Goede service en kwaliteit. Snelle levering!

Zou het bij iedereen aanbevelen

Beste Leonie, Bedankt voor uw hoge beoordeling van onze diensten. Wij zij blij dat u tevreden bent met uw bestelling. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Top geleverd en super mooi gemaakt

Beste Elly, Hartelijk dank voor uw beoordeling van LocoMix! Wij wensen u veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Superleuke bedrukte snoepjes die snel geleverd werden

Goede service, ik werd nog even gebeld of de bedrukking wel klopte. Snel verzonden en goed verpakt. De bedrukking was mooi en zag er goed uit. Ook smaakte de snoepjes goed!

Beste Eveline, Bedankt voor uw hoge beoordeling. Fijn dat u volledig tevreden bent over uw bestelling bij ons. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Perfect en snel geregeld!

Makkelijke keuze, overzichtelijke site. Snel en perfect geregeld. Aanrader

Beste Katinka, Hartelijk dank voor uw beoordeling van LocoMix. Wij wensen u veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

test

test

Meer dat 10% zonder label geleverd

De kwaliteit is goed, de potjes zijn mooi maar van de 60 potjes met eigen logo werden er 7 geleverd zonder label. Dat is meer dan 10% en uiteindelijk betaal je om het niet zelf te doen en ga je ervanuit dat het goed gedaan wordt.

Beste Marista, Wat vervelend dat uw bestelling niet volledig geleverd is zoals u deze besteld had. Dit was natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben u via de mail op de hoogte gesteld van het feit dat er dezelfde dag nog extra labels naar u zijn verstuurd. Wij hopen dat u alsnog plezier zult hebben van de bedankjes. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Heel blij mee! Zien er prachtig uit.

We zijn blij met de snelle reacties en levering. Potjes met etiket zien er mooi uit. Helemaal op maat ontworpen in dezelfde stijl als onze trouwkaart.

Goede service en snelle levering

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw beoordeling van LocoMix. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Het lukte mezelf niet om mijn doosjes te bestellen, super hulp gekregen.

Beste Elke, Wat fijn om te horen dat uw bestelling goed bevallen is! Wij wensen u veel plezier met de bedankjes. Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Mooi product

Een geboortebedankje bestelt met een eigen ontwerp. Er was genoeg ruimte om vragen te stellen als ik er niet uit kwam. Het product kwam goed binnen en zag er mooi uit.

Beste Elisa, Fijn dat uw bestelling goed bevallen is. Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Top gedaan netjes en vriendelijk

Was er erg blij mee en hebben nog contact opgenomen omdat er iets met dr kleuren was dus dat was héél fijn en daarna netjes op tijd geleverd en netjes ingepakt! Ik was,er héél blij mee!

Beste Wendy, Bedankt voor uw beoordeling van LocoMix. Wij hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Zeer verzorgd en compleet

Snel geleverd en aller erop en eraan om het zelf goed in elkaar te zetten

Beste Hanneke, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling van onze producten en service. Wij wensen u veel plezier met de bedankjes! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Geleverd wat werd gevraagd en wat werd verwacht.

Beste Wim, Hartelijk dank voor de goede beoordeling van uw bestelling bij ons. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Naar verwachting geleverd

Goed uitgevoerd

Beste Mignon, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Snelle levering, goede service en goede kwaliteit

Twee potjes beschadigd ondanks zorgvuldig inpakken, direct gemaild en nog diezelfde dag zijn er twee nieuwe verzonden. Echt super!

Beste Caro, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met onze producten en service. Veel plezier met uw bedankjes! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Goede, snelle service

Goede uitleg hoe het werkt, bij vraag per mail antwoord binnen 24 uur. Snelle levering.

Beste Ingeborg, Goed om te horen dat onze service en producten u zijn bevallen. Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Super ervaring

Heel snelle service, goed info ivm bestelling en heel blij met resultaat!

Beste Rosalie, Bedankt voor uw beoordeling van LocoMix. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Goede service en vriendelijke personeel

Geen feedback, erg tevreden.

Beste Ahillya, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Goede kwaliteit producten en snelle levering

Goede kwaliteit drukwerk voor een mooie prijs!

Beste Erica, Wat fijn om te horen dat onze producten en service u zijn bevallen. Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Veel keuze en snelle bediening

Snelle levering en tevreden met de bestelling .

Snelle levering, goed bereikbaar via de telefoon, goede service en een goed resultaat

Beste Tirza, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze producten en onze service. Bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Snel en conform het bestelde

Bestelling kwam snel en sloot goed aan bij de beschrijving en de plaatjes. Ik ben tevreden

Beste Rodrique, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Mooi

Onze bedankt kaartjes voor onze gasten zijn heel mooi gemaakt. Beter dan wat wij hadden verwacht.

Beste Marisol, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van LocoMix! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Correcte service

Mooie kwaliteit, correcte service

Beste Kathy, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling van onze producten en service. Wij wensen u veel plezier met uw bedankjes. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Snelle degelijke levering, mooi resultaat.

Precies zoals we gehoopt en gedacht hadden, super!!

Beste Theo, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van LocoMix! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Over LocoMix B.V.

LocoMix produceert originele trouwkaarten, bedankjes, geboortekaarten en uitnodigingen. Bij LocoMix geloven we dat speciale momenten vragen om speciale uitnodigingen of bedankjes!