top

snel-conform opdracht

De website is heel gebruiksvriendelijk. Heel correcte prijs. Snelle levering. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Een minpuntje is dat de levering gebeurt door GLS. En dat is een ramp. Mijn pakje was volgens GLS geleverd in een afhaalpunt. Maar de vriendelijke dame van het afhaalpunt kon mijn pakje niet vinden en het stond ook niet in haar leveringslijst. Bij GLS wisten ze haar te vertellen dat het pakje geleverd was bij mijn gebuur. En inderdaad hij was zo vriendelijk geweest om mijn pakje in ontvangst te nemen.

gevraagde product voldoet en werd snel geleverd. Echter, na melding van een fout ingegeven adres en respons dat dit zou worden aangepast, werd het pakket op het foutieve adres geleverd.

Correcte, vriendelijke en snelle service van degelijk materiaal !!!

Correcte, vriendelijke en snelle service van degelijk materiaal !!!

Het is de eerste keer dat ik bij jullie iets bestel. Indien nodig doe ik het zeker opnieuw. Ik kan het ook iedereen aanbevelen. Perfect product en hele vlotte levering.

Duidelijk

Correct

Gewoon prima

Gewoon prima.

Vlug en correcte service!

Vlotte en snelle service, geen poespas errond !

Degelijk, snel en zoals gevraagd.

Degelijk, snel en zoals gevraagd.

Slecht leesbare stempel

Slechte afdrukkwaliteit

Beste, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. Kunt u mij naar [email protected] een mail sturen met uw ordernummer en een voorbeeld van de afdruk dan pakken we de situatie direct voor u op. Ik zie uw bericht graag. Met vriendelijke groet, Tom

Verwarrende orderverwerking en onvolledige levering

De e-mail die ik ontving nadat ik met Bancontact had betaald bevatte een instructie dat ik hetzelfde bedrag opnieuw moest betalen. Geen antwoord op mijn vraag daaromtrend. De stempel kwam toe, maar het stempelkussen ontbrak, al stond op de leveringsbon dat het pakket de kwaliteitscontrole was gepasseerd. Na klacht werd stempelkussen alsnog opgestuurd.

Beste Patrick, Op de factuur staat of u al betaald heeft of niet. De factuur sturen we omdat u deze nodig heeft voor uw eigen administratie. Mocht je nog vragen hebben horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Tom

heel goed

snelle en goede service

Product is top , PostNL meer dan ongeloofwaardig

Het product voldoet aan de verwachtingen maar PostNl die ging uitleveren scoort beneden alle peil. * eerst mail dat ze in vertraging zijn met 1 dag * dag daarop mail dat ze ons 'gemist' hebben terwijl we een tranportfirma zijn die 24/24 werken en een loket hebben die tot 1 uur s'nachts open is. Ik mocht dus het pakket gaan ophalen in een PostNl punt.

Goed product en snelle levering

Bij het afronden van de bestelling even een klein probleempje omdat ik foutmelding kreeg bij het invoeren van het BTW-nummer, maar voor de rest heel tevreden met de website, de bestelling, de levertijd en het product.

snel en handig te bestellen

Overzichtelijke website, snel en handig te bestellen. Als je een vraag stelt krijg je sneller antwoord als dat ze erbij vermelden.

Supersnel en correct!

Het is makkelijk om zelf de stempel te ontwerpen op de website. Ik kreeg vrijwel onmiddellijk een bestelbevestiging. De levering volgde ook zeer snel. Kortom: heel tevreden !

Prima service en snelle levering

Vlotte bediening

Mooie stempel en supersnel geleverd

Ik liet een handige pocketstempel maken en ben er zéér tevreden mee. Op twee dagen tijd was hij ook geleverd dus wat wil je nog meer ??

Ik wacht nog wel steeds op de factuur van mijn bestelling. Kan deze bezorgd worden aub

Mooi stencils

Op tijd en goede klantenservice!

Goedemorgen Elsene, Bedankt voor je bericht. Kan je mij naar [email protected] een foto sturen incl. je ordernummer dan gaan we het verder voor je regelen. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Tom

Zeer goede opvolging

Perfecte opvolding van mijn bestelling. Dank u wel.

Super snelle levering

Snel

Correct en snelle levering

Heel goede stempel, snel geleverd!

Kwaliteitsvolle stempel, zeer fijne details van het ontwerp te zien. Snelle service.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.