Erg slecht en onbetrouwbaar
Visa aangevraagd voor Vietnam, scans goed aangeleverd. Aanvraag goedgekeurd door e visums, pas na een week kwamen we erachter dat 3 van de 4 waren afgekeurd, wrsch doordat de scan van het paspoort verkeerd was overgekomen tussen e visums en vietnamese overheid. Zelf een noodaanvraag via een bureau in vietnam gedaan, dit verliep perfect en konden we bij aankomst de ontbrekende visa krijgen. Pas daags na aankomst kwam e visums met de ontbrekende. Na terugkomst verhaal halen? Echt niet, wordt resoluut van de hand gewezen, wij hadden het fout gedaan, extra kosten gemaakt en bijna de vakantie in het water gevallen, het doet ze niets. Ik raad dit bedrijf erg af, gewoon zelf regelen is beter en goedkoper. Zo’n slechte service heb ik nog nooit meegemaakt.