Uitstekende service, correct en stipt.

Donderdagavond besteld, zaterdag geleverd.

Zeer snelle en persoonlijke service

Door een probleempje bij de bank was mijn betaling niet doorgekomen. Bestelling was heel dringend, want stempel voor geboortekaartje, dus even vloeken. De mensen bij Stultiens opgebeld, die door de dringendheid onmiddellijk mijn bestelling 'gereactiveerd' hebben (zonder betaling af te wachten!) en me een betaallink hebben gestuurd waarmee ik diezelfde namiddag nog kon betalen. De ochtend erna werd het pakketje geleverd (in België). Stempel zelf goede kwaliteit, exact zoals besteld.

alles zoals afgesproken - vlot, professioneel en correct. Aanrader

geen opmerkingen

Bureaustempels.be is misleidend. Dit is alweer een Nederlandse groep die België overrompelt. Ik maak er graag een punt van om binnenlands te shoppen. Maar het feit dat Bureaustempels daarin slaagt, is wellicht de fout van de lakse belgen zelf...

heel goede service

Er was een klein foutje gebeurd met de inktkleur van mijn bestelde stempel. Na een mailtje van mij, heeft de sales manager, de heer Tom Stultiens, als oplossing voor dit kleine probleempje de door mij bestelde kleur nagegestuurd. Dat vind ik echt topservice. Als ik nog eens een stempel nodig heb, zal ik geen moment twijfelen om hier nog eens een bestelling te doen.

goed, professioneel

professioneel, snel

Geen antwoord op mijn mail dd. 5/11/2020 en 7/11/2020 ivm slechte kwaliteit stempel

Op 05/11/2020 en 07/11/2020 heb ik een mail verzonden ivm zeer slechte kwaliteit van de stempel. Tot op heden nog steeds geen antwoord.

Beste Ilse, Ik heb even de mail erbij gepakt maar wij hebben helaas deze beiden mails nooit ontvangen. Je mag het nog eens sturen naar verkoop@bureaustempels.be t.a.v. Tom Zodra ik het binnen heb ga ik eraan werken voor je en een mooie oplossing zoeken.

vlotte service

gemakkelijk bestellen en vlotte levering

Nieuw ontwerp aangeboden

Fijn van deze firma om mijn eerder negatieve beoordeling te beantwoorden en een nieuw voorstel aan te bieden. Na een paar mails met verduidelijking van mijn wensen is de nieuwe stempel echt wat ik wou. En de voorwaarden van prijsovereenkomst hebben mij zeker overtuigd om een nieuwe stempel te laten aanmaken.

Beste Urbain, Wat vervelend om te lezen. Als je mij een foto kan sturen van de afdruk naar verkoop@bureaustempels.be t.a.v. Tom gaan we kijken wat we kunnen doen voor oplossing. Ik zie het graag tegemoet.

beschrijving - foutje

Heel duidelijke stempel en klaar, gemakkelijk in gebruik. Zeer snelle afhandeling, zal jullie zeker aanraden bij vrienden. Problemen worden correct opgelost. Super

Beste Raphaël, Ai dat is vervelend. Als je mij naar verkoop@bureaustempels.be een mail wilt sturen met je order nr en de fout t.a.v. Tom ga ik het voor je herstellen. Ik zie je mail graag tegemoet.

Tof

Ben zeer tevreden

Supertevreden over de service

Perfecte service en snelle levering! Bedankt Gijs!

snelle en perfecte levering

Door aanpassing adres van ons bedrijf Stockdeuren-ramen.be hadden we op korte termijn aanpassing adres-stempels nodig... op enkele dagen al in orde. Wel de maximale lettergrootte kiezen die je op je stempelplaatje kwijt kunt , bij het ingeven van de bestelling ,zodat je een goede verdeling op het stempelplaatje krijgt.

Stempel veel kleiner dan verwacht

Stempel veel kleiner dan verwacht

Fout in levering?

Heb de stempels nog steeds niet ontvangen?

Goedemorgen, Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Als u mij een mail kan sturen naar verkoop@bureaustempels.be t.a.v. Tom ga ik het voor u uitzoeken en oplossen uiteraard.

super

zeer vlotte bestelling en bezorging

snel en correcte uitvoering

goed !

Negatief verrast door levertijd.

Donderdagavond 1 oktober bestelde en betaalde ik een balpen met stempel. Vandaag, donderdag 8 oktober heb ik nog steeds geen track- en tracemail gekregen, laat staan dat ik de pen al zou ontvangen hebben. Ik neem aan dat de levering enkele dagen tijd in beslag kan nemen, maar waarom wordt er dan vermeld dat de levertijd slechts 1 werkdag bedraagt als er na een week nog niets verstuurd is?

Vlotte service !!!

De stempel was mooi geslaagd, juist de diepte v d letters mochten ietsje dieper daar ik hem gebruik voor mijn kleivoorwerpen te markeren Mvg

Zeer snelle levering fijn product.

Bestelde item was niet voorradig, telefonisch gecontacteerd, of ik kon wachten of een andere kleur ook goed was , deze was beschikbaar.

schitterende service

schitterende service

Tevreden van het resultaat maar levering veel te laat

Tevreden van het resultaat Maar levering veel te laat

Correcte levering

Erg prettige communicatie

perfect

snelle levering en goede kwaliteit

Alles perfect!

Alles perfect!

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.