prima service

fijn geholpen met een voorbeeld. snel geregeld en snel bezorgd. onze complimenten.

Beste Joke, Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Bedankt voor uw complimenten, daar worden wij blij van :-) Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Super Service

Super service snel geleverd, en prijs qualiteit.

Beste Daisy, Wat goed om te horen dat onze service en producten u bevallen zijn! Bedankt voor uw hoge beoordeling van de producten van LocoMix. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Snelle levering, alles ziet er super uit!!

Beste Diana, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Love it !

Was een hele snelle levering en erg netjes. Vond het een leuk idee en het was goed uitgewerkt ! Ik ga hier zeker vaker bestellen

Beste Heba, Wat leuk om te horen! Daar doen we het voor :-) Veel plezier met uw bestelling. Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Erg tevreden over het eindresultaat en de snelle levering

Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat van de Mint-to-Be. Daarnaast was er een snelle levering en hadden we vooraf prettig contact via de Chat.

Beste Nadieh, Bedankt voor uw hoge beoordeling! Goed om te horen dat onze service u zijn bevallen. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Veel keuze....

Snelle levering! Veel keuze uit allerlei leuke artikelen! Blij mee... Voor herhaling vatbaar!

Beste Marijke, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Veel keuze, snel geleverd!

Leuke bedankjes, veel keuze ook in kleur en tekst. Makkelijk te personaliseren, leuke designs, snelle levering.

Beste Valesca, Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent. Dan vinden wij heel fijn! Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Vlotte service

Bestellen via de site ging gemakkelijk. Zending is vlot bezorgd. Erg tevreden met bestelde product.

Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de bestelde producten. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Makkelijk en snel

eigen ontwerp gemaakt, wat zeer makkelijk ging online. evenals het bestellen en bezorgen. Super!

Beste Maaike, Wat fijn om te horen dat alles met betrekking tot uw bestelling zo vlot en gemakkelijk is verlopen. Daar doen we het voor! Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Super snelle levering en ziet er top uit

Ben blij met de snelle levering. Stond 5 dagen maar binnen 2 dagen had ik het binnen. Top!

Beste Melissa, Bedankt voor uw hoge beoordeling van onze service! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Heel gelukkig

Gemakkelijke site, ook word je telkens via mail goed op de hoogte gehouden i.v.m de status van je bestelling.

Beste Freya, Wat leuk om te horen! Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Ongeschikte verpakking waardoor de bedankjes niet intact zijn

Zeer snelle levertijd De doos waar onze bedankjes zaten (chocolaatjes op een kaartje gebonden, wij hadden extra betaald voor het ineen zetten) was klein, waardoor alle chocolaatjes door elkaar zaten. Bovendien waren de hoeken van de doos geblutst. 1/3 van de bedankjes vertonen wel een lichte beschadiging: los strikje, geblutst chocolaatje, gebogen hoekjes aan de kaartjes.

Beste Carlynn, Wat vervelend dat uw bestelling niet in de juiste staat bij u is aangekomen. Het is jammer dat wij dit via deze weg van u moeten vernemen. Wanneer u meteen contact met ons had opgenomen, hadden wij uiteraard een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Snelle goede levering.

Snelle goede levering.

Beste Klaas, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Mooie producten, snelle levering

Beste Vief, Hartelijk dank voor uw beoordeling van LocoMix. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en producten. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Heel tevreden !

Ik heb bedankjes voor me dochters verjaardig besteld als een memorispel .groot succes ! Iedereen vind het bijzonder en apart! Heel heel tevreden!

Beste Habi, Wat fijn dat de bedankjes Memory Spel zo goed bevallen zijn! Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

goede klantenservice en snelle levering.

Wij zijn zeer tevreden over LocoMix.

Beste Antonia, Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw hoge beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Snel & Goed conform afspraak

Bestelde geleverd gekregen volgens verwachting. Tools online werken handig en simpel.

Beste Rene, Fijn dat onze service en producten u goed zijn bevallen. Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Goede ontwerpmodule, ook fijn dat je iemand kunt bellen voor ondersteuning als het eens niet lukt zoals je wilt. Supersnelle levering en mooie kwaliteit.

Beste Gaby, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Moest op korte termijn een nabestelling doen. Vooraf telefonisch contact gehad en overleg gehad of het in productie nemen van de nabestelling op korte termijn nog kon en op tijd geleverd kon worden want dat was essentieel. Zoals telefonisch was afgesproken, werd alles netjes op tijd geleverd.

Beste Marlou, Wat fijn om te horen dat onze service u goed is bevallen. Bedankt voor uw beoordeling van LocoMix. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Superservice :-)

Zeer snelle en professionele afhandeling van onze bestellling.Leveren topkwaliteit en zijn zeer klantvriendelijk. Een tien met een griffel :-)

Beste Anemone, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Erg leuke bedankjes. Eigenlijk al te laat besteld, maar na wat mailcontact zouden ze ervoor zorgen dat het op tijd binnen kwam. Topservice!

Beste Rianne, Dat vinden wij fijn om te horen! Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Superleuke decoratie en bedankje op onze bruiloft

De snoephartjes hebben we laten bedrukken met onze naam, hartje met pijl en trouwdatum. We werden keurig vooraf gebeld om te controleren of zij de bestelling voor de kleur van de bedrukking correct hadden begrepen. Zeer vriendelijke en behulpzame mevrouw en het eindresultaat was prachtig!

Beste Monique, Hartelijk dank voor uw beoordeling van LocoMix. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Beste Kimberly, Hartelijk dank voor uw beoordeling van LocoMix! Wij wensen u veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Top site,erg duidelijk en super snelle levering

De zelfbouw site voor de kaartjes is erg makkelijk en duidelijk. Ik kon zeer makkelijk mijn eigen ontwerp maken voor de kadolabels

Beste Nathalie, Wat fijn om te horen dat u onze site fijn vond om mee te werken. Wij wensen u veel plezier met de bedankjes! Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Goede communicatie, goed product

Prettige communicatie, duidelijk en komen afspraken na.

Beste Marieke, Dat vinden wij fijn om te horen! Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team LocoMix

Over LocoMix B.V.

LocoBrands is de overkoepelende B.V. voor de volgende merken: - LocoMail, voor unieke direct mailing. - LocoMix, voor bedankjes & kaarten voor elke gelegenheid! - Candy Print Factory, voor gepersonaliseerd bedrukt snoepgoed voor consumenten en de zakelijke markt.