De sandalen pastten niet. Het retour ging via een retourenformulieer wat geprint moest worden. Ik heb geen printer. We zijn telefonisch overeengekomen dat ik de sandalen via post n.l. Verstuur naar de winkel en dat de verzendkosten daarvan vergoedt worden. Prima service.

Ik ben zeer tevreden over mij aankoop

10 op 10

Zeer goede service!!!

uitstekend op de hoogte gehouden van de bezorging, hoewel het door een ander voor mij besteld is.

het bestellen en bezorgen ging prima, maar de kleuren van de plaatjes komen niet goed uit. 1 paar wilde ik teruggeven of eigenlijk ruilen. De winkeleigenaar Constant Huijgensstraat, die de sandalenshop aangeraden had wilde het wel voor mij ruilen. Zij hadden meer kleuren in een breed voetbed. Een blauwe sandaal Arizona breed hadden ze nog in voorraad. Dat was prima

Persoonlijk contact vooraf en snelle levering

Mijn keuze was gevallen op een Birkenstock "Boston". Na telefonisch overleg bleek daarvan nog één paar in mijn maat op voorraad. Omdat ik nog wat bedenktijd vroeg werd het artikel even voor mij vastgehouden. Dat is een prettige service die je bij de meeste online winkels niet treft. Na bestelling waren mijn Birkenstocks de volgende dag al binnen. Heel fijn.

in orde !

De betaling was bij bestelling mislukt , ze nemen zelf met u contact op , zodat je toch op een goede en snelle manier u sandaaltjes kunt hebben. Zeer vriendelijk en snel geleverd, alles tip top!

Veel keuze, nette prijzen en erg goede service

Overzichtelijke en actuele website. Veel keuze, nette prijzen, gratis en snelle verzending. Bleek dat DPD vanaf vrijdagmiddag tot maandagmiddag (volgens de trackingcode) even stil stond.... Op een attentiemailtje naar Sandalenshop werd keurig en alert gereageerd. Ook volgde in dit geval 's maandags een terugkoppeling en vraag of bestelling goed aangekomen was. Kortom: erg attent en klantvriendelijk behandeld.

Super !!!

Maat te groot besteld - retour en nieuwe levering kleinere maat supersnel en gratis afgehandeld. Ruim assortiment op de website. Niets te wensen over.

Makkelijk bestellen en snel bezorgd

Makkelijk bestellen, goede info met maten en snel bezorgd

De bestelling was vrij eenvoudig te plaatsen. Dan maar afwachten. Echter de sandalen werden zeer snel geleverd.

duidelijke site, snel geleverd

Snelle levering van prima produkt.

Snelle levering. Prima schoen.

Na telefonisch advies, heb ik de bestelling gedaan en werd bezorgd op afgesproken datum.

Fijne shop, vriendelijk telefonisch advies en vlotte verzending.

Fijne shop, vriendelijk telefonisch advies en vlotte verzending.

Toppie

2x wat besteld.allebei volgens afspraak snel geleverd.

Prettige website, goede, vlotte levering

Ik ben tevreden over de ruime sortering Birckenstocks en de snelle levering.

Snel geleverd en fijne Birkenstock

prima en snelle levering

mooie sandalen, snelle levering, helemaal goed

Correcte en snelle service, perfecte pasvorm

Mooie nieuwe slippers in de juiste breedtemaat

Vorige week heb ik in de goede breedtemaat een nieuw paar slippers ontvangen. De Birkenstock slippers draag ik al jaren naar tevredenheid, maar de oude exemplaren waren tot op de kurkdraad versleten. Tijd voor vervanging dus. Ook deze hoop ik weer jaren te kunnen dragen.

Snelle, correcte levering!

Uitstekend en snelle levering!

Uitstekend en snelle levering!

Snel en een type sandaal dat ik nergens meer kon vinden.

Ik heb het type sandaal gevonden dat nergens meer in mijn maat te vinden is. Snel en correct verzonden en ontvangen.