Handig de automatische periodieke zending

Geur en smaak duidelijk beter dan bij alternatieven

Echt aanrader. Prima customer service. Echt goed product.

voor zover ik weet/kán weten (!) heel positief.

Voelt goed dat de omega uit algen komt en ik heb ook geen vreemde nasmaak. Of het echt voldoende is aan omega/waarden/volwaardige voeding (ik eet zeer zelden tot nooit wat biologische vis of vlees) weet ik niet. Daar zou ik best 'een uitdraai' van willen hebben...

Abonnement verdwenen, netjes aangepast

Abonnement verdwenen, nieuwe aangemaakt en binnengekregen. Vervolgens blijkt oude Abo weer in werking.... Kortom: een te grote voorraad. Ik heb gemaild met de vraag of de abo's nu gecanceld kunnen worden. Dat is nu aangepast. Uiteindelijk goed afgehandeld. Het lijken goede producten.

Goed product

Ideaal voor vegetariërs en Vegans. Met een abonnement zit je nooit zonder èn ben je voordeligere uit.

heel goed!

heel goed!

Abonnement werkt gied, levering prima op tijd

Altijd goed

Nog steeds goed

Oké.

Levering: Precies op tijd geleverd. 10/10 Communicatie Levering: 6/10 Persoonlijk vind ik dat je beter je klanten op de hoogte stelt in naam van Testa. Ik kreeg eerst een mail van de klantenservice Wellness innovations BV I.v.m algenolie. Geen vermelding Testa. Nadien kreeg ik van een onvertrouwde afzender terug een mail dat mijn pakje onderweg is, namelijk Asendia.com. Gezien de cybercriminaliteit van vandaag ga ik niet zomaar elke link openen. Kwaliteit verpakking: 6/10. Ik vind de doosjes onhandig en niet passend. De doosjes die ik op Amazon Duitsland gekocht heb vond ik beter. Kwaliteit Product: 9/10: mijn LDL cholesterol waarden zijn gezakt na bloedanalyse. Mooi dus. Ik neem 2 capsules per dag. Ik hoop dat de kwaliteit gegarandeerd blijft en dat jullie niet gaan inleveren. Bedankt!

Good to find vegan Omega-3

Dispatch every 4 months works very well and arrives perfectly on time

prima product

beste omega-3 product

snelle levering en de herhaalservice is top. Geen oprispingen of nare bijsmaken

Goed, zonder oprispingen.

Ideaal voor vegetariërs en ook veganisten. En het fijnste vind ik dat ik geen oprispingen krijg met bijsmaak, ik vind bijsmaak nl vies

Een aanrader, fijn product

Goede omega 3, niet vies om te slikken en geen oprispingen. Snelle levering en ontvangst via de brievenbus. Top!

Goede logistiek. Prima service.

De klantenservice doet "an extra mile".

Super Produkt

Tolles Produkt umweltverträglich und vegan hergestellt. Der Versand erfolgt pünktlich und schnell.

Goeie algenolie softgels

Snelle levering, goede prijs kwaliteitsvertoning, snel bezorgd door de brievenbus, super!

First-Class Supplement, First-Class Service

This is the best quality Omega 3 product I have found on the market, and it is also vegan, which is good to know! I have been sent the product on subscription for several years now, and it has always arrived promptly when expected, packaged without waste and undamaged. On the few occasions I've needed to contact customer services, the staff have been well able to deal with my inability to speak Dutch/needing to communicate with me in English, and they have been exceptionally pleasant to interact with.

Goede levering en betaalbaar product

Algencapsules besteld. Had ze heel snel binnen en het paste door de brievenbus.

Quality product delivered on time

I have been purchasing your products for more than 3 years and am happy with the service.

Prima, snelle levering

Goede service.

Goed!

Helemaal tevreden over het product! Ik heb een abonnement en de levering is altijd op tijd.

Excellent service and quality of product

Vegan omega 3, perfect for me. Simple on line ordering and rapid delivery. Excellent

Precies wat ik zocht

Deze vegetarische vorm van Omega-3 DHA is heel fijn. Na een paar maanden gebruik heb ik het idee dat het bijdraagt aan het verbeterde bloedsomloop in mijn hersenen. Ook al kan ik het niet bewijzen en zijn er waarschijnlijk ook andere factoren die hieraan hebben meegewerkt, zoals dat ik de laatste tijd dieper slaap, is er relatief kort na het eerste gebruik de indruk ontstaan dat deze DHA een positieve invloed heeft op de zenuwverbindingen in de hersenen.