perfect service

Great Technical support.

Goede webshop en ruim assortiment levering mag iets sneller

Bestelprocedure gaat goed en snel alleen vind ik een levertijd van 2 weken niet meer van deze tijd.

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. In verband met de beschikbaarheid van de producten kunnen onze levertijden helaas afwijken, wij doen onze uiterste best om de producten zo spoedig mogelijk te leveren. Wij zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met de bestelprocedure en hopen u in de toekomst graag nog eens van dienst te kunnen zijn.

Faultless

Order process was really easy and parts delivered on time with no issues, i will 100% use again!

Schnelle und gute Kommunikation

Bis jetzt super

super Service :)

Sehr guter Shop - immer wieder gern !

Vielen Dank für Ihre nette Bewertung, wir werden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bedienen zu können!

Goede service & goed product

De producten zijn van goede kwaliteit en de klantenservice was behulpzaam. Verder niks op aan te merken, gewoon goed.

Denken mee met de klant

Denken mee met de klant en komen met goede oplossingen

Beste Remy, Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn om te horen dat we u goed hebben kunnen adviseren. Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst.

Goede service, duidelijke website.

Alles loopt zoals het hoort, fijn contact met de binnendienst, kundig advies. Denken mee indien nodig.

Een adres waar alles omtrent lototo te halen is.

Een bedrijf wat niet alleen denkt aan verkopen maar ook meedenkt aan de situatie die nodig is in het bedrijf van de klant.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij zijn blij dat u tevreden bent en zijn u in de toekomst graag weer van dienst!

Very fast and reliable

Quickly found me an alternative to what i was wanting and got it to me the next day.

Snelle levering, korte lijnen en goede service

Snelle levering, korte lijnen en goede service

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling, wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst!

Toller Kundenservice

Leider hatte die Lieferung nicht auf Anhieb geklappt, aber die Ware wurde durch einen tollen und sehr freundlichen Kundenservice anstandslos nachgeliefert. Die Ware wie auch der Service top. Gerne wieder!

Vielen Dank für Ihre nette Bewertung! Wir freuen uns darauf, Sie wiederzusehen und wünschen Ihnen einen schönen Tag.

Fast service, professional counseling

We are working with Lockout-tagout-shop items more than 3 years. 100% satisfied. We recommend all our customers to work with Lockout-tagout-shop.

Goed product en prima communicatie

Levertijd is soms wat lang, maar wel acceptabel

snel en goed.

mijn bestelling is snel en op tijd binnen.

Zeer goede Service

Bij een verkeerde bestelling van mij uit, direct geholpen en de juiste bestelling verzonden.

Snelle levering, eerlijk bedrijf.

Fijne website om te zoeken, snelle levering van de producten. Van onze kant per ongeluk 2x de order betaald, door lockout tagout shop opgemerkt en uit zichzelf teruggestort...TOP!!!

Pluspunten

ruime keuze aan spullen en tags. voor vele doeleinde wat te vinden

geen

Super gelaufen gerne wieder

Vielen Dank für deine Bewertung Josef!

Pluspunten

Duidelijk site, snelle levering

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Positive

Hat alles wunschmgemäß geklappt und sehr schnell geliefert!

Vielen Dank für Ihre schöne Bewertung!

Positive

Guter Service, sehr schnelle Reaktion, schneller versand und sehr unkompliziert.

Vielen Dank für Ihre schöne Bewertung!

Pluspunten

Houden hun woord

Nazicht internet

Hartelijk bedankt Bart, wat mooi om te horen!

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

2 Sterne: schlechter als erwartet

Positive

Schnelle Lieferung, tolle Ware. Guter Informationsfluss.

Verbesserungspunkte

Leider ist der Außenkarton kaputt gewesen. Die Kartonagen sind Gott sei Dank nicht beschädigt worden. Es wäre sicherlich ein besserer Eindruck wenn die Ware gut Verpackt von einem Verpackungspezialisten ankommen würde.

Vielen Dank für Ihr Feedback! Wir finden es sehr ärgerlich, dass die Verpackung so beschädigt war. Wir haben sofort unseren Paketservice angesprochen.