Snelle levering en precies zoals beloofd.

Goedemorgen Aarti, Super! Daar worden we blij van. Bedankt! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super klantvriendelijk, snelle levering

Ik had bedankjes besteld voor mijn bedrijfsopening. Ik meende dat die binnen 48 u geleverd zouden worden. Echter alleen als ik er spoed bij had gezet. Na een telefoontje werd mijn probleem keurig opgelost en had ik ze nog op tijd binnen.

Hi Linda! Goed om te horen dat we je alsnog snel van dienst konden zijn. Hopelijk tot snel in onze webshop :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle service, alles netjes geleverd.

Enthousiast over m’n bestelling!

Goedemorgen Margo, Bedankt voor uw beoordeling. We hopen u snel terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Echt een aanrader! Ik was erg last minute met het bestellen van de bedankjes voor onze bruiloft. Snel snel probeerde ik via mijn telefoon een ontwerpje te maken voor op een zeepje alleen werkte dat niet goed op mijn telefoon. De klantenservice heeft voor mij het ontwerpje gemaakt en gezorgd dat ik het optijd binnen zou hebben! Echt super dat ze mij zo goed geholpen hebben!

Goedemiddag Cinthia, Wat fijn dat we met snel schakelen alsnog op tijd waren voor uw bestelling. Bedankt voor uw vertrouwen in onze producten en levering. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snel en goede service

Alles werd netjes en goed verpakt aangeleverd. Mooie en leuke producten.

Goedemorgen Jan, We zijn blij met uw beoordeling van onze service en producten! We wensen u een fijne dag toe :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Ge wel dig

Super snel, en zeer netjes,,, het Bruidspaar was blij verrast

Hi Asti! Wat goed, fijn om te horen :-) Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

goed geregeld!

allles prima in orde

Goedemorgen Barry, Wat top dat de bestelling is bevallen! Bedankt. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Zó, supersnel...

Alhoewel ik wat moeite had met de menustructuur op de website, toch kunnen customizen. Veel keus, meer dan genoeg mogelijkheden en toen de bestelling voor onze gepersonaliseerde bedankjes verzonden was, ècht supersnel alles keurig binnen! En een supergoede kwaliteit!

Goedemiddag Karin, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Ik wens u een fijn weekend toe. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Mooie producten, goede snelle levering en snelle reactie bij de klantenservice

Hallo Mandy, Bedankt voor uw hoge beoordeling. Daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Zeer tevreden!

Goedemiddag Liesje, Wat fijn! Bedankt en wie weet zien we u nog eens terug in onze webshop :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Zeer snelle levering!

Goedemorgen Cindy, Super, dat is fijn om te horen! Hopelijk tot snel in onze webshop! Vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snel en ziet er prima uit

Snel en gemakkelijk. Ook erg snel binnen.

Beste Hilda, Bedankt voor uw bericht en uw positieve beoordeling. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Topservice!

Wauw wat een service! Bestelling geplaatst, kreeg meteen een foto toegemaild van een proefdruk, was niet helemaal ok, meteen aanpassing, opnieuw proefdruk en daarna supersnelle uitvoering, opsturen en bezorging!!! Top!

Goedemorgen Jade, Super dat onze service en de bestelde producten zo in de smaak zijn gevallen! Daar worden we blij van :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Betrokken bedrijf

Trouwkaarten besteld bij locomix. In twee badges besteld waarvan de tweede een drukfout bevatte. Niet duidelijk of het onze fout was of die van locomix. Hoe het ook zij: 1 belletje en het was geregeld. Binnen 24 uur waren er nieuwe kaartjes gedrukt en opgestuurd. Absoluut top service!

Goedemorgen Mark, Bedankt voor uw bestelling bij ons. Gelukkig hebben we de drukfout snel en naar uw tevredenheid op kunnen lossen. Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle en goede service

Hoi Jolijn, Top! Fijn om te horen. Veel plezier met de bestelling :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

We zochten iets leuks en vonden het direct hier.

Altijd lastig om iets leuks of origineels te vinden. Hier wel gevonden. Bestelling was snel binnen met nog een leuke surprise toegevoegd. Als we weer wat nodig hebben gaan we jullie site zeker weer benaderen

Goedemorgen Patrick, Bedankt voor uw beoordeling. We hopen u snel terug te zien in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Ik heb een gepersonaliseerd product besteld op deze site en het eindresultaat was precies zoals verwacht. Levering heel netjes en snel verzorgd.

Super snelle bediening TOP

Het gevraagde artikel was perfect en een super snelle levering

Goedemorgen Erna, Wat een hoge beoordeling! Dat doet ons goed. Veel plezier met uw bestelling Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

goed snel en professioneel

volgens mij zegt mijn beschrijving het goed. ik heb even via de telefoon contact gehad en dat was een zeer prettig en professioneel gesprek. Waarvoor dank.

Goedemorgen Niels, Wat fijn om te horen! Hartelijk dank :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Helemaal tevreden!

Goedemorgen Bert, Bedankt voor uw hoge beoordeling. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Hele leuke site om iemand extra te verrassen

Super leuke site! Fijn dat je gelijk kunt zien hoe het product met je eigen tekst eruit gaat zien. En niet onbelangrijk snelle levering! Complimenten!!

Goedemorgen Wanda, Bedankt voor de uitgebreide beoordeling, dat maakt ons blij! Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

vlug en mooi!

mooie spullen, vlug geleverd!

Beste Anne & Frans, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat uw bestelling goed bevallen is. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Goede service!

Site is duidelijk, bestellen ook. Ik kreeg mails als bevestiging en wanneer het bezord werd. Alles heel duidelijk!

Beste Suzanne, Wat fijn om te horen dat onze service en producten u goed zijn bevallen. Hopelijk zien we u nog eens terug in onze webshop. Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Ontzettend geslaagde presentjes

Heel fijn, via telefoon contact gehad omdat we een beetje haast hadden met de bestelling en alles ruim op tijd geleverd en het ziet er erg goed uit.

Goedemorgen Kim, Bedankt voor de goede beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de bestelling en hopelijk tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima kwaliteit en snelle levering. Netjes verpakt. Zeer tevreden👍🏻

Goedemiddag Marjo, Bedankt voor uw hoge beoordeling van onze producten en service. Daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Over LocoBrands B.V.

LocoBrands is de overkoepelende B.V. voor de volgende merken: - LocoMail, voor unieke direct mailing. - LocoMix, voor bedankjes & kaarten voor elke gelegenheid! - Candy Print Factory, voor gepersonaliseerd bedrukt snoepgoed voor consumenten en de zakelijke markt.