Pepermuntjes laten bedrukken. Het is heel mooi geworden en levering op de gekozen dag.

Super leuke koekjes en snelle levering.

Wij hebben als bedankje voor onze bruiloft likkoekjes met onze namen trouwdatum en een leuke logo besteld. Het eindresultaat is echt uitstekend en de koekjes waren zo goed verpakt dat alle koekjes heel zijn aangekomen. Echt super. Ik kan het iedereen aanraden.

Snel en mooi!

De zondag bedrukte schuimblokken besteld en netjes thuisgeleverd op vrijdag, 3 dagen vroeger dan eerst aangegeven. Heel tevreden!

Topservice

Makkelijk om te ontwerpen en te bestellen. Super snelle levering, mooie kwaliteit!

Gewoon geweldig

De foto die we hadden aangevraagd kon niet jullie bleven net zo lang zoeken naar een oplossing met ons uiteindelijk lukte het met foto nummer 4. Super hoe jullie meedenken.

Zeer tevreden met mijn aankoop!

Goede communicatie, snelle levering en de bedrukking van de foto op de pepermuntjes is erg scherp. Boven verwachting!

Ziet er goed uit snelle levering en goed verpakt.

Goede ervaring o. Je pakket te achter halen waar het zich bevindt.

Super service! Snel en flexibel

Producten waren van top kwaliteit. En werden daarnaast snel geleverd. Ook fijn en goed contact via de telefoon en mail.

Prima kwaliteit, info vooraf kan beter.

Makkelijk te bestellen, prima kwaliteit (pepermuntjes met logo), logo schuurt er niet onnodig af, smaak is standaard en daarmee prima. Tijdens bestelling staat de datum van aflevering vermeld. Dit blijkt een indicatie te zijn, jammer wanneer men hier een bestelling op plant. Tip: of vermeld het als indicatie of vermeld geen afleverdatum. Onnodige verwarring.

Super vriendelijk & snel!

Ik had wat problemen met de website, maar gelukkig was de klantenservice hartstikke snel en vriendelijk! De persoonlijke aandacht en het snelle handelen zorgde voor een enorm prettige klantervaring. De bedrukking op de ufo's was wel een stuk kleiner dan ik op basis van de afbeelding op de site had verwacht. Dat was het enige minpuntje.

super levering en zeer goede service toen het bestellen online niet lukte!

super levering en zeer goede service toen het bestellen online niet lukte!

De bestelde ufo’s werden snel geleverd en de bedrukking ziet er heel netjes uit. Mijn dochter is heel blij met dit uitdeelkadootje .

Lekker snoep, duidelijk logo

Very good service and super quick delivery

Everything was very good

Wat een goede service

Wij hebben kaartspellen voor ons huwelijk besteld en zijn bij locomix onwijs goed geholpen, digitale proefdruk ontvangen, en heel vriendelijk geholpen toen we niet helemaal tevreden waren. Heel vriendelijke medewerkers, goed overleg en snelle reacties. Als je naast mooie producten ook goede service wilt, moet je hier zijn!

Super bedrijf!

Heb zelf een fout gemaakt door te weinig geschenkjes te bestellen,en deed daarna nog een kleine extra oplage,werd contact met mij opgenomen of het klopte dat ik 2 bestelling had.Uitgelegd wat mijn fout was,geven ze netjes mijn extra betaalde bezorgkosten terug.Daarna werden wij gebeld dat ik naast het tekort bestelde geschenkjes ook nog 2 verschillende lettertypes had in mijn bestellingen,en ook dat hebben ze teruggedraaid naar 1. Kortom een TOP bedrijf met uitstekende service. Raad mensen aan om hier hun geschenkjes voor bruilift baby etc te kopen.

Zeer onprofessioneel!

Zeer onprofessioneel bedrijf. Foto’s kloppen niet op de webiste en vervolgens wordt er geweigerd wanneer je lege goedkope potjes wil retourneren. Zeker geen aanrader

Hallo Rosanne, We herkennen ons niet in het door jou geschetste beeld. De potjes waren onderdeel van een gepersonaliseerde bestelling. In onze algemene voorwaarden staat vermeld dat deze items niet geretourneerd kunnen worden, omdat ze speciaal voor je worden gemaakt. Het is dan ook voor ons een grote teleurstelling dat je op deze manier reageert op ons bedrijf dat juist haar uiterste best doet om goede kwaliteit te leveren. Vriendelijke groet, Team LocoBrands

Mooie bedankjes, alleen sommige niet goed verpakt

Mooie bedankjes, levering duurde echter langer dan verwacht, en de wikkels om de zeepjes zaten aan de inpakfolie (bubbeltjesplastic) vastgeplakt waardoor 5 zeepjes een losse omhulsel hadden, helaas.

Goedemiddag Savannah, Wat vervelend om te horen dat niet alles helemaal naar wens was, we zullen ervoor zorgen dat dit niet nog een keer misgaat. Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands.

Goede kwaliteit

Goedemorgen X.Rien, wat fijn om te horen dat alles naar wens is! bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands.

Netjes verpakt gekregen, product ziet er goed uit, levertijd prima

goedemorgen Annet, Wat fijn om te horen dat onze service en producten u heeft bevalt. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands.

zeer goede service!

zeer snelle levering en goede oplossing van probleem met dhl

goedemorgen Judith, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze bezorging en service. bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands.

Goede ervaring

Wij bestelden groen bedankje gietertje met aardbeizaadjes voor het Lentefeest van onze zoon. Na enkele dagen zag ik dat onze bestelling nog steeds op status 'controle bestanden' stond. Via de chat contact opgenomen en een medewerker heeft snel geantwoord en dit nagekeken. Bleek dat de bestelling klaar stond ter verzending. De dag erna de bestelling goed ontvangen. Tevreden!

goedemiddag Annelies, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en onze producten! bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, LocoBrands

Uitstekende, snelle service. Er wordt goed met je mee gedacht, goede bereikbaarheid en zeer snelle, accurate levering.

Goedemiddag Angelo, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de service en bezorging! bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

uitstekend

wij zijn uitstekend via de chat door de medewerkster geholpen en alles is tot volledige tevredenheid gedaan. En alles prima op tijd afgeleverd.

Goedemiddag Arie, Wat fijn om deze enthousiaste review te lezen. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Over LocoBrands B.V.

LocoBrands BV is het overkoepelende bedrijf van: LocoMix voor bedankjes & kaarten voor elke gelegenheid! THNX voor de leukste brievenbuscadeaus. Candy Print Factory voor gepersonaliseerd bedrukt snoepgoed voor consumenten en de zakelijke markt. LocoMail voor unieke direct mailing.