snelle en correcte uitvoering zoals gewenst

de gevraagde artikels waren zoals ik had voorgesteld. De levering was uitzonderlijk snel en ook heel netjes verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar :)

Goedemiddag Marie, Ann, Wat fijn om te horen dat de bestelling goed is bevallen! Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands.

A bit dissapointed

I ordered a few items: -glass jar for candy which is nice, but they arrived really dirty, we had to wash them at home. I don’t know if they would have been washed if we would have picked the option to have them delivered filled with candy -jojos for kids - very simple, but ok -the groene gieters were the ones that disappointed us the most, as about 15% of them have rust on them and can’t be used. The rest look really poorly also, so I would not recommend this item -Delftsblauw - I ordered these without knowing that they are salt shakers, because there was no such information on the page. I thought I was getting souvenirs for our foreign guests

Goed afternoon Laura, Sorry to hear that not everything was getting well . we'll make sure this doesn't happen again. thanks for the rating. kind regards. Team of LocoBrands.

Helemaal goed.

Alles netjes en zoals besteld, alleen de bestel pagina werkt lastig, waardoor ik het enkele opnieuw moest doen.

Goedemiddag Arjan, Bedankt voor uw review. Fijne dag gewenst! met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snel, leuk en goed geholpen

Makkelijk te bestellen en vlot ontvangen. We misten 3 zakjes zaadjes, maar na een kort belletje werden die meteen nagestuurd. Fijne service.

Zéér tevreden !

Mooie bedankjes en ook goed verpakt bij het opsturen. Service is ook top ! Ondanks het feit dat we ze last minute besteld hebben, hebben ze er toch nog voor gezorgd dat ze tijdig bij ons waren.

Goedemiddag Marleen, Wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en onze producten! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands.

Keurig verzorgd

Alles naar wens

Voor het eerst besteld hier, goede communicatie en snelle reactie via de chat als je vragen hebt. Producten zijn mooi gemaakt en goed geleverd geworden. Via de mail wordt je op de hoogte gehouden over de verzending, erg fijn! Zeker aan te raden ;)

Goedemiddag Jeanny, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over de service en de bezorging! bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet Team LocoBrands

vlot

Men hielp me zeer snel met het ontwerp en alles werd vlot geleverd.

Goedemiddag Tineke, Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de bedankjes. bedankt voor de positieve beoordeling. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Geweldig! Snel en mooi.

Makkelijk besteld en snel geleverd. Mooie kwaliteit.

Goedemiddag Angelo, Wat goed om te horen dat u te tevreden bent over uw bestelling. Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Goede hulp en mooi resultaat!

Vlot en mooi resultaat

Goedemiddag Jolien, Het is mega fijn om te horen hoe tevreden u bent. bedankt voor de positieve beoordeling. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands.

Uitstekende service, zeer mooie cadeautjes!

Wij hadden cadeautjes besteld voor ons huwelijk. Vanuit het klantenservice hebben ze ons zeer goed geholpen met bepaalde vragen die we hadden. Het ordernummer dat ze voor ons hadden gecreëerd is ook meer dan een maand geldig gebleven. De cadeautjes zelf waren zeer mooi! En lekker! Ook de levering was prima! Binnen de week waren ze verzonden. Ook zeer goed ingepakt. Zal er in de toekomst nog bestellen.

Goede kwaliteit, snelle levering

De gietertjes met bedrukte label heb ik gebruikt als bedankje op onze bruiloft. De labels zagen er mooi uit, en alles was goed verpakt. De levertijd was erg snel waardoor ze gelukkig nog ruim op tijd binnen kwamen. De gasten vonden de zaai instructies ook duidelijk.

Goedemiddag Jeanine, Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent over uw bestelling! Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super en snel

De site werkt makkelijk, verzending is snel en had extra kartonnetjes, dus als ik me een x zou vergissen of scheef zou plakken, geen man over boord. Kortom, toppie! Als ik weer eens iets nodig ben kijk ik zeker eerst bij jullie of jullie het hebben.

Goedemiddag Leonie, Wat fijn om te horen dat uw tevreden bent. bedankt voor de positieve beoordeling. Fine dag !! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Ze zijn gewoon super mooi! We love it!!!

Prima kwaliteit, snelle levering en goede service.

Goed en professesioneel geholpen.

Snelle levering, goede drukkwaliteit en leuk bedankje als resultaat

Het gepersonaliseerde huwelijksbedankje (ontwerp zelf bloempotje) werd snel geleverd en had de gewenste kwaliteit. Het drukwerk was in orde, het papierwerk past ook perfect rond het bloempotje en het is eenvoudig zelf in elkaar te knutselen.

Goedemiddag Benny, Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de bedankjes. Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Makkelijke website, genoeg keuze en snelle verzending

Goedemiddag Yvonne, Fijne dat alles naar wens was! Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Prachtwerk

Vlotte service, mooi gemaakt! Zeer blij met het resultaat!!

Goedemiddag Niky, Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons en onze producten. Bedankt voor uw positieve review. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

goed product, goede service en advies je krijgt wat je besteld,

prettige omgang, snelle reacties op vragen zodat je alles snel in werking kan zetten. prijs kwaliteit is top.

Goedemorgen Rian & Jacques, Bedankt voor jullie positieve beoordeling. We zijn heel blij te horen dat alles helemaal naar wens was. Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Leuke, betaalbare bedankcadeautjes!!

De bedankcadeautjes zien er gaaf en professioneel uit!! Snel en netjes geleverd! We zijn er heel blij mee!! Ruime keuze en ook fijn dat je kleine aantallen kan bestellen.

Goedemorgen Jeanette, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze bedankjes. Bedankt voor de positieve review. Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Ik ben altijd erg tevreden over jullie. Leuke produkten die snel geleverd worden. Ik ga gauw weer bestellen. Ga zo door!!

Goedemorgen Yvette, Wat leuk om te horen dat u altijd zo tevreden over ons bent. Bedankt voor de positieve beoordeling. We zien uw bestelling in de toekomst wel verschijnen! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Toppie

Zo vlug geleverd en erg mooi gedaan. Ik kom zeker hier weer terug...

Goedemorgen Peggy, Het is super fijn om te horen dat u zo tevreden bent! bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Klantvriendelijk

Er is alle tijd genomen om tot een ontwerp te komen dat helemaal naar onze wens is.

Goedemorgen A, wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

mooie aanvulling

Voor de aanstaande communie van onze dochter hebben we chocolaatjes gekocht. Een mooie aanvulling op een hopelijk mooie dag! Zeer tevreden over het eindresultaat. En de 10€ extra om de labels al verwerkt te hebben is het geld dubbel en dwars waard.

Goedemorgen Janneke, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super mooie bedankjes voor de gasten op onze bruiloft

Als bedankje voor de bruiloft hebben wij mini gietertjes met zonnebloemzaadjes besteld. Het kartonnetje wat er omheen zat hebben wij aangepast naar onze eigen tekstjes. En ze zijn super mooi geworden! Precies zoals we het voor ons zagen. We zijn er echt heel erg blij mee!

Goedemorgen Chantal, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en onze bedankjes. We wensen jullie het beste toe. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Over LocoBrands B.V.

LocoBrands BV is het overkoepelende bedrijf van: LocoMix voor bedankjes & kaarten voor elke gelegenheid! THNX voor de leukste brievenbuscadeaus. Candy Print Factory voor gepersonaliseerd bedrukt snoepgoed voor consumenten en de zakelijke markt. LocoMail voor unieke direct mailing.