Perfecte service en kwaliteit

Perfecte service en kwaliteit

prima!

heel professioneel, duidelijke website en vlugge levering!

Zeer tevreden over mijn bestelling : met de stempel op maat had ik wat vragen maar die werden via chatbox snel en duidelijk opgelost. Ik kreeg ook nog een drukproef ter nazicht via mail. En zoals beloofd, werden de stempels de volgende dag geleverd. Dus alles prima in orde!!!

Slechte levering

Bestelling #6000028303 is tot op heden nog niet geleverd. Ik krijg van post nl telkens de mail dat er niemand thuis is. Tijdens de kantoor uren is er echter nog nooit aangebeld door post nl. Ik stel voor om jullie distributiepartner te herbekijken. Met vriendelijke groet Pieter

Beste Pieter, dank u wel voor uw bericht en wat jammer van de late levering. Wij gaan dit zeker bij hun bespreken. Helaas hebben wij echter niet de input om de snelheid van hun proces te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak!

Snelle, correcte levering.

Prijs-kwaliteit correct. Snelle levering.

Zeer goede service

Zeer correcte afhandeling

snel en goed

super

Uiterst tevreden

Mijn vragen werden onmiddellijk opgelost

prima service

Beste Bert, Bedankt voor de review. Dat lijkt me inderdaad niet de beste oplossing als de fout bij ons ligt. Als je mij een email wilt sturen met je order nr naar tom@stultiens-group.com ga ik het oplossen voor je. Ik zie het graag tegemoet van u.

correcte afhandeling en levering

Alles beloften nagekomen, correcte levering. Het product nog uitproberen , maar ik verwacht geen problemen.

alles correct

Ik heb mijn bestelling op tijd en correct ontvangen . dank daarvoor

Snelle afhandeling

Vlot en korrekt

Niets op aan te merken

Vlot en correct.

kwaliteitsvolle stempel en snelle levering

Snel, vriendelijk, goed product

Kon stempel online niet kiezen maar de helpdesk was uiterst vriendelijk en gaf me de tools om alsnog de juiste stempel te kiezen. Supersnelle levering. Blij mee.

Zeer tervreden, 1 dag levertijd en zeer goede kwaliteit

Zeer tervreden, 1 dag levertijd en zeer goede kwaliteit

Zeer correct

Geleverd zoals besteld , 100% tevreden

N'a een week nog niet geleverd

Nog niets ontvangen

Goedemorgen Joeri, Wat vervelend om te lezen. Als je mij naar tom@stultiens-group.com een email stuurt met je weborder nummer dan ga Ik kijken wat er aan de hand is en zal ik ervoor zorgen dat je bestelling alsnog geleverd zal worden. Ik zie het graag tegemoet.

Het is perfect wat ik ervan verwachtte

Daarenboven waas de snelle levering een pluspunt

perfect wat ik had gewenst voor een correcte prijs

perfect wat ik had gewenst voor een correcte prijs en snelle service

Bureaustempel

Wat klein uitgevallen Logo nam veel plaats in beslag

Top en snelle levering

Snelle levering en correct

Ik wil zeker klant blijven. Mijn bestelling is de volgende dag in uitstekende staat bij mij thuis afgeleverd. Bedankt

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.