Snelle afhandeling

Vlot en korrekt

Niets op aan te merken

Vlot en correct.

kwaliteitsvolle stempel en snelle levering

Snel, vriendelijk, goed product

Kon stempel online niet kiezen maar de helpdesk was uiterst vriendelijk en gaf me de tools om alsnog de juiste stempel te kiezen. Supersnelle levering. Blij mee.

Zeer tervreden, 1 dag levertijd en zeer goede kwaliteit

Zeer tervreden, 1 dag levertijd en zeer goede kwaliteit

Zeer correct

Geleverd zoals besteld , 100% tevreden

N'a een week nog niet geleverd

Nog niets ontvangen

Goedemorgen Joeri, Wat vervelend om te lezen. Als je mij naar tom@stultiens-group.com een email stuurt met je weborder nummer dan ga Ik kijken wat er aan de hand is en zal ik ervoor zorgen dat je bestelling alsnog geleverd zal worden. Ik zie het graag tegemoet.

Het is perfect wat ik ervan verwachtte

Daarenboven waas de snelle levering een pluspunt

perfect wat ik had gewenst voor een correcte prijs

perfect wat ik had gewenst voor een correcte prijs en snelle service

Bureaustempel

Wat klein uitgevallen Logo nam veel plaats in beslag

Top en snelle levering

Snelle levering en correct

Ik wil zeker klant blijven. Mijn bestelling is de volgende dag in uitstekende staat bij mij thuis afgeleverd. Bedankt

Lakstempel besteld en snel ontvangen

Heb mijn lakstempels voor onze bruiloft ontvangen en we zijn er super blij mee

Snelle en correcte uitvoering van de bestelling

Stempel is eenvoudig en duidelijk aan te maken via website; daarna correcte uitlevering.

Snelle verzending! Product zoals verwacht

Fantastisch snel en adequaat

Stempel met logo besteld en reeds ‘s anderendaags ontvangen

prima service - snelle levering !

eerste bestelling

Zeer correct en professioneel

Snelle levering van het bestelde product. Er was een beschadiging, die ik ter kennis bracht. Er werd snel gereageerd op mijn mail en men bood mij ook een mooie oplossing.

De stempel is snel en fijn afgewerkt

Zeer goed afgewerkt, mooi van vorm. Misschien bij de verschillende stempelvoorstelling meer uitleg.

Zeer goede service

Geweldige producten

Vlotte levering en goede dienstverlening bij problemen.

snelle levering en afwerking

goed bevonden nu nog kijken hoe lang alles meegaat!

Supersnel besteld en geleverd

Makkelijk te ontwerpen en supersnel in huis.

Gemakkelijk & Snel

Het is super gemakkelijk om via de website de stempel samen te stellen. Daarbij is er ook nog een super snelle levering. Top!

Voor 15:00u besteld zelfde dag verwerkt klopt wel duidelijk. Volgende dag had ik de stempel reeds in mijn bezit. Zeer fijn.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.