Excellent product and service

Lean package, great product, timely delivery and great customer communication. Definitely recommend

excellent produit

Ne connaissant pas la marque, je n'ai pas pris l'abonnement. Mais satisfaite du produit, et de sa livraison, je prendrai sans doute l'abonnement la prochaine fois

Zeer tevreden!

Goed product, snelle levering. Duidelijke website met goede uitleg. Ondanks de grootte makkelijk in te nemen en geen nasmaak!

Excellent

A good product and excellent customer service

En mode abonnement, c'est bien pratique et les boîtes arrivent au bon moment, directement dans la boîte-aux-lettres. Je les prends en complément de mon alimentation végétarienne stricte (depuis bientôt 6 ans). J'en donne également à ma mère nonagénaire.

Ik merk na 1 week dat mijn humeur is verbeterd

Prima product en een aanrader! Levering zou wat sneller mogen en de verpakking (binnenkant waarin de capsules zitten) mag milieu vriendelijker.

Prima product en snelle levering.

Goede en zuivere omega 3 olie en geen overbevissing

Goede service en fijne product

Hele goede service, fijn product. Ik had graag dat de pillen in een iets duurzamere verpakking zaten, maar ik snap ook dat ze op deze manier makkelijk door de brievenbus kunnen en dat scheelt ook.

Uitstekende kwaliteit en service

Ik neem de DHA+EPA supplementen nu een jaar als aanvulling op mijn plantaardige (vegan) dieet. Ik merk dat mijn huid en haar er mooier/gezonder door is en mijn haar groeit sneller. Ik heb inmiddels een abonnement genomen, wat ideaal is want de pakketjes passen door de brievenbus en ik hoef er niet meer aan te denken.

Sehr zufrieden!

Pünktliche Lieferung, super Qualität, sehr gute Verträglichkeit, nachhaltig, bin total zufrieden. Gerne immer wieder.

Totally reliable company with great communication.

Products always arrive when predicted, brilliant quality and good sustainability credentials.

De bezorging was snel en goed , het was verpakt in een brievenbus verpakking en daarom erg plezierig . Geen doos met aparte potjes , maar zeer compact verpakt . Ik proef geen vis smaak , maar gebruik het nog te kort om er iets over te zeggen . Ik ben nu heel erg tevreden .

heel tevreden, geen vissmaak, werkt prima

ben echt heel tevreden en ga denk ik ene abonnement nemen

gebruik het sinds een maand, kan er dus niet veel over zeggen.

Contact met Testa uiterst plezierig, snel verzonden, wel altijd vingers gekruist vanwege de slechte ervaringen met Post.NL. Dat ging een keer goed!! Op advies van mijn reumatoloog deze capsules aangeschaft . Prof. Dr. xxxxxxxx. Doen artsen niet snel maar met enkele voedingssupplementen dus wel. Erg blij mee. Eet geen vlees dus goede aanvulling.

tevreden over toezending, gebruik

Prima hoe verzending e.d. geregeld is. Gebruik: ik kan niet precies aangeven wat het doet, dat is lastig om te constateren. Maar ik geloof dat het gewoon goed is om in te nemen. Over de blisterverpakking: ik las ergens dat deze recyclebaar is. Maar een blisterverpakking mag niet bij het PDM-afval. Dus wordt er niets gerecycled ben ik bang...

Parfait

Je suis sur le mode "abonnement" et c'est juste parfait. Les produits arrivent quelques jours avant la fin du stock ainsi il n'ay a pas de coupure dans la prise des gélules. Côté santé mes taux de cholestérol se sont bien améliorés depuis que je prends ces Oméga 3, j'ai commencé en octobre 2018. Bons produits que je recommande sans hésitation.

Goede service, snelle response !

Goede beoordeling omdat de service heel goed is, ondanks dat mijn lichaam het product niet goed verdraagt. Ben te gevoelig. Weet wel zeker dat het een goed product is, goed voor de gezondheid.

Goede kwaliteit, geen nare smaak en snel geleverd.

Je suis confiante...

Je ne suis pas jeunette (75), j'ai eu 3 AIT sans conséquences notables... et encore ! donc je dois prendre soin (s) de mon cerveau. C'est grâce à mon fils, qui est Végan, que les Omega 3 Testa sont arrivées dans mon "régime", cela fait 4 mois et je pense que ce produit contribue à une conservation de mes petits neurones ! :-)

Keurig op afspraak een goed produkt geleverd

Gebruik al jaren Testa Omega-3 op algenbasis, goede aanvulling van mijn vegan dieet

Reliable service.

I am currently taking my capsules will provide more update when I have completed 60 day course.

Satisfaite du produit

Satisfaite du produit et du service client.

Bij mij zelfde verhaal als ik lees bij andere review. Volgens Post.nl bezorgd, maar er lag niets in de brievenbus. Gelukkig werd bestelling nogmaals verzonden, nu wel bezorgd. Wel vreemd dat dit blijkbaar vaker misgaat bij Post.nl....

Erg goede service

Nadat mijn (brievenbus)pakket niet op de mat lag, maar PostNL wel meldde het bezorgd te hebben, was ik voorbereid op een moeilijke situatie. PostNL geeft niet thuis, want bezorgd door de brievenbus volgens hun bezorger. Probeer maar bij de verzender. Testa daarentegen komt dit helaas vaker tegen en is behulpzaam. Brievenbuspakketjes zijn goedkoper voor jou en hen, en je hoeft niet thuis te zijn. Maar ze raken soms kwijt en PostNL wil niet zomaar verantwoordelijk zijn - en het kost veel tijd en papierwerk voor Testa om hierachteraan te gaan. Toch stuurde Testa zonder extra kosten snel een nieuw pakket op wat nu wel door de brievenbus geleverd werd. Top service.