Hele goede ervaring

Zeer mooie heren schoenen

Kwalitatief goede schoenen en mooie modellen! Prijs is soms wel stevig en assortiment zou van mij wel wat breder mogen zijn. Dan zou ik nog vaker een nieuw model kopen!

Mooi design en super comfortabel

Mooi design en super comfortabel

• Zou u ons aanbevelen? Yes

zeer goed

Ik heb intussen al drie Vico's in gebruik en ben zeer tevreden. Goede service en leuk klant contact in de shop in Rotterdam

Vriendelijk en goede service

Ze zijn bij VICO altijd vriendelijk en maken een gezellig praatje terwijl je schoenen aan het passen bent, zeker een aanrader.

Kwalitatief hoogwaardige schoenen

Eigenaren met passie voor het vak! Kan weer een tijd vooruit met deze mooie nieuwe schoenen

uitstekende kwaliteit

Mooi dat er gebruik wordt gemaakt van organische materialen zoals kurk.

Heerlijk passende schoen

1 van mijn weinige schoenen die ik vrijwel bij elke gelegenheid kan dragen. Ze hebben een goede pasvorm en lopen heerlijk! Na 4 jaar zit er echter een gat in de zool (heb ze ook flink afgelopen moet ik zeggen), maar zelfs bij nat weer of in de sneeuw kies ik alsnog het liefst voor een natte sok, dan voor een andere schoen. Zojuist mijn 2e paar besteld!

Erg goed

De schoenen die ik had besteld zijn van zeer goede kwaliteit, en gaan erg lang mee. Ook zijn ze erg stijlvol. Ik moest ze wel eerst inlopen, maar al vrij snel liepen ze optimaal!

Alles bestens; Qualität der Schuhe, Aussehen, Passform.

Hat alles wunderbar gepasst;

Zeer fijne klantvriendelijke bediening met een mooi assortiment schoenen

Zeer leuke collectie schoenen, niet alledaagse modellen, zowel sportief als (casual) chique te dragen. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel

Positief

Top schoenen

Geweldige schoenen, goede service en een mooi bedrijf

Niets op aan te merken

Pluspunten

Snelle levering, goede schoenen!

Positive

Excellent shoes and delivery to UK works well. the Archive sale is always great value and can't be missed. So smart.

Suggestions

My address label to UK could be better set out as per the details on my account but the courier knows me so not such a problem.

Positive

Fantastische pasvorm! En voor elke outfit een geschikte herenschoen

Pluspunten

In de winkel nemen ze alle tijd voor je. Zeer bevlogen. Hele goede service. Aanrader!

4 stars: good service, well treated

Positive

Leuke mannen schoenen van goede kwaliteit waar je erg lang mee kan doen. En warm voor de winter. Voor vrouwen voor sneaker modellen.

Suggestions

Meerdere modellen voor vrouwen

Pluspunten

Mooie handgemaakte schoenen voor zowel mannen en vrouwen. Super vakkundig en vriendelijk personeel!

Pluspunten

Laatst weer 2 paar schoenen gekocht, koopt al jaren bij VICO. Geweldige bediening en service.

n.v.t.

Pluspunten

Vico schoenen zijn heel stijlvol, een absolute verademing vergeleken met de gangbare damesschoenen. Geschikt voor werk, stoer en tegelijk sportief. De modellen variëren van veelzijdige basics tot opvallende smaakmakers. Nooit tuttig en het allerbelangrijkste: ze zitten zo lekker!

Toegegeven, de schoenen zijn niet goedkoop. Verdiep je in het verhaal erachter, dan weet je: je krijgt waar je voor betaalt.

Positive

The best company for footwear! I own probably 10 pairs, first bought from an independent company from the UK now buy online.

Pluspunten

Mijn schoenen van Vico hebben fijne pasvorm, zijn geschikt voor bijna elke outfit, lopen heerlijk (na een dag dragen zitten ze nog steeds lekker), zijn tijdloos, maar hip en ik ga ze zeker jaren dragen.

Positive

Fast delivery, nice Mail communication, where they agreed to keep one pair of another size aside until my girlfriend was able to try the ordered size