Uitstekend!

Juiste info en snelle levering, alles correct!

Super tevreden

Snelle levering en product zoals verwacht. Ik had eigenlijk sandalen in een andere kleur besteld, maar werd meteen de volgende dag gebeld met de vraag of dat een andere kleur ook goed was. Op deze vraag heb ik vervolgens per e-mail geantwoord en hierna zijn de sandalen naar mij opgestuurd. Er zat zelfs nog een mooie aluminium waterfles in de doos. Bedankt voor de goede service!

Na lang zoeken hier eindelijk de schoenen gevonden die verder overal zijn uitverkocht - heel blij mee! Fijne service :)

Ruim assortiment en vlotte levering

Bestelling werd binnen 2 dagen verzonden. Duidelijke omschrijving en foto op website dus keeeg precies dat wat ik had besteld

Dik tevreden. Snelle bezorging.

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede kwaliteit snelle levering

Mooie slippers

Keurig geregeld allemaal, slippers zijn mooi, niet te duur, netjes bezorgd

Prima !

Duidelijke website, goede prijzen, snelle levering .

altijd goed, al jaren

gewoon goed

Ruime keuze en voorraad. Prima service

Bij Sandalenshop vond ik een paar Birkenstocks die elders nog maar moeilijk te vinden waren.

Zitten goed

Zitten goed, glijden niet in de schoen

Fijn op tijd

Deze online shop beveel ik van harte aan

All in order, many thanks!

Precies wat de bedoeling was

Gelukkig was het bestelde paar bij jullie aanwezig. Ze passen en de kleur is zoals te zien is op het plaatje

Perfekt

Lekkere warme birckenstock sloffen besteld, keurig verzorgd en geleverd. Heel tevreden.

Snel en zonder beschadigingen

Perfect, snelle levering

Tijden gezocht naar een bepaald model. Nergens meer te krijgen in mijn maat, maar hier wel! Snel geleverd, keurige afhandeling!

duidelijke omschrijving van het product - snelle levering

Ik ben helemaal tevreden met de levering van de bestelde sandalen door de Sandalenshop. De omschrijving op de website is duidelijk en klopt. De levering was snel en volgens omschrijving.

Snelle levering, ruilen geen probleem

De sandalen waren er supersnel. Omruilen van maat small/ normaal naar breed/ normaal was binnen een oaar dagen geregeld. Heel blij met de zachte zool en de mooie kleur.

Prima en vlot afgehandeld

De bovenstaande zin zegt het al: de bestelling werd vlot en correct afgehandeld en was zo in huis.

Nog geen ster.

Birkenstock Pisa slippers besteld, 2 paar. Geweldige slipper die ik al jaren draag. Hopelijk blijft deze slipper in de collectie. Bestelling en levering naar wens verlopen.

Blij met mijn slipper goede informatie om te volgen en netjes verpakt

Goede wijn behoeft geen krans

Goede wijn behoeft geen krans Snel, keurig, helemaal goed !

Snel en zónder problemen