Prima ervaring

Vlotte afhandeling en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Op tijd, goede productinformatie

Mooi product, op tijd geleverd, duidelijke site

Prima online winkel

Super ,bestel er al jaren ­čĹŹ­čĆ╝

Snelle levering Goeie prijs Geen bezorgkosten

Alles is volgens afspraak verlopen

Alles is volgens afspraak verlopen

Uitsteekend

Genoeg keuz, aangename sandalen, aantrekelijke sandalen, vlug geleverd.

Geweldige aanbiedingen en snelle levering

Duidelijk en een overzichtelijke site. Snel geleverd

De door mij bestelde Teva's werden snel geleverd in 'n prima verpakking. En ze voldoen prima.

Sandalenshop laat je gewoon zitten met kapotte sandalen

Op 22 September bestel ik sandalen, die na een week op vakantie stuk gaan (teenbandje komt los van de zool). Ik stuur ze terug. Daarna blijft het oorverdovend stil bij de sandalenshop. na veel aandringen via de mail een antwoord; ze gaan het met de importeur overleggen. maar ik heb niets te maken met die importeur. Inmiddels ben ik goed nijdig en wil alleen nog mijn geld terug en nooit meer iets te maken met deze webshop

Super snelle levering.

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst verliep de afwikkeling naar wens. Helemaal tevreden.

Topshop

Snelle en correcte levering. Niets is te veel gevraagd. Zelf als er iets door je zelf fout gaat corrigeren hun het perfect. Toppertjes zijn het.

super

alles perfekt ga zo door

Absolut weiterzuempfehlen. Beim Lieferanten gab es leider kleinere Problemchen, aber das Team von Sandalen Shop hat super mitgearbeitet damit ich meine Bestellung noch bekommen habe. Guter Service und Qualit├Ąt, schnelle Lieferung. Frank

• W├╝rden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Verkeerde geleverd

2 paar birkenstock normaal besteld. 2 paar small geleverd

zeer goed

Wat verwarrend. Op de site staan de birckenstock slippers met de keuze: normaal of breed. Ik heb brede besteld . Ik dacht bij aflevering dat de verkeerde bezorgd waren. Op de doos van Birckenstock staat dat het de normale zijn. ( normaal of smal ). Aangezien de slippers passen heb ik ze gehouden.

Zeer vriendelijk door telefoniste uiteindelijk geholpen

Ik probeerde op de site te betalen maar kwam niet verder dan keuze bank bij de betaling via iDeal Uiteindelijk gebeld en kreeg vriendelijke en accurate telefoniste die alles keurig voor mij regelde .

Prima snelle levering

Alles gewoon weer prima net als altijd

prima slipper

snelle levering, prima birkenstock, goede prijs

Geweldige zaak

Mooie en goede kwaliteit birkenstock slippers, heel blij mee.

Voordelige slippers en snelle levering! Dikke prima!

Goed en goed geprijsd.

Prima online shop, goede prijzen. Bezorging door DPD kan beter.

Goeie service bestelling snel binnen

Goede aanbieding

Birkenstocks besteld. Nergens goedkoper gezien. Vlotte levering

Fijne goede schoenen die goedkoper waren dan elders. Snelle goede levering.