Compleet gebrek aan interactie

Het bestellen van de stempel op zich ging zeer vlot. Ik maakte een eigen ontwerpje en kon dit zonder problemen uploaden. Aangezien ik geen voorbeeld van het resultaat kon genereren (om de afmetingen/leesbaarheid in te schatten), voegde ik als opmerking toe of het mogelijk was dit eerst even te checken. Anders zou ik uiteraard een groter formaat bestellen. Hier kreeg ik geen reactie op, de stempel werd geleverd maar weliswaar niet leesbaar. Ik zocht tegemoetkoming via telefoon maar het nummer van de klantendienst leek niet te bereiken. Ik mailde, maar ook hier heb ik tot op heden geen respons mogen ontvangen. Zeer spijtig.

Duidelijk en goede levering

Vlotte ontwerptool, correcte informatie, geen problemen met de levering.

zeer snelle en correcte service. bedankt

Op zondag besteld en dinsdag geleverd. Van service gesproken!

Mooie stempel, snelle service

De stempel werd vlak voor het weekend besteld en in de daaropvolgende week werd deze in een mooi doosje afgeleverd. Kleine opmerking : bij het opmaken van het verzendetiket, werd er een foutief huisnummer ingevuld. Hierdoor werd het pakje bij de buren afgeleverd. Gelukkig hebben wij toffe buren, die het dan bij ons hebben afgeleverd (wat niet altijd evident is in een industriezone). Tip: op het bestelformulier meer info zetten over wat er bedoeld wordt met de "leesbaarheid".

Van ingeven tot je het in handen hebt, alles gaat vlot

Het systeem geeft je aan hoe je zelf je stempel kan samen stellen, bestellen doe je met een vinger op de knop en binnen no time is de stempel geleverd. Bedankt voor de goede zorgen!

Correcte service

Gemakkelijk en vlot om te bestellen en leveren.

Eenvoudig om je stempel zelf te ontwerpen en een verrassende snelle levering. Correcte prijs/ kwaliteit.

Snel en goed!

Zeer tevreden.

Te klein

De orginele stempel heeft een te klein stempelvlak. De tekst is moeilijk leesbaar en loopt in elkaar. We kunnen stempel niet gebruiken.

snel en correct

Heel snelle levering. Stempel kan aangepast worden naar eigen ontwerp.

Topservice met professioneel produkt

Zeer behulpzaam, ik werd opgebeld om mijn huisnummer te vragen omdat ik het vergeten vermelden was. Zeer snelle levering, geen idee hoe ze het doen maar de dag erop was de Courrier er met de stempel. Niets dan lof

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

De stempel is kleiner dan verwacht

Op het invulscherm was de tekst groter, in werkelijkheid echter klein

Uitstekend service & goede kwaliteit!

Uitstekend verder geholpen aan de telefoon om zodanig vanaf de 1ste keer de juiste totaal bestelling te kunnen plaatsen. Was elke bedrijf maar zo behulpzaam!

Logica zoek

Ze hebben de website naam als .cu afgerond ipv eu zoals opgegeven. Diegene die dit heeft aangemaakt zat wellicht te slapen. Gezond verstand had ook geholpen.

correcte firma

wij zijn heel tevreden over de werkwijze van deze firma. gemakkelijk bestellen, snelle levering, stempels net zoals we ze gesteld hebben. Top!

Mooie, professioneel gemaakte stempel

Stempelafdruk zonder inktranden. Mooi lettertype.

Goeie kwaliteit en snelle levering

van bestelling tot levering: niets op aan te merken

Bestelling op de site en customisen van de stempel verliep vlot. De betaling, bestelling, informatiemails en uiteindelijke levering verliepen vlot, zelfs in tijden van Corona. Niets op aan te merken!

snel goed en correct

snel goed en correct

Goede en snelle levering

Zeer tevreden over levering en kwaliteit. Juist 1 min-puntje....de factuur was niet juist opgesteld, als Belgisch bedrijf met geldige BTW nummer werd ons toch BTW aangerekend, wat uiteraad intracommunitair verboden is. Ik heb dit doorgestuurd naar de leverancier maar geen antwoord mogen ontvangen.

Zeer mooi afgewerkte stempels en snelle service!

Zeer snelle service!

Ik was verbaasd toen ik de gepersonaliseerde bureaustempel in mijn brievenbus vond slechts een dag na de bestelling ervan. Deze zeer snelle service en goede kwaliteit maken dat ik deze site kan aanraden aan iedereen.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.