Een beetje teleurstellend

Een uitgebreide collectie stempelinkten? Al een week aan 't wachten na bestelling.

Goedemorgen Dirk, Oei dat is erg vervelend. Kunt u ons naar [email protected] o.v.v. van uw ordernummer dit mailen dan zoeken we het graag voor u uit waarom u het nog niet ontvangen heeft. Met vriendelijke groet, Tom

Exact wat ik nodig had, snel geleverd.

Goed product, komt exact overeen met wat ik nodig had. Snelle levering, goede communicatie, goede prijs. Met mij een tevreden klant erbij!

Correcte en vlotte levering.

Duidelijke website. Heel vlotte levering. Zeker een aanrader!

Perfect en snelle levering

Ok

Supertevreden!

Voldoet volledig aan de omschrijving, goede kwaliteit en zeer snel geleverd!

Alles ok: levering, kwaliteit stempel, mails opvolging, etc.

goed product,net wat ik wilde !

Stempel ontvangen mooi resultaat, tevreden !

Goedemorgen Philip, Bedankt voor uw review. Als het goed is heb je deze ondertussen wel ontvangen of ga je deze vandaag/morgen ontvangen. Hopelijk ben je alsnog tevreden met de blinddrukstempel. Met vriendelijke groet, Tom

perfect

Snel en correct

2 stempels besteld, die waren gemakkelijk te personaliseren en werden 1 dag later al bezorgd. Heel tevreden!

2 stempels ontvangen en betalen, er is maar 1 bruikbaar.

De bestelling via internet is gelukt, maar toen de stempel aankwam was die veel te groot. Ik heb telefonisch contact met jullie genomen om dit mee te delen Een nieuwe stempel werd aangemaakt en verzonden. De 2de was OK. Maar toch heb ik twee stempels waarvan 1 onbruikbaar wegens te groot. Ik kan er maar een gebruiken maar moet er 2 betalen???????? Dus weggesmeten geld, nutteloze arbeid en verloren tijd. Het ware beter dat u alvorens een bestelling verstuurd wordt er een proef van de stempel in de ware grote, eventueel met de afmetingen vermeld naar de klant per mail wordt verstuurd voor goedkeuring. Voor de rest OK.

snel correct

simpele keuze, gemakkelijke beselling,eerlijke prijs, sneele levering meer moet dat niet zijn

Prima ervaring

Alle afspraken werden correct nagekomen.

Aanrader

Bestelling geplaatst en de volgende dag reeds geleverd.

Perfect verlopen

xxx

eenvoudig en snel

op eenvoudige manier stempel personaliseren en snelle levering

tevreden

zeer goed en produkten snel geleverd en dik in orde

makkelijk, leuk en snel!

Stempel ziet er exact uit zoals mijn design. Het systeem waarmee je de stempel kan ontwerpen is toegankelijk en het is makkelijk om het formaat en de positionering van het design aan te passen. Ook zeer leuk dat je een voorbeeld van de stempel kan genereren voordat je hem bestelt. De levering was snel en vlot, zeker omdat ik tijdens de kerstperiode mijn bestelling heb geplaatst.

Perfect!

Snel geleverd en mooie afdruk super!

Excellent

Goede en vlotte afhandeling

Vlotte service. Hulpzaam tem

Vlotte afhandeling van de bestelling. Goede medewerking naar het zoeken naar een oplossing.

Stempels okay maar vervoer GLS trekt op niets

Ik was de hele dag thuis aan het wachten op de perfect aangekondigde levering in onze doorlopende straat : wie hier binnenrijdt moet 2 maal voor onze wonng voorbijrijden : in het aan- komen én in het wegrijden. Mijn deur stond de hele dag open ( los met klink ) en ik heb helemaal niemend gezien noch gehoord ! Er hing zelfs een extra papier aan de deur met "meerdere malen aanbellen a.u.b." en "op de bvenster tikken a.u.b." Toen kreeg ik plots de melding dat iemand aan de deur was geweest en dat ik niet thuis zou zijn geweest ! Wat een kwakkel ! En dat het pakje op 1 km verder was geleverd . . . In die winkel zeiden ze mij dat dit schering en inslag was bij de pakjesbezorgers . . . Dit vind ik helemaal niet kunnen. Ik ben hiervoor speciaal naar de kust gekomen om dit pakje te kunnen ontvangen en dat was dus helemaal niet nodig geweest . . . 135 km ( Brussel - kust ) en terug . . . samen dus 270 nutteloze km . . .

vlot van begin tot eind

Ik kwam snel tot bij de website via mijn zoekopdracht en kon vlot de juiste keuze maken. Na enkele dagen was de stempel geleverd, en voldeed helemaal aan mijn verwachtingen.

ik ben zeer tevreden.

Zeer snelle service perfecte stempel

Slechte levering van koerier. Geleverd in Turnhout ipv in Brugge.

Voor de derde keer iets besteld dat het blijft fout lopen. Ik heb 160km van Brugge gereden naar Turnhout om mijn pakket op te halen bij verkeerd geleverd adres, om alsdan nog tot mogen vernemen dat de inwoners het pakket niet hebben aanvaard en terug hebben mee gegeven met de koerier. Ik vind dit toch niet ok dat drie verschillende evenementen plaatsvinden wanneer ik iets bij jullie bestel. En volgens mij is dit dan ook de aller laatste keer geweest. Sender Bureaustempels.be Abraham Hansstraat 6 8800 Roeselare Belgium Reference OR6000033413 Parcel number 67647874587 Your address Dany Mukulayanga Ya Luana Priv Slachthuisstraat 20 /2 2300 Turnhout Belgium Delivery address At the Safe Place Dany Mukulayanga Ya Luana Priv Slachthuisstraat 20/2 2300 Turnhout Belgium Safe place description Slachthuisstraat 20/2 8000 Brugge Belgium

Zeer eenvoudig te bestellen

Een heldere website, waar het gebruiksvriendelijk bestellen is. Met een vlotte levering die duidelijk gecommuniceerd werd.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.