Zee te goed

Ik ben vegetariër en eet alleen bij hoge uitzondering vis. Algenolie heeft hierdoor mijn voorkeur. De hoeveelheid is net voldoende, daarom pak ik 2 capsules per dag. Hierdoor krijg ik toch net iets meer Omega 3 binnen. Ik hoop dat ik wel met de capsules genoeg heb voor 3 maanden. Ben bang dat ik het niet ga halen.

Wat een service!

Een navolgenswaardig initiatief! Dit soort plantaardige alternatieven is precies wat we nodig hebben: goed voor milieu en mens. De normen en waarden van Testa zetten zich door in hun service: vlekkeloos, op tijd en vriendelijk. Ook als zaken menselijkerwijs niet helemaal gaan zoals bedoeld geen onvertogen woord, maar juiste adequate actie! We zijn onder de indruk!

Top product en top klantenservice

Ik gebruik al bijna twee jaar testa en ben mega tevreden. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Doordat ik laatst was verhuisd, had ik mijn adres gewijzigd. Alleen was het toch naar mijn oude adres gestuurd. Toen ik hiervoor de klantenservice in schakelde is dit echt super opgelost!

Ik vind de abonnementsformule niet kunnen.

Ik ben al jaren klant hier doch de nieuwe abonnementsformule met automatische incasso vindt ik echt niet kunnen. 4-maandelijks een factuur sturen met het te betalen bedrag zou een correctere oplossing zijn. Deze automatische incasso wil ik niet dus ben ik verplicht om meer betalen voor de aankoop. Dit vindt ik er echt over en pure afzetterij.

Goedemorgen Fenna, bedankt voor uw reactie. Wat jammer dat u er zo over denkt! Wij werken al jaren met de abonnementsmodule en voor de losse verkoop altijd al met een stapelkorting. De voordelen van een abonnement zijn juist dat alles automatisch gaat, zowel voor u als voor ons. U hoeft namelijk nergens aan te denken als trouwe gebruiker en ontvangt zo altijd op tijd uw omega-3 capsules op de deurmat ;-) Het fijne is ook, naast dat het de voordeligste optie is om te bestellen, dat u het te allen tijden stop kunt zetten. We hanteren namelijk geen opzegtermijn! Met vriendelijke groet, Team Testa

Prima.

Heel veel gemak van het 2-maandelijks abonnement.

Geweldig middel

Werkt echt geen last van vieze oprispingen Wij zijn er heel blij mee

Als vegetarien vind ik dit product geweldig. In het verleden at ik 2x vettevis per week, dit is nu niet meer nodig.

Levering was op randje op tijd

De capsules zijn prima - de communicatie rondom het abonnement liep even wat lastiger, maar uiteindelijk hadden we alles weer keurig binnen.

Zeer goed en zuiver product

Ik gebruik Testa al weer vanaf januari dit jaar en heb net mijn 3e zending in het abonnement ontvangen. Ik ben zeer tevreden. Mijn bloedwaarden zijn mede hierdoor zeer goed met name de HDL. Het abonnement is relaxed. Je hebt altijd op tijd de verstrekking in huis. Top verpakking : kan door brievenbus. Zeer aan te bevelen

ik ontvang de bestelling te vlug

Ik heb inmiddels een overschot aan capsules en word zo onnodig op kosten gedreven. Ik slik iedere dag een capsule, vandaag weer een nieuwe verpakking ontvangen. Maar ik heb nog meer dan voldoende op voorraad. Ik ga dit even goed bekijken en het abonnement stoppen, als dit zo doorgaat. aanvulling: Na contact is het abonnement voorlopig stopgezet tot ik weer capsules nodig heb.

Prima, kan er op rekenen.

Geen omkijken meer naar, alles volgens de regels gegaan, makkelijk en betrouwbaar, erg fijn! Komt mooi op tijd binnen.

Handige afstuurservice voor een mooi produkt

Testa kan nu volgens een gemakkelijk aan te vragen (en evt. op te zeggen) abonnement Testa Omega-3 door je brievenbus laten bezorgen. Je hebt er geen omkijken naar en altijd genoeg capsules in huis.

Hele handige service van Testa Omega-3

Hele handige service van Testa Omega-3. Geen omkijken of er nog genoeg capsules in huis zijn.

Fijn produkt

En mooi op tijd verstuurd, lekker handig zo’n abonnement. Hoef niet bang te zijn dat ik het vergeet op tijd te bestellen.

Tot nu prima in orde

Levering op tijd. Netjes gemeld via e-mail

Snelle levering top product En top servers. Dikke pluim.

Geweldig product en geweldige service.

Wij zijn blij met de automatische toesturing.

Handig de automatische periodieke zending

Geur en smaak duidelijk beter dan bij alternatieven

Echt aanrader. Prima customer service. Echt goed product.

voor zover ik weet/kán weten (!) heel positief.

Voelt goed dat de omega uit algen komt en ik heb ook geen vreemde nasmaak. Of het echt voldoende is aan omega/waarden/volwaardige voeding (ik eet zeer zelden tot nooit wat biologische vis of vlees) weet ik niet. Daar zou ik best 'een uitdraai' van willen hebben...

Goedemorgen Bianca, bedankt voor de mooie beoordeling! Voedingssupplementen mogen niet als vervanging van gevarieerde en gezonde voeding gebruikt worden. Een dagelijkse inname van 1 capsule Testa Omega-3 zorgt er wel voor dat u voldoende essentiële omega 3 vetzuren (450mg) DHA en EPA binnenkrijgt. 1 Capsule per dag staat gelijk aan 2x vette vis per week. Op de vraag hoeveel omega 3-vetzuren u per dag moet binnenkrijgen, wordt door verschillende gezondheidsorganisaties anders beantwoordt. De aanbevolen dagelijkse hoeveelheid DHA en EPA die zij aanbevelen, varieert van zo’n 200 tot 500 mg per dag voor een gezonde volwassene. Ik hoop dat uw vraag hiermee beantwoord is. Met vriendelijke groet, Team Testa Omega-3

Abonnement verdwenen, netjes aangepast

Abonnement verdwenen, nieuwe aangemaakt en binnengekregen. Vervolgens blijkt oude Abo weer in werking.... Kortom: een te grote voorraad. Ik heb gemaild met de vraag of de abo's nu gecanceld kunnen worden. Dat is nu aangepast. Uiteindelijk goed afgehandeld. Het lijken goede producten.

Goed product

Ideaal voor vegetariërs en Vegans. Met een abonnement zit je nooit zonder èn ben je voordeligere uit.

heel goed!

heel goed!

Abonnement werkt gied, levering prima op tijd