Tot nu toe prima

Ben net begonnen, maar de bestelling kwam op tijd. Ik kan nog niet beoordelen in hoeverre het werkt, dat zal de tijd leren

De capsules zijn geweldig en de verzorging ook.

Ik gebruik ze nu al een tijdje en denk dat het zeer zeker goed is voor mijn gezondheid.

Blij met het product

Fijn product: vegan omega-3. Uitstekende website met veel goede informatie. Abonnement is een prima systeem. Zakelijke afhandeling zonder haperingen.

Neem dezeal bijna een jaar, ervaae geen problemen, veronderstel dat het een goede aanvulling is in combinatie met een gezonde levenstijl, goed voor dieren planeet en mens, top.

Goede vegan dha en epa capsules!

Een hele goede dha en epa capsule en de website biedt vele mogelijkheden om het product regelmatig tegen een goed tarief te verkopen.

Die communicatie ging prima .

Die communicatie ging goed . Bedankt .

Efficiƫnt en klantvriendelijk

Bij abonnement levering, steeds op tijd, oplossen van een probleem met het schema dat was ontstaan. Vriendelijke en gerichte behandeling.

Weer uitgerust wakker!

Al jaren komen mijn vriendin en ik moeizaam ons bed uit, maar sinds we Omega 3 supplement gebruiken is dit geen probleem meer. Wat voor ons ook belangrijk is is dat voor deze omega 3 olie geen vissen gevangen of gekweekt hoeven worden. De abonnementsservice is ook fijn dat je een nieuwe voorraad automatisch krijgt toegestuurd. Als laatste pluspunt dat het helemaal niet duur is!

Wel omega 3, geen zware metalen uit vis olie.

Erg handig om elke paar maanden automatisch de capsules te ontvangen. Mijn vrouw slikt ze tijdens haar zwangerschap en tijdens borstvoeding. In visolie zitten namelijk zware metalen die zeer slecht zijn voor ons lichaam. De enige manier om de zware metalen uit het lichaam te krijgen is via de borstvoeding. Jawel, naar dat kleine hummeltje. Daarom gekozen voor deze plantaardige omega capsules. Wel de omega, maar de vis is er tussenuit gehaald.

Uitstekend!

Zoals altijd prima levering en snel in huis.

Ervaring: geweldig

Snelle en correcte levering Zou ik doorgaan als ik niet tevreden zou zijn?

Alles perfect gedaan, zending en vooral goede pillen.

goed alternatief voor visolie.

Smaakt neutraal. Kan ik brievenbus maar verzending naar Belgiƫ kan 14 dagen duren. Tijdig aanvullen dus!

Uitstekend!

Keurig op tijd een mail dat de zending eraan kwam.Geld niet gelijk van de rekening gehaald,maar de tijd gegeven,opdat het niet onverwachts kwam.

Uitstekend product

Milde smaak, waardoor goed in te nemen ook voor kinderen

Geem vieze nasmaak!

Erg blij met deze plantaardige Omega supplement! Ik heb geen last van een vieze vis nasmaak dat ik bij andere (ook plantaardige) supplementen wel had!

Echt goed producten super customer service

Prima product, heel goed customer service ook nu met COVID-19

Geen op boeren van visolie meer, want deze zijn plantaardig!

Zie boven.

Goed product prima service

Ik ben erg blij met het product, dat is natuurlijk het belangrijkste. Het werkt voor mij net zo goed als Olie uit vis gemaakt (ADHD klachten). Ik vind het heel makkelijk dat het tijdig wordt geleverd en bezorgd kan worden door de brievenbus.

Prima capsules en service

Abo genomen omdat ik regelmatig op tijd vergeet te bestellen en dan veel meer kwijt ben vanwege de verzendkosten. Prima service, past door de brievenbus dus hoef er niet voor thuis te blijven. Capsules zijn goed te slikken, blijven heel bij het uit de blister halen. En een van de weinige normale algenolie merken. Ik ben er zeer tevreden over.

Wij gebruiken deze capsules in de hoop dat het bijdraagt aan onze gezondheid, maar weten het niet.

Goed product Goede service. Onderzoek naar werkzaamheid mag beter. Vega is dus beter Aanbevelen ja, indien men er mee bezig is.

Geweldig vegan product, fantastische service

Ik hoef nooit meer mis te grijpen met een abonnement op Testa Omega-3.

Erg tevreden!

Ik ben heel blij met de snelle levering. Het zijn fijne supplementen, goed door te slikken en geen vieze nasmaak. Kan ze iedereen aanraden!

Goed product, goede service

Prettig om een abonnement te hebben, hoef zelf niets te onthouden: gemak!

Altijd netjes en snelle levering.