Fijne capsules

Fijne capsules goed in te nemen doen hun werk

Prima product

Heel tevreden, prima product!

Goed product maar smaak valt tegen

De prijs kwaliteit is uitstekend. De smaak niet. Bloedsinaasappel proef ik er niet in terug. Op de verpakking staat je 60 druppen moet nemen per dag. Hoe onhandig is dat?

Vriendelijke klantenservice

prima service, snelle levering

prima afhandeling van mijn bestelling

Klantenservice is slecht te bereiken en belt niet terug

Hebben ze bij Testa Omega-3 eindelijk de abonnement levering op orde (precies op tijd geleverd), scoren ze een dikke min voor klantenservice. Toen het een paar weken geleden zo warm was, zou mijn volgende levering bezorgd worden. Omdat ik vragen had omtrent de temperatuur en de levering van de capsules probeerde ik de klanten'service' te bellen. Helaas tot drie keer toe het antwoordapparaat. Ik heb toen ingesproken of ze me wilden terugbellen. Dat moet nu nog gebeuren....

Prima abonnementservice

Mijn ervaring met Testa is heel goed. Al sluit het abonnement wat krap aan. Ik heb één dag zonder gezeten. Maar dat is geen onoverkomelijk probleem. Het is heel prettig dat er automatisch weer nieuwe komen.

Goed bedrijf

Eerlijk gezegd weet ik nog niet wat de testacapsules mij gaan brengen op gezondheidsgebied. Ik ben net begonnen. Maar het bedrijf is erg attent naar mij geweest en zeer behulpzaam.

Goed product voor een veganist als ik en daarbij en goede service!

Ik ben elke dag dankbaar dat ik geen bijdrage lever aan dierenleed, en daarbij goed voor mijn lichaam kan zorgen.

Zeer tevreden, betrouwbaar en visvrij.

Ik heb een abonnement op de Omega-3 DHA + EPA -algenolie capsules. Alles gaat automatisch bij een abonnement. Ik krijg iedere keer een mail als de nieuwe verpakking er weer aan komt en het bedrag weer afgeschreven gaat worden. Duidelijk en eerlijk, beter kan niet. De capsules worden goed verpakt en kunnen door de brievenbus, wat handig is. Als je niet vergeet dagelijks je capsule te slikken blijf je ook niet met een teveel zitten. Stop met visolie slikken het is wreed, onnodig en smaakt vies.

Slecht. Eerste bestelling werd geleverd, hierna wel geld afschrijven maar niet leveren.

De eerste bestelling werd goed geleverd. Hierbij een abonnement afgesloten met automatische incasso. Geld werd voor de 2e bestelling afgeschreven maar niets geleverd en in ons account blijft 'wachtend op betaling' staan. Contactformulier ingevuld - geen antwoord Gemaild - geen antwoord 2 keer gebeld tijdens bereikbare tijden (werd niet opgenomen) De claim dat er binnen 2 werkdagen gereageerd wordt klopt dus niet.

Beste mevrouw Meekel, Wat vervelend dat het abonnement niet gewerkt heeft zoals zou moeten! Wij hebben u zojuist per mail een bericht gestuurd en hopen u hierin een passende oplossing te hebben aangeboden. Wij horen graag van u! Met vriendelijke groet, Team Testa Omega-3

Evaluatie na 1 jaar gebruik: Ongelofelijk!

Ik ben nu iets meer dan 1 jaar klant/gebruiker bij Testa-Omega3. Mijn gezondheid is zeer belangrijk voor mij (hartpatiënt). Ik ben Testa-Omega 3 gaan gebruiken omdat ik als vegetariër op zoek ben naar puur plantaardige producten. De werking van dit product is werkelijk ongelofelijk goed: Bloeddruk en bloedwaarden uitstekend. Triglyceriden omlaag. Mijn zicht: stukken verbeterd. (ik kan weer zonder bril door het leven alleen leesbril nodig). Mijn haar is voller. Ik heb geen krampen meer in mijn spieren met trainen. Dit is echt een "wondermiddel"! Geen enkele vervelende bijwerking en het is een zeer zuiver product. Het is echt aan te bevelen het te gaan gebruiken!

Na lang zoeken de beste gevonden

Zowel met DHA en EPA in de juiste hoeveelheden tegen een prima prijs. Belangrijk om te gebruiken als je vegetarisch of vegan leeft.

Goed product

Niet alleen het product is van hoge kwaliteit, ook de service is perfect. Wilde de timing van mijn abonnement aanpassen en daar deden ze totaal niet moeilijk over.

Exceptional product, high class professionalism

Vegan Omega 3 with high standards. Using it for more than 1 year for me, my family, and recommended it to my patients also. I am very pleased with this product and i find it very useful. Reaching in time even in this difficult period for all of us. I also want to mention the professionalism of the support customer team. Few times i needed their support and always the gave me the best solutions. To sum up: EXCEPTIONAL PRODUCT, HIGH CLASS PROFESSIONALISM Thank you

Trigliceriden gehalveerd binnen 9 maanden

Een maand na aanvang gebruik merkte ik al bij bloed donatie dat mijn bloed beduidend minder troebel was (vorige keer zelfs bloed weggegooid vanwege te veel trigliceriden) en zojuist de uitslag van huisarts bloedonderzoek: trigliceriden gehalveerd!!!! Helemaal blij mee

Zee te goed

Ik ben vegetariër en eet alleen bij hoge uitzondering vis. Algenolie heeft hierdoor mijn voorkeur. De hoeveelheid is net voldoende, daarom pak ik 2 capsules per dag. Hierdoor krijg ik toch net iets meer Omega 3 binnen. Ik hoop dat ik wel met de capsules genoeg heb voor 3 maanden. Ben bang dat ik het niet ga halen.

Hoi Marc, bedankt voor je review! Je kunt ons altijd even bellen of mailen op de datum aan te laten passen voor de volgende levering :-) Fijne feestdagen, Team Testa

Wat een service!

Een navolgenswaardig initiatief! Dit soort plantaardige alternatieven is precies wat we nodig hebben: goed voor milieu en mens. De normen en waarden van Testa zetten zich door in hun service: vlekkeloos, op tijd en vriendelijk. Ook als zaken menselijkerwijs niet helemaal gaan zoals bedoeld geen onvertogen woord, maar juiste adequate actie! We zijn onder de indruk!

Top product en top klantenservice

Ik gebruik al bijna twee jaar testa en ben mega tevreden. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Doordat ik laatst was verhuisd, had ik mijn adres gewijzigd. Alleen was het toch naar mijn oude adres gestuurd. Toen ik hiervoor de klantenservice in schakelde is dit echt super opgelost!

Ik vind de abonnementsformule niet kunnen.

Ik ben al jaren klant hier doch de nieuwe abonnementsformule met automatische incasso vindt ik echt niet kunnen. 4-maandelijks een factuur sturen met het te betalen bedrag zou een correctere oplossing zijn. Deze automatische incasso wil ik niet dus ben ik verplicht om meer betalen voor de aankoop. Dit vindt ik er echt over en pure afzetterij.

Goedemorgen Fenna, bedankt voor uw reactie. Wat jammer dat u er zo over denkt! Wij werken al jaren met de abonnementsmodule en voor de losse verkoop altijd al met een stapelkorting. De voordelen van een abonnement zijn juist dat alles automatisch gaat, zowel voor u als voor ons. U hoeft namelijk nergens aan te denken als trouwe gebruiker en ontvangt zo altijd op tijd uw omega-3 capsules op de deurmat ;-) Het fijne is ook, naast dat het de voordeligste optie is om te bestellen, dat u het te allen tijden stop kunt zetten. We hanteren namelijk geen opzegtermijn! Met vriendelijke groet, Team Testa

Prima.

Heel veel gemak van het 2-maandelijks abonnement.

Geweldig middel

Werkt echt geen last van vieze oprispingen Wij zijn er heel blij mee

Als vegetarien vind ik dit product geweldig. In het verleden at ik 2x vettevis per week, dit is nu niet meer nodig.

Levering was op randje op tijd

De capsules zijn prima - de communicatie rondom het abonnement liep even wat lastiger, maar uiteindelijk hadden we alles weer keurig binnen.

Zeer goed en zuiver product

Ik gebruik Testa al weer vanaf januari dit jaar en heb net mijn 3e zending in het abonnement ontvangen. Ik ben zeer tevreden. Mijn bloedwaarden zijn mede hierdoor zeer goed met name de HDL. Het abonnement is relaxed. Je hebt altijd op tijd de verstrekking in huis. Top verpakking : kan door brievenbus. Zeer aan te bevelen