prima product

beste omega-3 product

snelle levering en de herhaalservice is top. Geen oprispingen of nare bijsmaken

Goed, zonder oprispingen.

Ideaal voor vegetariërs en ook veganisten. En het fijnste vind ik dat ik geen oprispingen krijg met bijsmaak, ik vind bijsmaak nl vies

Een aanrader, fijn product

Goede omega 3, niet vies om te slikken en geen oprispingen. Snelle levering en ontvangst via de brievenbus. Top!

Goede logistiek. Prima service.

De klantenservice doet "an extra mile".

Goeie algenolie softgels

Snelle levering, goede prijs kwaliteitsvertoning, snel bezorgd door de brievenbus, super!

Goede levering en betaalbaar product

Algencapsules besteld. Had ze heel snel binnen en het paste door de brievenbus.

Prima, snelle levering

Goede service.

Goed!

Helemaal tevreden over het product! Ik heb een abonnement en de levering is altijd op tijd.

Precies wat ik zocht

Deze vegetarische vorm van Omega-3 DHA is heel fijn. Na een paar maanden gebruik heb ik het idee dat het bijdraagt aan het verbeterde bloedsomloop in mijn hersenen. Ook al kan ik het niet bewijzen en zijn er waarschijnlijk ook andere factoren die hieraan hebben meegewerkt, zoals dat ik de laatste tijd dieper slaap, is er relatief kort na het eerste gebruik de indruk ontstaan dat deze DHA een positieve invloed heeft op de zenuwverbindingen in de hersenen.

Perfecte klanten(na)service en email contact

Nadat ik begin 2020 een abonnement had genomen op de Testa Omega-3 bleek dat er iets niet goed was gegaan met de registratie. Gevolg was dat ik bijna zonder capsules kwam te zitten. Telefonisch contact gaf duidelijkheid: Er was een probleem geweest met de software die de registratie verwerkt. Dit was inmiddels opgelost en ik moest opnieuw registreren. Nadat ik dat had gedaan is alles perfect verlopen. Ik kreeg de volgende dag mijn eerste abonnement-levering keurig via PostNL. En als compensatie voor het ongemak een strip met 15 capsules gratis. Helemaal top dus deze service!

`Prima

Goede omega 3, niet vies om te slikken, geen bijwerkingen, mijn huid is verbeterd. Snelle levering. Prima dus.

Goed product, met goede service

Bestellen makkelijk, persoonlijke service, goede levering.

Excellent

Mon expérience avec Testa a été excellente car leur servive et leurs produits sont magnifique.

Super service en goed product.

Per abuis bij post een verkeerde hoeveelheid levering geleverd... dezelfde dag wordt nog alles in actie gezet om alles prima voor elkaar te krijgen. Top. Alle andere leveringen verlopen altijd vlekkeloos. En goede producten!

Blij mee

Makkelijk te bestellen & no fish :)

Mijn ogen zijn minder droog

als vegetarier moet ik er voor zorgen dat ik genoeg Omega 3 binnen krijg. Vis eten, doe ik niet. Ook al wordt het in Groenlipmossel capsule aanbevolen. Na 2 weken merk ik dat mijn ogen minder droog zijn en mijn gewrichten soepeler zijn. Dat is heel prettig. Zeker omdat ik verleden jaar serieuze problemen met mijn oogdruk en netvlies had.

Découvert dans un magasin bio en Belgique

Après quelques achats dans un magasin bio en Belgique, la crise du Coronavirus m´a incitée à commander en ligne puisque habitant en Allemagne, je ne pouvais plus faire des achats en Belgique pendant plusieurs semaines. Très satisfaite. Envoi rapide, gélule neutre dans la bouche et lors de la digestion

Top product en snelle goede levering

Fijn dat de productie van algenolie veel minder milieubelastend is dan visolie, en dat er geen risico is op vervuiling van de olie zelf zoals wel bij vissen. Ik zou een verpakking in een pot wel handiger vinden dan de huidige doordrukstrips.

Dat Omega 3 héél belangrijk is weet ik, maar of ik dat ervaar? dat weet ik niet.

Dat EPA en DHA belangrijk is voor ons, dat wéét ik, voelen doe ik het niet zo goed ? Aangezien ik nooit visolie (capsules) heb geslikt, ja héél vroeger, als kind, 's avonds een eetlepel levertraan, dat was écht héél vies, ken ik dus misschien of niet die vieze smaak, waar veel testers het over hebben. Erg blij ben ik dat dit Testa-algen Omega 3 bestaat, zodat ik de nodige olie binnenkrijg, zonder dat dit vissen het leven kost en in ieder opzicht zonder nare bijsmaak dus !!! Bovendien vind ik de klantenservice van Kiyoh bijzonder sympathiek !!!

Vlotte bezorging en goed product om vegan Omega-3 te kunnen innemen

Gebruik deze vegan-versie van omega-3 al heel lang, goed in te nemen. Dankzij de abonnementsvorm krijg ik e.e.a. mooi op tijd thuisgestuurd.

prettig in gebruik

de omega 3 is belangrijk voor onze gezondheid en de testa biedt een prettige manier van inname zodat je dit makkelijk binnen krijgt

Buitengewoon

Supersnelle levering naar Spanje van dit geweldige product!

prima product en goede levering

prima product en goede levering

Beste omega pillen!

De eerste keer als test besteld en ik stop er nooit meer mee.