Alle producten zijn zoals op de voorbeelden. Dus super

We hebben 2 producten besteld en beide waren ze geweldig

Goedemiddag Femke, Fijn om te horen dat de producten aan de verwachtingen hebben voldaan! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Prima en snelle service!

Ondanks dat ik aan de late kant was met bestellen heeft men meegedacht/meegewerkt aan een tijdige afhandeling!

Goedemiddag Hanneke, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

bijzonder bedankje

wij waren opzoek naar een bedankje voor onze huwelijksgasten op google kwamen we locobrands tegen het zinke emmertje met bloemetjes sprak ons direct aan de editor voor de wikkel is even puzelen, hoe deze werkt, hier is naar mijn mening ook nog wat te verbeteren product precies zoals beschreven snelle levering en precies na verwachting alle netjes zorgvuldig en goed beschermd verpakt

Goedemiddag Gerco, Wat fijn om te horen dat de huwelijksbedankjes naar wens zijn! De feedback betreft de ontwerptool zullen wij meenemen om onze service te kunnen verbeteren. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Geweldig.

Mooi product en prachtig gepersonaliseerd!zeer tevreden!ook keurig verpakt. Kan het zeker aanraden.

Goedemiddag Klaziena, Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent over uw bestelling! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snel geleverd goed verpakt

Goedemiddag Lia, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de snelle levering en verpakking. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Prachtig

Bestelling kwam snel binnen en de kaartjes zijn echt prachtig geworden. Leuke bedankjes. T.z.t zal ik nog een foto sturen.

Goedemorgen Susan, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de bestelling. Wij zien de foto graag tegemoet! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Precies zoals verwacht En zeer snelle levering

Goedemorgen Maureen, Wat fijn om te horen dat alles zo naar wens is! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Alles ok

Alles ok

Goedemiddag Kristel, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Leuke producten goede service snel bezorgd

Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat de producten en service zo naar wens zijn geweest. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Goede service, snelle levering

Ik werd goed geholpen en de levering was precies als op het plaatjr

Goedemiddag Dancy, Wat fijn om te horen dat alles zo naar wens is geweest! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Fantastisch geregeld

Heel goed en erg leuke bedankjes ,de juiste keus gemaakt leuk die miniwekpotjes met gekleurde hartjes erin,staat erg fleurig denk dat de gasten ze wel leuk gaan vinden!!

Goedemiddag Jolanda, Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent. Alvast veel plezier met het geven van de bedankjes! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Ik heb mooie blanco weckpotjes besteld en ze zijn snel geleverd. Graag tot de volgende bestelling

Goedemiddag Yvette, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw bestelling! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Mooi product

Mooi product, doch kleiner dan verwacht.

Goedemorgen Sonja, Fijn dat u het product mooi vindt en bedankt voor de feedback! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super mooie bedankjes

Erg mooie bedankjes. Helemaal naar wens.

Goedemiddag Michelle, Fijn om te horen dat de bestelling zo naar wens is! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Betrouwbaar

Goedemiddag Malika, Wat goed om te horen! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Mooie kaartjes snelle verzending Proefdruk zelfde was de zelfs avond nog klaar.!!!

Goedemiddag Yara, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw bestelling! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

super!

goed geholpen en heel snel ontvangen. heel erg tevreden over de uitvoering!

Goedemiddag Mandy, Wat goed om te horen dat alles zo naar wens is geweest. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Prima Service, Levering snel

Goedemiddag Kristel, Fijn om te horen dat de service en levering van uw bestelling naar wens zijn. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Zeer correcte behandeling!

Zie mijn bedankmall van woensdag 10 november 2021-

Goedemorgen, Wat fijn om te horen! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Gewoon fantastisch

Super blij met m’n wedding gifts! Zeker een aanrader !

Goedemorgen Leslie, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw bestelling! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Vriendelijk, enthousiast en service gericht bedrijf met unieke en prachtige bedankjes. Zeker een aanrader voor een bijzondere dag, evenement of klanten een klein kadootje aan te bieden.

Goedemorgen Jacquelien, Wat goed om te horen dat de service en de bedankjes zo goed zijn bevallen! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Mijn bestelling is verrassend snel geleverd, zorgvuldig verpakt en met zorg in elkaar gezet (huwelijks bedankjes)

Goedemorgen Sandy, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw bestelling! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle levering.

Goedemorgen Jaap, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de levering van uw bestelling. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super klantenservice

Vooraf contact over bedrukking, netjes voorbeeld ontvangen. Echter bezorgd met DHL ging niet goed, waardoor er een nazending werd gedaan. Alleen maar lof over kwaliteit en super service

Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Mooie kaartjes, alles aanwezig, op tijd geleverd. Top

Goedemorgen Kirsten, Fijn om te horen dat alles goed is bevallen! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Over LocoBrands B.V.

LocoBrands BV is het overkoepelende bedrijf van: LocoMix voor bedankjes & kaarten voor elke gelegenheid! THNX voor de leukste brievenbuscadeaus. Candy Print Factory voor gepersonaliseerd bedrukt snoepgoed voor consumenten en de zakelijke markt. LocoMail voor unieke direct mailing.