Super !

Vraiment un produit de grande qualité et qui préserve et sauve les poissons et tous les habitants des océans, mais aussi qui préserve l'environnement. Bravo Testa !!!! I love you !!!! :)

erg veel druppels

Ik vind het idee van een abonnement fijn, zodat je zelf hier niet meer aan hoeft te denken maar ik was al eerder door de voorraad heen dan dat de nieuwe lichting weer kwam. Op de website staat een ander aantal druppels dan op het potje. Op het potje staat 65 druppels, dit is ook lang tellen elke ochtend. Ivm mijn zwangerschap hou ik deze hoeveelheid aan, maar dan redt je het dus niet in het aantal maanden dat er eigenlijk voor staat.

het bevalt prima

zowel de levering als het gebruik is prima

Bezorging gaat altijd prima, wel een probleem met de capsules

Ik heb al jaren een abonnement bij Testa. Iedere 4 maanden krijg ik nieuwe voorraad. Ideaal! Dat gaat perfect. Alleen de laatste tijd heb ik regelmatig problemen met de capsules. Als ik ze uit de strip wil drukken, zijn ze of gaan ze kapot en spuit de olie overal. Erg vies en helaas ook verspilling van de capsules, want ik kan ze niet meer innemen. Vroeger had ik hier nooit last van, maar de laatste 2 strips gaan 3 a 4 capsules per strip kapot. Ik heb hier nog geen contact over opgenomen met Testa, maar wil dit wel gaan doen. Maar misschien krijg ik een reactie op deze review?

Gemakkelijke capsules om in te nemen. Nette levering en goed verpakt.

Alles loopt perfekt op rolletjes.

Nog geen teleurstelling te verwerken gehad.

Fijn systeem via abonnement. Tevreden over product.

U reageert traag op vraagstelling

Uw product zal ongetwijfeld goed zijn alhoewel na de laatste testen mbt omega dat u aangaf dit gehalte te laag is ik daardoor mijn twijfels heb. Maar goed het kan ook een stukje commercie zijn....ik kijk nog wel of door blijf gaan met uw product, ook de prijsstelling ga ik nu verder onderzoeken. Als 1 tablet te weinig blijkt te zijn dan betekent dit ook meer kosten zo simpel is t voor mij, of je verkoopt adviseert een product dat goed is maar niet naderhand met dit soort berichten komen. Met vr grt

Bijzonder prettig

Degene dien ik aan de lijn had dacht met me mee en bedacht een passende oplossing. Het was een fijn en prettig contact. Ik ben ook erg blij met de visvrije omega capsules

Fijn product...verzending werkt goed....enige nadeel is de plastic verpakking

Idem

Vegan gezondheid door mijn brievenbus

De olie komt direct uit de bron en in de juiste dosering. Ik heb er geen omkijken na, want elke 2 maanden wordt het bezorgd. Deze olie wordt als belangrijkste supplement aangeraden.

Handig, vitamines in de brievenbus!

Super dat ze vegan zijn en er dus geen visolie in zit! Pillen zijn wel vrij groot, maar dat is voor ons niet echt een probleem

Testa Omega-3 zou in ieders voedingspatroon moeten zitten

Goed voor zenuwstelsel en ogen

Ik merk natuurlijk niet exact wat het met mijn lichaam/mentaal doet, maar het gevoel erbij is goed. Qua levering en informatie geen klagen.

Goed tot op heden

Prima alternatief voor visolie. Zit nog in het experiment. Hou het bij 1 per dag omdat ik merk dat het voldoende is. Ben al heel gezond bezig met goede voeding en beweging, zeer weinig vis en vlees en alles met mate. Doe de MIR methode en helpt me prima wat te doen en te laten.

Fijn supplement

Het supplement is prettig in gebruik en voldoet aan wat ik nodig heb.

correct

Goed producten en helpdesk

X

Mooie vervanging voor visolie

Ik was opzoek naar een vervanging van visolie, maar wel met de juiste nutriënten. Ik heb meteen een abonnement afgesloten zodat ik het om de drie maanden door de brievenbus krijg en er niet meer naar om hoef te kijken.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mooi duurzaam product en handig om een abonnement af te sluiten. Zo zit je nooit zonder supplementen.

Top product en plantaardig

Een dikke aanrader omdat het veel sterker is dan de visolie achtigen en omdat het plantaardig is, dus veel beter voor onze planeet!! Abonnement werkt ook perfect, kan even gepauzeerd worden als je teveel hebt.

Prima bedrijf met snelle service.

Tijdens mijn vorige zending had ik problemen met de bezorging. Ik heb het pakketje nooit ontvangen. Ik kreeg zondermeer een nieuwe bestelling toegestuurd. Dat vind ik top!

Goed geregeld

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Simpel en goed!

Plantaardige omega supplementen eerlijk gemaakt. Gemakkelijk te nemen en ideaal met een automatisch abonnement!

Nog geen uitslag van de test

Helaas de uitslag van de test nog niet binnen dus kan. Of niet echt reageren. Communicatie is in ieder geval goed.