Vlotte bezorging en goed product om vegan Omega-3 te kunnen innemen

Gebruik deze vegan-versie van omega-3 al heel lang, goed in te nemen. Dankzij de abonnementsvorm krijg ik e.e.a. mooi op tijd thuisgestuurd.

prettig in gebruik

de omega 3 is belangrijk voor onze gezondheid en de testa biedt een prettige manier van inname zodat je dit makkelijk binnen krijgt

Buitengewoon

Supersnelle levering naar Spanje van dit geweldige product!

prima product en goede levering

prima product en goede levering

Beste omega pillen!

De eerste keer als test besteld en ik stop er nooit meer mee.

Top product

Met Testa algenolie heb ik geen last van een vieze na smaak En jullie product is betaalbaar

Alles geweldig goed geregeld. Mooi systeem zo'n contract.

Maak het weinig mee dat alles goed gaat. Bij Testa Omega 3 is dat wel zo.

Angenehm in jeder Hinsicht.

Bestelle gern wieder.

très satisfait

le produit me convient et l'accueil du service client a su répondre de manière convenable.

goede kwaliteit omega 3

goede kwaliteit en hoeveelheid van omega 3 zuren.

Ganz tolles Produkt, netter Service und schnelle Lieferung

Für uns die besten veganen Ölkapseln, wir nutzen sie seit Jahren und sind sehr zufrieden :)

Prima product,snelle levering

Ik slik al jaren Testa Omega en heb een "abonnement".Heel handig en nog iets goedkoper!

Duidelijke communicatie, snelle levering

Duidelijke communicatie, snelle levering

Omega-3 helpt bij het verminderen van ontstekingen.

EPA vermindert steriele ontstekingen en helpt om slank en gezond te blijven. Daarbij wordt er door Testa geen aanslag op het visbestand gepleegd omdat de omega-3 vetzuren uit algen worden geïsoleerd. Daardoor heeft het product geen vieze vis-nasmaak zoals de meeste visolie.

prima product alleen ik heb het nog niet gekregen

Altijd goed

Prima en altijd “ luisterend “ oor

tres bon produit

tres bon produit

Fijne omega 3 capsules

Dit zijn de enige omega 3 capsules waarbij ik geen maagklachten krijg! Ik heb nu zelfs een abonnement genomen zodat ik ze altijd in huis heb. Een aanrader!

Tot nu toe prima

Ben net begonnen, maar de bestelling kwam op tijd. Ik kan nog niet beoordelen in hoeverre het werkt, dat zal de tijd leren

De capsules zijn geweldig en de verzorging ook.

Ik gebruik ze nu al een tijdje en denk dat het zeer zeker goed is voor mijn gezondheid.

Sehr gutes Produkt, guter Service

Lieferung pünktlich und immer reibungsfrei. Tabletten/Produkt sehr positiv zu bewerten.

Love this product - I know it works!

I know this product works! I shifted from a 'healthy' but omnivourous diet to a whole food plant based diet 14 months ago. Having learnt Vegans (along with standard Western diet eaters) are at risk of an imbalanced Omega 6:3 ratio (which increases the risk of heart disease amongst other things) I've been having 3 monthly blood tests (via Thriva) to check my levels. It's supposed to be 2:1 but in Sept 19 mine was 7.9:1. My ratio is improving (now 4.2:1) and having upped my intake to 3 Algae oil DHA+EPA a day I'm hoping it will be in the ideal range by the next test in mid June.

Blij met het product

Fijn product: vegan omega-3. Uitstekende website met veel goede informatie. Abonnement is een prima systeem. Zakelijke afhandeling zonder haperingen.

Neem dezeal bijna een jaar, ervaae geen problemen, veronderstel dat het een goede aanvulling is in combinatie met een gezonde levenstijl, goed voor dieren planeet en mens, top.

Goede vegan dha en epa capsules!

Een hele goede dha en epa capsule en de website biedt vele mogelijkheden om het product regelmatig tegen een goed tarief te verkopen.