Buitengewoon

Supersnelle levering naar Spanje van dit geweldige product!

prima product en goede levering

prima product en goede levering

Beste omega pillen!

De eerste keer als test besteld en ik stop er nooit meer mee.

Top product

Met Testa algenolie heb ik geen last van een vieze na smaak En jullie product is betaalbaar

Alles geweldig goed geregeld. Mooi systeem zo'n contract.

Maak het weinig mee dat alles goed gaat. Bij Testa Omega 3 is dat wel zo.

goede kwaliteit omega 3

goede kwaliteit en hoeveelheid van omega 3 zuren.

Prima product,snelle levering

Ik slik al jaren Testa Omega en heb een "abonnement".Heel handig en nog iets goedkoper!

Duidelijke communicatie, snelle levering

Duidelijke communicatie, snelle levering

Omega-3 helpt bij het verminderen van ontstekingen.

EPA vermindert steriele ontstekingen en helpt om slank en gezond te blijven. Daarbij wordt er door Testa geen aanslag op het visbestand gepleegd omdat de omega-3 vetzuren uit algen worden geïsoleerd. Daardoor heeft het product geen vieze vis-nasmaak zoals de meeste visolie.

prima product alleen ik heb het nog niet gekregen

Altijd goed

Prima en altijd “ luisterend “ oor

Fijne omega 3 capsules

Dit zijn de enige omega 3 capsules waarbij ik geen maagklachten krijg! Ik heb nu zelfs een abonnement genomen zodat ik ze altijd in huis heb. Een aanrader!

Tot nu toe prima

Ben net begonnen, maar de bestelling kwam op tijd. Ik kan nog niet beoordelen in hoeverre het werkt, dat zal de tijd leren

De capsules zijn geweldig en de verzorging ook.

Ik gebruik ze nu al een tijdje en denk dat het zeer zeker goed is voor mijn gezondheid.

Blij met het product

Fijn product: vegan omega-3. Uitstekende website met veel goede informatie. Abonnement is een prima systeem. Zakelijke afhandeling zonder haperingen.

Neem dezeal bijna een jaar, ervaae geen problemen, veronderstel dat het een goede aanvulling is in combinatie met een gezonde levenstijl, goed voor dieren planeet en mens, top.

Goede vegan dha en epa capsules!

Een hele goede dha en epa capsule en de website biedt vele mogelijkheden om het product regelmatig tegen een goed tarief te verkopen.

Die communicatie ging prima .

Die communicatie ging goed . Bedankt .

Efficiënt en klantvriendelijk

Bij abonnement levering, steeds op tijd, oplossen van een probleem met het schema dat was ontstaan. Vriendelijke en gerichte behandeling.

Weer uitgerust wakker!

Al jaren komen mijn vriendin en ik moeizaam ons bed uit, maar sinds we Omega 3 supplement gebruiken is dit geen probleem meer. Wat voor ons ook belangrijk is is dat voor deze omega 3 olie geen vissen gevangen of gekweekt hoeven worden. De abonnementsservice is ook fijn dat je een nieuwe voorraad automatisch krijgt toegestuurd. Als laatste pluspunt dat het helemaal niet duur is!

Wel omega 3, geen zware metalen uit vis olie.

Erg handig om elke paar maanden automatisch de capsules te ontvangen. Mijn vrouw slikt ze tijdens haar zwangerschap en tijdens borstvoeding. In visolie zitten namelijk zware metalen die zeer slecht zijn voor ons lichaam. De enige manier om de zware metalen uit het lichaam te krijgen is via de borstvoeding. Jawel, naar dat kleine hummeltje. Daarom gekozen voor deze plantaardige omega capsules. Wel de omega, maar de vis is er tussenuit gehaald.

Uitstekend!

Zoals altijd prima levering en snel in huis.

Ervaring: geweldig

Snelle en correcte levering Zou ik doorgaan als ik niet tevreden zou zijn?

Alles perfect gedaan, zending en vooral goede pillen.

goed alternatief voor visolie.

Smaakt neutraal. Kan ik brievenbus maar verzending naar België kan 14 dagen duren. Tijdig aanvullen dus!