duidelijk antwoord op mijn vraag en snelle levering

Snelle levering, top!

Snelle levering, top!

niet helemaal goed

Ik ontving de sandalen heel vlot. Alleen zat er op 1 een lichte beschadiging op gesp... Ik heb de schoenen retour gezonden, afgegeven bij Dpd punt. Ik kreeg geen bewijs van afgifte. Ik heb mijn telefoonnummer gegeven en zij zouden als nog een bevestiging sturen. Nooit ontvangen... Nu maar hopen dat ik mijn geld terugkrijg.

Netjes en snel

Netjes xxx en snel xxx

Prima webshop

Na bestelling bleek 1 paar niet voorradig en kon ik via mail alternatief uitzoeken. Snelle en prima afhandeling.

Ik had niet de juiste breedte schoen besteld, en dat werd klantvriendelijk snel door hen gecorrigeerd met een wel goed zittend paar, dus chapeau!

Netjes, snel en precies de juiste schoen. Dank je wrl

Goede ervaring met de Sandalenshop

Goede sandalen en zeer vlug geleverd.

Netjes verpakt wat ik had besteld

Duurde wel een dikke week eer ik de bestelling binnen had maar was verder prima.

Positief

Goede prijs kwaliteit.

Prima en snelle service

Een snelle service

In orde

Positief

Had niet verwacht dat mijn schoenen ruim voor het nieuwe jaar al in mijn bezit zou hebben. Geen verdere op of aanmerkingen.

gemakkelijk kopen snel geleverd

Had eerder al hier gekocht prima service uitstekende klantenservice

Snelle service!

Makkelijk te bestellen en snelle service 👌👌👌

Gewoon goed

Vaak mooie aanbiedingen. Ruime keuze in Birkenstocks. Gewoon top

Snel geleverd, goed contact met klantenservice.

Had twee paar sandalen besteld, wou één paar retourneren. Retourlabel werd meteen via de post naar me toegestuurd omdat ik geen printer heb. Erg vriendelijk te woord gestaan.

Mijn favoriete Birkenstock sandalen en slippers weer voor een zacht prijsje kunnen aanvullen!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Ik ben tevreden met de kwaliteit van de gekochte pantoffels van Birkenstock.

De hele bestelling klopte

Drie paar slippers en alles klopte precies: de juiste maat, kleur en een stipte verzending. Jammer dat de webshop gaat verdwijnen!

Prima voor elkaar

Prima voor elkaar! Ik kreeg alleen een raar mailtje van Postinfo of ik even 3 euro wilde betalen,de reden was onvoldoende gefrankeerd, ze zouden het pakket achterhouden tot ik het betaald zou hebben. Ik heb er niet op gereageerd en het pakket is gewoon netjes bezorgd door DHL

Klachtgericht en super service

Ik ben altijd zeer goed geholpen en mijn schoenen waren er snel. Spijtig genoeg gaat de shop dicht en kan ik alleen nog in de winkels terecht. Niet handig.

Vlotte levering van een uitstekend produkt

Zeer tevreden over de kwaliteit en prijs + service. Draag de slippers al jaren in zomer en winter, kan er vlot uitstappen en geven perfecte steun

Geen problemen met de levering, schoenen zijn super goed

Ik weet dat de levering goed verlopen is. Ik woon op Bonaire. Ze zijn naar het adres van mijn dochter gestuurd dus ik heb ze nog niet gezien maar ik draag dezelfde schoenen al jaren. Ik heb twee hielspoor voeten en onlangs heeft een orthopeed naar mijn voeten en mijn schoenen gekeken, ( dezelfde als nu besteld zijn) en hij heeft mij verzekerd dat het voor mij de perfecte schoen is. Uitstekend voetbed, goede hoogte, aangepaste schoenen zouden niet beter kunnen zijn. Ik was heel gelukkig met dat antwoord temeer omdat een revalidatiearts mij dichte aangepaste schoenen wilde aanpraten. Het is hier altijd 30 graden dus veel liever een open schoen. Voor mij dus helemaal de perfecte schoen! Blij met weer een paar extra want schoenen slijten hier heel snel door het klimaat.

Sniep 55

1112 AJ Diemen