Satisfaite du produit

Satisfaite du produit et du service client.

Bij mij zelfde verhaal als ik lees bij andere review. Volgens Post.nl bezorgd, maar er lag niets in de brievenbus. Gelukkig werd bestelling nogmaals verzonden, nu wel bezorgd. Wel vreemd dat dit blijkbaar vaker misgaat bij Post.nl....

Erg goede service

Nadat mijn (brievenbus)pakket niet op de mat lag, maar PostNL wel meldde het bezorgd te hebben, was ik voorbereid op een moeilijke situatie. PostNL geeft niet thuis, want bezorgd door de brievenbus volgens hun bezorger. Probeer maar bij de verzender. Testa daarentegen komt dit helaas vaker tegen en is behulpzaam. Brievenbuspakketjes zijn goedkoper voor jou en hen, en je hoeft niet thuis te zijn. Maar ze raken soms kwijt en PostNL wil niet zomaar verantwoordelijk zijn - en het kost veel tijd en papierwerk voor Testa om hierachteraan te gaan. Toch stuurde Testa zonder extra kosten snel een nieuw pakket op wat nu wel door de brievenbus geleverd werd. Top service.

Levering naar Spanje perfect! Ook de service is prima in orde.

Super product, super service.

Goede producten en afname mogelijkheden. Persoonlijk advies en zeer goede service.

Heel tevreden, geen minpunten ontdekt

Communicatie loopt vlot, product is fijn. Ben blij met abonnement en ook dat het makkelijk opzegbaar is.

Goede & snelle levering

Goede en snelle levering.

Prima spul

Prima spul

Fijn produkt

Plantaardig middel dat helpt mijn huid te verbeteren. Fijn dat je er geen oprispingen van krijg wat ik voorheen wel van visolie had. Voel me er goed bij. Neem 1 capsule per dag.

Prima besteloverzicht, mooie verpakking en prima verzending

Prima ervaring, blij dat er een alternatief is voor de visolie. Mooie verpakking en prima verzending.

Superproduct

Vegetariër en toch genoeg visolievetzuren willen binnenkrijgen? Zoek niet verder, Testa heeft het. EPA én DHA, hartstikke vega en nog betaalbaar ook (met een abonnementje nog voordeliger). Capsules makkelijk in te nemen.

Top product, prima webshop

Super makkelijk een abonnement op Testa Omega 3, tegen dat je supplement op is wordt deze netjes op tijd geleverd, en tegen een voordelige prijs.

Alleen die rotverpakking..

Ik gebruik het nu ruim een half jaar, maar ik heb geen enkel zicht op de werking. Dan had ik mijn bloed vooraf en nu moeten laten controleren en dat heb ik niet gedaan. Neem het puur op advies dat dit beter is als visolie. Ben benieuwd hoe andere mensen die een review schrijven kunnen vaststellen dat dit zo'n fantastisch product is! Die verpakking in die kartonnen doosjes is te krap, die mag best een paar mm ruimer zodat je niet steeds zit te friemelen om die verpakking er weer in te stoppen.

Fijn duurzaam en diervriendelijk product, makkelijk abbo. Relatief goedkoop.

Webshop is simpel en duidelijk. Klantenservice heeft me ook goed geholpen toen er iets fout was gegaan.

Goed product, eenvoudig om te bestellen en snel geleverd.

Er is geen enkel negatief punt te melden.

Excellent produit

Nous sommes très satisfaits autant du produit que de l'entreprise.

Gebruik deze al jaren. Zeer tevreden over het product en de service!

Gebruik deze al jaren. Zeer tevreden over het product en de service!

voor niet viseters ideaal om toch de juiste stoffen binnen te krijgen

Positief

Top product.

Het is een top product voor mij. Ik, als zwangere vrouw, heb nooit van vis gehouden en ga nu zelfs kokhalzen bij de geur van vis. Dit product bevat geen vis of visgeur, dus de ideale oplossing. Overigens ruik/proef ik ook niet echt duidelijk een andere geur.

Uitstekend!

Prettig in te nemen en geen vieze boeren en/of maagzuur!

Onberispelijk

Zie boven.

Snelle levering en voor mij een goed product.

Goed product en snel geleverd

Zie boven

Top product Top snel verzonden Top contact met de klantenservice Top!