Snelle levering kwalitatieve producten

Suggestions

Veters van de schoenen verslijten zeer snel. Dit is volgens mij te wijten omdat de bovenste ogen waardoor de veters glijden niet glas is

Beste Tom,Wij sturen jou graag nieuwe veters. Laat ons aub per mail (info@vico-movement.com) weten welke kleur veter je wenst te ontvangen.Mvg. Vico Support Team

Positive

Mooie schoenen, snelle reactie op vragen en snelle bezorging

Suggestions

Maat van de schoenen week af van eerdere modellen. Een paar jaar terug kocht ik maat 45. Nu met bestellen was maat 45 ruimschoots te klein. Dat was teleurstellend

Positive

Producten zijn van top kwaliteit. Ik heb inmiddels 5 paar schoenen van vico. De eerste kocht ik 3,5 jaar geleden en lopen nog prima! Belangrijker nog is dat ze mooi zijn.

Suggestions

Contact gegevens. Vorige keer waren mijn schoenen niet goed bezorgt. Gewoon het goede huisnummer ingevuld (later ook gechecked in bevestigingsmail) maar naar compleet ander huisnummer gebracht. Contact gezocht met vico, maar dat kon alleen via mail en duurde een paar dagen voordat ik een reactie kreeg. Wat ook alleen een reactie was dat het verstuurd was. Gelukkig door oplettende buurtbewoner is pakje paar dagen daarna terecht gekomen. Maar de boodschap hierachter is: probeer beter bereikbaar te zijn in dit soort gevallen.

Beste Jeff, Bedankt voor jouw feedback. Het telefoonnummer hebben we direct toegevoegd op de contactpagina (https://vico-movement.com/contact/).Mvg. Vico Support Team