Gemakkelijke en snel.

Het in te vullen formulier was eenvoudig en duidelijk daardoor was het goed in te vullen. Ook de afhandeling verliep voorspoedig, sneller dan ik verwacht had.

Snel, eenvoudig, betrouwbaar

Makkelijk formulier digitaal in te vullen. Direct reactie en snelle afhandeling. Aanrader

Eenvoudig goed

Makkelijk aan te vragen. Bij vragen snel antwoord. Prima service.

Heel gebruiksvriendelijk, snelle en efficiënte opvolging.

alles was goed geregeld

Telefonisch vriendelijk geholpen. Website super top. Snel geregeld

geweldig

snel efficient

eenvoudig en snel geregeld

Eenvoudig en snel geregeld.

Nur zu empfehlen

Super, schnell, einfach,gut. Preisleistung ok.

Zeer goede en snelle afhandeling

Ben zeer tevreden . Hele goede afhandeling . En snel . Dank u wel .

GOED

Het gaat snel en als je vragen hebt per email krijg je snel antwoord terug.

Alles sehr schnell

Sehr kompetente service

Professioneel en vriendelijk

Erg fijn dat ze gewoon telefonisch bereikbaar zijn voor vragen. Snel en zonder eindeloos menu de telefoon opnemen.

Snel en goed van aanvraag tot visum.

Geweldig.

Had foutje gemaakt, maar na berichtje hersteld. 's middags de visums al binnen. Prima en snel geregeld.

Geweldig en zo snel

Ik had ze zo snel niet verwacht

Snel en goedkoop

Moest nog even bellen. De aanvraag was blijven hangen op de ambassade van Sri Lanka. Ik ben keurig tewoord Gestaan

Erg goede service

Snel makkelijk en goed

Mijn e-visum voor India aanvragen via hun site verliep snel, makkelijk en goed. Alles was duidelijk en overzichtelijk en na het indienen nog even gebeld voor de zekerheid. Ook dat was fijn. E-visum optijd en correct binnen. Heel tevreden met hun service.

Mijn Visum aanvraag is heel snel en correct afgehandeld, zoals verwacht.

Ik heb mijn aanvraag ingediend, afgerekend en de nacht erop had ik mijn visums binnen. Dus een zeer vlotte afhandeling welke ook op een keurige manier verlopen is. Niets op aan- of op te merken. Ik zou iedereen aanbevelen om hun visum aanvraag voor de USA of enig ander land, via deze site, in te dienen.

Snel , correct en betaalbaar

Via familie op deze site geattendeerd. Temeer daar andere visa diensten ( ook die van de ANWB) aardig in de kosten lopen. Keurige email contacten en snelle service! Doen dus!

Geweldig hoe snel wij 8x visum hebben ontvangen.

Op 30 jan. visum aangevraagd voor mijn zussen en broers, totaal 8 stuks en de volgende dag in de morgen reeds in mijn computer. Hoe snel kan het gaan. Perfect, dank je wel. Anneke Appelhof-Derks

zeer snelle service!

binnen 1 dag mijn toeristenvisum voor Suriname ontvangen!

Perfect in no time geregeld en ruim de helft goedkoper dan andere aanbieders!

Perfect.

Duidelijk, snel en behulpzaam.

Industrieweg 85 7202 CA Zutphen