Top - alles in orde!

Makkelijk om zelf je stempel te maken op de website! Snelle levering en topkwaliteit!

Snelle en correcte levering

Snelle levering, top kwaliteit

Goede sevice

Ik wacht op een pakketje van jullie, maar nog niet ontvangen

Kan er nog niet echt wat over zeggen. Ik heb nog niet binnen

Prima stempel prima levering.

Mijn eerste ervaring met bureaustempel is prima verlopen.

Heel efficiënt en snelle aflevering

Super gemakkelijk en snelle service

Een beetje teleurstellend

Een uitgebreide collectie stempelinkten? Al een week aan 't wachten na bestelling.

Goedemorgen Dirk, Oei dat is erg vervelend. Kunt u ons naar [email protected] o.v.v. van uw ordernummer dit mailen dan zoeken we het graag voor u uit waarom u het nog niet ontvangen heeft. Met vriendelijke groet, Tom

Exact wat ik nodig had, snel geleverd.

Goed product, komt exact overeen met wat ik nodig had. Snelle levering, goede communicatie, goede prijs. Met mij een tevreden klant erbij!

Correcte en vlotte levering.

Duidelijke website. Heel vlotte levering. Zeker een aanrader!

Perfect en snelle levering

Ok

Supertevreden!

Voldoet volledig aan de omschrijving, goede kwaliteit en zeer snel geleverd!

Alles ok: levering, kwaliteit stempel, mails opvolging, etc.

goed product,net wat ik wilde !

Stempel ontvangen mooi resultaat, tevreden !

Goedemorgen Philip, Bedankt voor uw review. Als het goed is heb je deze ondertussen wel ontvangen of ga je deze vandaag/morgen ontvangen. Hopelijk ben je alsnog tevreden met de blinddrukstempel. Met vriendelijke groet, Tom

perfect

Snel en correct

2 stempels besteld, die waren gemakkelijk te personaliseren en werden 1 dag later al bezorgd. Heel tevreden!

2 stempels ontvangen en betalen, er is maar 1 bruikbaar.

De bestelling via internet is gelukt, maar toen de stempel aankwam was die veel te groot. Ik heb telefonisch contact met jullie genomen om dit mee te delen Een nieuwe stempel werd aangemaakt en verzonden. De 2de was OK. Maar toch heb ik twee stempels waarvan 1 onbruikbaar wegens te groot. Ik kan er maar een gebruiken maar moet er 2 betalen???????? Dus weggesmeten geld, nutteloze arbeid en verloren tijd. Het ware beter dat u alvorens een bestelling verstuurd wordt er een proef van de stempel in de ware grote, eventueel met de afmetingen vermeld naar de klant per mail wordt verstuurd voor goedkeuring. Voor de rest OK.

snel correct

simpele keuze, gemakkelijke beselling,eerlijke prijs, sneele levering meer moet dat niet zijn

Prima ervaring

Alle afspraken werden correct nagekomen.

Aanrader

Bestelling geplaatst en de volgende dag reeds geleverd.

Perfect verlopen

xxx

eenvoudig en snel

op eenvoudige manier stempel personaliseren en snelle levering

tevreden

zeer goed en produkten snel geleverd en dik in orde

makkelijk, leuk en snel!

Stempel ziet er exact uit zoals mijn design. Het systeem waarmee je de stempel kan ontwerpen is toegankelijk en het is makkelijk om het formaat en de positionering van het design aan te passen. Ook zeer leuk dat je een voorbeeld van de stempel kan genereren voordat je hem bestelt. De levering was snel en vlot, zeker omdat ik tijdens de kerstperiode mijn bestelling heb geplaatst.

Perfect!

Snel geleverd en mooie afdruk super!

Excellent

Goede en vlotte afhandeling

Quinten Matsyslaan 35

5642 JC Eindhoven

085 486 89 99

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.