Mooie nieuwe slippers in de juiste breedtemaat

Vorige week heb ik in de goede breedtemaat een nieuw paar slippers ontvangen. De Birkenstock slippers draag ik al jaren naar tevredenheid, maar de oude exemplaren waren tot op de kurkdraad versleten. Tijd voor vervanging dus. Ook deze hoop ik weer jaren te kunnen dragen.

Snelle, correcte levering!

Uitstekend en snelle levering!

Uitstekend en snelle levering!

Snel en een type sandaal dat ik nergens meer kon vinden.

Ik heb het type sandaal gevonden dat nergens meer in mijn maat te vinden is. Snel en correct verzonden en ontvangen.

snel en goed

ondanks gekke decembermaand snel ontvangen, goed product.

snel, en komt afspraak na. Site klopt

snel, en komt afspraak na. Site klopt

super

Hele goede ervaring! Snel geleverd, mooie schonen, goede prijs :)

sandalen zijn prima, levering niet

De sandalen had ik op een vrijdag besteld, ze werden geleverd de daaropvolgende donderdag bij de buren, zonder een briefje door mijn brievenbus. Toen ik keek op track and trace stond vermeld dat ze geleverd waren een dag nadat de bestelling plaats vond, de zaterdag. om 11:12. Pertinent onwaar

Quick delivery, great order!

I love my new clogs! Thanks for the service, great company.

Besteld en binnen een paar dagen thuis

Ik was al een paar maanden op zoek naar nieuwe birckenstock slippers omdat mijn oude paar al erg versleten was. Wist de naam van de sandaal niet meer. Mijn schoonzus heeft de sandalenshop site gevonden en doorgestuurd. Besteld en voila : besteld en geleverd. Was wel makkelijk dat ik mijn maat wist.

vlot, overzichtelijk en snel afgehandeld

website technisch op punt en geen bugs, efficiënte communicatie, professioneel

geweldig snelle service

op site staat 3 tot 5 dagen levering. Na mijn bestelling had ik de volgende dag al binnen. Super snelle service, top!

Snel, hulpzaam en goed product!

Fijn!

Snelle levering en duidelijke en hulpvaardige communicatie

duidelijk antwoord op mijn vraag en snelle levering

Snelle levering, top!

Snelle levering, top!

niet helemaal goed

Ik ontving de sandalen heel vlot. Alleen zat er op 1 een lichte beschadiging op gesp... Ik heb de schoenen retour gezonden, afgegeven bij Dpd punt. Ik kreeg geen bewijs van afgifte. Ik heb mijn telefoonnummer gegeven en zij zouden als nog een bevestiging sturen. Nooit ontvangen... Nu maar hopen dat ik mijn geld terugkrijg.

Netjes en snel

Netjes xxx en snel xxx

Prima webshop

Na bestelling bleek 1 paar niet voorradig en kon ik via mail alternatief uitzoeken. Snelle en prima afhandeling.

Ik had niet de juiste breedte schoen besteld, en dat werd klantvriendelijk snel door hen gecorrigeerd met een wel goed zittend paar, dus chapeau!

Netjes, snel en precies de juiste schoen. Dank je wrl

Goede ervaring met de Sandalenshop

Goede sandalen en zeer vlug geleverd.

Netjes verpakt wat ik had besteld

Duurde wel een dikke week eer ik de bestelling binnen had maar was verder prima.

Positief

Goede prijs kwaliteit.