Prima kwaliteit, snelle levering en goede service.

Goed en professesioneel geholpen.

Snelle levering, goede drukkwaliteit en leuk bedankje als resultaat

Het gepersonaliseerde huwelijksbedankje (ontwerp zelf bloempotje) werd snel geleverd en had de gewenste kwaliteit. Het drukwerk was in orde, het papierwerk past ook perfect rond het bloempotje en het is eenvoudig zelf in elkaar te knutselen.

Goedemiddag Benny, Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de bedankjes. Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Makkelijke website, genoeg keuze en snelle verzending

Goedemiddag Yvonne, Fijne dat alles naar wens was! Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Prachtwerk

Vlotte service, mooi gemaakt! Zeer blij met het resultaat!!

Goedemiddag Niky, Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons en onze producten. Bedankt voor uw positieve review. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

goed product, goede service en advies je krijgt wat je besteld,

prettige omgang, snelle reacties op vragen zodat je alles snel in werking kan zetten. prijs kwaliteit is top.

Goedemorgen Rian & Jacques, Bedankt voor jullie positieve beoordeling. We zijn heel blij te horen dat alles helemaal naar wens was. Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Leuke, betaalbare bedankcadeautjes!!

De bedankcadeautjes zien er gaaf en professioneel uit!! Snel en netjes geleverd! We zijn er heel blij mee!! Ruime keuze en ook fijn dat je kleine aantallen kan bestellen.

Goedemorgen Jeanette, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze bedankjes. Bedankt voor de positieve review. Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Ik ben altijd erg tevreden over jullie. Leuke produkten die snel geleverd worden. Ik ga gauw weer bestellen. Ga zo door!!

Goedemorgen Yvette, Wat leuk om te horen dat u altijd zo tevreden over ons bent. Bedankt voor de positieve beoordeling. We zien uw bestelling in de toekomst wel verschijnen! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Toppie

Zo vlug geleverd en erg mooi gedaan. Ik kom zeker hier weer terug...

Goedemorgen Peggy, Het is super fijn om te horen dat u zo tevreden bent! bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Klantvriendelijk

Er is alle tijd genomen om tot een ontwerp te komen dat helemaal naar onze wens is.

Goedemorgen A, wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

mooie aanvulling

Voor de aanstaande communie van onze dochter hebben we chocolaatjes gekocht. Een mooie aanvulling op een hopelijk mooie dag! Zeer tevreden over het eindresultaat. En de 10€ extra om de labels al verwerkt te hebben is het geld dubbel en dwars waard.

Goedemorgen Janneke, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super mooie bedankjes voor de gasten op onze bruiloft

Als bedankje voor de bruiloft hebben wij mini gietertjes met zonnebloemzaadjes besteld. Het kartonnetje wat er omheen zat hebben wij aangepast naar onze eigen tekstjes. En ze zijn super mooi geworden! Precies zoals we het voor ons zagen. We zijn er echt heel erg blij mee!

Goedemorgen Chantal, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en onze bedankjes. We wensen jullie het beste toe. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle levering mooie kwaliteit

Goedemorgen Chris, Bedankt voor de positieve beoordeling. Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Top geregeld, snelle service

Vlotte levering, goed product.

Goedemorgen Esmeralda, Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service en producten. Bedankt voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super goede service, goed advies gehad en heel vriendelijk en meedenkend personeel

Ik raad deze site echt aan. Goed geholpen met het maken van ontwerp. Ook de levering was top. Enige min puntje is dat met DHL geleverd wordt waar ik echt alleen maar slechte ervaringen mee heb. Na contact met Locobrand gehoord dat als je wil ook via post.nl kan versturen. Dus deze site is een echte aanrader!!

Goedemorgen Miranda, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Heel tevreden met resultaat

Ik heb mijn eigen ontwerp laten drukken op de grote pepermunten. Het resultaat was boven verwachting. Aan te raden!

Geweldig.

Super snelle service en mooi resultaat

Correct en mooie producten

Gemakkelijke site, mooie producten, correct geleverd

Mooi resultaat en had eerst aantal verkeerd doorgegeven en hebben dit aangepast dus vond dit mooi anders dubbel leveringskosten

Prachtig product! Helemaal naar verwachting!

Heel mooi wekpotje met zaadjes en persoonlijke tekst. Snelle levering. Keurig verpakt in bubbeltjesfolie. Ziet er gewoon Heel mooi uit! Compliment voor jullie site en levering! Niets negatiefs te bedenken.

Goedemorgen Betty, Wat een mooie woorden; fijn om te horen! Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Zag er heel mooi uit!

Alles was compleet, zag er goed uit. En ik kon het allemaal goed samenstellen als geheel. Ik ben er heel blij mee.

Goedemiddag Hennie, Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over uw bestelling! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Mooi, prachtig, juist wat we wilden ....

We wilden iets speciaals voor ons huwelijk en vonden hier precies wat we wilden. Na het doorsturen van een zelf gemaakt voorbeeldje kreeg ik de dag nadien al een voorbeeld ervan en hebben we direct besteld. Zeer tevreden! Ook zeer snelle levering!

Goedemiddag Heidi, Iets speciaals is het zeker geworden! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Precies zoals t voorbeeld

Pepermuntjes zien er keurig uit!

Goedemiddag Jolien, Fijn om te horen dat alles is zoals u had verwacht. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle levering, top uitgevoerd!!

Bedankjes voor ons huwelijk besteld!

Goedemiddag Diana, Wat fijn om deze enthousiaste review te lezen! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

We hadden de doosjes met merci verpakt als een snoepdoosje in elkaar laten zetten, Keurig netjes verpakt en snel geleverd. Het was ern succes zowel voor de kleintjes als de grote gasten..

Goedemiddag Annie, Wat goed om te horen dat alles zo naar wens is geweest. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Zeer goede service

Wij waren zeer tevreden over de services. We maakten ons ontwerp op de website. Hier bleek dan achteraf een probleem mee te zijn, maar dit werd zeer goed aangekaart en verholpen. We waren nogal laat met bestellen en aangezien we met een deadline zaten, hadden we even gebeld en kregen we prioriteit wat zeer fijn was. Alles werd snel, netjes en verzorgd geleverd. Onze thuishulpen zijn zeer blij met hun bedankje voor complimentendag! Volgende keer bestellen we hier zeker weer.

Goedemiddag Shana, Wat fijn om te horen dat de service zo naar wens is geweest en de thuishulpen blij waren met de bedankjes! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Over LocoBrands B.V.

LocoBrands BV is het overkoepelende bedrijf van: LocoMix voor bedankjes & kaarten voor elke gelegenheid! THNX voor de leukste brievenbuscadeaus. Candy Print Factory voor gepersonaliseerd bedrukt snoepgoed voor consumenten en de zakelijke markt. LocoMail voor unieke direct mailing.