Tot nu toe prima

Ben net begonnen, maar de bestelling kwam op tijd. Ik kan nog niet beoordelen in hoeverre het werkt, dat zal de tijd leren

De capsules zijn geweldig en de verzorging ook.

Ik gebruik ze nu al een tijdje en denk dat het zeer zeker goed is voor mijn gezondheid.

Sehr gutes Produkt, guter Service

Lieferung pünktlich und immer reibungsfrei. Tabletten/Produkt sehr positiv zu bewerten.

Love this product - I know it works!

I know this product works! I shifted from a 'healthy' but omnivourous diet to a whole food plant based diet 14 months ago. Having learnt Vegans (along with standard Western diet eaters) are at risk of an imbalanced Omega 6:3 ratio (which increases the risk of heart disease amongst other things) I've been having 3 monthly blood tests (via Thriva) to check my levels. It's supposed to be 2:1 but in Sept 19 mine was 7.9:1. My ratio is improving (now 4.2:1) and having upped my intake to 3 Algae oil DHA+EPA a day I'm hoping it will be in the ideal range by the next test in mid June.

Blij met het product

Fijn product: vegan omega-3. Uitstekende website met veel goede informatie. Abonnement is een prima systeem. Zakelijke afhandeling zonder haperingen.

Neem dezeal bijna een jaar, ervaae geen problemen, veronderstel dat het een goede aanvulling is in combinatie met een gezonde levenstijl, goed voor dieren planeet en mens, top.

Goede vegan dha en epa capsules!

Een hele goede dha en epa capsule en de website biedt vele mogelijkheden om het product regelmatig tegen een goed tarief te verkopen.

Die communicatie ging prima .

Die communicatie ging goed . Bedankt .

Super Produkt ohne Fisch und Belastung

Schnelle Lieferung - sehr angenehm - nehme es schon länger anstelle Fischöl

Efficiënt en klantvriendelijk

Bij abonnement levering, steeds op tijd, oplossen van een probleem met het schema dat was ontstaan. Vriendelijke en gerichte behandeling.

Weer uitgerust wakker!

Al jaren komen mijn vriendin en ik moeizaam ons bed uit, maar sinds we Omega 3 supplement gebruiken is dit geen probleem meer. Wat voor ons ook belangrijk is is dat voor deze omega 3 olie geen vissen gevangen of gekweekt hoeven worden. De abonnementsservice is ook fijn dat je een nieuwe voorraad automatisch krijgt toegestuurd. Als laatste pluspunt dat het helemaal niet duur is!

Wel omega 3, geen zware metalen uit vis olie.

Erg handig om elke paar maanden automatisch de capsules te ontvangen. Mijn vrouw slikt ze tijdens haar zwangerschap en tijdens borstvoeding. In visolie zitten namelijk zware metalen die zeer slecht zijn voor ons lichaam. De enige manier om de zware metalen uit het lichaam te krijgen is via de borstvoeding. Jawel, naar dat kleine hummeltje. Daarom gekozen voor deze plantaardige omega capsules. Wel de omega, maar de vis is er tussenuit gehaald.

Uitstekend!

Zoals altijd prima levering en snel in huis.

Produit d'utilité publique

Tres satisfaite de ce produit et de la communication avec l'entreprise. Un emballage plus respectueux de l'environnement serait très apprécié en ce qui me concerne, même si cela augmente le prix du produit. 😊

gut verträglich, Kolesterien im Normalbereich

Lieferung ok, man kann ja rechtzeitig planen

Ervaring: geweldig

Snelle en correcte levering Zou ik doorgaan als ik niet tevreden zou zijn?

Alles perfect gedaan, zending en vooral goede pillen.

goed alternatief voor visolie.

Smaakt neutraal. Kan ik brievenbus maar verzending naar België kan 14 dagen duren. Tijdig aanvullen dus!

Uitstekend!

Keurig op tijd een mail dat de zending eraan kwam.Geld niet gelijk van de rekening gehaald,maar de tijd gegeven,opdat het niet onverwachts kwam.

Uitstekend product

Milde smaak, waardoor goed in te nemen ook voor kinderen

Excellent produit

Excellent produit. Serait fabriqué en France, mais est expédié de Hollande. Sinon, très bien.

Geem vieze nasmaak!

Erg blij met deze plantaardige Omega supplement! Ik heb geen last van een vieze vis nasmaak dat ik bij andere (ook plantaardige) supplementen wel had!

Très bon produit

Réelle action sur le Taux de HDL. Efficacité sur l équilibre émotionnel. Je recommande.

Echt goed producten super customer service

Prima product, heel goed customer service ook nu met COVID-19

Geen op boeren van visolie meer, want deze zijn plantaardig!

Zie boven.