Quality product

Quality product, arrived safely with a little delay due to current situation with Coronavirus, company were quick to reply to query

Parfait

J'ai une commande renouvelable automatiquement. Il a fallu un petit ajustement suite au 1er renouvellement et depuis c'est parfait, je reçois mes produits quelques jours avant la fin de ceux en cours. La qualité des produits est au rendez-vous. Merci

Excellent

Mon expérience avec Testa a été excellente car leur servive et leurs produits sont magnifique.

Super service en goed product.

Per abuis bij post een verkeerde hoeveelheid levering geleverd... dezelfde dag wordt nog alles in actie gezet om alles prima voor elkaar te krijgen. Top. Alle andere leveringen verlopen altijd vlekkeloos. En goede producten!

Blij mee

Makkelijk te bestellen & no fish :)

Bin sehr zufrieden, habe ein Abo!

Bin sehr zufrieden, habe ein Abo!

Alles top!

Wir haben ein Abo und sind sehr zufrieden damit!

Mijn ogen zijn minder droog

als vegetarier moet ik er voor zorgen dat ik genoeg Omega 3 binnen krijg. Vis eten, doe ik niet. Ook al wordt het in Groenlipmossel capsule aanbevolen. Na 2 weken merk ik dat mijn ogen minder droog zijn en mijn gewrichten soepeler zijn. Dat is heel prettig. Zeker omdat ik verleden jaar serieuze problemen met mijn oogdruk en netvlies had.

Découvert dans un magasin bio en Belgique

Après quelques achats dans un magasin bio en Belgique, la crise du Coronavirus m´a incitée à commander en ligne puisque habitant en Allemagne, je ne pouvais plus faire des achats en Belgique pendant plusieurs semaines. Très satisfaite. Envoi rapide, gélule neutre dans la bouche et lors de la digestion

Top product en snelle goede levering

Fijn dat de productie van algenolie veel minder milieubelastend is dan visolie, en dat er geen risico is op vervuiling van de olie zelf zoals wel bij vissen. Ik zou een verpakking in een pot wel handiger vinden dan de huidige doordrukstrips.

Dat Omega 3 héél belangrijk is weet ik, maar of ik dat ervaar? dat weet ik niet.

Dat EPA en DHA belangrijk is voor ons, dat wéét ik, voelen doe ik het niet zo goed ? Aangezien ik nooit visolie (capsules) heb geslikt, ja héél vroeger, als kind, 's avonds een eetlepel levertraan, dat was écht héél vies, ken ik dus misschien of niet die vieze smaak, waar veel testers het over hebben. Erg blij ben ik dat dit Testa-algen Omega 3 bestaat, zodat ik de nodige olie binnenkrijg, zonder dat dit vissen het leven kost en in ieder opzicht zonder nare bijsmaak dus !!! Bovendien vind ik de klantenservice van Kiyoh bijzonder sympathiek !!!

bonne qualité

Vlotte bezorging en goed product om vegan Omega-3 te kunnen innemen

Gebruik deze vegan-versie van omega-3 al heel lang, goed in te nemen. Dankzij de abonnementsvorm krijg ik e.e.a. mooi op tijd thuisgestuurd.

prettig in gebruik

de omega 3 is belangrijk voor onze gezondheid en de testa biedt een prettige manier van inname zodat je dit makkelijk binnen krijgt

Buitengewoon

Supersnelle levering naar Spanje van dit geweldige product!

prima product en goede levering

prima product en goede levering

Beste omega pillen!

De eerste keer als test besteld en ik stop er nooit meer mee.

Top product

Met Testa algenolie heb ik geen last van een vieze na smaak En jullie product is betaalbaar

Alles geweldig goed geregeld. Mooi systeem zo'n contract.

Maak het weinig mee dat alles goed gaat. Bij Testa Omega 3 is dat wel zo.

Angenehm in jeder Hinsicht.

Bestelle gern wieder.

très satisfait

le produit me convient et l'accueil du service client a su répondre de manière convenable.

goede kwaliteit omega 3

goede kwaliteit en hoeveelheid van omega 3 zuren.

Ganz tolles Produkt, netter Service und schnelle Lieferung

Für uns die besten veganen Ölkapseln, wir nutzen sie seit Jahren und sind sehr zufrieden :)

Prima product,snelle levering

Ik slik al jaren Testa Omega en heb een "abonnement".Heel handig en nog iets goedkoper!

Duidelijke communicatie, snelle levering

Duidelijke communicatie, snelle levering