De stempel is snel en fijn afgewerkt

Zeer goed afgewerkt, mooi van vorm. Misschien bij de verschillende stempelvoorstelling meer uitleg.

Zeer goede service

Geweldige producten

Vlotte levering en goede dienstverlening bij problemen.

snelle levering en afwerking

goed bevonden nu nog kijken hoe lang alles meegaat!

Supersnel besteld en geleverd

Makkelijk te ontwerpen en supersnel in huis.

Gemakkelijk & Snel

Het is super gemakkelijk om via de website de stempel samen te stellen. Daarbij is er ook nog een super snelle levering. Top!

Voor 15:00u besteld zelfde dag verwerkt klopt wel duidelijk. Volgende dag had ik de stempel reeds in mijn bezit. Zeer fijn.

Nog steeds niet geleverd ...

Geen levering en ook geen info wanneer wel zal geleverd worden...

Beste Frank, Als je mij je weborder nr stuurt naar verkoop@bureaustempels.be t.a.v. Tom ga ik het uitzoeken voor je. Ik zie het graag tegemoet.

Super service en nog snel ook

Zeer snelle levering! Helaas merkten we bij levering dat er een vergissing was gebeurd. Een vriendelijke man aan de telefoon gaf ons het advies een mail te sturen naar de klantenservice. Zo gezegd zo gedaan! Ook via deze weg zeer vriendelijk onthaald en een super oplossing aangeboden gekregen! Kortom zeker een aanrader voor je stempels te laten maken! Stempels zijn kwalitatief zeer goed, snel geleverd en de service is ook top!

Super mooi stempel

Colop stempel besteld en binnen 2 dagen super mooie afdrukken kunnen zetten.

Gewoon TOP

Gewoon TOP!!!!

Tevreden van het product

Ik dacht dat de stempel groter zou zijn, daarin heb ik mij vergist.

Geen nauwkeurige opvolging van de bestelling.

Je moet zelf instaan voor het opvolgen van het realiseren van uw bestelling, zonet blijft ze liggen.

Beste Jan, Wat bedoel je precies. Als je mij dit mailt naar verkoop@bureaustempels.be t.a.v Tom ga ik het verder oppakken en kijken wat we kunnen betekenen voor je. Ik zie het graag tegemoet.

Alles in orde

Gebruiksvriendelijke website, goede opvolging van bestelling, levering op tijd

Uitstekende service, correct en stipt.

Donderdagavond besteld, zaterdag geleverd.

Zeer snelle en persoonlijke service

Door een probleempje bij de bank was mijn betaling niet doorgekomen. Bestelling was heel dringend, want stempel voor geboortekaartje, dus even vloeken. De mensen bij Stultiens opgebeld, die door de dringendheid onmiddellijk mijn bestelling 'gereactiveerd' hebben (zonder betaling af te wachten!) en me een betaallink hebben gestuurd waarmee ik diezelfde namiddag nog kon betalen. De ochtend erna werd het pakketje geleverd (in België). Stempel zelf goede kwaliteit, exact zoals besteld.

alles zoals afgesproken - vlot, professioneel en correct. Aanrader

geen opmerkingen

Bureaustempels.be is misleidend. Dit is alweer een Nederlandse groep die België overrompelt. Ik maak er graag een punt van om binnenlands te shoppen. Maar het feit dat Bureaustempels daarin slaagt, is wellicht de fout van de lakse belgen zelf...

heel goede service

Er was een klein foutje gebeurd met de inktkleur van mijn bestelde stempel. Na een mailtje van mij, heeft de sales manager, de heer Tom Stultiens, als oplossing voor dit kleine probleempje de door mij bestelde kleur nagegestuurd. Dat vind ik echt topservice. Als ik nog eens een stempel nodig heb, zal ik geen moment twijfelen om hier nog eens een bestelling te doen.

goed, professioneel

professioneel, snel

Geen antwoord op mijn mail dd. 5/11/2020 en 7/11/2020 ivm slechte kwaliteit stempel

Op 05/11/2020 en 07/11/2020 heb ik een mail verzonden ivm zeer slechte kwaliteit van de stempel. Tot op heden nog steeds geen antwoord.

Beste Ilse, Ik heb even de mail erbij gepakt maar wij hebben helaas deze beiden mails nooit ontvangen. Je mag het nog eens sturen naar verkoop@bureaustempels.be t.a.v. Tom Zodra ik het binnen heb ga ik eraan werken voor je en een mooie oplossing zoeken.

vlotte service

gemakkelijk bestellen en vlotte levering

Nieuw ontwerp aangeboden

Fijn van deze firma om mijn eerder negatieve beoordeling te beantwoorden en een nieuw voorstel aan te bieden. Na een paar mails met verduidelijking van mijn wensen is de nieuwe stempel echt wat ik wou. En de voorwaarden van prijsovereenkomst hebben mij zeker overtuigd om een nieuwe stempel te laten aanmaken.

Beste Urbain, Wat vervelend om te lezen. Als je mij een foto kan sturen van de afdruk naar verkoop@bureaustempels.be t.a.v. Tom gaan we kijken wat we kunnen doen voor oplossing. Ik zie het graag tegemoet.

beschrijving - foutje

Heel duidelijke stempel en klaar, gemakkelijk in gebruik. Zeer snelle afhandeling, zal jullie zeker aanraden bij vrienden. Problemen worden correct opgelost. Super

Beste Raphaël, Ai dat is vervelend. Als je mij naar verkoop@bureaustempels.be een mail wilt sturen met je order nr en de fout t.a.v. Tom ga ik het voor je herstellen. Ik zie je mail graag tegemoet.

Tof

Ben zeer tevreden

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.