Snel en zonder beschadigingen

Perfect, snelle levering

Tijden gezocht naar een bepaald model. Nergens meer te krijgen in mijn maat, maar hier wel! Snel geleverd, keurige afhandeling!

duidelijke omschrijving van het product - snelle levering

Ik ben helemaal tevreden met de levering van de bestelde sandalen door de Sandalenshop. De omschrijving op de website is duidelijk en klopt. De levering was snel en volgens omschrijving.

Snelle levering, ruilen geen probleem

De sandalen waren er supersnel. Omruilen van maat small/ normaal naar breed/ normaal was binnen een oaar dagen geregeld. Heel blij met de zachte zool en de mooie kleur.

Prima en vlot afgehandeld

De bovenstaande zin zegt het al: de bestelling werd vlot en correct afgehandeld en was zo in huis.

Nog geen ster.

Birkenstock Pisa slippers besteld, 2 paar. Geweldige slipper die ik al jaren draag. Hopelijk blijft deze slipper in de collectie. Bestelling en levering naar wens verlopen.

Blij met mijn slipper goede informatie om te volgen en netjes verpakt

Goede wijn behoeft geen krans

Goede wijn behoeft geen krans Snel, keurig, helemaal goed !

Snel en zónder problemen

Did not receive the package yet

It has been a week now since I ordered the shoes but so far, nothing. DPD would send it to a parcelshop but apparently something went wrong. I’m still waiting on news..

• Would you recommend us? No

Hallo Ilse, Ten eerste onze excuses, we hebben elkaar al gesproken en DPD heeft eigenhandig het pakket retour gestuurd en dat is nu onderweg. Het vervelende is dat DPD het in deze kwestie fout doet. U heeft uw bestelling gedaan op zondag 20 juni, en uw pakketje is op maandag 21 juni verzonden. het pakket lag vanaf 24 juni op het door u aangegeven DPD punt. het pakket is retour gestuurd door deze parcelshop op 29 juni. Het spijt ons dan ook heel erg dat DPD ons een slechte naam bezorgt. Zodra uw pakket hier aankomt zal ik u uw aankoop bedrag retourneren. Ik hoop dat u kunt begrijpen dat wij als sandalenshop hier geen fouten hebben gemaakt maar dat DPD het voor u en ons verpest. Nogmaals onze excuses

super snel geholpen!

Ik was op zoek naar Birkenstocks die overal uitverkocht waren behalve op Sandalenshop.nl. De levertijd zou 3-5 werkdagen zijn als ik me niet vergis, maar ik had mijn sandalen al na 2 dagen binnen (in België)! Ik ben heel tevreden

Snelle en goede bezorging, erg tevreden

Makkelijke site om te bestellen. Mijn Birkenstocks zijn keurig verpakt en stel thuis bezorgd. Ik ben erg blij met mijn nieuwe sandalen. Kan iedereen deze site aanraden.

Prima snelle levering

Duidelijk pagina, snelle service

Fast,efficient service

Easy purchase unlike my experience with the Birkenstock online service. I would definitely recommend and use this website again.

Prachtige sandalen, geweldige pasvorm en supersnelle bezorging!

Ik kan deze winkel aanbevelen, uitstekende service en producten en zeer aantrekkelijke prijzen. Ik kom zeker terug!

Perfecte maat en behandeling van mijn bestelling !

TOP

Correct en snel

Vlotte, correcte levering

prima service

Duidelijke website

Fijn dat deze Birckenstocks nog verkrijgbaar is

Snelle levering, prima webshop

Goede levering en kwaliteit

Betrouwbare website

Snelle levering en duidelijke website

En Jaap bedankt voor jouw attentie