Goede service!

Site is duidelijk, bestellen ook. Ik kreeg mails als bevestiging en wanneer het bezord werd. Alles heel duidelijk!

Beste Suzanne, Wat fijn om te horen dat onze service en producten u goed zijn bevallen. Hopelijk zien we u nog eens terug in onze webshop. Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Ontzettend geslaagde presentjes

Heel fijn, via telefoon contact gehad omdat we een beetje haast hadden met de bestelling en alles ruim op tijd geleverd en het ziet er erg goed uit.

Goedemorgen Kim, Bedankt voor de goede beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de bestelling en hopelijk tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team LocoBrands

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima kwaliteit en snelle levering. Netjes verpakt. Zeer tevreden👍🏻

Goedemiddag Marjo, Bedankt voor uw hoge beoordeling van onze producten en service. Daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Ik ben tevreden met levering en service.

Goedemorgen Salsiyah, Bedankt voor uw bestelling bij LocoMix en uw klantbeoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze producten en service! Hopelijk tot ziens in onze webshop :-) Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Helemaal top

Snelle levering, mooie kwaliteit van de bedrukte kaartje, mooie cadeautjes

Goedemorgen! Wij zijn heel blij met uw beoordeling, daar doen we het voor. Hopelijk zien we u in de toekomst terug in onze webshop. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Toffe bedank-ideetjes

Toffe website. Je vindt er heel leuke en fijne mogelijkheden om een groot aantal mensen te bedanken. Het is eenvoudig om zelf een tekst aan te passen via de aangeboden sjablonen. Mijn attentie werd door menigeen geapprecieerd. De tekst op de chocolaatjes viel echter wel redelijk fijn en klein uit. Een groter lettertype en vetgedrukt is dan ook een aanrader. Dit alles werd keurig verpakt, gelukkig eerst in bubbelplastic want mijn doos werd door de post geleverd aan de deur en was doorweekt door gietende regen... Geleverd in 4 dagen.

Goedemorgen, Wat fijn dat u uitgebreid de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Goed om te horen dat u tevreden bent! Wij zullen uw feedback meenemen in ons proces van serviceverbetering. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

The Best!!!

Snelle levering. Goeie service!

Goedemiddag! Dat is nog eens een fijne beoordeling, hartelijk dank. Wij wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Snel en mooi

Super makkelijk bestellen en top resultaat

Beste Lisanne, Hartelijk dank voor uw hoge beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Super fantastisch geholpen!

Een grote bestelling gedaan voor het afscheid op mijn werk. De bestelling zou binnen 5 werkdagen verzonden worden, ik had ze wel al binnen 3 dagen nodig..... onhandig van mijzelf om zo laat te bestellen.. ik heb contact gezocht met loco mix en ze zouden regelen dat ik mijn bestelling op tijd binnen zou krijgen. Zonder extra betaling mijn bestelling de volgende dag ontvangen, echt top service met begrip voor de klant. Ik beveel ze zeker overal aan!

Beste Demi, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw bestelling! Bedankt voor uw beoordeling van LocoMix. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

De kaartjes zijn super mooi precies zoals we wilde

Super zeker aan te raden. Hadden we het maar eerder geweten dan hadden we daar ook ons eerste kaartje laten maken. Helpen met eventuele spellings foutjes. nog even nabellen of alles na wens is echt super service.

Beste Evelinda, Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze producten & service. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Uitstekend!

Uitstekend!

Beste Annelies, Bedankt voor uw beoordeling! Daar worden wij blij van :-) Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Ellendige boekhouding!!

Snelle en vriendelijke service maar als het over boekhouding gaat, wordt het een teleurstellend en frustrerend parcours. Hun boekhouding (als ze die al hebben) weet niet hoe of wilt blijkbaar geen creditnota opmaken voor onrechtmatig ontvangen BTW (wie een geldig buitenlands EU BTW-nummer heeft, hoeft geen BTW te betalen aangezien hij die ook niet kan terug trekken). Hun terugkerend antwoord is "Helaas kunnen wij gegenereerde facturen niet achteraf aanpassen. Onze excuses voor het ongemak." Dit getuigt van amateuristische boekhouding als je niet begrijpt dat je geen factuur hoeft aan te passen maar enkel een creditnota op te maken. Dit is niet alleen vervelend voor mij maar ook licht gênant aan het worden voor hun bedrijf.. Misschien kan ik via deze weg hun fiscale verplichtingen wél opwekken?

Beste Sebbe, Wij vinden het erg jammer dat u zich zo negatief uitlaat over onze boekhouding. Uw order is speciaal als spoed behandeld omdat u het snel nodig had! De betaling op factuur is normaal gesproken geen probleem en de BTW wordt dan ook achterwege gelaten. Echter, heeft u ervoor gekozen om meteen op de site te betalen. Hierbij heeft u wel BTW betaald. Dit verschil in kosten is echter niet in ons systeem te verwerken en daarom kunnen wij de BTW (het gaat hier om 14€) niet terug storten op uw rekening. Dit is uiteraard duidelijk naar u gecommuniceerd in onze mailwisselingen. Wij hopen dat u alsnog heeft genoten van uw gepersonaliseerde bedankjes! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Topwinkel

Top winkel, ben super blij en tevreden met mijn huwelijks bedankje

Beste, Hartelijk dank voor deze hoge beoordeling van LocoMix! Veel plezier met uw bruiloft bedankjes. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

In één woord geweldig !

Heel goed geholpen met ontwerpen De blikjes uitnodigingen zijn heel uniek hele leuke reacties gekregen

Beste Jolanda, Wat goed om te horen! We zijn blij dat u zo tevreden bent met onze producten en service. Fijne feestdagen. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Locomix doet wat het belooft

Snelle levering en accurate communicatie. Alles tegen een aantrekkelijke prijs.

Beste Leo, Bedankt voor uw hoge beoordeling. Wij wensen u fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

prima service

fijn geholpen met een voorbeeld. snel geregeld en snel bezorgd. onze complimenten.

Beste Joke, Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Bedankt voor uw complimenten, daar worden wij blij van :-) Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Super Service

Super service snel geleverd, en prijs qualiteit.

Beste Daisy, Wat goed om te horen dat onze service en producten u bevallen zijn! Bedankt voor uw hoge beoordeling van de producten van LocoMix. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Snelle levering, alles ziet er super uit!!

Beste Diana, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Love it !

Was een hele snelle levering en erg netjes. Vond het een leuk idee en het was goed uitgewerkt ! Ik ga hier zeker vaker bestellen

Beste Heba, Wat leuk om te horen! Daar doen we het voor :-) Veel plezier met uw bestelling. Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Erg tevreden over het eindresultaat en de snelle levering

Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat van de Mint-to-Be. Daarnaast was er een snelle levering en hadden we vooraf prettig contact via de Chat.

Beste Nadieh, Bedankt voor uw hoge beoordeling! Goed om te horen dat onze service u zijn bevallen. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Veel keuze....

Snelle levering! Veel keuze uit allerlei leuke artikelen! Blij mee... Voor herhaling vatbaar!

Beste Marijke, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Veel keuze, snel geleverd!

Leuke bedankjes, veel keuze ook in kleur en tekst. Makkelijk te personaliseren, leuke designs, snelle levering.

Beste Valesca, Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent. Dan vinden wij heel fijn! Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Vlotte service

Bestellen via de site ging gemakkelijk. Zending is vlot bezorgd. Erg tevreden met bestelde product.

Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de bestelde producten. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Makkelijk en snel

eigen ontwerp gemaakt, wat zeer makkelijk ging online. evenals het bestellen en bezorgen. Super!

Beste Maaike, Wat fijn om te horen dat alles met betrekking tot uw bestelling zo vlot en gemakkelijk is verlopen. Daar doen we het voor! Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Super snelle levering en ziet er top uit

Ben blij met de snelle levering. Stond 5 dagen maar binnen 2 dagen had ik het binnen. Top!

Beste Melissa, Bedankt voor uw hoge beoordeling van onze service! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Over LocoMix B.V.

LocoBrands is de overkoepelende B.V. voor de volgende merken: - LocoMail, voor unieke direct mailing. - LocoMix, voor bedankjes & kaarten voor elke gelegenheid! - Candy Print Factory, voor gepersonaliseerd bedrukt snoepgoed voor consumenten en de zakelijke markt.