Netjes verpakt wat ik had besteld

Duurde wel een dikke week eer ik de bestelling binnen had maar was verder prima.

Positief

Goede prijs kwaliteit.

Prima en snelle service

Een snelle service

In orde

Positief

Had niet verwacht dat mijn schoenen ruim voor het nieuwe jaar al in mijn bezit zou hebben. Geen verdere op of aanmerkingen.

gemakkelijk kopen snel geleverd

Had eerder al hier gekocht prima service uitstekende klantenservice

Snelle service!

Makkelijk te bestellen en snelle service 👌👌👌

Gewoon goed

Vaak mooie aanbiedingen. Ruime keuze in Birkenstocks. Gewoon top

Snel geleverd, goed contact met klantenservice.

Had twee paar sandalen besteld, wou één paar retourneren. Retourlabel werd meteen via de post naar me toegestuurd omdat ik geen printer heb. Erg vriendelijk te woord gestaan.

Mijn favoriete Birkenstock sandalen en slippers weer voor een zacht prijsje kunnen aanvullen!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Ik ben tevreden met de kwaliteit van de gekochte pantoffels van Birkenstock.

De hele bestelling klopte

Drie paar slippers en alles klopte precies: de juiste maat, kleur en een stipte verzending. Jammer dat de webshop gaat verdwijnen!

Prima voor elkaar

Prima voor elkaar! Ik kreeg alleen een raar mailtje van Postinfo of ik even 3 euro wilde betalen,de reden was onvoldoende gefrankeerd, ze zouden het pakket achterhouden tot ik het betaald zou hebben. Ik heb er niet op gereageerd en het pakket is gewoon netjes bezorgd door DHL

Klachtgericht en super service

Ik ben altijd zeer goed geholpen en mijn schoenen waren er snel. Spijtig genoeg gaat de shop dicht en kan ik alleen nog in de winkels terecht. Niet handig.

Vlotte levering van een uitstekend produkt

Zeer tevreden over de kwaliteit en prijs + service. Draag de slippers al jaren in zomer en winter, kan er vlot uitstappen en geven perfecte steun

Geen problemen met de levering, schoenen zijn super goed

Ik weet dat de levering goed verlopen is. Ik woon op Bonaire. Ze zijn naar het adres van mijn dochter gestuurd dus ik heb ze nog niet gezien maar ik draag dezelfde schoenen al jaren. Ik heb twee hielspoor voeten en onlangs heeft een orthopeed naar mijn voeten en mijn schoenen gekeken, ( dezelfde als nu besteld zijn) en hij heeft mij verzekerd dat het voor mij de perfecte schoen is. Uitstekend voetbed, goede hoogte, aangepaste schoenen zouden niet beter kunnen zijn. Ik was heel gelukkig met dat antwoord temeer omdat een revalidatiearts mij dichte aangepaste schoenen wilde aanpraten. Het is hier altijd 30 graden dus veel liever een open schoen. Voor mij dus helemaal de perfecte schoen! Blij met weer een paar extra want schoenen slijten hier heel snel door het klimaat.

Precies goed

Mooie kwaliteit en vlotte bezorging

Duidelijke shop, birkenstock zijn niet goed.

Twee paar Mayari Birkenstock slippers besteld. Beide komen niet overeen met de Mayari slippers die ik altijd zomers gebruik. De voorvoet is breder en vooral de zool is nu keihard ipv zachte bedding.

goed geprijsd, ruime keuze, snelle levering

ik was op zoek naar badslippers met een goed voetbed. de keuze was ruimschoots, en voordelig geprijsd vergeleken met andere sites.

Goed en vlot geholpen

Prima, snelle levering

x

zoals het hoort

efficiënt

Uitstekend hoor

Prima produkten, ruime keuze

Prima ervaring

Vlotte afhandeling en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Op tijd, goede productinformatie

Mooi product, op tijd geleverd, duidelijke site