Snel

Snelle en correcte afhandeling

Correcte afhandeling

Duidelijke web site en juiste informatie betreffende afhandeling.

Snelle en prima service!

Zoals bij de aanvraag van alle visa bij E-visums, eenvoudig in te vullen, snelle reactie en in korte tijd prima geregeld!

eenvoudig en snel

makkelijk aan te vragen en snel ontvangen, super

Snel en accuraat in orde

Was na twee dagen in mijn bezit. Aan te bevelen

Binnen 1 dag geregeld 👍

Snel geregeld wat kan ik er nog meer over zeggen, gewoon goed gedaan

Betrouwbaar snel en behulpzaam

Visa India binnen 1 dag geregeld en geholpen met invullen ervan. Aardige medewerkers super bedrijf

uitstekende dienstverlening

Na verschillende websites te hebben geprobeerd, zelfs de officiele site van het consulaat en evenzoveel mislukte pogingen raakte ik in paniek. Toch nog een site proberen dacht ik toen ik de overzichtelijke pagina van e-visum zag. Het bleek inderdaad een ontzettend duidelijke en gebruiksvriendelijke site te zijn. De complimenten voor jullie werkmethode. Ik wens jullie veel succes in jullie zaken. Met hartelijke groeten, mw. T.R. Joemmanbaks

wunderbar pünktlich

leicht problemlos günstig zuverlässig

Snel en goedkoop

Snel klaar en goedkoper dan andere aanbieders

gewoonweg geweldig, gemakkelijk en snel.

E- Visums is een zeer prettige organisatie en zeer betrouwbaar. Het aanvraag formulier is overzichtelijk, duidelijk en voor iedereen gemakkelijk in te vullen, inclusief de scan of foto van het paspoort en de pasfoto. Het wordt snel en efficient behandeld en afgehandeld, en men houd je op de hoogte. Kortom...SUPER!!

Razendsnelle service, binnen een dag hadden we onze visums binnen!

We hadden het visum binnen korte tijd na boeken geannuleerd daar de verwerking te lang zou duren om de geplande reis nog te halen. Wij werden correct en professioneel geholpen tot volle tevredenheid. Als wij wederom een visum nodig hebben, maken wij zeker gebruik van deze service. Een aanrader!

Snelle service.

Snelle dienstverlening en prettige website. Gemakkelijk telefonisch te bereiken.

Super handig !

Simpel , duidelijk ,echt om aan te bevelen !

Snelle afhandeling en met gemak ingevuld

De gegevens die ingevuld moeten worden zijn duidelijk, fijn dat het in het Nederlands is. De afhandeling was waanzinnig snel. Heb niks aan te merken op de service en afhandeling van de visum.

Snelle afhandeling

Gewoon super goed. Gemakkelijk en met een gerust hart op reis.

Snel en goed geregeld.

Snel en goed geregeld.

Super gemakkelijk én zéér snel antwoord

Ik kreeg een foutmelding, paspoortscan was niet goed en na rechtzetting ging het heel snel. Prima service!

Duidelijke website en snelle afhandeling!

Het invullen van gegevens vraagt wat tijd. Verder zeer snelle beoordeling en afhandeling van het toeristenvisum.

Sehr guter Service !

sehr guter Service ! Anfragen werden direkt bearbeitet und die Mitarbeiter sind sehr freundlich und versuchen einen schnellstmöglich zu helfen.

Perfect, eenvoudig en supersnel geregeld!

Aangezien ik voor het eerst een visum aan moest vragen was het voor mij allemaal nieuw en soms wat onzeker. De mensen van e-visums.nl zijn zeer klantgericht en behulpzaam bij vragen. Je wordt perfect op de hoogte gehouden van de vorderingen van de aanvraag. 2 x contact gehad met de klantenservice met vragen; geven perfect advies en ondernemen waar nodig meteen actie, waar je ook per direct via mail over geïnformeerd wordt. Ik raad het van harte aan!

Zeer vlot geregeld Goedkoper dan de ANWB

netjes verzorgd

eind 2019 visums aangevraagd en netjes op tijd binnengekregen. Chappoo volgende keer weer bij jullie. Bedankt!

Aanvraag formulier is makkelijk in te vullen

Eerst op de site gekeken hoe je een e-visum kunt aanvragen. Informatie hieromtrent is duidelijk aangegeven. Ook het invullen van het formulier was heel makkelijk en een paar uur later had ik de bevestiging met goedkeuring al ontvangen, hele snelle afhandeling!!