Goede, snelle service

Goede uitleg hoe het werkt, bij vraag per mail antwoord binnen 24 uur. Snelle levering.

Super ervaring

Heel snelle service, goed info ivm bestelling en heel blij met resultaat!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en vriendelijke personeel

Geen feedback, erg tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Ahillya, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Goede kwaliteit producten en snelle levering

Goede kwaliteit drukwerk voor een mooie prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Erica, Wat fijn om te horen dat onze producten en service u zijn bevallen. Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Veel keuze en snelle bediening

Snelle levering en tevreden met de bestelling .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goed bereikbaar via de telefoon, goede service en een goed resultaat

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Tirza, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze producten en onze service. Bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Snel en conform het bestelde

Bestelling kwam snel en sloot goed aan bij de beschrijving en de plaatjes. Ik ben tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Rodrique, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Mooi

Onze bedankt kaartjes voor onze gasten zijn heel mooi gemaakt. Beter dan wat wij hadden verwacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Marisol, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van LocoMix! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Correcte service

Mooie kwaliteit, correcte service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Kathy, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling van onze producten en service. Wij wensen u veel plezier met uw bedankjes. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Snelle degelijke levering, mooi resultaat.

Precies zoals we gehoopt en gedacht hadden, super!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Theo, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van LocoMix! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Mooie producten, misschien wel een idee om bij de gietertjes een kleine beschrijving te doen hoe het moet. Dus niet dat de mensen via hun telefoon het op moeten zoeken..

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Lyantha, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van LocoMix! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Snel en prima service en goed product

Mooi product !!👍😉

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Willy, Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Mooi, lekker en precies wat ik wilde!

Op telefoon tekst precies plaatsen is moeilijk. Ging een aantal keer scheef terwijl ik dacht dat het goed ging.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Marloes, Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Mooie producten, zakjes met bloedconfetti

Mooie zakjes en de eigen opdruk is ook mooi gelukt. Snelle bezorging om onze trouwdag nog leuk af te sluiten met een bedankje.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Jeroen, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling van onze producten en service. Wij wensen u veel plezier met uw bedankjes. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Perfect verzorgde uitvoering van bestelling

Levering binnen de gestelde termijn en cfr. volgens bestelling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Koen, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van LocoMix! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Ik werdt goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Ook werdt alles goed gecontroleerd voordat het de deur uit gaat. Ik zelf had iets laten printen op een koekje wat best lastig was. Dus stelde ze voor eerst een proefdruk te doen. Hier was ik heel blij mee en super dat dit kon!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Jeniffer, Hartelijk dank voor deze beoordeling van onze producten en service. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Pluspunten

Vlotte service, mooie afwerking. Ook snel antwoord bij contacteren klantencenter.

Jammer dat je beperkt bent tot enkel de voorgestelde kaartjes of bedankjes. Wij hadden graag nog een extra kaartje aan het blikje toegevoegd en dat was niet mogelijk. We hebben dit dan zelf (apart) gemaakt. Maar de kaart en het bedankje zelf waren super!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Els, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste, Bedankt voor de fijne beoordeling van onze producten. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Tom, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Pluspunten

Snelle levering en goede verpakking tegen eventuele breuk.

Betaallink werkt niet altijd maar na contact snel opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Pluspunten

Perfect geleverd. Glazen potjes besteld, geen enkel schade door verzending. De in elkaar zet service heeft zijn werk heel mooi gedaan. Alles mooi hetzelfde!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Frederik, Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Pluspunten

perfect op tijd , keurig, ziet er mooi uit, de smaak moet ik nog afwachten en de prijs is ook ok ivm andere sites top!!!

nope

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Erwin, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling van LocoMix. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Tiffany, Bedankt voor de fijne beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Pluspunten

Alles ziet er zeer verzorgd uit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over LocoMix B.V.

Filter op Taal