Correct

Gemakkelijk aan te maken en snel geleverd.

goed en vlot aan te maken

iets tragere levering dan beloofd op de website maar desalniettemin wel tevreden met het resultaat bij een 2e bestelling ook persoonlijk goed verder geholpen

Levering ondermaats

Pakket is in een afhaalpunt geleverd dat 10 km verder lag, ik werd hier niet van verwittigd. De stempel ziet er verder netjes uit.

Beste Peter, Wat vervelend om te lezen. Normaliter krijg je hier altijd een mail van, ik vind het erg vervelend dat je dat deze keer niet hebt ontvangen. Als er nog vragen en/of opmerkingen zijn hoor ik die natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Tom

mooi product

Is goed

Mijn fout teklein

Heb de stempel nog steeds niet ontvangen!!!

Na 2 weken nog steeds niet ontvangen!

Beste Brendy, Dat is niet de bedoeling. Kan je mij naar tom@stultiens-group.com je order nummer sturen dan ga ik het voor je uitzoeken en uiteraard zo snel mogelijk laten bezorgen voor je. Ik zie het graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Correct

Snelle levering, kwaliteit van inkt en stempels zeer goed. Er ontbrak een stukje in de bestelling maar dat werd direct recht gezet door het na te sturen. Zeer tevreden

Heel goede en snelle service!

Slecht

Op 2 mei stempel besteld tot op heden niets ontvangen. Niet in voorraad!!! Maak dan geen reclame van binnen de 24 uren. Gevraagd wanneer of maatje kleiner te ontvangen.. reactie van machine dat stuk is.. geen antwoord op mijn vragen..

Beste Marie-Rose, Als je de mail naar mij kan forwarden ga ik kijken wat ik kan betekenen voor je. Ik zie graag je reactie tegemoet via tom@stultiens-group.com Met vriendelijke groet, Tom

Slecht

Stempels nooit ontvangen.

Beste Johan, Bedankt voor je bericht. Ik heb even gekeken in de Track and Trace maar ik zie dat de zending is geweigerd. Deze komt nu naar ons retour. Zodra dit gebeurd is gaan we het opnieuw versturen voor je. Heb je in de tussentijd vragen wil ik je vragen dit te mailen naar tom@stultiens-group.com Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijke groet, Tom

vlot en correct

Gemakkelijk in ontwerp, vlot geleverd en helemaal correct gemaakt zoals ik er van verwacht had.

Alles inorde. Snelle service.

Goede product kwaliteit

Goede kwaliteit. Snelle levering.

Heel positief!

Gemakkelijk besteld, vlot geleverd.

Teleurstellend

Review sturen nog voor ik het ontvangen heb, terwijl dit mega dringend was en er nu al niet meer toe doet...

Goedemiddag Bart, Wat vervelend. Als je mij naar tom@stultiens-group.com een mail kan sturen o.v.v. je order nummer dan zoek ik het voor je uit en kijken we voor een oplossing. Ik zie het graag tegemoet.

slecht

wij hebben onze bestelling nooit ontvangen

Beste Patrick, Ik heb zojuist jullie gesproken hierom. Helaas is er in Belgie een probleem op dit moment met het leveren. Mocht het woensdag nog niet zijn aangekomen horen wij dat graag dan sturen we het uiteraard opnieuw. Laat me dan via de mail tom@stultiens-group.com iets weten.

Handige website en snelle service

Het kiezen en maken van de stempel gaat heel vlot! Daarbij is de stempel ook erg snel geleverd! Top!

Ontwerp, bestelling en levering : alles ging vlot

prima service

perfect artikel/bestelling en levering perfect verlopen

Goede website

Snel en efficiënt. Perfect!

Top. Eenvoudig design, snel geleverd. Gewenst resultaat.

Zie boven

Vlot

snel, goede kwaliteit. Effen prutsen op de website maar is gelukt

Prima service!

Het logo dat ik doorstuurde volstond niet aan de eisen om er een kwalitatieve stempel van te maken. Ik kreeg een mailtje met uitleg en de dame in kwestie hielp me zoeken naar een oplossing met een supermooie én goede stempel als resultaat. Heel tevreden!

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.