Ein super Produkt. Kann ich nur jedem empfehlen.

Die Bestellung ist einfach und unkompliziert. Die Lieferung erfolgt immer sofort.

Geweldig produkt en prima service

Dit is een super product! Innovatief om het zelf te kweken (en dus schoon!). Ik merk na 1 maand gebruik duidelijk verbetering van mijn zicht en daarmee is Testa krachtiger dan een vergelijkbaar product. Zeer aan te bevelen!

Zo hoort het

Geen problemen

Good stuff en geweldige service.

Ik was eerst wat skeptisch over supplementen, maar deze heeft me alvast overtuigd. Geniaal ook dat het vegetarisch kan, m'n vriendin kan deze dan ook nemen. Net iets wat je snel tekort komt in een vegetarisch dieet. Toen m'n pakketje zoek raakte door een foutief adres, kreeg ik telkens snel antwoord op m'n vragen en werd ik ook snel en effectief verder geholpen. Het abonnement genomen en dat denk ik nog een hele tijd te houden.

Top product, geweldige service

Na een aanbeveling van een therapeut via de website een abonnement afgesloten. Alles werd direct geregeld en de nieuwe voorraad komt mooi op tijd. Helder, duidelijk, goede prijs, mooi product, geweldige service.

Vega kracht

Zonder dat er dieren dood hoeven voldoende omega 3 binnenkrijgen gaat prima met deze tabletten Heel handig dat je voordat de voorraad op is meteen weer nieuwe in de bus wint je zit dus nooit zonder Prijs kwaliteit verhouding is prima. Ik ervaar geen oprispingen of nasmaak

Goede vegan omega 3

1 supplement per dag en relatief goedkoop. Makkelijk door te slikken en fijn formaat.

Top omega3

probleemloos en correct

prettige en correcte afhandeling en service

Snel, adequate en behulpzaam

As mentioned earlier Fast, Adequate and Hilfsreich

Goede levering, ruim optijd!

Ze hebben een goede levering, deze is optijd binnen voor de laatste strip op is. Hierdoor kan je zo doorgaan, zonder te hoeven wachten op de nieuwe levering. Verder is dit een hele fijne vervanging voor alle omega-3 die is gebaseerd op Visolie. Zelf ben ik namelijk allergisch voor alle soorten vis en schaaldieren, en dit is de eerste vervanging die ik ben tegen gekomen waarvan prijs/qualiteit verhouding goed is. Ik ben hier heel erg blij mee.

makkelijk besteld, snel in huis

Een vriendin wees me op jullie website. Het bestellen gaat heel eenvoudig. Vervolgens heb je het ook snel in huis. Gewoon in brievenbus. Ook met het milieu is rekening gehouden: geen overtollig verpakkingsmateriaal.

Binnen 1 week alles geregeld

Supergoede kwaliteit

Zeer tevreden van testa omega 3. Zou ook fijn zijn moest het op kindermaat ook gemaakt worden (met een fruitsmaakje) Maar al bij al zeer tevreden.

bonne qualité de produit

Efficace, un bon ressenti en le prenant. Source d'Omega 3 très peu oxydée.

Bon produit

Mon mari et moi prenons une gélule le midi.notre prise de sang est en amélioration

Fijn product.

Snel geleverd en fijne omega capsules.

Goede servcie, goede logistiek

Ik maak gebruik van het 4 maanden abonnement. Werkt uitstekend.

Super gutes Produkt.

Ich bin fasziniert. Ein solches hochwertiges Produkt zu erhalten. Danke nochmal dafür - und für den super Support !

Mes taux sont parfaits !

Depuis que j'utilise les gélules Testa Oméga 3, les analyses sont au top. Pour être sûre de ne pas être en rupture j'ai choisi la livraison automatique tous les 4 mois.

uitstekend

Een diervriendelijk alternatief voor visolie

Overall good

I buy the capsules with both EPA & DHA as advised by my PhD nutritionist friend. I've not seen such a combination for a better price (but I've done only a little research, checking only companies I trust). Service has been excellent so far. My only complaint is that the blister packaging does not appear to be easily recycled. I can only assume the EPA requires better protection than DHA but shall research this more and try to find an alternative if possible. Having said that, I'd like to congratulate Testa for making affordable algae oil more readily available.

Dear Richard, First of all I would like to thank you for your feedback. It is very valuable to us because we use all the feedback we get to improve our products and service. The reason we pack our capsules in blisters, is because this provides the best protection for the capsules. The omega-3 fatty acids are sensitive to light, UV radiation, moisture and especially air. Our packaging is recyclable, but we do understand your concerns. We are constantly testing different materials for our packing's. So far we tried paper in stead of plastic, but we couldn't make it airtight. Aluminum / PVC is too pricey (the price for our products will have to increase drastically) and there are too few suppliers in Europe who can process this. The other option PVC / PVC is too hard a material so there is a greater chance that the capsules will break. If you have any more feedback, questions or great ideas, we would love to hear them! Kind regards, Zoey Testa Team.

Das beste vegane Omega3 das ich bis jetzt hatte!

Perfekt

Sehr gutes Produkt, und das ohne Fischöl und ganz Vegan. Rasche Lieferung. Tolles Preis-/Leistungsverhältnis