Perfect geregeld

Goede hulp gehad en er werd duidelijk aangegeven via de mail , wat ik moest veranderen ! Binnen 4 dagen was mijn visum geregeld !

Perfecte communcatie en uitvoering

Perfecte communcatie en stipte uitvoering

Zeer tevreden.

Mijn "visum "voor Suriname werd geheel onverwacht ruim binnen de opgegeven tijd geleverd, zodat ik toch nog kon vertrekken op de door mij gereserveerde vlucht naar Paramaribo. Proficiat

Top service en heel snel

Prima geregeld

Volgens afspraak zou de aanvraag 27 januari 2020 behandeld worden. En dat is ook gebeurd. Alles is heel duidelijk omschreven. Netjes hoor.

E-Visum Indien

Sehr schnelle Bearbeitung.

Erg tevreden met de service en afronding.

Visa is conform afspraak snel en op tijd geleverd erg tevreden mee.

Is nu de 2e keer

Paar jaar geleden ook via jullie een visum voor India aangevragd. Nu weer op woensdag avond alle gegevens ingediend en vrijdag alles doorgestuurd. En nu zaterdag alle visums 5 stuks alweer binnen en meteen uitgeprint. Super makkelijk en snelle service top. Ik raad jullie bedrijf ook bij mijn vrienden aan. Bedankt voor de telefonische info was ook duidelijk en vriendelijke te woord gestaan.

zeer goed

snel en zonder problemen een visa

Professioneel

Professioneel wat je hier R-Visums hebt afgeleverd. Extreem snelle en onbureaucratische verwerking met een persoonlijke service, snelle antwoorden op vragen. Sterk aanbevolen!

Snel en duidelijk

Visa voor 2 personen Cuba aangevraagd en dit was binnen een dag - goedgekeurd en per koerier verzonden.

zeer klantvriendelijk, duidelijk, voordelig en snel

Op mijn vragen kreeg ik zeer snel duidelijke antwoorden. Het formulier was eenvoudig in te vullen en ik werd goed op de hoogte gehouden over het verloop van mijn aanvraag. Het e-visum heb ik snel ontvangen.

Erg goed en snelle service,bedankt

Zeer goede en snelle service

snel en correct geholpen

prima afgehandeld

Snel eenvoudig en zeer goed

ok binnen een paar uur alles geregeld

Heel goed!

Voor het eerst een visum moeten aanvragen dus nogal onzeker over de procedure. Alle vragen werden netjes beantwoord, zelfs op zondag! Superfijn dat alles in het Nederlands is. Goede prijs als je vergelijkt met andere sites waar je een visum kan aanvragen!

Nou dat ging vlot, het was zeer duidelijk .

Goede en accurate communicatie

Heb deze site al een keer eerder gebruikt. Daar ik er goede ervaring mee had er weer voor gekozen.

Super snel en goed

Snel en simpel te regelen. Bedankt

Snelle afhandeling tegen een prima prijs. Voor herhaling vatbaar

Perfect en snelle afwerking van de visum aanvraag. TOP

Onze aanvraag snel ingevuld en na enkele dagen hebben wij onze visum ontvangen. Met dank voor de goede en snelle service.

TOP

ik heb een aanvraag ingediend na een check op de meest voorkomende foutenb heb ik het visum binnen 1 dag mogen ontvangen! heel erg bedankt voor de snelle hulp!!

Super makkelijk en snel

Correct, (in mijn geval) snel en tegen een zeer verdienstelijke prijs,

Het formulier is snel in te vullen mede omdat alles de vragen in het Nederlands zijn. M.b.t een klein foutje van mijn kant werd netjes contact gezocht. Vervolgens werd de aanvraag verwerkt. Je kunt het visum uitprinten (misschien ook wel raadzaam) maar de aanvraag is digitaal gekoppeld aan je paspoort. De vorige keer (3 jaar geleden voor de eerste keer) was ik voor de aanvraag aanmerkelijk meer geld kwijt.

Super, goed en snel!

Gisteravond mijn visum voor Sri Lanka aangevraagd volgende morgen al in mijn mailbox. Bedankt voor de snelle afhandeling.

Industrieweg 85

7202 CA Zutphen