Topservice!

Wauw wat een service! Bestelling geplaatst, kreeg meteen een foto toegemaild van een proefdruk, was niet helemaal ok, meteen aanpassing, opnieuw proefdruk en daarna supersnelle uitvoering, opsturen en bezorging!!! Top!

Goedemorgen Jade, Super dat onze service en de bestelde producten zo in de smaak zijn gevallen! Daar worden we blij van :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Betrokken bedrijf

Trouwkaarten besteld bij locomix. In twee badges besteld waarvan de tweede een drukfout bevatte. Niet duidelijk of het onze fout was of die van locomix. Hoe het ook zij: 1 belletje en het was geregeld. Binnen 24 uur waren er nieuwe kaartjes gedrukt en opgestuurd. Absoluut top service!

Goedemorgen Mark, Bedankt voor uw bestelling bij ons. Gelukkig hebben we de drukfout snel en naar uw tevredenheid op kunnen lossen. Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle en goede service

Hoi Jolijn, Top! Fijn om te horen. Veel plezier met de bestelling :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

We zochten iets leuks en vonden het direct hier.

Altijd lastig om iets leuks of origineels te vinden. Hier wel gevonden. Bestelling was snel binnen met nog een leuke surprise toegevoegd. Als we weer wat nodig hebben gaan we jullie site zeker weer benaderen

Goedemorgen Patrick, Bedankt voor uw beoordeling. We hopen u snel terug te zien in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Ik heb een gepersonaliseerd product besteld op deze site en het eindresultaat was precies zoals verwacht. Levering heel netjes en snel verzorgd.

Super snelle bediening TOP

Het gevraagde artikel was perfect en een super snelle levering

Goedemorgen Erna, Wat een hoge beoordeling! Dat doet ons goed. Veel plezier met uw bestelling Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

goed snel en professioneel

volgens mij zegt mijn beschrijving het goed. ik heb even via de telefoon contact gehad en dat was een zeer prettig en professioneel gesprek. Waarvoor dank.

Goedemorgen Niels, Wat fijn om te horen! Hartelijk dank :-) Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Helemaal tevreden!

Goedemorgen Bert, Bedankt voor uw hoge beoordeling. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Hele leuke site om iemand extra te verrassen

Super leuke site! Fijn dat je gelijk kunt zien hoe het product met je eigen tekst eruit gaat zien. En niet onbelangrijk snelle levering! Complimenten!!

Goedemorgen Wanda, Bedankt voor de uitgebreide beoordeling, dat maakt ons blij! Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

vlug en mooi!

mooie spullen, vlug geleverd!

Beste Anne & Frans, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat uw bestelling goed bevallen is. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Goede service!

Site is duidelijk, bestellen ook. Ik kreeg mails als bevestiging en wanneer het bezord werd. Alles heel duidelijk!

Beste Suzanne, Wat fijn om te horen dat onze service en producten u goed zijn bevallen. Hopelijk zien we u nog eens terug in onze webshop. Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Ontzettend geslaagde presentjes

Heel fijn, via telefoon contact gehad omdat we een beetje haast hadden met de bestelling en alles ruim op tijd geleverd en het ziet er erg goed uit.

Goedemorgen Kim, Bedankt voor de goede beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de bestelling en hopelijk tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima kwaliteit en snelle levering. Netjes verpakt. Zeer tevreden👍🏻

Goedemiddag Marjo, Bedankt voor uw hoge beoordeling van onze producten en service. Daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Ik ben tevreden met levering en service.

Goedemorgen Salsiyah, Bedankt voor uw bestelling bij LocoMix en uw klantbeoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze producten en service! Hopelijk tot ziens in onze webshop :-) Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Helemaal top

Snelle levering, mooie kwaliteit van de bedrukte kaartje, mooie cadeautjes

Goedemorgen! Wij zijn heel blij met uw beoordeling, daar doen we het voor. Hopelijk zien we u in de toekomst terug in onze webshop. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Toffe bedank-ideetjes

Toffe website. Je vindt er heel leuke en fijne mogelijkheden om een groot aantal mensen te bedanken. Het is eenvoudig om zelf een tekst aan te passen via de aangeboden sjablonen. Mijn attentie werd door menigeen geapprecieerd. De tekst op de chocolaatjes viel echter wel redelijk fijn en klein uit. Een groter lettertype en vetgedrukt is dan ook een aanrader. Dit alles werd keurig verpakt, gelukkig eerst in bubbelplastic want mijn doos werd door de post geleverd aan de deur en was doorweekt door gietende regen... Geleverd in 4 dagen.

Goedemorgen, Wat fijn dat u uitgebreid de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Goed om te horen dat u tevreden bent! Wij zullen uw feedback meenemen in ons proces van serviceverbetering. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

The Best!!!

Snelle levering. Goeie service!

Goedemiddag! Dat is nog eens een fijne beoordeling, hartelijk dank. Wij wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Snel en mooi

Super makkelijk bestellen en top resultaat

Beste Lisanne, Hartelijk dank voor uw hoge beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Super fantastisch geholpen!

Een grote bestelling gedaan voor het afscheid op mijn werk. De bestelling zou binnen 5 werkdagen verzonden worden, ik had ze wel al binnen 3 dagen nodig..... onhandig van mijzelf om zo laat te bestellen.. ik heb contact gezocht met loco mix en ze zouden regelen dat ik mijn bestelling op tijd binnen zou krijgen. Zonder extra betaling mijn bestelling de volgende dag ontvangen, echt top service met begrip voor de klant. Ik beveel ze zeker overal aan!

Beste Demi, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw bestelling! Bedankt voor uw beoordeling van LocoMix. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

De kaartjes zijn super mooi precies zoals we wilde

Super zeker aan te raden. Hadden we het maar eerder geweten dan hadden we daar ook ons eerste kaartje laten maken. Helpen met eventuele spellings foutjes. nog even nabellen of alles na wens is echt super service.

Beste Evelinda, Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze producten & service. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Uitstekend!

Uitstekend!

Beste Annelies, Bedankt voor uw beoordeling! Daar worden wij blij van :-) Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Ellendige boekhouding!!

Snelle en vriendelijke service maar als het over boekhouding gaat, wordt het een teleurstellend en frustrerend parcours. Hun boekhouding (als ze die al hebben) weet niet hoe of wilt blijkbaar geen creditnota opmaken voor onrechtmatig ontvangen BTW (wie een geldig buitenlands EU BTW-nummer heeft, hoeft geen BTW te betalen aangezien hij die ook niet kan terug trekken). Hun terugkerend antwoord is "Helaas kunnen wij gegenereerde facturen niet achteraf aanpassen. Onze excuses voor het ongemak." Dit getuigt van amateuristische boekhouding als je niet begrijpt dat je geen factuur hoeft aan te passen maar enkel een creditnota op te maken. Dit is niet alleen vervelend voor mij maar ook licht gênant aan het worden voor hun bedrijf.. Misschien kan ik via deze weg hun fiscale verplichtingen wél opwekken?

Beste Sebbe, Wij vinden het erg jammer dat u zich zo negatief uitlaat over onze boekhouding. Uw order is speciaal als spoed behandeld omdat u het snel nodig had! De betaling op factuur is normaal gesproken geen probleem en de BTW wordt dan ook achterwege gelaten. Echter, heeft u ervoor gekozen om meteen op de site te betalen. Hierbij heeft u wel BTW betaald. Dit verschil in kosten is echter niet in ons systeem te verwerken en daarom kunnen wij de BTW (het gaat hier om 14€) niet terug storten op uw rekening. Dit is uiteraard duidelijk naar u gecommuniceerd in onze mailwisselingen. Wij hopen dat u alsnog heeft genoten van uw gepersonaliseerde bedankjes! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Topwinkel

Top winkel, ben super blij en tevreden met mijn huwelijks bedankje

Beste, Hartelijk dank voor deze hoge beoordeling van LocoMix! Veel plezier met uw bruiloft bedankjes. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

In één woord geweldig !

Heel goed geholpen met ontwerpen De blikjes uitnodigingen zijn heel uniek hele leuke reacties gekregen

Beste Jolanda, Wat goed om te horen! We zijn blij dat u zo tevreden bent met onze producten en service. Fijne feestdagen. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Locomix doet wat het belooft

Snelle levering en accurate communicatie. Alles tegen een aantrekkelijke prijs.

Beste Leo, Bedankt voor uw hoge beoordeling. Wij wensen u fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Over LocoMix B.V.

LocoBrands is de overkoepelende B.V. voor de volgende merken: - LocoMail, voor unieke direct mailing. - LocoMix, voor bedankjes & kaarten voor elke gelegenheid! - Candy Print Factory, voor gepersonaliseerd bedrukt snoepgoed voor consumenten en de zakelijke markt.