goed alternatief voor visolie.

Smaakt neutraal. Kan ik brievenbus maar verzending naar België kan 14 dagen duren. Tijdig aanvullen dus!

Uitstekend!

Keurig op tijd een mail dat de zending eraan kwam.Geld niet gelijk van de rekening gehaald,maar de tijd gegeven,opdat het niet onverwachts kwam.

Uitstekend product

Milde smaak, waardoor goed in te nemen ook voor kinderen

Geem vieze nasmaak!

Erg blij met deze plantaardige Omega supplement! Ik heb geen last van een vieze vis nasmaak dat ik bij andere (ook plantaardige) supplementen wel had!

Echt goed producten super customer service

Prima product, heel goed customer service ook nu met COVID-19

Geen op boeren van visolie meer, want deze zijn plantaardig!

Zie boven.

Goed product prima service

Ik ben erg blij met het product, dat is natuurlijk het belangrijkste. Het werkt voor mij net zo goed als Olie uit vis gemaakt (ADHD klachten). Ik vind het heel makkelijk dat het tijdig wordt geleverd en bezorgd kan worden door de brievenbus.

Prima capsules en service

Abo genomen omdat ik regelmatig op tijd vergeet te bestellen en dan veel meer kwijt ben vanwege de verzendkosten. Prima service, past door de brievenbus dus hoef er niet voor thuis te blijven. Capsules zijn goed te slikken, blijven heel bij het uit de blister halen. En een van de weinige normale algenolie merken. Ik ben er zeer tevreden over.

Wij gebruiken deze capsules in de hoop dat het bijdraagt aan onze gezondheid, maar weten het niet.

Goed product Goede service. Onderzoek naar werkzaamheid mag beter. Vega is dus beter Aanbevelen ja, indien men er mee bezig is.

Geweldig vegan product, fantastische service

Ik hoef nooit meer mis te grijpen met een abonnement op Testa Omega-3.

Erg tevreden!

Ik ben heel blij met de snelle levering. Het zijn fijne supplementen, goed door te slikken en geen vieze nasmaak. Kan ze iedereen aanraden!

Goed product, goede service

Prettig om een abonnement te hebben, hoef zelf niets te onthouden: gemak!

Altijd netjes en snelle levering.

Goed & snel

Goede snelle levering van een mooi product.

Goed product aan goede prijs

Eindelijke een Omega product zonder vis aan een goede prijs! Geen enkele nare nasmaak. Snel verzonden. Heel tevreden!

TESTA Omega 3

Goed voedingssuplement! Ik mis het als ik het op is en ik het niet meer kan nemen. Abonnement werkt goed!

Goede service van goede producten

Goede service van goede producten. Die ook nog eens dieren redden

Goede kwaliteit

Gebruik de algencapsules al geruime tijd, heb nu een abonnement voor automatische levering, heel handig.

heel goed

Prima ervaring. De bestelling was volgende dag al netjes bezorgd. Hopelijk breidt men het aantal producten nog uit.

Snelle levering, goede producten

Goed!

prima en vlotte levering

Zeer tevreden!

Ik eet plantaardig en ben heel tevreden met de Testa Omega-3 supplementen, die ik ooit bij een Lisa Goes Vegan goodiebag heb gekregen. Aanvankelijk ben ik begonnen ze te nemen omdat ik geen vis eet, maar na 2 weken heb ik ook een aanzienlijke verbetering gezien in mijn huid. Bovendien werden ze ontzettend snel geleverd. Het lijkt wel een verkoperspraatje, maar ik ben er oprecht heel blij mee. Er wordt altijd gehamerd op de b12 en soms vitamine D, maar eigenlijk nooit over omega 3 en essentiele vetzuren.

prima produkt en snelle levering.

alles prima.

Snelle levering en goede service met bijstellen van het abbonnement

Het product ziet er goed uit. Met twee capsules heb ik de nodige hoeveelheid DHA binnen. Aanbevolen door mijn integrale huisarts, tegen chronische ontstekingen. Dat de EPA de helft minder is als in de visolie capsules is vgls dezelfde arts geen probleem. DHA is het belangrijkste. Ik ben blij met Testa en haar goede werk!

Goede prijs kwalitiet verhouding en prima (snelle) levering.

Goede prijs kwalitiet verhouding en prima (snelle) levering.