen later. Goed contact met de klantenservice gehad en toen 50 Euro teruggegeven. Hele nette oplossing en nette manier van te woord staan.

Suggestions

Even goed opletten bij de adressen

Snelle levering, mooie schoenen

Top klantenservice

Suggestions

Orders naar het juiste adres sturen

Positive

Trendy, stijlvol, website bestelling top, geen verzendkosten en goede aanbiedingen. Winkel is mooi.

Suggestions

Verkoop andere artikelen dan schoenen komt eraan, super! Ik hoop op verschillende tassen en portemonnees.

Positive

Mooie producten en duidelijke communicatie

Positive

Ik ben vanaf nu een vico fan. Super mooie schoenen en ze lopen echt zo lekker!

Suggestions

Hoe komt het dat ik nu pas van Vico hoor

Positive

Gebruikt mooie materialen, maakt mooie dingen. Zeer klantvriendelijk, top service!

Suggestions

Breng de Marlybone schoenen (Denim) opnieuw uit. Krijg nog steeds zo veel goede reacties als ik deze schoenen draag. Daarbij lopen ze echt heerlijk. Heb de Marlybone in diverse kleuren, maar een nieuwe release zou top zijn!

Beste William, Wij danken jou voor de feedback! Op dit moment ziet het er niet naar uit dat de Marlybone snel zal terugkeren. Maar u heeft ons zeker wel weer enthousiast gemaakt om de tekeningen van toen nog eens terug te halen om mogelijk in de toekomst weer uit te zetten of te combineren. Mvg, VICO Support team

Snelle levering kwalitatieve producten

Suggestions

Veters van de schoenen verslijten zeer snel. Dit is volgens mij te wijten omdat de bovenste ogen waardoor de veters glijden niet glas is

Beste Tom,Wij sturen jou graag nieuwe veters. Laat ons aub per mail (info@vico-movement.com) weten welke kleur veter je wenst te ontvangen.Mvg. Vico Support Team