Heel goede en snelle service!

Slecht

Op 2 mei stempel besteld tot op heden niets ontvangen. Niet in voorraad!!! Maak dan geen reclame van binnen de 24 uren. Gevraagd wanneer of maatje kleiner te ontvangen.. reactie van machine dat stuk is.. geen antwoord op mijn vragen..

Beste Marie-Rose, Als je de mail naar mij kan forwarden ga ik kijken wat ik kan betekenen voor je. Ik zie graag je reactie tegemoet via tom@stultiens-group.com Met vriendelijke groet, Tom

Slecht

Stempels nooit ontvangen.

Beste Johan, Bedankt voor je bericht. Ik heb even gekeken in de Track and Trace maar ik zie dat de zending is geweigerd. Deze komt nu naar ons retour. Zodra dit gebeurd is gaan we het opnieuw versturen voor je. Heb je in de tussentijd vragen wil ik je vragen dit te mailen naar tom@stultiens-group.com Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijke groet, Tom

vlot en correct

Gemakkelijk in ontwerp, vlot geleverd en helemaal correct gemaakt zoals ik er van verwacht had.

Alles inorde. Snelle service.

Goede product kwaliteit

Goede kwaliteit. Snelle levering.

Heel positief!

Gemakkelijk besteld, vlot geleverd.

Teleurstellend

Review sturen nog voor ik het ontvangen heb, terwijl dit mega dringend was en er nu al niet meer toe doet...

Goedemiddag Bart, Wat vervelend. Als je mij naar tom@stultiens-group.com een mail kan sturen o.v.v. je order nummer dan zoek ik het voor je uit en kijken we voor een oplossing. Ik zie het graag tegemoet.

slecht

wij hebben onze bestelling nooit ontvangen

Beste Patrick, Ik heb zojuist jullie gesproken hierom. Helaas is er in Belgie een probleem op dit moment met het leveren. Mocht het woensdag nog niet zijn aangekomen horen wij dat graag dan sturen we het uiteraard opnieuw. Laat me dan via de mail tom@stultiens-group.com iets weten.

Handige website en snelle service

Het kiezen en maken van de stempel gaat heel vlot! Daarbij is de stempel ook erg snel geleverd! Top!

Ontwerp, bestelling en levering : alles ging vlot

prima service

perfect artikel/bestelling en levering perfect verlopen

Goede website

Snel en efficiënt. Perfect!

Top. Eenvoudig design, snel geleverd. Gewenst resultaat.

Zie boven

Vlot

snel, goede kwaliteit. Effen prutsen op de website maar is gelukt

Prima service!

Het logo dat ik doorstuurde volstond niet aan de eisen om er een kwalitatieve stempel van te maken. Ik kreeg een mailtje met uitleg en de dame in kwestie hielp me zoeken naar een oplossing met een supermooie én goede stempel als resultaat. Heel tevreden!

Snelle, correcte service

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Top service snel en gemakkelijk

Stemmels van zeer goede kwaliteit en snel geleverd

Heel goed bijgestaan bij het maken van de juiste keuze.

Snelle levering, goede kwaliteit, goede prijs!

Snelle levering, goede kwaliteit, goede prijs!

Bestelling pas na 1 maand ontvangen!

Na een paar mailtjes heb ik mijn bestelling pas na 1 maand ontvangen. Ik had gekozen voor thuislevering, maar om een onverklaarbare reden en zonder mij te verwittigen werd het pakket in een afhaalpunt geleverd. Het pakket was daar al 1 week geleverd en zou bijna worden teruggestuurd. Pas dan kreeg ik een mail met een track and trace-code waardoor ik te weten kwam dat het pakket al een week bij een afhaalpunt werd geleverd. Heel jammer!

Beste Emmanuel, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat de bezorging en informatie door PostNL niet naar behoren is uitgevoerd. Ik heb hier ondertussen een melding van gemaakt en hopelijk gaat het in de toekomst wel goed. Ik hoop dat je wel tevreden bent over het geleverde product? Met vriendelijke groet, Tom

Zelf tekst gemaakt, besteld en dag later al geleverd

Zelf tekst gemaakt, besteld en dag later al geleverd

snel

Gemakkelijke instructies , snel geleverd.

Snel, makkelijk, kwaliteit!

Mijn eerste bestelling geplaatst en prima verlopen, makkelijk in opmaak, kwaliteit en heel snelle levering.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.