Prima geleverd

Prima en op tijd geleverd. Gewoon zoals het hoort.

International order was easy.

Easy to place an order from Canada to be delivered in Amsterdam. Thank you!

aanrader

100% tevreden

Vlug geleverd aan correcte prijs,

Allemaal helemaal prima

Van bestelling tot aflevering alles helemaal prima geregeld

Helemaal top

Ik ben blij met de sandalenshop. Het pakket zag er keurig uit en was er binnen 3 dagen.

Goede service heel snel

Goede service gratis verzending prima

contactloos kopen

Uiteindelijk goede levering en omruiling maar geen reactie van Sandalenshop op mijn twee e-mails daarover en ze waren ook niet telefonisch bereikbaar. Daardoor was ik ruim een week ongerust. Dat kan beter!

Heb alles goed ervaren

Late levering

Vond het een beetje lang duren voor ik het binnen kreeg gelukkig paste ik de Birkenstocks en hoefde het niet terug. Zitten heerlijkkkk

Snelle en adequate levering

Geen aflevering

Bericht dat sandalen afgeleverd waren maar dat waren ze niet. Gebeld en iemand zou het uitzoeken en bericht sturen. Niets gehoord. Weer bellen. Toen bleek dat ze bij de aflevering post lagen. De mensen daar vonden ze eerst niet maar bleek dat ze onder een voornaam stonden. Dus nu heb ik ze na een week.

• Would you recommend us? No

Hallo Irene, spijtig dat u de schoenen te laat hebt ontvangen. U heeft uw bestelling gedaan op de 24ste om 20;00 uur, en de 25ste zijn ze verstuurd. Dus bij ons is het allemaal goed gegaan. Uw kritiek gaat eigenlijk over de DPD, zij hebben denk ik in de de boel vertraagt, echter zie ik dat u in het veld van het huisnummer ook een telefoon nummer heeft getypt, hierdoor heeft de DPD het pakket niet kunnen leveren omdat ze simpelweg niet de juiste adres gegevens hadden jammer dat wij de schuld van u krijgen terwijl we ons best doen de schoenen zo snel mogelijk te versturen. maar dus door een foute invoer van uw kant liep het dus vertraging op. ik hoop dat u desondanks wel lekker loopt op de birkenstock slippers. met vriendelijke groet, Sandalenshop

Fast and accurate!

Great!

Heel kundig

Heel goed en kundig, sandalen lopen heerlijk. Mijn dochter wil ook langskomen.

Slecht

De maat was niet goed, de kleur was niet goed en het was een ander model

Hallo Anneke, dat zijn nogal wat fouten die er dan gemaakt zijn. wellicht is uw order met die van iemand anders verward, dat ga ik uitzoeken. u heeft de arizona wit maat 43 besteld in materiaal birkoflor. ik heb nog geen retour zending van u gezien, maar ik neem aan dat als en de kleur, en de maat en het model niet goed is dat we ze retour zullen krijgen. ik zal er voor zorgen dat u uw geld retour krijgt of alsnog de juiste opgestuurd krijgt. excuses voor het ongemak.

Helaas duurde het lang voordat ze er waren

Prima optijd. Alleen schoenen vallen kleiner dan aangegeven

Sandalenshop prima maar bezorging door DPD slecht

Heerlijke sandalen, maar ik moest ze wel ophalen bij het servicepunt omdat de bezorger verzuimde aan te bellen.

Snel

Heel fijn dat jullie de lere yara bruin nog hebben. Ik hoop dat jullie ze in assortiment houden. Want ik leef al 8 jaar op deze sandalen. Wou dat ik geld had voor nog 1 paar

Snel efficient

Goede keus en snelle levering

Snel en correct

Zeer klantvriendelijke medewerkers. Online bestelling was na een dag op te halen in de shop op eigen verzoek.

Goede service!

Snelle en correcte levering, product zoals op site weergegeven

Blij met mijn sandalen die er net zou uitzien als wat ik verwachtte toen ik ze op de site zag. De communicatie bij de verschillende stappen van de transactie was helder.

Snelle levering en ouderwetse kwaliteit!

Levering was sneller dan aangekondigd, verpakking prima, staat van sandalen prima, iets verschil in de lengte van de bandjes, maar een kniesoor die daar op let. Ben blij met ze.

Super site