Snel, adequate en behulpzaam

As mentioned earlier Fast, Adequate and Hilfsreich

Goede levering, ruim optijd!

Ze hebben een goede levering, deze is optijd binnen voor de laatste strip op is. Hierdoor kan je zo doorgaan, zonder te hoeven wachten op de nieuwe levering. Verder is dit een hele fijne vervanging voor alle omega-3 die is gebaseerd op Visolie. Zelf ben ik namelijk allergisch voor alle soorten vis en schaaldieren, en dit is de eerste vervanging die ik ben tegen gekomen waarvan prijs/qualiteit verhouding goed is. Ik ben hier heel erg blij mee.

makkelijk besteld, snel in huis

Een vriendin wees me op jullie website. Het bestellen gaat heel eenvoudig. Vervolgens heb je het ook snel in huis. Gewoon in brievenbus. Ook met het milieu is rekening gehouden: geen overtollig verpakkingsmateriaal.

Binnen 1 week alles geregeld

Supergoede kwaliteit

Zeer tevreden van testa omega 3. Zou ook fijn zijn moest het op kindermaat ook gemaakt worden (met een fruitsmaakje) Maar al bij al zeer tevreden.

bonne qualité de produit

Efficace, un bon ressenti en le prenant. Source d'Omega 3 très peu oxydée.

Bon produit

Mon mari et moi prenons une gélule le midi.notre prise de sang est en amélioration

Fijn product.

Snel geleverd en fijne omega capsules.

Goede servcie, goede logistiek

Ik maak gebruik van het 4 maanden abonnement. Werkt uitstekend.

Super gutes Produkt.

Ich bin fasziniert. Ein solches hochwertiges Produkt zu erhalten. Danke nochmal dafür - und für den super Support !

Mes taux sont parfaits !

Depuis que j'utilise les gélules Testa Oméga 3, les analyses sont au top. Pour être sûre de ne pas être en rupture j'ai choisi la livraison automatique tous les 4 mois.

uitstekend

Een diervriendelijk alternatief voor visolie

Overall good

I buy the capsules with both EPA & DHA as advised by my PhD nutritionist friend. I've not seen such a combination for a better price (but I've done only a little research, checking only companies I trust). Service has been excellent so far. My only complaint is that the blister packaging does not appear to be easily recycled. I can only assume the EPA requires better protection than DHA but shall research this more and try to find an alternative if possible. Having said that, I'd like to congratulate Testa for making affordable algae oil more readily available.

Dear Richard, First of all I would like to thank you for your feedback. It is very valuable to us because we use all the feedback we get to improve our products and service. The reason we pack our capsules in blisters, is because this provides the best protection for the capsules. The omega-3 fatty acids are sensitive to light, UV radiation, moisture and especially air. Our packaging is recyclable, but we do understand your concerns. We are constantly testing different materials for our packing's. So far we tried paper in stead of plastic, but we couldn't make it airtight. Aluminum / PVC is too pricey (the price for our products will have to increase drastically) and there are too few suppliers in Europe who can process this. The other option PVC / PVC is too hard a material so there is a greater chance that the capsules will break. If you have any more feedback, questions or great ideas, we would love to hear them! Kind regards, Zoey Testa Team.

Das beste vegane Omega3 das ich bis jetzt hatte!

Perfekt

Sehr gutes Produkt, und das ohne Fischöl und ganz Vegan. Rasche Lieferung. Tolles Preis-/Leistungsverhältnis

Diervriendelijk, gemakkelijk bestellen en kwaliteit.

Zie boven.

Duidelijke website, makkelijk besteld, goed product.

Ik ben blij met het product en de duidelijke website en vlotte levering.

Zeer goed product en gemakkelijke levering via abonnement.

Perfect, superservice!

Slow delivery & expensive

Took over a week to deliver & can find cheaper elsewhere with faster service. There are products out their with higher levels of Omega 3

• Would you recommend us? No

Alles op orde, snelle levering, eerlijk product.

ZOals vanouds, prima.

Goede kwaliteit en goede service staat synoniem voor Testa Omega-3

Maak tegenwoordig gebruik van abonnementen. Werkt perfect dus ook erg snel. Mijn bestelling is geen brievenbus formaat meer en daardoor afgifte aan de voordeur. In een woord geweldig.

Fantastische vervanger voor visolie

Heel fijn dat er een omega-3 product is, zonder dat er een dier voor doodgemaakt hoeft te worden. En verder: complimenten voor de snelle en zorgvuldige levering.

Diervriendelijk product

Geleverd dmv een abonnement. Daar ben ik heel tevreden over. Het product altijd in huis.

Super snelle levering en een goed product.