Goede spullen maar

Ben zeer tevreden met de spullen alleen te weinig kaartjes erbij daarna moeilijk te bereiken via mail

Goedemorgen Toon, Wat vervelend dat u niet genoeg kaartjes heeft gekregen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij hebben geen mail van u binnengekregen, dus wisten niet dat de bestelling niet compleet was. We gaan contact met u opnemen per mail om het op te lossen met de kaartjes. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

We zijn er heel tevreden over.

Waarom we geen 10 gegeven hebben, is omdat onze namen iets duidelijker mochten zijn. De witte letters zijn een beetje te flets.

Goedemiddag Anja, Bedankt voor uw review. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

heel mooi potjes

heel mooie potjes en rap geleverd

Goedemorgen Kissy, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar worden wij blij van! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

goede en snelle kwaliteit

hele leuke kadootjes gekregen om uit te delen voor de communie

Goedemorgen Carolien, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u blij bent met de bedankjes. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Ik heb kaartjes met merci besteld en ze ook daar in elkaar laten zetten Het was met zorg goed verpakt en zag er geweldig uit

Goedemorgen Nicole, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u blij bent met de bedankjes. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Origineel bedankje

Prima kwaliteit en prima verpakt. Alleen jammer dat het verzonden wordt via DHL. Het pakketje werd (niet voor de eerste keer) gewoon voor de deur gezet terwijl er niemand thuis was. Hopelijk spreken jullie dhl hier nog op aan

Goedemorgen Jac, Bedankt voor uw review! Jammer dat DHL niet aan uw wensen voldeed. Wij zullen kijken wat we kunnen doen. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Tijdig, meedenkend en snel!

De foto op het bedanktcadeautje kwam niet zo goed uit, en proactief werd er een optie geboden. Super!

Goedemorgen Paulien, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Daar worden wij blij van! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Dik in orde!

Goede kwaliteit van kleuren op het bedrukte etiketje, goede grootte en snelle service!

Goedemorgen, Hartelijk bedankt voor uw review. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Ziet er goed uit en snelle levering!!

Chocolaatjes zien er netjes uit en enorm snelle levering! Helemaal leuk voor de bruiloft!

Goedemorgen Annemiek, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze bedankjes. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Leuke groene emmertjes

Netjes aangeleverd, mooi bedrukt karton. Top!

Goedemiddag Barbara, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar worden wij blij van! Met Vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle levering en goede producten

Snelle levering, goede service en leuke producten

Goedemorgen Celeste, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en de bedankjes. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super blij met de brievenbusgeschenkjes

Het begon al tijdens het bestelproces met de vriendelijke dame die chatgewijs bijstond in alle vragen die ik had (over afmetingen en gewicht en zo). De software om te personaliseren is makkelijk, en het resultaat is top! Netjes geleverd, met alle benodigdheden en heel tof dat je zelf kan kiezen voor kant-en-klaar (voor een heel minieme meerprijs), of zelf samenstellen (wat wij deden... Fijne samen-activiteit eigenlijk). De reacties van de ontvangers spraken voor zich... One happy customer here!

Goedemorgen Wendy, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Super om te horen dat u zo tevreden bent over de bedankjes en onze service. Daar worden we blij van :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super vriendelijke service, snelle levering, mooi afgewerkt.

Goedemorgen Hannelore, Bedankt voor uw positieve review! Fijn dat u zo tevreden bent over onze service en de bedankjes. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Prijs kwaliteit Top!

Bedankjes voor trouw, kwalitatieve doosjes met gepersonaliseerde etiket ( zelfbouw gekozen )zelf te plakken met toegestuurd lijm. Individuele plastieken zakjes om snoepjes in te doen. Alles mooi ingepakt met zorg! Alles wat je kan verwachten!

Goedemiddag Jenny, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze producten en service. Fijne dag nog! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super leuk!

Ben heel blij met wat ik ontvangen heb. Net wat ik besteld had!

Goedemorgen Rita, Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u zo blij bent met de bedankjes. Daar worden wij blij van! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Vernieuwing geboortekaartjes

Orginele geboortekaartjes, programma om ze in te maken is niet zo handig.

Goedemiddag Jolien, Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend dat het programma niet werkte zoals u had gewild. Wij zullen kijken hoe we de tool kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle en goede levering

Eenvoudig te bedienen website, levering keurig verpakt en snel geleverd.

Goedemorgen Monique, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u blij bent met onze service! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Leuk

Leuke attentie

Goedemorgen Karen, Bedankt voor uw review! Daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Goed.

Mooi product. Vindt alleen het chocolaatje beetje klein.

Goedemorgen Caroline, Bedankt voor uw beoordeling. We zullen uw feedback meenemen. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle levering en goed product

Mijn bestelling was snel geleverd. De doosjes goed in elkaar gevouwen met de vouwservice. De afdruk kwaliteit van mijn ontwerp was ook goed. Precies zoals ik het voor ogen had.

Hallo Melanie, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u blij bent met de bedankjes en onze service! Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Programma werkt dramatisch, maar uiteindelijk resultaat is fantastisch

Wij hebben onze trouwuitnodigingen gemaakt en gekozen voor de out-of-the-box kaart. Superleuk en het drukwerk is fantastisch. Jammer dat je geen proefafdruk kunt bestellen. Wat wel erg moeilijk is, is het programma/de website. In eerste instantie kon ik mijn ontwerpen opslaan, maar na een update? was mijn ontwerp helemaal veranderd en waren pagina's verdwenen. Hierdoor kon ik bijna opnieuw beginnen:( Ben hier uren mee bezig geweest. Maar sinds de update kon ik ook niet meer tussentijds opslaan. Hierdoor durfde ik niet te gaan slapen tot de uitnodigen besteld waren, voor het geval al mijn werk weer voor niks was gedaan en weer de helft verdwenen zou zijn. Programma en editing mogelijkheden heel erg voor verbetering vatbaar! Ik raad het pas aan als dit is verbeterd.

Goedemorgen Denise, Wat vervelend dat de ontwerp tool niet goed werkte en dat u bijna opnieuw moest beginnen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zijn aan het kijken hoe we de problemen in de tool kunnen oplossen. Een echte proefdruk bestellen kan zeker. Deze kan aangevraagd worden via mail, chat of telefoon. Hopelijk heeft u ondanks de problemen met de tool toch nog plezier van de kaarten. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Alles tot in de puntjes verzorgd!

Hallo Annelies, Bedankt voor uw beoordeling. Daar worden we blij van :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Voor de tweede keer heel tevreden!

Wij bestelden de bloemconfetti als alternatief voor doopsuiker. Zeer mooi resultaat en heel snel geleverd!

Goedemorgen Geert, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Fijne dag nog :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

hele snelle bezorging en goed ingepakt en aangekomen

Goedemiddag Erica, Bedankt voor uw review! Daar worden we blij van :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle levering en heel goeie klantenservice!

Ik had een 20tal bloempotjes besteld (om zelf samen te steken) als geboortebedankje. Het was relatief gemakkelijk om het "wikkeltje" dat rond het potje gaat zelf te maken, maar moest dit niet lukken dan is er ook een team beschikbaar die je hiermee kan helpen! Het enige nadeel vond ik echter dat ik mijn ontwerp niet "in het groot" kon bekijken. Eenmaal besteld werd de levering snel bezorgd! Er stond duidelijk op de doos dat het om breekbaar materiaal ging, wat ik wel een pluspunt vond. Ook hoe de potjes ingepakt waren, ben ik tevreden van. Ik vond twee kapotte potjes in mijn bestelling en heb direct via e-mail contact opgenomen met de klantendienst. De dag erna kreeg ik heel snel een soort orderbevestiging voor een nalevering en enkele momenten later een heel vriendelijk antwoord van de klantendienst. Vandaag (twee dagen nadat ik hen 's avonds had gemaild over de kapotte potjes) kreeg ik al de bevestiging dat mijn twee nieuwe potjes geleverd zijn. Heel tevreden over de bestelde goederen en over de klantenservice!!

Goedemorgen Delphine, Bedankt voor uw positieve beoordeling :-) Fijn dat de nieuwe potjes snel zijn aangekomen bij u en dat u blij bent met onze service en de bedankjes. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Over LocoBrands B.V.

LocoBrands is de overkoepelende B.V. voor de volgende merken: - LocoMail, voor unieke direct mailing. - LocoMix, voor bedankjes & kaarten voor elke gelegenheid! - Candy Print Factory, voor gepersonaliseerd bedrukt snoepgoed voor consumenten en de zakelijke markt.