Handige afstuurservice voor een mooi produkt

Testa kan nu volgens een gemakkelijk aan te vragen (en evt. op te zeggen) abonnement Testa Omega-3 door je brievenbus laten bezorgen. Je hebt er geen omkijken naar en altijd genoeg capsules in huis.

Hele handige service van Testa Omega-3

Hele handige service van Testa Omega-3. Geen omkijken of er nog genoeg capsules in huis zijn.

Fijn produkt

En mooi op tijd verstuurd, lekker handig zo’n abonnement. Hoef niet bang te zijn dat ik het vergeet op tijd te bestellen.

Tot nu prima in orde

Levering op tijd. Netjes gemeld via e-mail

Snelle levering top product En top servers. Dikke pluim.

Geweldig product en geweldige service.

Wij zijn blij met de automatische toesturing.

Handig de automatische periodieke zending

Geur en smaak duidelijk beter dan bij alternatieven

Echt aanrader. Prima customer service. Echt goed product.

voor zover ik weet/kán weten (!) heel positief.

Voelt goed dat de omega uit algen komt en ik heb ook geen vreemde nasmaak. Of het echt voldoende is aan omega/waarden/volwaardige voeding (ik eet zeer zelden tot nooit wat biologische vis of vlees) weet ik niet. Daar zou ik best 'een uitdraai' van willen hebben...

Goedemorgen Bianca, bedankt voor de mooie beoordeling! Voedingssupplementen mogen niet als vervanging van gevarieerde en gezonde voeding gebruikt worden. Een dagelijkse inname van 1 capsule Testa Omega-3 zorgt er wel voor dat u voldoende essentiële omega 3 vetzuren (450mg) DHA en EPA binnenkrijgt. 1 Capsule per dag staat gelijk aan 2x vette vis per week. Op de vraag hoeveel omega 3-vetzuren u per dag moet binnenkrijgen, wordt door verschillende gezondheidsorganisaties anders beantwoordt. De aanbevolen dagelijkse hoeveelheid DHA en EPA die zij aanbevelen, varieert van zo’n 200 tot 500 mg per dag voor een gezonde volwassene. Ik hoop dat uw vraag hiermee beantwoord is. Met vriendelijke groet, Team Testa Omega-3

Abonnement verdwenen, netjes aangepast

Abonnement verdwenen, nieuwe aangemaakt en binnengekregen. Vervolgens blijkt oude Abo weer in werking.... Kortom: een te grote voorraad. Ik heb gemaild met de vraag of de abo's nu gecanceld kunnen worden. Dat is nu aangepast. Uiteindelijk goed afgehandeld. Het lijken goede producten.

Goed product

Ideaal voor vegetariërs en Vegans. Met een abonnement zit je nooit zonder èn ben je voordeligere uit.

heel goed!

heel goed!

Abonnement werkt gied, levering prima op tijd

Altijd goed

Nog steeds goed

Oké.

Levering: Precies op tijd geleverd. 10/10 Communicatie Levering: 6/10 Persoonlijk vind ik dat je beter je klanten op de hoogte stelt in naam van Testa. Ik kreeg eerst een mail van de klantenservice Wellness innovations BV I.v.m algenolie. Geen vermelding Testa. Nadien kreeg ik van een onvertrouwde afzender terug een mail dat mijn pakje onderweg is, namelijk Asendia.com. Gezien de cybercriminaliteit van vandaag ga ik niet zomaar elke link openen. Kwaliteit verpakking: 6/10. Ik vind de doosjes onhandig en niet passend. De doosjes die ik op Amazon Duitsland gekocht heb vond ik beter. Kwaliteit Product: 9/10: mijn LDL cholesterol waarden zijn gezakt na bloedanalyse. Mooi dus. Ik neem 2 capsules per dag. Ik hoop dat de kwaliteit gegarandeerd blijft en dat jullie niet gaan inleveren. Bedankt!

prima product

beste omega-3 product

snelle levering en de herhaalservice is top. Geen oprispingen of nare bijsmaken

Goed, zonder oprispingen.

Ideaal voor vegetariërs en ook veganisten. En het fijnste vind ik dat ik geen oprispingen krijg met bijsmaak, ik vind bijsmaak nl vies

Een aanrader, fijn product

Goede omega 3, niet vies om te slikken en geen oprispingen. Snelle levering en ontvangst via de brievenbus. Top!

Goede logistiek. Prima service.

De klantenservice doet "an extra mile".

Goeie algenolie softgels

Snelle levering, goede prijs kwaliteitsvertoning, snel bezorgd door de brievenbus, super!

Goede levering en betaalbaar product

Algencapsules besteld. Had ze heel snel binnen en het paste door de brievenbus.

Prima, snelle levering

Goede service.

Goed!

Helemaal tevreden over het product! Ik heb een abonnement en de levering is altijd op tijd.