heel blij mee

alles heel goed aangekomen ben heel blij mee goed gedaan

Goedemiddag Tilly, Wat fijn om te horen dat alles naar wens was. Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super gedaan

Goedemiddag Greet, Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent! Bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Goede kwaliteit, snel geleverd!

Goedemiddag Melissa, Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Mooie artikelen, zeer netjes verpakt

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf. Aanvullend nuttig advies ontvangen en gebruik van gemaakt. Familie was ook erg enthousiast over de attentie. Top!

Goedemiddag Marion, Wat fijn om te horen dat onze service en artikelen naar wens waren. Bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Zoals afgebeeld geleverd

Snelle verzending/ bezorging

Goedemiddag Chareen, Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

ok

zag er prima uit maar ik had niet begrepen dat als je de wikkels zelf plakt, je eerst de oude wikkel ook nog los moet peuteren.

Supersnelle service

Helemaal zoals verwacht en zeker op tijd geleverd !

Goedemiddag Nicole, Heel fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Netjes en op korte tijd

Alle producten zagen er zeer goed uit en waren er sneller dan verwacht

Goedemiddag Katrien, Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Zeer tevreden en goed geholpen

Heb de gepersonaliseerde gieters besteld, deze door medewerker laten ontwerpen. Zeer mooi resultaat, had wat problemen met bestellen. Via chat zeer goed geholpen door medewerker waardoor een fijn gevoel en mooie bedankjes voor het trouwen!

Goedemiddag Angelique, Bedankt voor deze positieve review! We zijn heel blij om te horen dat u zeer tevreden bent en goed geholpen bent. Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Zeer goede service

Goedemiddag Tanja, Wat fijn om te horen dat onze service naar wens was! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Goede service en snelle levering. Het product werd ook veilig verpakt. Spijtig dat je per 20 items moet bestellen. 10 zou beter zijn.

goede service, tevreden over de geleverde producten

bij vragen, vlot antwoord gekregen, goede service, heel tevreden hierover. leuke gepersonaliseerde producten, eens iets anders dan op andere sites. vlotte levering, geen lange wachttijd.

Goedemorgen Bart, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en onze producten! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Top!!

Ik heb heel veel met de klantenservice gechat en gemaild en ik kreeg direct respons en op al mijn vragen kreeg ik de juiste antwoorden. Meerdere proefdrukjes besteld en tussendoor iets voor mijn vader besteld gevraagd of het snel kon en ook geregeld...

Goedendag Marianne, Bedankt voor de positieve feedback. We zijn heel blij dat alles helemaal naar wens was! Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Wij hebben echt hele mooie bedankjes ontvangen.

De website was even wennen, je moet een account aanmaken om een custom made kaartje te kunnen bestellen. Maar zodra we doorhadden hoe het werkte hebben we hem perfect kunnen ontwerpen gelijk aan de trouwuitnodiging. We hebben onze bedankjes inclusief in elkaar zet service besteld en dit was allemaal dik voor elkaar. TOP

Goedendag Lieke en Frans, Wat goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Bedankt voor de positieve beoordeling en heel veel geluk toegewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Top product voor een mooie prijs

Leuk cadeautje als bedankje voor de groepsouders van school. Zelf te ontwerpen en als je iets vergeet, bellen ze je netjes om een vraag te stellen. Uitstekende service, doen wat ze beloven en de producten zijn zoals ze er op de website uitzien!

Goedendag Sylvia, Wat fijn dat onze producten en service aan uw wensen voldoen! Bedankt voor deze positieve review. Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Vlot, vriendelijk en snel.

Goede site om de geschenken te maken. Je krijgt veel en rap hulp via de chat. Pakjes waren op tijd geleverd. Een tevreden klant dus.

Goedendag Lander, We zijn heel blij om te horen dat alles naar wens was. Bedankt voor deze positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle service en vriendelijke medewerkers

Snel besteld en geleverd

Goedendag Alexandra, Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Top producten! Snel en goede service! Heel blij!

Goedendag Linda, Wat fijn om te horen dat de producten aan je wensen voldoet! Bedankt voor de positieve feedback. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Levering duurt te lang

Ik had ook stress met de levering, ik ontving de bestelling op de dag dat ik ze nodig had. Nadat ik gebeld had is de bestelling die avond alsnog de deur uit gegaan maar anders had het nog veel langer geduurd. En er waren helaas veel koekjes stuk.

Goedendag Ahlem, Wat vervelend om te horen dat het product niet helemaal aan je wensen voldoet. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We gaan aan de slag om te kijken of we dit probleem in de toekomst kunnen voorkomen. We vinden het vervelend om via deze weg te vernemen dat u een klacht heeft. Als u ons had gebeld of gemaild hadden wij hier een passende oplossing voor kunnen bedenken. Wij wensen u alsnog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super snelle levering en vriendelijk verder geholpen via de chat! Wij gaan nog bestellen in de toekomst!

Goedemorgen Debie, Bedankt voor de positieve feedback! We zijn erg blij dat alles voor je naar wens is geweest. Hele fijne dag toegewenst en we zien je bij de volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Kwaliteit valt tegen

Leuk, gepersonaliseerd bedankje, maar kwaliteit kan beter. Sticker op product is niet bij alle artikelen mooi en het papieren label aan het product is in veel gevallen verbogen.

Goedemorgen Vera, Wat vervelend om te horen dat het product niet helemaal aan je wensen voldoet. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We gaan aan de slag om te kijken of we dit probleem in de toekomst kunnen voorkomen. We vinden het vervelend om via deze weg te vernemen dat u een klacht heeft. Als u ons had gebeld of gemaild hadden wij hier een passende oplossing voor kunnen bedenken. Wij wensen u alsnog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle vlotte afhandeling. Goed telefonische te bereiken. Product netjes afgeleverd

Goedemorgen Winod, Wat fijn om te horen dat alles helemaal naar wens was. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Perfect zoals ik het verwacht had!

Vlotte afhandeling en levering. Gemakkelijk te personaliseren.

Goedemorgen Helene, Wat fijn om te horen dat wij aan uw verwachtingen voldoen! Bedankt voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

In 1 woord geweldig

Ontzettend veel keus naar eigen wens in te vullen. Erg leuk voor grote en kleine hoeveelheden. Snelle levering.

Goedemorgen Miranda, Bedankt voor uw positieve review. Hele fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle regering

Zeker een aanrader.

Over LocoBrands B.V.

LocoBrands is de overkoepelende B.V. voor de volgende merken: - LocoMail, voor unieke direct mailing. - LocoMix, voor bedankjes & kaarten voor elke gelegenheid! - Candy Print Factory, voor gepersonaliseerd bedrukt snoepgoed voor consumenten en de zakelijke markt.