Vlot bestellen, perfecte levering!

Een blinddruktang gekocht om cadeau te geven met Kerst. Het oogt mooi om hiermee je boeken en naamkaartjes te personaliseren.

Vlotte en correcte service

Snelle correcte levering

Ongeloofelijk snel en correct, aanrader

Zoals besteld

Hadden vroeger stempel met losse letters. Deze zijn veel beter, keuze lettergrote en type, Topproduct

Prima prima

uitstekende service!

Heel tevreden van de snelle service!

Goede correcte service, maar stempel voldoet niet echt voor keramiek.

Stempel snel ontvangen. Ook via chat geholpen geweest. Hier niks op aan te merken. Had stempel, speciaal voor keramiek gevraagd, deze zou dieper moeten zijn, maar deze stempel lijkt hier niet echt voor geschikt. Er moet heel hard gedrukt worden om het relief te verkrijgen, en dit is dan niet zo zuiver. Materiaal lijkt hier niet echt voor gemaakt, ofwel is hij niet diep genoeg uitgesneden...

Super ervaring

Een waxstempel laten maken met ons eigen design. De lakstempel was perfect naar onze verwachting en was op enkele dagen reeds bij ons. Super ervaring. Zullen zeker terug bestellen bij bureaustempels

5 sterren

Goed dienst en professioneel

Beste Mohamed, Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Oplichters zijn wij uiteraard niet. Als je mij naar tom@stultiens-group.com een email stuurt o.v.v. je order nummer ga ik ervoor zorgen dat het in orde komt voor je. Voeg in de mail dan ook even de tekst toe die je graag op de stempel wilt ontvangen. Ik zie het graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

tevreden

Productinformatie =oke Levering=oke

Nog steeds niet ontvangen - vzw De Verliefde Wolk

Stempels zijn niet in ophaalpunt

Goedemiddag, Dat is uiteraard niet de bedoeling. Kunt u ons naar tom@stultiens-group.com uw order nr sturen dan gaan we het uiteraard alsnog opsturen en hopelijk komt het dan snel binnen. Met vriendelijke groet, Tom

Vlot , simpel en snel

vlotte bestelprocedure en snelle en correcte afhandeling.

Zeer snelle en correcte levering

Weliswaar heb ik nog steeds niet de gecorrigeerde factuur gekregen.

perfecte service

perfecte service en levering

vlotte bestelling, snelle levering

Je kan stempels maken volgens jouw ingave, ze worden snel geleverd . Prima, eerste ervaring met Bureaustempels

slecht - geen levering van geplaatste producten

De bestelde producten zijn nog steeds niet geleverd.

Goedemiddag, Wat vervelend te lezen dat het product wat u besteld heeft nog niet ontvangen is. Als u mij uw klant nr of bestel nr kunt sturen naar tom@stultiens-group.com ga ik dit uitzoeken voor u zodat u alsnog tevreden kan zijn over ons geleverde producten. Ik zie het graag tegemoet

Perfecte service en kwaliteit

Perfecte service en kwaliteit

prima!

heel professioneel, duidelijke website en vlugge levering!

Zeer tevreden over mijn bestelling : met de stempel op maat had ik wat vragen maar die werden via chatbox snel en duidelijk opgelost. Ik kreeg ook nog een drukproef ter nazicht via mail. En zoals beloofd, werden de stempels de volgende dag geleverd. Dus alles prima in orde!!!

Slechte levering

Bestelling #6000028303 is tot op heden nog niet geleverd. Ik krijg van post nl telkens de mail dat er niemand thuis is. Tijdens de kantoor uren is er echter nog nooit aangebeld door post nl. Ik stel voor om jullie distributiepartner te herbekijken. Met vriendelijke groet Pieter

Beste Pieter, dank u wel voor uw bericht en wat jammer van de late levering. Wij gaan dit zeker bij hun bespreken. Helaas hebben wij echter niet de input om de snelheid van hun proces te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak!

Snelle, correcte levering.

Prijs-kwaliteit correct. Snelle levering.

Zeer goede service

Zeer correcte afhandeling

snel en goed

super

Uiterst tevreden

Mijn vragen werden onmiddellijk opgelost

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.