Pluspunten

Snelle levering. Mooie producten.

Gevoeligheid materiaal voor viesigheid

Positive

Eenvoudig te bestellen, snelle levering en onderscheidende schoenen

Positive

Door foutieve adressering kwam mijn pakket vele malen later. Goed contact met de klantenservice gehad en toen 50 Euro teruggegeven. Hele nette oplossing en nette manier van te woord staan.

Suggestions

Even goed opletten bij de adressen

Snelle levering, mooie schoenen

Top klantenservice

Suggestions

Orders naar het juiste adres sturen

Positive

Trendy, stijlvol, website bestelling top, geen verzendkosten en goede aanbiedingen. Winkel is mooi.

Suggestions

Verkoop andere artikelen dan schoenen komt eraan, super! Ik hoop op verschillende tassen en portemonnees.

Positive

Mooie producten en duidelijke communicatie

Positive

Ik ben vanaf nu een vico fan. Super mooie schoenen en ze lopen echt zo lekker!

Suggestions

Hoe komt het dat ik nu pas van Vico hoor

Positive

Gebruikt mooie materialen, maakt mooie dingen. Zeer klantvriendelijk, top service!

Suggestions

Breng de Marlybone schoenen (Denim) opnieuw uit. Krijg nog steeds zo veel goede reacties als ik deze schoenen draag. Daarbij lopen ze echt heerlijk. Heb de Marlybone in diverse kleuren, maar een nieuwe release zou top zijn!

Beste William, Wij danken jou voor de feedback! Op dit moment ziet het er niet naar uit dat de Marlybone snel zal terugkeren. Maar u heeft ons zeker wel weer enthousiast gemaakt om de tekeningen van toen nog eens terug te halen om mogelijk in de toekomst weer uit te zetten of te combineren. Mvg, VICO Support team

Snelle levering kwalitatieve producten

Suggestions

Veters van de schoenen verslijten zeer snel. Dit is volgens mij te wijten omdat de bovenste ogen waardoor de veters glijden niet glas is

Beste Tom,Wij sturen jou graag nieuwe veters. Laat ons aub per mail ([email protected]) weten welke kleur veter je wenst te ontvangen.Mvg. Vico Support Team

Positive

Mooie schoenen, snelle reactie op vragen en snelle bezorging

Suggestions

Maat van de schoenen week af van eerdere modellen. Een paar jaar terug kocht ik maat 45. Nu met bestellen was maat 45 ruimschoots te klein. Dat was teleurstellend

Positive

Producten zijn van top kwaliteit. Ik heb inmiddels 5 paar schoenen van vico. De eerste kocht ik 3,5 jaar geleden en lopen nog prima! Belangrijker nog is dat ze mooi zijn.

Suggestions

Contact gegevens. Vorige keer waren mijn schoenen niet goed bezorgt. Gewoon het goede huisnummer ingevuld (later ook gechecked in bevestigingsmail) maar naar compleet ander huisnummer gebracht. Contact gezocht met vico, maar dat kon alleen via mail en duurde een paar dagen voordat ik een reactie kreeg. Wat ook alleen een reactie was dat het verstuurd was. Gelukkig door oplettende buurtbewoner is pakje paar dagen daarna terecht gekomen. Maar de boodschap hierachter is: probeer beter bereikbaar te zijn in dit soort gevallen.

Beste Jeff, Bedankt voor jouw feedback. Het telefoonnummer hebben we direct toegevoegd op de contactpagina (https://vico-movement.com/contact/).Mvg. Vico Support Team