Vernieuwing geboortekaartjes

Orginele geboortekaartjes, programma om ze in te maken is niet zo handig.

Goedemiddag Jolien, Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend dat het programma niet werkte zoals u had gewild. Wij zullen kijken hoe we de tool kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle en goede levering

Eenvoudig te bedienen website, levering keurig verpakt en snel geleverd.

Goedemorgen Monique, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u blij bent met onze service! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Leuk

Leuke attentie

Goedemorgen Karen, Bedankt voor uw review! Daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Goed.

Mooi product. Vindt alleen het chocolaatje beetje klein.

Goedemorgen Caroline, Bedankt voor uw beoordeling. We zullen uw feedback meenemen. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle levering en goed product

Mijn bestelling was snel geleverd. De doosjes goed in elkaar gevouwen met de vouwservice. De afdruk kwaliteit van mijn ontwerp was ook goed. Precies zoals ik het voor ogen had.

Hallo Melanie, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u blij bent met de bedankjes en onze service! Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Programma werkt dramatisch, maar uiteindelijk resultaat is fantastisch

Wij hebben onze trouwuitnodigingen gemaakt en gekozen voor de out-of-the-box kaart. Superleuk en het drukwerk is fantastisch. Jammer dat je geen proefafdruk kunt bestellen. Wat wel erg moeilijk is, is het programma/de website. In eerste instantie kon ik mijn ontwerpen opslaan, maar na een update? was mijn ontwerp helemaal veranderd en waren pagina's verdwenen. Hierdoor kon ik bijna opnieuw beginnen:( Ben hier uren mee bezig geweest. Maar sinds de update kon ik ook niet meer tussentijds opslaan. Hierdoor durfde ik niet te gaan slapen tot de uitnodigen besteld waren, voor het geval al mijn werk weer voor niks was gedaan en weer de helft verdwenen zou zijn. Programma en editing mogelijkheden heel erg voor verbetering vatbaar! Ik raad het pas aan als dit is verbeterd.

Goedemorgen Denise, Wat vervelend dat de ontwerp tool niet goed werkte en dat u bijna opnieuw moest beginnen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zijn aan het kijken hoe we de problemen in de tool kunnen oplossen. Een echte proefdruk bestellen kan zeker. Deze kan aangevraagd worden via mail, chat of telefoon. Hopelijk heeft u ondanks de problemen met de tool toch nog plezier van de kaarten. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Alles tot in de puntjes verzorgd!

Hallo Annelies, Bedankt voor uw beoordeling. Daar worden we blij van :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Voor de tweede keer heel tevreden!

Wij bestelden de bloemconfetti als alternatief voor doopsuiker. Zeer mooi resultaat en heel snel geleverd!

Goedemorgen Geert, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Fijne dag nog :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

hele snelle bezorging en goed ingepakt en aangekomen

Goedemiddag Erica, Bedankt voor uw review! Daar worden we blij van :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle levering en heel goeie klantenservice!

Ik had een 20tal bloempotjes besteld (om zelf samen te steken) als geboortebedankje. Het was relatief gemakkelijk om het "wikkeltje" dat rond het potje gaat zelf te maken, maar moest dit niet lukken dan is er ook een team beschikbaar die je hiermee kan helpen! Het enige nadeel vond ik echter dat ik mijn ontwerp niet "in het groot" kon bekijken. Eenmaal besteld werd de levering snel bezorgd! Er stond duidelijk op de doos dat het om breekbaar materiaal ging, wat ik wel een pluspunt vond. Ook hoe de potjes ingepakt waren, ben ik tevreden van. Ik vond twee kapotte potjes in mijn bestelling en heb direct via e-mail contact opgenomen met de klantendienst. De dag erna kreeg ik heel snel een soort orderbevestiging voor een nalevering en enkele momenten later een heel vriendelijk antwoord van de klantendienst. Vandaag (twee dagen nadat ik hen 's avonds had gemaild over de kapotte potjes) kreeg ik al de bevestiging dat mijn twee nieuwe potjes geleverd zijn. Heel tevreden over de bestelde goederen en over de klantenservice!!

Goedemorgen Delphine, Bedankt voor uw positieve beoordeling :-) Fijn dat de nieuwe potjes snel zijn aangekomen bij u en dat u blij bent met onze service en de bedankjes. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Vlotte communicatie, alles naar wens! Prima in orde!

Ik kon zelf mijn foto niet aanpassen voor op de cadeaus te kleven, dus hebben ze dat voor mij gedaan. Heel snel en vlot. Ik had gevraagd om de spulletjes pas in maart te verzenden en dat is ook zo gebeurd.

Goedemiddag Elke, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Alles is perfect!

Leuke bedankjes ontvangen van goede kwaliteit en zeer snelle levering! Ik ben tevreden ;)

Goedemiddag Rania Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling! Daar worden we blij van :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Geweldige service!

Het leek er lang op dat onze bruiloft niet door kon gaan. De week van tevoren kregen we het bericht dat er toch 30 gasten welkom waren op onze trouwlocatie. Ik vond het wel zo leuk om dan toch bedankjes te maken. Na een telefoontje bleek dat dit geen probleem zou zijn, en alles werd binnen 3 dagen geleverd zodat ik ze zelf in elkaar kon zetten. Het was goed verpakt en hele mooie kwaliteit. Echt een leuke herinnering!

Goedemorgen Marissa, Fijn om te horen dat u blij bent met de bedankjes en onze service! Fijne dag nog :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Zeer netjes en correct geleverd

Eerste keer maar zeker een aanrader

Goedemiddag Esther, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Begon heel goed, eindigde wat minder

Wij hebben onze geboorte kaartjes (kubussen) hier laten maken. We zijn super goed geholpen in ons ontwerp! Contact was ook altijd goed. Echter op het moment van het bestellen (gekozen voor 3 dagen zodat ze snel de deur uit konden) 27 januari bestellingen gedaan, 2 februari pas ontvangen. We dachten dat we alleen alle kaartjes in de enveloppen moesten steken, deze moesten eerst nog gevouwen worden. Daarna moest je voor het effect de confetti er boven op leggen en dan dicht plakken. Echter valt dan alle confetti door de zijkanten van de enveloppen naar buiten. Erg jammer. Er is wel toegegeven dat de enveloppen die we geleverd hadden gekregen een probleem waren met confetti. We konden nieuwe krijgen. Echter hadden we toen alle 100 enveloppen al voorgehouden, en de adreslabels en postzegels op geplakt. Geen optie meer dus. Helaas niks meer vernomen na deze laatste communicatie. Voor een bestelling van bijna 500euro , en een latere levering had ik ze beter kant en klaar na 5 dagen kunnen laten leveren (als dan de confetti wel in de enveloppen was blijven zitten.

Goedemiddag Diana, Wat jammer dat het product niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij hebben inmiddels onze enveloppen aangepast, waardoor de confetti er niet meer uitvalt. Dit zal in de toekomst dus niet meer gebeuren. Wat betreft de levertijd waren wij echter op tijd. Wij rekenen namelijk altijd maximaal 3 werkdagen voor het produceren van geboortekaartjes. Volgens ons systeem heeft u op 28 januari de bestelling geplaatst. Wij hebben er dus drie werkdagen over gedaan om uw geboortekaartjes te produceren en hebben deze op de derde werkdag verstuurd. Wij zullen kijken of we dit nog duidelijker op de website kunnen vermelden. Met vriendelijke groet, LocoBrands

Snelle levering. Persoonlijk contact. Dachten mee toen ik aangaf dat ik iets niet was gelukt, en ze hebben dat nog in orde kunnen maken.

Goedemorgen Sara, We zijn blij met uw beoordeling van onze service! We wensen u een fijne dag toe :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Leuke bedankjes voor onze trouwdag hier geregeld, we zijn er blij mee

Goedemorgen Renske, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat jullie blij zijn met de bedankjes! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Leuke verrassing voor een naaste

Als je net iets meer wilt doen dan een kaartje sturen, is dit een super leuk idee. Het is niet groot maar wel spontaner dan een gewoon kaartje. Ik heb er iemand heel leuk mee kunnen verrassen.

Goedemiddag Rianne, Super! Daar worden we blij van. Bedankt! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super leuke bedankjes!

Wij hebben gietertjes besteld met aardbeienzaadjes, als bedankje voor de gasten op onze bruiloft. Omdat we geen etentje of feest kunnen geven, vonden we dat we iets moesten geven. Dit leek ons erg leuk voor onze familie en getuige met groene vingers. Het ziet er super leuk uit.

Goedemorgen Taja, Wat top dat jullie zo blij zijn met de bestelling. Veel geluk gewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Zo de prullenbak in.

Nadat de box 2x ontplofte tijdens het inpakken kreeg ik de kaart wel in de envelop met de glitters er bovenop, volgens omschrijving. Die er vervolgens aan de zijkant gewoon uitvallen, dus opsturen per post is geen optie. Wat een rommel voor 10 euro. Slecht ontworpen envelop. Was een leuk idee, maar ik hoop niet dat hier nog meer mensen een koop doen.

Beste Daphne, Wat vervelend dat het product niet helemaal aan je wensen voldoet. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We gaan aan de slag om te kijken of we dit probleem in de toekomst kunnen voorkomen. We vinden het vervelend om via deze weg te vernemen dat u een klacht heeft. Als u ons had gebeld of gemaild hadden wij hier een passende oplossing voor kunnen bedenken. Wij wensen u alsnog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super!!

De flesjes met bubbels zijn heel gaaf geworden, echt leuk voor mijn drive-thru feestje!! :)

Goedemiddag Mats, Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling! Daar worden we blij van :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Erg originele cadeautjes en bedankjes. Snelle levering. Ik had bedrukte hartjes besteld voldeed aan de verwachting. Duidelijke tekst. Ontvangers waren er blij mee

Goedemorgen! Top, daar zijn we blij mee. Bedankt voor uw beoordeling :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle levering en precies zoals beloofd.

Goedemorgen Aarti, Super! Daar worden we blij van. Bedankt! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super klantvriendelijk, snelle levering

Ik had bedankjes besteld voor mijn bedrijfsopening. Ik meende dat die binnen 48 u geleverd zouden worden. Echter alleen als ik er spoed bij had gezet. Na een telefoontje werd mijn probleem keurig opgelost en had ik ze nog op tijd binnen.

Hi Linda! Goed om te horen dat we je alsnog snel van dienst konden zijn. Hopelijk tot snel in onze webshop :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle service, alles netjes geleverd.

Enthousiast over m’n bestelling!

Goedemorgen Margo, Bedankt voor uw beoordeling. We hopen u snel terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Over LocoBrands B.V.

LocoBrands is de overkoepelende B.V. voor de volgende merken: - LocoMail, voor unieke direct mailing. - LocoMix, voor bedankjes & kaarten voor elke gelegenheid! - Candy Print Factory, voor gepersonaliseerd bedrukt snoepgoed voor consumenten en de zakelijke markt.