Mooie kaartjes, alles aanwezig, op tijd geleverd. Top

Goedemorgen Kirsten, Fijn om te horen dat alles goed is bevallen! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Mooi verpakt!

Mijn bestelling was netjes op tijd geleverd en netjes verpakt!

Goedemiddag Ferry, Wat fijn om te horen dat de bestelling goed is bevallen! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Perfecte service

Veel keuze En snelle levering Heel goed en netjes verpakt

Goedemorgen Wendy, Goed om te horen dat alles naar wens is! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Product zoals omschreven en tijdig ontvangen! Veel positieve reacties ontvangen over de originaliteit!

Goedemorgen Belinda, Wat fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen en dat u veel positieve reacties heeft ontvangen! Bedankt voor de goede beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Geweldige bedank cadeautjes

Fijne site om het product persoonlijk te maken. Goede en snelle levering, fijn dat er zelfs plakroller mee geleverd was. Wij hebben. Ze zelf in elkaar gezet, kleine moeite. Fantastisch resultaat.

Goedemiddag Marion, Goed om te horen dat alles zo goed is bevallen! We hopen dat u er veel plezier van gaat hebben of heeft gehad. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Zeer goed geholpen

Super service, goed geholpen en toen het later aangepast moest worden was het ook geen probleem.

Goedemorgen Monique, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Mooi product, perfecte en vlotte levering

Alles onmiddelijk in orde, zo heb ik het graag!

Goedemorgen Lore, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Helemaal top

De melk flesjes zagen er fantastisch uit, en waren optijd binnen voor het feest.

Goedemorgen Suzanne, Fijn dat u zo blij bent met de bestelling en dat ze op tijd binnen waren voor het feest! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Geweldig product en fantastische service

Contact opgenomen met LocoBrands, dit omdat ik iets speciaals wilde. Uitstekend geholpen! Er werd de tijd genomen om mij te helpen om zo mijn idee uit tewerken en zelfs nog een beetje leuker te maken. ‘Onze’ bruiloft uitnodigingen waren super goed geslaagd! Zeer positieve reacties gehad van iedereen. LocoBrands, dank jullie wel!

Goedemorgen Bert, Wat een mooie woorden over uw bestelling en wat fijn dat de reacties zo positief waren. Heel graag gedaan! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle levering mooi resultaat

Bedankt voor jullie snelle mooie levering. Lollys besteld als bedankje voor de communie van onze dochter. Leuke reacties.

Goedemorgen Ingrid, Wat goed om te horen dat u leuke reacties heeft gekregen op de bedankjes! We hopen dat uw dochter een mooie communie heeft gehad. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Perfect!

Super artikelen! Snel geleverd.. duidelijke mails met de beschrijvingen! Goede kwaliteit voor de prijzen.. kan het zeker aanbevelen!

Goedemorgen Sandy, Wat fijn om deze positieve woorden te lezen over uw bestelling! Bedankt voor de goede beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Mooie bedrukking op de speelkaarten Heel erg blij mee

Goedemorgen Ineke, Fijn om te horen dat u zo blij bent met de bestelling van de speelkaarten. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super service!

I.v.m. een spoedbestelling telefonisch contact gehad. Super goed en snel geholpen. Twee dagen later was alles netjes bezorgd, ontzettend blij mee!

Goedemorgen Demi, Goed om te horen dat u zo tevreden was over de service en bezorging! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Allen gasten vonden het prachtig

Goedemorgen Tirza, Wat fijn dat de gasten de bedankjes prachtig vonden! Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Geweldig leuke bedankjes en zeer snelle service!

Voor de verjaardag van m’n schoonouders hebben we de gasten de bedankjes merci gold foil gegeven na afloop. Het werd erg gewaardeerd en een zeer leuk aandenken. De service was super! Omdat er een zeer snelle reactie en Levertijd was, had ik alles een dag van tevoren binnen en was alles in 3 dagen geregeld. Top!

Goedemorgen Melanie, Goed om te horen dat de reacties op de bedankjes zo positief waren! Bedankt voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Voor niet duur, super leuke babyshower bedankjes

Het was binnen 5 werkdagen in huis. Het zag er goed verzorgd uit en alles werd erbij geleverd om het inelkaar te zetten. Super!

Goedemorgen Margie, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

origineel en uitstekende service

mini mint to be besteld. Echt super origineel. Snelle levering en goede communicatie ook.

Goedemiddag Julie, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de bestelling. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Goede service!

Jullie zorgen dat alles tijdig aanwezig is.

Goedemorgen Sarah, Wat fijn om te horen dat alles volledig naar wens was. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Teleurstelling

Ik bestelde bedankingen voor de communie van onze dochter. Ik bestelde zowel de verpakking als de snoepen voor erin. Bleek nadien de snoep die we kozen niet in voorraad en geen idee wanneer terug te verkijgen. Daarna was plots de snoep niet inbegrepen in de prijs (bij bestelling stond letterlijk dat het inbegrepen zat). Toen zeiden ze dat ze wel de snoep zouden bijgeven maar een ander kleur. Niet ons ding maar namen we toch bij want prijs zou dezelfde blijven met of zonder snoep. Ook de gepersonaliseerde stickers zijn niet mooi gedrukt. Aan de rechterzijde staat steeds een witte streep (sticker niet mooi ingesteld wss want is precies een tussenstreep die mee gedrukt werd over de sticker) Een dure teleurstelling!

Goedendag Vanessa, Wat vervelend om te horen dat het product en de service niet naar wens was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We gaan aan de slag om dit probleem in de toekomst te voorkomen. We vinden het vervelend om via deze weg te vernemen dat u een klacht heeft. Als u ons had gebeld of gemaild hadden wij hier een passende oplossing voor kunnen bedenken. Wij wensen u alsnog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Bedankjes besteld voor onze bruiloft: werden snel geleverd op verzoek en zat goed in elkaar! Erg leuk.

Tevreden met de bestelling

Wij hadden voor ons trouwen merci bedankjes besteld. Helaas waren bij aankomst 10 merci chocolaatjes gebroken en was het aantal kaartjes aanzienlijk ruimer dan het aantal chocolaatjes. Het voordeel hiervan was wel dat we bij konden kopen. Verder een mooi kaartje en goed materiaal.

Goedemiddag S, Wat vervelend om te horen dat niet alles helemaal naar wens was. We zullen ervoor zorgen dat dit niet nog een keer misgaat. Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

heel blij mee

alles heel goed aangekomen ben heel blij mee goed gedaan

Goedemiddag Tilly, Wat fijn om te horen dat alles naar wens was. Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Super gedaan

Goedemiddag Greet, Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent! Bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Goede kwaliteit, snel geleverd!

Goedemiddag Melissa, Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Mooie artikelen, zeer netjes verpakt

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf. Aanvullend nuttig advies ontvangen en gebruik van gemaakt. Familie was ook erg enthousiast over de attentie. Top!

Goedemiddag Marion, Wat fijn om te horen dat onze service en artikelen naar wens waren. Bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Zonnebaan 34 3542 EE Utrecht

030 2611076

Over LocoBrands B.V.

LocoBrands BV is het overkoepelende bedrijf van: LocoMix voor bedankjes & kaarten voor elke gelegenheid! THNX voor de leukste brievenbuscadeaus. Candy Print Factory voor gepersonaliseerd bedrukt snoepgoed voor consumenten en de zakelijke markt. LocoMail voor unieke direct mailing.